Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Het Grote Man Of Vrouw Topic

Recommended Posts

dat lijkt er wel op ja, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ziet zo'n mannelijk bolletje er van binnen uit.. ik denk namelijk dat mijn planten allemaal herma's zijn ofzo.. iig mijn 2 grootste.. de vrouwelijke bloei laten ze al heel lanbg zien maar ik zag vandaag bij mijn 2 grootste planten bolletjes waar ik vanuit ga dat het mannelijk geslacht is.. ik heb een bolletje eraf getrokken, dat ging gewoon hetzelfde als dat je een besje van een bessenstruik af trekt. en opengehaald, maar was gewoon groen van binnen, niks dat op meel ofzo lijkt, maar misschien is dat omdat ie nog niet rijp was ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik aan de linkerkant dat ding er al af getrokken gister, misschien dat dat blaadje voor een nieuwe vertakking uit dat bolletje rolt, maar daar ga ik in principe niet vanuit.

gallery_33174_14021_728150.jpg

 

Hier nog een, hier zie je ook nog een vrouwelijk haartje op de achtergrond..

gallery_33174_14021_1318524.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
U2yvI9oz28#f%3a%44SC_2256.JPG

 

 

 

Is dit een mannetje ?

Kunnen we alleen zien als je een eigen album aanmaakt & verder nog dit, klik zodat we je welkom kunnen heten.;)

 

Namaste :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, als je geen zaden wilt.succes met je plantje. ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

@G13 was dat op mij gericht?

 

zo ja dat word dus gewoon die dingen dagelijks ofzo eraf trekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@madara Dat is idd een herma. Je kan ze er afhalen die balletjes, maar dikke kans dat er nog veel meer komen.

 

Gr MOnti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is BAL(L)EN..........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren, kan iemand mij vertellen of dit nou haarzakjes zijn of zijn het toch balletjes.

Helaas kon ik de foto's niet beter krijgen, maar ze zijn ook nog zo klein.

Alvast bedankt!

 

gallery_34432_13988_262651.png

 

gallery_34432_13988_15857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betreft die planten van mij, ik heb het idee dat ik 1 zo'n bolletje opengebarsten zie met gewoon wat ik vermoed mannelijke dingen 4 zo'n groene dingetjes ofzo en volgens mij komen er uit datzelfde bolletje ook nog aan 2 kanten vrouwelijke haren ofzo.. kan het niet echt op de foto krijgen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeiedag ik zit met een probleem ik heb nu een plant waarvan ik het geslacht niet weet.en ook niet echt iets vertoond terwijl die even oud is als een andere en dat bleek een mannetje,die heb ik meteen weggegooid.ik heb ver weg van de andere geplaats voor de zekerheid.maar kan iemand mij vertellen wat het is,al is het maar een schatting.thanksgallery_32291_14181_1863253.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwlijk denk ik hoor k kijk vanaf mn mobiel

 

Greetz mitc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is goed nieuws. :vape: ik zat ook steeds meer te denken dat het een vrouwtje is maar tot op heden nog geen haartje gezien.

hoop dat het beetje snel gaat komen,want bij andere planten van me zie ik wel al haartjes.hij is nu al een verdere stadium mischien dat iemand het zeker weet zodat ze in de kas kan bij de andere.(fotokomtmorgen)ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Ik ga mijn vraag ook maar beter hier stellen.Is dit een mannetje?Kost geen duidelijkere foto maken.Je ziet een balletje op de eerste foto daarom dacht ik mannetje.Maar op de 2de foto zie je van boven wel witte haartjes.Hij is de enigste van de 8 planten waarvan ik denk dat het aan mannetje is.Maar ze hebben wel witte haartjes allemaal maar deze dus ook een balletje waar ik niet zeker ben of er een haartje uitkomt.

het zijn auto ak 47.en natuurlijk zoals de naam al zegt zijn het autoflowers.ze zijn nu 3 weeke oud.

hieronder foto's van de plant waarvan ik twijfel

 

gallery_33873_14344_1822791.jpg

 

gallery_33873_14344_1815231.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag mensen ik heb een plant en die laat nog steeds niet zien wat ie is in tegensteling tot al mijn andere planten,kan iemand mij misch zegge wat het of al is het maar een schatting ik heb hem namelijk al bijna drie maanden.en wil geen risicos nemen met de andere.help me out ciaogallery_32291_14181_578976.jpg

 

gallery_32291_14181_1869337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de bovenste foto zie ik wel iets wat vrouwelijke voorbloei lijkt.

Een wit haartje rechts in de oksel, maar het is nog best lastig om te zien.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog een foto,zijn dat balletjes wat ik daar zie??dus toch een man misch . iemand een idee?gallery_32291_14181_2113990.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn enige reguliere plant op guerilla, man of vrouw?

 

gallery_35052_14329_7873.jpg

 

gallery_35052_14329_64955.jpg

 

gallery_35052_14329_107149.jpg

 

gallery_35052_14329_141242.jpg

 

gallery_35052_14329_62479.jpg

 

gallery_35052_14329_27546.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wel, net niet te zeggen.

Ik gok man.(helaas :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...