Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Waar Houden De Belgen Onder Ons Huis :)

Waar zitten de belgen  

617 members have voted

  1. 1. where are you at....

    • Antwerpen
      156
    • Limburg
      75
    • Oost-vlaanderen
      138
    • Vlaams-brabant
      110
    • West-vlaanderen
      121
    • Waals-Brabant
      3
    • Henegouwen
      2
    • Luik
      2
    • Luxemburg
      5
    • Namen
      5


Recommended Posts

Balen, tusse Mol en Leopoldsburg, dus nog justekes antwerpe.

 

Maar gebore in Zundert (NL) en grotendeels opgegroeid in Ravels, vlak aan de grens (ooh, waarom moeste we nu toch verder van holland gan wone :bier )

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Driesken

ja e, van snaaskerke

keje torre?en fox in de tied? da woarn nog ke tiedn e

mja, das nu aal gedoan

mien ni geloatn, ken der genoeg andere

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mikeh: Ik heb die pm ook gehad. Gewoon vriendelijk gezegd dat ik enkel voor mezelf doe en dat hij het zelf maar moet doen

 

@snoazihaeze: Ik Ken geen enkel van vorig genoemde namen. Mss beter in pm's een verder spreken.

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@mikeh: Ik heb die pm ook gehad. Gewoon vriendelijk gezegd dat ik enkel voor mezelf doe en dat hij het zelf maar moet doen

 

@snoazihaeze: Ik Ken geen enkel van vorig genoemde namen. Mss beter in pm's een verder spreken.

Grtz

 

aan de zee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woont ge er toevallig ook Chrisse?

Tjah tis een leuke stad he...

Trouwens ik woon in een deelgemeente van Leuven, met iets meer open landschappen :verrygood

 

Grtz

Skannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oost-Vlaanderen :punk: gent city

ongeveer hier :verrygood greetz latinDos

 

http://www.belgiumview.com/belgiumview/tl1/view0002197.php4

Edited by latinDos2

Share this post


Link to post
Share on other sites
En de manne van leuve blijve kome ;)

 

Count me in

 

Leuven represent :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de belgen ook wakkerschieten, kunnen we mss ooit eens afspreken bij een of anders festival bij wijze van meeting ofzo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kzou zegge marktrock dan aangezien vele van Leuven zijn ^^

Tis wel fucked om in Leuven openbaar te smoren :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij is't gelijk, alhoewel ik reggae geel voorstel. Je mag er smoren enzo, allemaal geen probleem en nog wat lekkere vibes om in de stemming te komen. Ideaal !!!!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

True, kzen er spijtig gng nogni geweest wou vorig jaar wel graag gan ma zat toen in france.

Wsl wel het meest relaxte festival van belgie, samen met dour mss.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben meestal aanwezig op:

Groezrock

Pukkelpop

Marktrock (Leuven dus)

Boycot Marktrock (vind ik ook wel chille muziek tusse zitte...)

Reggae Geel

 

Iemand andere ideeen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit jaar wsl pukkelpop, dour en reggae geel, mss dagje op werchter, hang natuurlijk allemaal wel af van waneer ik op vakantie ga, waneer ik werk en hoeveel geld ik heb v_v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaams-Brabant :verrygood maar niet leuven ;) een gehucht in de buurt van Halle - Ninove

Edited by Tezze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan alle Belgische cannabisliefhebbers:

 

Volgende week op 24 januari dient de zaak in hoger beroep tegen Trekt Uw Plant, vanwege de poging om een eerste legale cannabisplantage te vestigen, gebaseerd op het principe een plant per volwassen lid. Trekt Uw Plant heeft op 12 december 2006 geheel volgens de ministeriële richtlijn van januari 2005 en met toestemminbg van de lokale politie dienst openbare orde deze plantage gepresenteerd, waarna deze in beslag is genomen en vernietigd. In mei 2007 werden 5 leden van de vzw veroordeeld voor het bezit van cannabis, waarbij 3 leden strafopschorting kregen en 2 een boete van 15 euro. Zowel de leden van TUP als het OM zijn tegen deze uiitspraak in hoger beroep gegaan, en deze zaak dient op 24 januari om 9 uur voor het Hof van Beroep aan de Waalse kaai in Antwerpen.

 

Als voorbereiding op een korte persactie zullen wij (en wie tijd en zin heeft) op maandag 21 januari vanaf 10 uur bij elkaar komen op het kantoor van TUP aan de Lange Lozanastraat 14.

 

Wij gaan er van uit dat ons model de enige manier is om overlast en criminaliteit ivm cannabisteelt te vermijden. Elke veroordeling van TUP staat gelijk aan een legitimering van de zwarte markt.

 

Op 23 januari komen we in het gekraakte Klooster aan de Ploegstraat in Antwerpen samen met enkele activisten uit Brussel onder andere om een openbare bijeenkomst in Brussel voor te bereiden in februari waar het concept van Trekt Uw Plant in het Frans zal worden gepresenteerd.

 

Bij de uitspraak in hoger beroep (waarschijnlijk eind februari 2008) zullen we een iets grotere persactie in de verf trachten te zetten.

 

Er is op dit moment nog zo'n 400 euro te weinig in kas om de gerechtskosten te betalen. Ieder lidmaatschap is welkom, we verlagen de prijs tot 25 euro per jaar om meer mensen over de brug te krijgen. We zijn in contact met growshops om een aparte status te verkrijgen voor TUPleden bij de aankoop van groeimateriaal. We gaan ndit initiatief grondig voorbereiden en zullen daar pas na de hogerberoepszaak mee naar buiten komen.

 

Alle bestaande en nieuwe leden zijn welkom om hun lidmaatschap (25 euro) te betalen op

 

*001-3470861-83

tav encod vzw - borgerhout

vermelding: trekt uw plant

 

PS Stijn Goossens heeft afscheid genomen als voorzitter, wegens drukke werkzaamheden. We hebben dus een nieuw lid van de Raad van Bestuur nodig - geïnteresseerden gelieve zich te melden bij joep@encod.org

 

 

* Groeten,

 

Joep/Philippe

Voor meer info: www.trektuwplant.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eheh te machine, daar komk ook soms. KGa ook vaak naar de Sojo, daar zijn vaak kleine optredens waarvan de muziek me meer ligt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aan alle Belgische cannabisliefhebbers:

 

Volgende week op 24 januari dient de zaak in hoger beroep tegen Trekt Uw Plant, vanwege de poging om een eerste legale cannabisplantage te vestigen, gebaseerd op het principe een plant per volwassen lid. Trekt Uw Plant heeft op 12 december 2006 geheel volgens de ministeriële richtlijn van januari 2005 en met toestemminbg van de lokale politie dienst openbare orde deze plantage gepresenteerd, waarna deze in beslag is genomen en vernietigd. In mei 2007 werden 5 leden van de vzw veroordeeld voor het bezit van cannabis, waarbij 3 leden strafopschorting kregen en 2 een boete van 15 euro. Zowel de leden van TUP als het OM zijn tegen deze uiitspraak in hoger beroep gegaan, en deze zaak dient op 24 januari om 9 uur voor het Hof van Beroep aan de Waalse kaai in Antwerpen.

 

Als voorbereiding op een korte persactie zullen wij (en wie tijd en zin heeft) op maandag 21 januari vanaf 10 uur bij elkaar komen op het kantoor van TUP aan de Lange Lozanastraat 14.

 

Wij gaan er van uit dat ons model de enige manier is om overlast en criminaliteit ivm cannabisteelt te vermijden. Elke veroordeling van TUP staat gelijk aan een legitimering van de zwarte markt.

 

Op 23 januari komen we in het gekraakte Klooster aan de Ploegstraat in Antwerpen samen met enkele activisten uit Brussel onder andere om een openbare bijeenkomst in Brussel voor te bereiden in februari waar het concept van Trekt Uw Plant in het Frans zal worden gepresenteerd.

 

Bij de uitspraak in hoger beroep (waarschijnlijk eind februari 2008) zullen we een iets grotere persactie in de verf trachten te zetten.

 

Er is op dit moment nog zo'n 400 euro te weinig in kas om de gerechtskosten te betalen. Ieder lidmaatschap is welkom, we verlagen de prijs tot 25 euro per jaar om meer mensen over de brug te krijgen. We zijn in contact met growshops om een aparte status te verkrijgen voor TUPleden bij de aankoop van groeimateriaal. We gaan ndit initiatief grondig voorbereiden en zullen daar pas na de hogerberoepszaak mee naar buiten komen.

 

Alle bestaande en nieuwe leden zijn welkom om hun lidmaatschap (25 euro) te betalen op

 

*001-3470861-83

tav encod vzw - borgerhout

vermelding: trekt uw plant

 

PS Stijn Goossens heeft afscheid genomen als voorzitter, wegens drukke werkzaamheden

PS Stijn Goossens heeft afscheid genomen als voorzitter, wegens drukke werkzaamheden

 

??????Waarom????

omdat hij oppeens een partijlid is en nu de zelfde weg wil opgaan zoals confrater VLD er Van Quickenborne Vincent?

 

,die schreeuwde het ook van de daken LEGALIZEER maar kreeg een pollitiek mandaat in een partij en word gewild monddood gemaakt.

 

Wat wil je als je weet dat die nietsnut zijn idiaalen verloochend omdat hij nu als kamerlid 12000 euro ONBELAST PER MAAND incasseerd :verrygood

 

Cannabis heefd al veel pollitiekers in the spotlihgt gebracht kwestie naambekendheid,maar er iets aan veranderd zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzHypocrieten

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS Stijn Goossens heeft afscheid genomen als voorzitter, wegens drukke werkzaamheden

 

??????Waarom????

omdat hij oppeens een partijlid is en nu de zelfde weg wil opgaan zoals confrater VLD er Van Quickenborne Vincent?

 

,die schreeuwde het ook van de daken LEGALIZEER maar kreeg een pollitiek mandaat in een partij en word gewild monddood gemaakt.

 

Wat wil je als je weet dat die nietsnut zijn idiaalen verloochend omdat hij nu als kamerlid 12000 euro ONBELAST PER MAAND incasseerd :D

 

Cannabis heefd al veel pollitiekers in the spotlihgt gebracht kwestie naambekendheid,maar er iets aan veranderd zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzHypocrieten

legiopatria gelieve onntopic te blijven !!hij laat zich weer gaan...offtopic :rofl niets ;) gezien !!

 

PS onntopic ANT werpen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...