Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Brokkie

Hoe Kan Ik Wiet Op De Post Doen?

Recommended Posts

luchtdicht verpakken of strijkzak en dan in de vaatwasser :specool weet je zeker dat alle geurtjes wegzijn B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de vaatwasser?

Ok ... B)

 

Waarom zo moeilijk doen. Zolang het geen pakketjes zijn worden de brieven bijna niet gecontroleerd. Heb zelf zovaak op die manier allerlei soorten shit verzonden en ontvangen.

 

Sterker, daar kwam geen strijkzak of iets aan te pas. Het gebeurt heus niet dat ze alle post met behulp van een hond gaan controleren. En anders leg je de enveloppe toch in zeer fijn verpoederde witte peper :specool

 

En ja, het gebruiken van een onjuiste naam lijkt mij inderdaad wel een verstandig idee ja (just to be sure).

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik al eerder poste :

 

 

nog nooit last gehad ,

 

tot 100 gram ,

 

 

naar die landen ....

 

 

 

heb zelf ook wel s voor ptt/kpn gewerkt (wink) ....

 

 

 

 

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet in de vaatwasser doen, wordt ook heet hè...

Ik weet wel wat ik naar m'n vakantieadres ga sturen de dag dat ik weg ga B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sealer van de blokker ?

Vaatwassers ...

 

Wat een kuttips .... get a life !

@ Brokkie,

 

Zweden is een kutland ik zou maar extra opassen ... dus geen prusterij met THC moluculen die aan de buitenkant van je zak, of doos zitten die hond gaat hem zeker ruiken.

Het gebruik van latex handscheonen en een vingerafdrukvrij product afleveren kan je een boel jaren gevangenis schelen.

B)

 

strijken of zitten !!

 

dubbele doos erom heen, verzekeren, ontvangst bewijs laten versturen en bidden maar.

 

altijd weer spannend.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Brokkie, pm ff als jij de brokkie bent die ik denk dat je bent ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat deze topic oud is maar die andere is gesloten

 

mijn vraag is hoe stuur je ong. 300 gr naar engeland ik hoor dat ze daar extra controleren iemand ervaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je in ieder geval adviseren om geen koffie oid te gebruken om te maskeren, niemand stuurt koffie per post dat hebben ze namelijk ook in engeland :verrygood

 

Ik verpak het altijd in dat dunne keukenfolie.

Maar nog nooi meer dan 20Gr. verzonden.

 

Je zou het ook over 2 of 3 pakketjes kunnen verdelen en dan elke 2 a 3 dagen een pakketje verzenden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou je in ieder geval adviseren om geen koffie oid te gebruken om te maskeren, niemand stuurt koffie per post dat hebben ze namelijk ook in engeland B)

Offtopic: Engeland heeft voornamelijk een oploskoffie-cultuur.

In de grote supermarkten vind je hier dan ook slechts 2 soorten echte koffie, Douwe egberts Regular en Mokka.

Het grappige is dat op deze pakken dan ook "Real Coffee" staat. :verrygood

Als een koffie en espresso aficionado koop ik dan ook vaak bonen van over de hele wereld, en ik ben niet alleen.

Dus, beweren dat koffie niet opgestuurd word naar Engeland? I think not Sir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele koffiebonen zijn dan zeker interessant voor hash in te verstoppen, maak je er gewoon brokjes ter grootte van en ongeveer de vorm van koffiebonen :verrygood

 

Zaden heb ik ook al aangekregen in een verpakking met allemaal kraaltjes met daartussen de zaadjes. Als je de kraaltjes net iets groter als de zaden neemt, kunnen ze ook niet geplet worden, geen doosjes meer nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou je in ieder geval adviseren om geen koffie oid te gebruken om te maskeren, niemand stuurt koffie per post dat hebben ze namelijk ook in engeland :verrygood

 

Ik verpak het altijd in dat dunne keukenfolie.

Maar nog nooi meer dan 20Gr. verzonden.

 

Je zou het ook over 2 of 3 pakketjes kunnen verdelen en dan elke 2 a 3 dagen een pakketje verzenden

nou het zijn al kleinere pakketjes het worden allemaal pakjes van max 300 gr want het is aardig wat , wat ik wil versturen daarom wil ik graag weten wat beste manier is in zo'n grote hoeveelheid en controleren ze meer dan als je bijvoorbeeld naar duitsland of belgie verstuurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

 

Ik snap uberhaupt niet dat jullie eraan gaan beginnen.. Mijn vader is chauffeur, en is iedere x de pineut met zijn vrachtwagen B) Bij hem hebben ze van 8x al 6x drugs gevonden.. Oohhh, wat worden de hondjes dan gek :verrygood Diegene die het opgestuurd heeft, krijgt vaak geen problemen, maar degene die het ontvangt (in ENG) dus, is nog niet jarig.. Dus ik zou zeggen; NIET DOEN!

Maar jullie moeten t tuurlijk zelf weten.

 

Bedoel alleen maar te zeggen dat er heel veel op gecontroleerd word ;) Dus succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi hoi,

 

Ik snap uberhaupt niet dat jullie eraan gaan beginnen.. Mijn vader is chauffeur, en is iedere x de pineut met zijn vrachtwagen B) Bij hem hebben ze van 8x al 6x drugs gevonden.. Oohhh, wat worden de hondjes dan gek :verrygood Diegene die het opgestuurd heeft, krijgt vaak geen problemen, maar degene die het ontvangt (in ENG) dus, is nog niet jarig.. Dus ik zou zeggen; NIET DOEN!

Maar jullie moeten t tuurlijk zelf weten.

 

Bedoel alleen maar te zeggen dat er heel veel op gecontroleerd word ;) Dus succes!!

 

ik zou ook het liefst dat ze gewoon kwamen en ophaalde bij mij maar als ze zo lui zijn en niet willen doen dan zoeken ze het maar uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

je beste kans heb je met van die zilveren strijkzakken. Die zijn luchtdicht en lichtdicht, maar kzou het niet proberen als het over de grens moet eigenlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, das waar.. Tis idd diegene zn verantwoordelijkheid daar in ENG. Als je zelf maar uitkijkt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar degene die het ontvangt (in ENG) dus, is nog niet jarig..

Kan je deze bewering staven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook wel een goeie tip bij zo'n hoeveelheid is geen vingerafdruk achterlaten, en laat het desnoods naar een leegstaand, afgelegen huis opsturen met een valse naam, dat ze het daar kunnen ophalen, kunnen ze iig niet achter de naam en het adres van de echte bestemmeling komen.

 

Zorg iig dat je er niks van ruikt, bij die hoeveelheden kan dat wel eens gevaarlijk zijn. Je kan die strijkzakken geloofk ik ook vacuumtrekken. Weet niet precies hoe, maar het lijkt mij dat het wel moet lukken om de zak volledig dicht te sealen, behalve dan een stukje aan de bovenkant, in dat "buisje" wat je nu hebt gemaakt de stofzuiger met een zakdoek over de buis, stofzuiger aan, en dan hopen dat het plastic zich dichtzuigt en door de onderdruk dicht blijft plakken. Desnoods aan de kant waar de wiet zit eerst al wat verder dichtstrijken dan aan de stofzuigslang.. Kheb ooit 100g gekocht die verpakt zat in een doorzichtige strijkzak, en die was ook vacuumgetrokken. Is gelijk een heel stuk kleiner ook, maar wel oppassen, heb ooit gehoord dat als je hem te hard vacuumtrekt dat ie dan uiteenvalt bij het terug uiteen halen van de toppen.

 

EDIT: @molmol: hij zegt dat ie meerdere pakketjes van 300 gr moet opsturen, lijkt mij dat ze als ze daar achter komen daar wel moeilijk over gaan doen. Tis niet echt een gebruikershoeveelheid meer he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al strijkzakken wou vandaag even kijken voor een vacuumsealer

 

@ kutvogel : je moet wat risico's nemen in het leven anders is het ook zo saai

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer het anders al even met de stofzuiger, lijkt mij dat het ook prima moet lukken... Wel ff een zakdoek strak rond de stofzuigbuis binden, tie-ripje errond ofzo.. Anders is het dag wietje :verrygood B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik sluiten het topic terug, 300gr versturen is GEEN hobby. En heeft niets met hobby growen te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...