Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tommy guns

Nederlanders Massaal Voor Fusie Met Vlaanderen!

Recommended Posts

bron HLN.be

 

Nederland volgt de politieke ontwikkelingen in België met argusogen. En dat heeft een goede reden: 77 procent van onze noorderburen zou Vlaanderen zó weer bij Nederland voegen.

 

meer info op hln.be

 

 

als vlaming zou dit niet slecht zijn ( zoals ik dus) ik heb geen problemen met de walen, ver van maar dan zou het gedoog bij ons van toepassing zijn :-) en zouden er hier misschien in vlaanderen coffeeshops mogen :whistling

 

ik zou direct aanvraag indienen. weet perfecte locatie lol :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlaanderen? Waarom claimt Nederland niet gelijk heel België? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
vlaanderen? Waarom claimt Nederland niet gelijk heel België? :whistling

 

Wallonie wil jij er niet bij hebben hoor, dan stroomt gelijk de staatskas leeg richting dat arme deel van Belgie (en zeker als die hufter van een Jan Pronk weer voorzitter wordt van de PvdA)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook totaal niet tegen de walen,

maar vlaanderen met nederland klinkt als heeeele moooooie muziek in de oren :whistling :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed idee als ze de grenzen dicht knallen en eens wat minder sociaal omspringen met het belastinggeld... Anders dan gaat het groene geld gewoon richting zwitserland. (van mij tenminste wel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook Vlaams-nationalist en separatist

maar dan kan Nederland ons nieuwe Wallonië worden waardoor we weer niets te zeggen hebben. Ik wil een land zijn, geen provincie. Nederland is zoniet nog multicultureler en linkser.

Eerst onafhankelijkheid, daarna zien we wel

Brussel blijft het grote probleem, al ligt Brussel nog altijd geografisch in Vlaanderen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vlaanderen eerst onafhankelijk en wie weet coffeeshops in vlaanderen zie ik gerust zitte :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel iets tegen de walen.

als je weet hoeveel van ons belastingsgeld er naar die uitzuigers gaat, geef dat deel dan maar aan frankrijk.

vlaanderen onafhankelijk verklaren, wij hebben toch geld genoeg dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo had het altijd al moeten zijn:

 

1 groot nederland ....

 

 

gadver .... ben jij Nazi of zo ?

 

 

Opzouten met die belgen ik heb genoeg belgische hokken gezien om te zeggen dat die belgen voorlopig nog niet welkom zijn.

Wat een amateurs zijn dat ...Laat ze eerst maar is leren poken en bouiwen en dan moeten eerst die rottende snelwegen van ze opgelapt worden.

 

Een never ending story...Laten we Duitsland overnemen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een goeie Es, of zij ons weer een x.

Is al zo,n tijd geleden :whistling

 

 

Joh laat NL lekker ff zo blijven. Vind het hier best, en lekker wijven. Beter als dat Heuvelachtige dorp Belgie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opzouten met die belgen ik heb genoeg belgische hokken gezien om te zeggen dat die belgen voorlopig nog..

 

Grappig, al vaker gemerkt dat nederlanders denken dat ze de enigen zijn die kunnen growen :smoke

Wat de kloof tussen Wallonië en Vlaanderen betreft die wordt elk jaar wel kleiner.

Maar splitsing komt er toch niet vanwege nodige communautaire meerderheid.

 

En Noord en zuid terug verenigd tot l'amalgame le plus parfait', neen bedankt!

Nederlanders en Belgen verschillen evengoed.

Gedoogbeleid daarentegen :whistling

 

grt Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 groot nederland ....

gadver .... ben jij Nazi of zo ?

Opzouten met die belgen ik heb genoeg belgische hokken gezien om te zeggen dat die belgen voorlopig nog niet welkom zijn.

Wat een amateurs zijn dat ...Laat ze eerst maar is leren poken en bouiwen en dan moeten eerst die rottende snelwegen van ze opgelapt worden.

 

Een never ending story...Laten we Duitsland overnemen ??

 

en jij bent weer de held zeker essie?

jij kan alles beter,behalve schrijven zie ik :whistling :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

luisterden de kwekende belgen maar beter naar rataplan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo had het altijd al moeten zijn:

 

270px-Grootnederland.jpg

dan was dit met stip het rijkste land van europa geweest.

en niet aleen op economisch gebeied waren er voordelen......ik zie er legio

 

Tja wat ooit was..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker onafhankelijk worden,,zouk zegge!!

En neem dat stukje reservebelgie van ons er ook maar bij hehehe ( :whistling )

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEE

 

Laat België ,België blijven aub

 

de comunitaire problemen in belgië bestaan allen maar in de hoofden van de politici met cijfers kan je alles bewijzen we zien het nu weer zeiken over de regio's ,Zo dat alle problemen met bestuur daaraan kunnen worden gelinkt.

Het grooste in aantal imigranten in b- zijn nederlanders waarom is dat denk jullie?

Wat mij het meeste tegensteekt aan NL zijn al die regeltjes NL is zo goed geregeld dat je er niet kan leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik heb er veel klanten zitten dus dat gaat op zeker postzegels schelen :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben ook Vlaams-nationalist en separatist

maar dan kan Nederland ons nieuwe Wallonië worden waardoor we weer niets te zeggen hebben. Ik wil een land zijn, geen provincie. Nederland is zoniet nog multicultureler en linkser.

Eerst onafhankelijkheid, daarna zien we wel

Brussel blijft het grote probleem, al ligt Brussel nog altijd geografisch in Vlaanderen

 

Wel wel, een gelijkgezinde :rofl Was je toevallig op de IJzerwake?

 

 

1 groot nederland ....

gadver .... ben jij Nazi of zo ?

Opzouten met die belgen ik heb genoeg belgische hokken gezien om te zeggen dat die belgen voorlopig nog niet welkom zijn.

Wat een amateurs zijn dat ...Laat ze eerst maar is leren poken en bouiwen en dan moeten eerst die rottende snelwegen van ze opgelapt worden.

 

Een never ending story...Laten we Duitsland overnemen ??

 

Excuseer? :smoke Ik wil niet dat Vlaanderen Nederland overneemt, maar dat we samen één Nederlandse confederatie vormen. Jij beseft zeker niet helemaal hoezeer jouw taalgenoten hier te lijden hebben onder het Waalse taalimperialisme? Doe eens wat navraag voor je zo een onzin schrijft!

 

 

NEE

 

Laat België ,België blijven aub

 

de comunitaire problemen in belgië bestaan allen maar in de hoofden van de politici met cijfers kan je alles bewijzen we zien het nu weer zeiken over de regio's ,Zo dat alle problemen met bestuur daaraan kunnen worden gelinkt.

Het grooste in aantal imigranten in b- zijn nederlanders waarom is dat denk jullie?

Wat mij het meeste tegensteekt aan NL zijn al die regeltjes NL is zo goed geregeld dat je er niet kan leven.

 

Kom dat hier in de Vlaamse Rand is zeggen :whistling Ooit gehoord van faciliteitengemeenten, talentellingen, Brussel-Halle-Vilvoorde, algemene verfransing, miljardenstromen, alarmbelprocedure, de waalse onwil om een MUG-dienst in het Pajottenland toe te laten, etc etc etc...µ

 

Jij praat gewoon na wat marginale partijtjes als Groen! of BuB brabbelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het grooste in aantal imigranten in b- zijn nederlanders waarom is dat denk jullie?

 

Onzin

De grootste groep migranten in België zijn van Italiaanse origine, op de 2de plaats marokanen, turken,...

Nederlanders komen zelfs niet in de top 20 geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...