Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijlloos

Test: Jardin Du Futur

Recommended Posts

hey dokkie nice te zien dat het gewoon voort zet ;) ik schrok al :smoke

 

zijn je toppen ook goed compact ???? ze zien er wel mooie puist-achtig uit ... ik kijk al uit naar je volgende update :P

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte lelijke planten, maar mooie toppen !!! haha!

 

Althans ! :smoke haha! maar goed, veel succes Dokkie! De laatste loodjes wegen hopelijk heel zwaar!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, lelijk zou ik niet zeggen :smoke

 

Jaman ,keihard zijn ze, ik zal niet alles ineens deruit snijden, sommige toppen kunne nog wel een paar dagen, maar over het al gemeen is alles mooi ontwikkeld en keihard.

 

 

De eerste is 'r af... ;) .

gallery_7021_5392_469632.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word zeker een lekker rokertje,..

Leuk verslag alleen jammer dat er een hoop foto`s ontbreken.

 

En al is de plant nog zo lelijk , als ze maar lekker rookt ,... :smoke ..toch!!

 

Gr,.....Slick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ik bedoel die planten groeien alle kanten uit haha!

 

Maar mooi resultaat Dokkie!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Tip: maak geen foto's meer als de lampen uit zijn.

 

Elke keer dat de planten licht zien, als het eigenlijk continu donker moet zijn, krijgen ze te maken met enige vorm van stress.

Zou je dat helemaal niet meer doen, dan kan dat vele grammen per plant schelen.

 

Dit is trouwens een fout die velen maken. Even het hokje laten zien aan je vrienden, dat doet men te vaak in de periode dat de plant echt 100% donkerte nodig heeft.

Je bent bezig moeder natuur te vervangen. De zon gaat ook niet ineens een minuutje 'aan' s'nachts, dat zou desastreuze gevolgen hebben :smoke

 

Erg mooie test heren!

Edited by ultrexpert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx for the tip, vloei had ik al, ... ;)

De fotoos zijn gemaakt vlak nadat of vlak voor ik het licht uit of aan schakelde...

verder heb je helemaal gelijk. Licht vervuiling is stress :smoke

 

De werkelijke stress die ze hadden was waterstress en dat was in het begin van deze test, verder hadden ze allen nog een magnesium tekort, wat vrijwel opgelost is met Bitterzout en C02 pillen waarin ook magnesium zit.....

 

BTW, t knippe valt me zwaar. zweet sooi. ik zit in me short ,plak aan alle kanten, nee volgende keer, toch weer gewoon ongeknipt drogen... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight duidelijke taal ... btw ... dokkei je bent tog nederlander ofnie ????? waar zijn die polen dan :smoke

 

ff zonder geinen ... puur uit commerciele oogpunt raad je dit soort systemen dan aan of nie???? wat vind/vond je nou echt een nadeel ..... ik ben benieuwd

 

nou mot eten ouwe ... ;) staat al op tafel

 

greetzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige nadeel wat ik kan bedenken is mijn eigen toedoen, ...zodra je het watergeven onder controle hebt, .. wat overigens neer komt op eerste dagen 30min per uur, dan de eerste week uitzingen met 15min per uur... daarna kun je afbouwen tot 4 keer 15min per 12uur licht. dit is natuurlijk wel met 800watt gerekend en enkele dagen voorgroei.. :rofl ...inprincipe wil ik minder lang en wat vaker gaan geven,maar dan moek effe een diggi klok kopen die minder dan 15min kan schakelen..

 

Het systeem ''Jardin du Futur, Ecosytem'' is for reall, :smoke En geloof me nouw want ik mag 'm ook houden als ik zeg dat 't een shit ding is, is gewoon een perfect apparaat waar niets maar dan ook niets mis mee is.. de temperatuur, bleef, met 800 watt op een prima temperatuur en de lv was ook goed. ik heb de hele tijd niets anders gedaan dan elke dag een gieter vers water toevoegen, me meters en planten in de gaten houden, filter verschonen en om de drie dagen al het water verversen...

 

Ik heb nog niet alles geknipt maar ben ovetuigd dat ik 1 op 1 heb gedraaid deze keer, mischien zelfs nog meer.. volgende keer met betere voeding, en betere watergift, zal ik zker tegen de 2gram per wat aanlopen ..... ;)

 

Nogmaals en nog voor het wegen, zeg ik met volle bewustzijn, niet onderdruk ofzow ;) , uit eigen wil :D , en compleet overtuigd B) ,,, HET IS EEN GOED APPARAAT........

 

Buiten dit verslag, ook een compleet verslag met alle technische info en veel andere foto's in HighLife, n' 5.....

 

 

 

 

ltrs ben weer verder knippe... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Dok,

 

Ik ben ook overtuigd hoor, het is een kicken systeem !! Echt een cool systeempje, het rockt.

 

We zullen zien wat je opbrengst is en daaraan onze eigen conclusie lichtelijk bijstellen hehe!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, mooi hoor!

 

Over mijn opmerking over de foto's in de 'donkere' periode: sorry :smoke

Goed dat je ook dat soort details in de gaten blijft houden, veel mensen willen het wel eens vergeten in hun blijheid en vragen zich dan op het eind af hoe het toch kan dat de opbrengst zo laag is. Hier heb jij dus geen last van gehad.

 

Ik denk persoonlijk dat je tweede ronde een nog beter resultaat zal geven, en dit dat resultaat ook representatieve zal zijn voor wat het kan.

 

Succes met knippen en gefeliciteerd met de mooie test! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 min puntje dan,, die twee ingebouwde ventilatoren, maken echt veel lawaai, 't lijken wel jets... maarja dat was ook 't enige minpuntje wat me opviel. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk de dames vermoord :smoke

Ben benieuwd naar de opbrengst gr/w

 

cheers,

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight nice dokkie :P tnxx for the comments ...

 

en geloof je direct als je zegt dat ht een goed dingetje is ... prijs is daar wellis waar ook naar maar ja met een extra tijdklokkie hoef je er inprincipe weinig tot niet naar om te kijken ...

 

en iid volgende ronde gaat het gewoon nog beter je hebt nu 'proef' gedraait dan kom je altijd op dingetjes uit is het neit in week 1 dan wel in week 2 en zo ook verder de bloei in ... nee eenmaal onder controlle geloof ik ook wel dat dit prachtige hokkies zijn !!!

 

jammer van die 'turbo jets' die erin zitten .... maar die zou je ook uit kunnen laten natuurlijk... grotere aanzuig en afzuiging erin en verder wat pc fans om de boel rondom te voorzien van zuurstof .... eenmaal helemaal gefine tuned zal dit lopen als da mother****** :rofl ben benieuwd naar het resultaat als je met langbloeiers werkt en dan feminised ... dat je direct onder12/12 begint B)

 

nou knipzuhh nog and we check the new highlife soon ;)

 

 

greetzzz masteryero

 

ps: toevallig je stukkie gelezen gisteren in de highlife ( was me blad ffies kwijt :smoke )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi systeem die jardin du future, ik zit op internet te kijken naar een winkel die ze verkoopt maar kan het niet vinden, weet iemand misschien een link?

Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat is geworden.

Ga je van je volgende ronde ook een verslag maken?

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Darkroomkweker,

 

Mail ff naar KJ Products, die hebben deze test mogelijk gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi systeem die jardin du future, ik zit op internet te kijken naar een winkel die ze verkoopt maar kan het niet vinden, weet iemand misschien een link?

Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat is geworden.

Ga je van je volgende ronde ook een verslag maken?

Gr.

 

 

Inderdaad, effe bij KJ products kijken daar komt deze ook vandaan..

Uiteindelijke resultaat weet ik ook nog niet.

Ja deze topic blijft gewoon leven, volgende ecosystem verslag zul je dus ook hier vinden... :smoke

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

en die gaan wij met veel plezier weer bekijken :smoke

 

ik zat trowuens te denken.... wat als je nu haze achtig gebruikt oftewel een plant die 1,5 langer bloei nodig heeft dan je plant die je nu kweekt ... daar zou je nog veel en veel meer vanaf moeten kunnen trekken tog???

 

btw ff off topic ...

 

in de highlife las ik dat je voor het eerst white widow kweekte ... is dat goed gegaan of ben je daar nog mee bezig ..???? verder las ik ook dat je ze een godslange bloei gaf man ... iets van 10 weken ???? ( weet het niet meer zo uit mijn hoofd ) maar white widow is tog echt op bij mij naar 9 weken max ... sommige zijn na 7,5 week er al helemaal doorheen ( plantjes die recht onder de lamp staan ) ... hoe krijg je dat voor elkaar die lange bloei tijd ???

 

 

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die WW was vanaf zaad... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

owwzzz maar dan nog is het zeldzaam tog voor die plantjes dat ze zo lang bloeien ??? veel knipwerk zal er dan niet meer opzitten of wel :smoke de plantjes zullen dan wel helemaal opzijn ...

 

maar ja jij weet vast wat je doet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die WW heb ik ontkiemd op 18/6, paar dagen laten staan , toen in de bloei..duurde inderdaad effe langer voor ik de eerste witte haartjes zag(ergens in de 3de week 12/12), totaal hebben ze der een week of 10+ over gedaan. ;)

 

 

 

De hele ''Ray's Choice''s tash ligt nu te drogen.. en ze ruikt heerlijk.... :smoke

 

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight kapitein ... dan vat ik hem ... jij rekent laat maar zeggen vanaf de eerste haren, ik meteen vanaf 12/12 omschakeling en heb zelf wel gemerkt dat dat nogal vaag beschreven bij zaadbank ( niet allemaal die van bijv nomercy zijn direct direct van 12/12 ) maar sommige rekenen ook pas vanaf de eerste witte haren ...

 

ik heb white widow gekweekt van nirvana, waar ik zeer te vreden over was aangezien de zaden per 10 stuks maar 15 of 20 euro kosten, white widow van bijv ingemar 'de uitvinder' van white widow kosten al rond de 100 euro of zelfs meer ( regulieren ) dan heb je wellis waar de creme de la creme ... maar helaas budget liet dat niet toe :D ...

maar iig die van nirvana waren tog echt klaar voor het grootste gedeelte na zo'n 56 tot 58 dagen ...

 

leuk voorbeeld bijv van zaadbanken die pas rekenen vanaf de eerste haren is sweet seeds ... beeka had daar ook een black jack die volgens verpakking naar 56 dagen klaar zou moeten wezne maar achteraf pas na 10 weken klaar was ( 8 weken na de eerste haren )

 

on topic :lol: : kun je de geur is bijschrijven ???? en welke vermoedens heb je over welk soortje je hebt gekregen ??? haze zal het wle niet wezen anders had je de geur al lang op gemerkt :D ... hoort het graag

 

greetzzz masteryero

 

ps: vandaag na growshop geweest om te kijken wat ze hadden voor verticaal 250 growen ... heel verhaal aanmoetne horen :lol: die gasten hebben er echt geen reet verstand van ( 250 watt zou je veel slechter wiet bij krijgen dan bijv 600 watt en afzuiging zou voor bijv een cooltube 600 watt maar 125 tot 150 kuub afzuing nodighebben het hele jaar door :lol: :D ) apen daaro maar goed ze zijn er wel goedkoop .... voor advies hoef je er iig niet heen ...

 

PFFF wilde ik ff kjwijt :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi systeem die jardin du future, ik zit op internet te kijken naar een winkel die ze verkoopt maar kan het niet vinden, weet iemand misschien een link?

Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat is geworden.

Ga je van je volgende ronde ook een verslag maken?

Gr.

 

KJ zal het product volgende week op zijn site zetten.

Wij hebben nog even gewacht op de resultaten van de test.

De reden van de test is bekijken of een product doet wat de fabrikant beweerd voordat het op de markt komt.

 

BEDANKT DAARVOOR DOKKIE!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat de uiteindelijk opbrengst is.

 

Gr/W ?

 

Gr/m2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...