Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Buiten Met Amnesia, Afghaan En Msxhk

Recommended Posts

haha respect Tekno :specool ! Het is een klus om er doorheen te werken hoor. Maar heb je er nog wat van opgestoken?

 

Ik herhaal ook wel eens wat informatie omdat het topic zo groot is. Maar inderdaad, het gaat hard. Binnen een paar dagen zijn er al weer een paar pagina's bij. Dit weekend op de 40.000 views? Wie maakt me los :wOOt

 

Trouwens: Sensi Star BHO? En waarom zien we daar helemaal niks van op het forum??

Share this post


Link to post
Share on other sites

De scrog moet nu behoorlijk in toom gehouden worden. Verder gediefd, al twee dagen verduisterd.

 

Achterkant

gallery_5211_1953_403567.jpg

 

Voorkant

gallery_5211_1953_66416.jpg

 

 

Ben behoorlijk aan het buigen, breken en knijpen

gallery_5211_1953_248871.jpg

 

 

De MS x HK

gallery_5211_1953_62327.jpg

 

Schitterend van kleur, mooie bladeren. Hij is donkerder dan vorig jaar. Wellicht toch een beetje kush invloeden.

gallery_5211_1953_44257.jpg

 

 

En daar gaat weer een fanleaf..

gallery_5211_1953_46050.jpg

 

 

nou, geen toelichting nodig he...

gallery_5211_1953_504655.jpg

 

gallery_5211_1953_689602.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer veelbelovend uit hoor whazzupke :specool

 

ik heb dat met die fanleaves ook gehad met mijn bubbles.. nu nog steeds binnen onderin de scrog..

de plant legt letterlijk de p[rioriteit naar de toppen en wil zelf maar een paar fanleaves overhouden lijkt wel..

 

maar goe goed besig

 

groeten

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat van die fanleafs had ik al beschreven, is karakteristiek ook voor deze soort en veel andere sativas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

ik ben Jan en ben voor de eerste keer buiten aan het kweken met een onbekende soort (foto's volgen nog wel). Hoewel het binnen makkelijker was alles te regelen vind ik het leuker gigantische struiken over te houden dan kleine schrale plantjes. Ze zijn ondetussen 1m30 en ongeveer even breed als hoog. Door ze te toppen heb ik voor gezorgd dat de zijtakken allemaal enorm hard ontwikkeld zijn. Sommige zijtakken zijn met hun respectievelijke zijtakken als planten op zich. Maaarrr, ik dacht dat tegen nu al dik in bloei zouden staan. Ze laten slecht 2 trichomen in elke oksel zien. Moet ik ze proberen te verduisteren of gewoon blijven wachten? Ik begin me inmiddels zorgen te maken. Ik geef overigens terra flores van canna als bloeivoeding (wist ik veel dat het niet bio was!! :specool )

Ik volg je kweek al sinds ik lid ben van het forum en heb er al een hoop van geleerd. Ik wacht op je raad

Jan

 

ben overigens net een maand op reis geweest (moeder van mn vriendin heeft de planten verbazingwekkend goed verzorgd) dus verduisteren kon ik niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel takala dat kun je rustig in een eigen topic vragen en niet in het kweekverslag van een ander. Er is een forum Outdoor Beginnersvragen.

 

En ik kan me niet voorstellen dat je twee trichomen in een oksel ziet hoor :specool

 

Dit zijn trichomen:

gallery_5211_1953_107599.jpg

gallery_5211_1953_566915.jpg

 

 

Verduisteren versnelt de bloei gegarandeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry daarvoor, heb nieuw topic gestart. en idd, trichomen zijn het niet :wOOt

Ben benieuwd hoeveel je van je afghanen haalt, kan ik zelf gaan speculeren :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze heb ik maar niet gestoord tijdens zijn lunch...

 

gallery_5211_1953_186899.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@takala: het pre-pubertijd kikker-opblazen/spin verbranden/mieren roosteren stadium ben ik al een paar jaartjes ontgroeid hoor.

 

@dedos: Binnen foto's is moeilijker dan buiten i.v.m. het licht. Maar ben er inmiddels wel redelijk in bedreven :specool

 

@cannabis: Zo heel erg klein was deze niet hoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P dat roesje, dat ik gister "ff" wilde uitwazen, werd een crash van 10uur gevolgd door een nachtje stappen. En dus zit ik hier nu weer zo wazig als een deur mezelf te verplichten tot het schrijven van een reactie (die ook nog ergens over gaat LOL). *Het was trouwens een jointje met Sensistar(gewoon als kruimeltjes van ASGrow) en bho (paar druppeltjes van esmie) waar ik gister zo wazig van was. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je wat mist :wOOt *

 

Maar goed. Wat ik heb geleerd van je topic is dat het een heel karwei is om in ons klimaat een plantje af te bloeien. Verder zijn me een paar dingen bijgebleven zoals ; WAT EEN SUPER MOOIE FOTO'S!!!, veel slecht weer en de daarbij horende verhalen omtrent rot, amnesiabho, Afghaanse strijders (ik denk 82gram) en het ontstaan van een "killer indica" :specool .

 

 

Vanaf nu ga ik 't "live" volgen...

 

 

 

Grt TeKnO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie man,daar zou ik graag bovenhangen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Sativa gaat wel goed he? Ze doet me nu al denken aan die tafel van jou vol met takken, die weer vol met toppen zaten. Die kan nog wel wat moois gaan leveren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, ik bedoelde een aansteker er naast houden om verschil in grootte te kunne zien éé :specool

Overigens heb ik zulke dingen dingen nooit gedaan, maar dat kikker opblazen intrigeert me wel, hoe gaat dat in z'n werk? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
had je een aansteker naast moeten houden :wOOt

 

 

 

 

 

Ga is ff op internet zoeken wat spinnen doen.. :specool ze halen die irritante muggen vliegen etc weg en jij wil ze vebranden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die sativa gaat lekker inderdaad.. maar de scrog ook! hier wat foto's - sommige takken zijn twee keer gebogen. Zie hoe de topjes weer bijkomen (foto's tonen meerdere perspectieven).

 

Van voren (één tak van de rechter struik probeer ik er nog onderuit te krijgen)

gallery_5211_1953_564249.jpg

 

 

van onder het bladerdek

gallery_5211_1953_620098.jpg

 

 

Achterkant

gallery_5211_1953_322695.jpg

 

 

Hier zie je goed hoe er is gediefd

gallery_5211_1953_628936.jpg

 

 

De mishandelingen

gallery_5211_1953_303042.jpg

 

gallery_5211_1953_157460.jpg

 

gallery_5211_1953_322027.jpg

 

 

Extreme dubbele.. dit werkt niet met alle planten hoor!!

gallery_5211_1953_622483.jpg

 

gallery_5211_1953_422934.jpg

 

gallery_5211_1953_133557.jpg

 

 

Spelen met calcium :wOOt Hier zie je nog een oud blad van de originele stek en de nieuwe bladeren. het oude blad herken je aan de kleur en de calcium gebrek spikkels.

gallery_5211_1953_1129437.jpg

 

 

Typische sativa bloei

gallery_5211_1953_760504.jpg

 

gallery_5211_1953_734343.jpg

gallery_5211_1953_425804.jpg

 

 

Trichomes vormen

gallery_5211_1953_264012.jpg

 

 

De volgende fanleafs zijn aan de beurt :specool

gallery_5211_1953_300086.jpg

 

 

De bewaking rust uit

gallery_5211_1953_694291.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er mooier en mooier uit,maar ze worden dan ook liefdevol verzorgd door een workaholic met net dat beetje meer Force dan de rest van ons. :wOOt

Mijn bewaking zou graag een keertje met de jouwe spelen,weet alleen niet of dat wederzijds zou zijn! :specool

med_gallery_12078_2848_137760.jpg

 

 

Sorry als dit een beetje topicvervuilend is,ik ben benieuwd wanneer je de 40.000 views gaat halen.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dat ze door al dat buig en trekwerk toch blijkbaar geen last hebben van stress ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk weer zon !!

 

Wordt wel wat ..... :specool

 

 

Even wat Dettol erover sproeien, das goed voor de bladspanning.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aad: Die rooie van mij gaat voor geen hond opzij hoor, neem maar mee!

 

@estee: shock and awe

 

@esmee: Ik dacht eigenlijk aan een mengsel van Dettol met caramel en cola om de smaak nog beter te krijgen :specool

 

tnx.. ze gaan weer lekker. Scroggen is echt fun. Een afghaan is er een lekker plantje voor, die talibans zijn goed tegen martelingen bestand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...