Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Het Grote Man Of Vrouw Topic

Recommended Posts

Er verschijnen de laatste tijd steeds weer veel topics waarin mensen onzeker zijn over het geslacht van hun plantje. Om het een beetje overzichtelijk te houden is het misschien handig om hier 1 centraal topic van te maken, waarin mensen hun foto's kwijt kunnen en er gekeken kan worden of het om een man/vrouw gaat...

 

maar natuurlijk niet zonder eerst zelf goed te hebben gekeken...

 

VROUW:

 

gallery_7202_319_14021.jpg

 

gallery_7202_319_7559.jpg

 

MAN:

 

gallery_7202_319_14299.jpg

 

med_gallery_7202_319_200994.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Check de growguide voor meer voorbeeldfoto's en info.

 

Eigenlijk zou het voor iedereen duidelijk moeten zijn aan de hand van deze fotos.. maar mocht je toch twijfels hebben post dan je foto hieronder, maar wel een duidelijke closeup van de oksels van de plant, gebruik hiervoor de macro stand van je fototoestel (das dat bloemetje)

 

F8MZWS6FEMY2VOG.MEDIUM.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een paar getekende (ieder is dus de bloem die je ziet zitten in de oksel van een uitloper):

MAN: male.gif

 

VROUW: female.gif

 

Die derde foto die je laat zien, tomas, is een lastige man. Soms wordt dat een blaadje of een uitschieter, dus als je zoiets ziet moet je even wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het klopt toch dat herma's 100% vrouwelijke zaden krijgen als ze zichzelf bestuiven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Ja en je krijgt de herma trekken er gratis bij :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, herma's maken niet per definitie vrouwelijke zaden volgens mij. Wel Herma zaden inderdaad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit een lr2 man?

 

Ik heb nog anderen staan en die zijn veel groter, maar staan dan wel weer in een grotere pot maar die tonen het geslacht nog niet terwijl ze gelijk geplaatst zijn.

 

gallery_10456_2034_457182.jpg

 

gallery_10456_2034_37277.jpg

 

gallery_10456_2034_281847.jpg

 

gallery_10456_2034_470858.jpg

 

 

Ik had een topic geopend al maar dit leek me inderdaad beter het allemaal in 1 topic te houden zoals rich zei. Dit is een andere lowryder 2 dan uit me topic dus. Ik denk dus dat het een man is, ik meen kleine bolletjes te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is (nog) niet te zien, moet je toch duidelijkere foto's proberen te maken van de oksels van de plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat hem eens staan apart en kijk eens wat het doet. Wil het wel eens zien hoe zich dat ontwikkeld Maar ik denk idd dus 100% man. De in grotere potten laten het geslacht nog niet zien wel vreemd dat deze het wel doet in een klein potje. En hij kleiner is dan de rest. Maar zoals ik ergens gelezen had laten de mannen zich eerder zien en de vrouwtjes zich later, dus maybe dat de anderen wel wijfjes zijn Let's hope :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog masterkush al een tijd buiten staan, en bij 2 weet ik zeker al dat het een vrouw is, maar bij 1 die in 65 liter staat. D8 ik al een tijd terug het geslacht te zien, door rare dingen in de hoekjes. Dit blijft nog steeds. Maar het worden kleine blaadjes, terwijl deze zowat evengroot is als de grote vrouw ernaast.

 

gallery_10456_2034_323624.jpg

 

 

 

Ik heb wat met kleine pijltjes aangeduid om te laten zien wat ik bedoel, en wat ervan komt. Omdat die 2 waarvan ik zei dat het vrouwtjes zijn ik witte pistels zie(voorbloei), en niet die verschijning. Dus hoop dat een weet of dit dus wel een man is. Of man kan gaan worden door de rare hoekjes, het lijkt op een klein balletje maar het is gewoon een blaadje ernaar erg klein :)

 

Alvast bedankt!!

 

p.s inzoomen op de picture helpt ook met het zien wat ik bedoel maar hoop dat het zo duidelijk is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabis20 Nog niet echt duidelijk, ff geduld hebben dan tonen ze vanzelf geslacht..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zo bang dat ik gevaar loop voor bestuiving, het is het eerste jaar dat ik het met zaden doe vandaar. Maar kzie dus steeds een klein balletje lijkt het maar het vormt zich later naar een blaadje echt vreemd. Terwijl ik 2 andere van dat soort heb en ze de pistels laten zien en echt de vrouwelijke verschijning. En hij is al groot, dus als ik iets niet zou opmerken is bestuiving makkelijk. Vandaar dat ik het vraag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang je vrouwen niet bloeien (en dat zal hoogstwaarschijnlijk niet voor eind juli zijn) heb je niets te vrezen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier mijn (hopelijk) Vrouwtje.

je moet tog juist vrouwtjes hebben?

img2982ls5.jpg

 

 

En de hele plant.

 

img2992xe5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

maar ziet er wel mooi uit he als plantje...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

Ik denk heel kleine voorbloeiverschijnselen te zien bij mijn oude orange bud.

wel nog moeilijk te zien op de foto's maar als je inzoomt kun je het normaal zien :cry

 

Er komen nog geen haartjes uit maar weet eerlijk gezegd niet wat het is, mss hebben jullie een idee?

pic's :

 

med_gallery_8727_2467_30039.jpg

 

 

med_gallery_8727_2467_59085.jpg

 

 

Peace :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_11832_2636_308.jpg

hoi,

Wie kan mij helpen,

Ik heb nou 16 weken 6 planten buiten staan,

We zijn 2 weken geleden begonnen met ze in de bloei te zetten.

Dit is dus gelukt, maar nou komt het.

Ik kom er niet wijs uit als het mannetjes of vrouwtjes planten zijn.,

Van 2 weet ik zeker dat het vrouwtjes zijn (meeldraadjes)

Maar bij de andere 4 zitten bolletjes maar uit die bolletjes komen nieuwe wietblaadjes.

Daarom ben ik er niet zeker van als het wel mannetjes zijn.

Ik zit dus in grote onderzekerheid.

hopelijk heeft iemand een goed antwoord erop.

Oja het is top44, waar ze van zeggen 99.9% feminized, en heb ze uit zaadjes laten komen.

rare plant hoor

Edited by kimsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog zaden waarvan ik nogsteeds niet weet of het mannetje of vrouwtje is!

1 waarvan ik zeker weet dat het een man is, deze is ook stukken langer dan de andere 2.

 

Mannen tonen toch vaak altijd eerder het geslacht?

 

priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...