Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Speedway

Lowryder#2 Guerilla Kweek: 20 Mei Foto's!

Recommended Posts

Denk je er wel om dat ze op zulke plekken wel het gras een keer gaan maaien !! :) Meestal 1 keer en soms wel 2 keer . B)

gallery_7800_1350_834455.jpg

 

gallery_7800_1350_2065414.jpg

 

Zo zien de mijne eruit op dit moment. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat maaien zat ik ook aan te denken, maar heb wel een oplossing, gaasje om de planten heen, en daar doe ik gewoon een briefje op met de vraag of ze het willen laten staan, mogen ze 06nummer achterlaten krijgen ze een topje van me :specool

Ik maai dat stukje elke week voor ze dus ze moeten niet gaan zeiken :)

Laten we hopen dat het goed komt! En anders heb je nog wel wat zaad toch B)

 

Salvia doet het goed, begint lekker vertakkingen te maken, en groter te worden, ga ik binnenkort in een grote definitieve pot stoppen.

med_gallery_8327_1207_30404.jpg

med_gallery_8327_1207_731376.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dat toch wel link wordt daar B) die gasten die dat maaien die moeten er dan speciaal omheen maaien :specool maarja ik blijf het volgen en dan zien we het gelijk :)

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze ook liever wat meer bij die bomen zetten, het is duidelijk zichtbaar dat dat gras gemaaid is (en dus onderhouden wordt).. zou toch zonde zijn als je lowrydertjes er aan gaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, die brandnetels wegknippen en ze ipv brandnetels zetten.. krijgen ze wel een stuk minder licht.

Even kijken hoe dat zit met westen enzo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop voor jouw dat die sportdudes er echte zijn en geen stiekeme blowers B) veel succes met je sportwietje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie LRtjes heb je daar speed !

 

succes met je kweek

 

 

later,

 

 

Roel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabby63, wat schieten we daar mee op ?

 

Dr, het is dus geen plek bij een voetbalvereniging in de buurt hè B)

Of wat dan ook, het is niemandsland :)

 

Roelonzo, dankje!

---------------------------------------------

Ben alleen nog beetje bang voor dat grasmaaien, ik ga anders wel even bij de gemeente informeren, iemand nog een goede reden waarom ik zou willen weten waarom dat soort stukken grond op bepaalde tijden gemaaid worden? HELP! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent bioloog en je gaat een grasonderzoek doen en daar staan een paar zéér speciale grassoorten? B)

En je wilt weten wanneer ze gemaait worden zodat je er op tijd bij kan zijn... ofzo

 

 

heb je nog niet eens gelogen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, ik doe onderzoek naar hooilanden B)

Nog andere leuke smoezen :specool ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, dat maaien zat ik ook aan te denken, maar heb wel een oplossing, gaasje om de planten heen, en daar doe ik gewoon een briefje op met de vraag of ze het willen laten staan, mogen ze 06nummer achterlaten krijgen ze een topje van me B)

 

Ja, en als ze em meenemen hebben ze alle toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

he speedway,

een paar ijzeren pijpen in de grond rammen........is zen maaier stuk voordat ie bij je veldje is :specool

ik zie er achter een ideaal stukje bos , even een paar boompjes omzagen is zo gebeurt

en waar is je The One????????

 

laters B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, nee ik wil geen andere mensen benadelen in mijn eigen belang B)

En bomen worden al genoeg gekapt dus dat is ook geen optie..

 

The One staat ergens anders, veilig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet onderzoek naar vogels, kievietjes maken toch hun nestjes in graslanden? Dan mag er sowieso niet gemaaid worden op bepaalde tijden, zelfs boeren zijn hieraan gebonden ivm de kievietseieren.

maar wat die periode is, weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben alleen nog beetje bang voor dat grasmaaien, ik ga anders wel even bij de gemeente informeren, iemand nog een goede reden waarom ik zou willen weten waarom dat soort stukken grond op bepaalde tijden gemaaid worden? HELP! :specool

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stop maar met smoesjes verzinnen Speedway, ik heb je kop gezien niemand die ook maar ergens intrapt.

 

whahwhawaa ....

 

Je bent te jong om uberhaupt iets te onderzoeken, het staat bijna op je voorhoofd getattooeert:

 

Wietkweker gaat plant bezoeken....

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg gewoon dat jij het op een nacht allemaal maait, dan moeten ze niet meer komen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontwikkel een hele enquête over het natuurbewind in jou stad en stap hiermee naar de burgemeester of iemand die hier iets van weet , hierbij vertel je dat je voor een school een tekst moet schrijven over natuurbewindt van jou stad hierbij gebruik je de enquête om cijfermateriaal te verzamelen :specool

 

ja je moet er wel iet voor over hebbe :lol:

 

Good luck

 

Scrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oud topic van vorig jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...