Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Waar Houden De Belgen Onder Ons Huis :)

Waar zitten de belgen  

617 members have voted

  1. 1. where are you at....

    • Antwerpen
      156
    • Limburg
      75
    • Oost-vlaanderen
      138
    • Vlaams-brabant
      110
    • West-vlaanderen
      121
    • Waals-Brabant
      3
    • Henegouwen
      2
    • Luik
      2
    • Luxemburg
      5
    • Namen
      5


Recommended Posts

Vlaams brabant (dicht bij brussel)

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

West-vlaanderen,Brugge en als er een meeting zou zijn zou ik zeker komen,zeg maar waar en wanneer.

Mvgr.C :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaams Brabant, Leuven!! :smoke

Toch al een hele hoop volk van deze coté! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze pm kreeg ik een tijdje tering in m'n postvak in

 

hallo.

Ik weet niet of het eigenlijk toegestaan is om dergelijke vragen te stellen via een pm maar ik ben dringend op zoek naar mensen wonende in belgië die me tamelijke hoeveelheden kunnen verpatsen tegen een deftige prijs.

 

doei. :D

 

Nadat hij verbannen was, kreeg ik een PM van z'n alterego.

 

Ik heb je laatst een mail vezonden onder de naam wietplanter die blijkbaar niet toegestaan was :smoke

 

Ik heb deze namelijk naar iedereen gezonden uit dit topic

 

Echter heb ik nog geen reports of PM's gehad welke een klacht bevatte !!

 

......

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke :D :) Die kerel heb ik vriendelijk de deur gewezen :j

En suggestie gedaan om zijn wiet zelf te kweken :nerd

Report doe ik enkel voor replies/topics...

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze pm kreeg ik een tijdje tering in m'n postvak in

Nadat hij verbannen was, kreeg ik een PM van z'n alterego.

Echter heb ik nog geen reports of PM's gehad welke een klacht bevatte !!......

 

Idd heb ik ook ontvangen. ik ben er niet op ingegaan daar het meer leek een copy paste naar iedereen toe te zijn dan een persoonlijk bericht. Vermits ik geen dealer ben heb ik dus delete gedrukt.

Echter ben ik ook al gecontacteerd geweest door een 16 jarige Belg die weed vroeg, subtieler echter vermits hij eerst mijn msn vroeg. Juridisch gezien is het vele malen erger als je verkoopt aan minderjarigen, of er tout court samen mee blowt.

Ik ga zijn nickname niet vermelden omdat ik geen klikspaan ben en ik vind dat ook niet storend.

Als 2 mensen in privé afspreken om een transactie te doen dat tot stand kwam via Private Messages, kan men daar moeilijk iets op tegen hebben.

Oh ja de Belgische blauw oranje regering gaat de drugswet nog eens bespreken (lees: verstrengen)

Er komt een volledige nultolerantie ten aanzien van softdrugs :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

tof, dan moete we oppassen of we krijgen een celstraf voor het kweken van 5 plantjes. :wacko:

 

en dat terwijl er zeer recent studies geweest zijn door de universiteit van Gent, dat men wiet beter decrimininaliseert.

1. om criminelen niet/minder de kans te geven om veel geld te verdienen met grote kwekerijen.

2.doordat de illegale wiet minder bestaanskans heeft(kleinere afzetmarkt), hopen zij ook dat het gebruik bij minderjarigen zal doen afnemen.

 

ikzelf vind het ronduit belachelijk.

het is momenteel wel bewezen dat wiet verre van zo schadelijk is voor de gezondheid als men aannam, en toch moet het nog altijd verdwijnen.

waarom mag alcohol dan wel blijven verkocht worden, zelfs aan minderjarigen? een 16jarige kan met gemak een fles vodka kopen in het grootwarenhuis, maar als hij ze ineens uitzuipt, is de kans reëel dat hij zich doodgezopen heeft indien hij geen hulp krijgt. hier wordt echter niets over gezegd en wiet(waar een overdosis op zich praktisch onmogelijk is)blijft taboe.

 

waar is de overheid dan mee bezig?

zij stond oorspronkelijk in voor de bescherming van de burger/het volk, daarom werd "de staat" oorspronkelijk gesticht.(het samen sterker dan alleen gevoel)

wat hier gebeurd heeft daar absoluut niks meer mee te maken.

we worden gewoon betutteld, en men besluit in onze plaats dat iets, waarvan bewezen is dat het redelijk onschuldig en onschadelijk is, niet goed voor ons is. en men verbiedt het.

 

sry voor de off topic :smoke

de frustraties moeste er even uit denk ik

 

ik ben van limburg btw :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antwarepe (weekend) = Bergen op Zoom, Breda of Tilburg

O-Vlaanderen (week) = Terneuzen maar nu niet meer, kon me niet echt bekoren daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: he Patpot jij ben ook van oost vlaanderen ik ook vanwaar erges ik zit hier in een boerengat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van het pajottenland (vl-brabant)

maar momenteel woon ik te Brussel

Edited by toxico

Share this post


Link to post
Share on other sites

ergens in een klein dorpje in de kempen op ongeveer 40 minuten van breda en 35 minuten van tilburg

B) dus elke vrijdag naar de shop

 

onze nederburen zijn nog ni zo slecht he

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boeregat tussen dendermonde en sint niklaas, en deels gent :nerd :o

 

Ik ken maar een boeregat tussen dmd en sint niklaas en dat is waar ik woon --> H-city. Toevallig een bekende? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...