Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

god mc

900 X Pp's Op Slaps Met Computer En 42 X 600 Zit In Week 4

Recommended Posts

Een kilootje of 18?

 

:specool :huh: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoop dat MC z'n topic blijft updaten, zonder afgefakkelt te worden door medekwekers.

 

 

Trek het je niet aan weetje , je heb nu eenmaal mensen hier op het forum die denken dat ze alles kunnen zeggen.

Maar ze gaan liever niet in discussie, en dat is dan vaak om de redenen dat een ander niet goed wijs is. :specool ;)

 

 

Maar er is hoop , als we een aantal goede kweken hebben laten zien, en onze sporen hebben verdiend.

Dan mogen ook wij iedereen voor rotte vis uitmaken , als wij ons ergens aan storen ( das dan heel normaal)

Word het toch nog gezellig :huh: :tu

 

 

Gr Zipper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar dienen die buizen voor aan de muur? Ik zie er wel een paar aansluitingen aan hangen maar de lijken niet te worden gebruikt. Heeft die buis nog een functie?

 

Gr, Supreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opgelost en wel,

 

suc6 man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi god :tu

 

snap wel dat jij je stroom rekeningen kan betalen met oogsten van 18 kg droog :specool

 

 

Andere mensen: chill ;):huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic, voor de zoveelste keer maar ik ga hier toch mijn mening neerzetten:

 

 

ik vind dat een verslag zoals dit potentiëel de aandacht op wietforum vestigt van mensen van wie wij als kwekers liever geen aandacht willen hebben. ik hoor geluiden van forumleden van wiens verslagen ik geniet en leer, die van plan zijn te stoppen met het posten van verslagen op dit forum omdat ze zich door deze potentiële aandacht bedreigd voelen.

 

ik vind dit heel erg zonde! een kwalijk signaal wat mij betreft dat gewaardeerde leden van dit forum zich door deze ontwikkeling in het nauw gedreven voelen. straks raken we die mensen kwijt. en waarvoor? voor een beetje sensatie en geile plaatjes. :specool

 

ik weet dat dit een moeilijke kwestie is. we zijn technisch gezien allemáál wel illegaal bezig, toch denk ik dat we moeten uitkijken dat er tussen al deze kleine visjes waar men zich tot noch toe niet zo druk over lijkt te maken geen grote vissen komen te zwemmen die de aandacht van 'vissers' van veraf trekken. ik ben bang dat we op die manier een verhoogd risico lopen dat de grotere onder de kleintjes in de mazen van de netten zullen blijven steken.

 

 

ik ben me ervan bewust dat ik pas sinds kort lid ben van dit forum en dat ik minder dan sommige anderen mijn strepen heb verdiend. de reden dat ik alsnog heb besloten hier mijn stem over te laten horen is omdat ik in een korte tijd erg op dit forum gesteld ben geraakt. behalve het feit dat we hier om mensen zouden kunnen kwijt raken vind ik dit gewoon geen charmante kwestie. als je rijk wordt van kweken, hou het dan voor jezelf.

 

 

just my 2 cents.

 

 

 

de glazenwasser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gw

 

je hebt wel gelijk daar in en ik heb al meerdere mensen gezien die hun verslagen stop zetten om deze reden en kan me dat goed indenken, daarom stelde ik ook de vraag zijn er hier wel al eens mensen opgepakt door dat bv ip adressen achterhaald werden?

 

mocht dit zo zijn dan zullen er veel meer mensen stoppen incl mijzelf ondanks dat ik maar 3 plantjes hebn staan in een klein kastje

Share this post


Link to post
Share on other sites

430 gram per m2... hmmm niet slecht maar kan beter....

werk je al met co2? zo niet, dan zou ik dat heel snel kopen...

voor jou hok ben je al snel 3000 kwijt...

maar dan kan je 600gr per m2 halen... dus dat heb je na 1 oogst er al weer uit....

 

ziet er voor de rest erg netjes uit....

keep up the good work!

 

@medekwekers, of je nou op 1 of 100 lampen zit.... BETAAL ALTIJD JE STROOM!

 

Waneer je je stroom betaald en geen overlast veroorzaakt komt de politie niet snel langs,

als je stroom steelt moet NUON/Essent/Oxio aangifte doen bij de politie daarom

komt de politie je zolder leeghalen (omdat ze gedwongen worden d.m.v. een aangifte).

Betaal en je hebt van niemand last....

 

greetz

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames & heren,

 

dit topic is even op slot & onzichtbaar geweest om alle nutteloze berichten weg te halen, uit je frustraties gaarne ergens anders.

 

Ontopic posts zullen blijven staan, de offtopic posts worden zonder pardon verwijderd!

 

Gr Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou begin dan maar met deze.

 

 

uit je frustraties gaarne ergens anders.

 

Dat was ook de bedoeling, maar dat topic werd direct verwijderd.Na een berichtje van stijlloos kon ik daar nog wel wat begrip voor opbrengen, maar dit topic komt wel terug en in die van mij mag geen discussie plaats vinden?

 

Jammer maar ik weet genoeg. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik had nog zo mooi mn mening laten blijken netjes in het topic van spock.. was die ineens weg?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou begin dan maar met deze.

uit je frustraties gaarne ergens anders.

 

Dat was ook de bedoeling, maar dat topic werd direct verwijderd.Na een berichtje van stijlloos kon ik daar nog wel wat begrip voor opbrengen, maar dit topic komt wel terug en in die van mij mag geen discussie plaats vinden?

 

Jammer maar ik weet genoeg. :specool

 

Dan open je eigen topic in Overige, en vervuil deze dan niet ;)

 

@speedway

 

Hmm??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan open je eigen topic in Overige, en vervuil deze dan niet ;)

 

@speedway

 

Hmm??

 

thanx.

 

430 gram per m2... hmmm niet slecht maar kan beter....

werk je al met co2? zo niet, dan zou ik dat heel snel kopen...

voor jou hok ben je al snel 3000 kwijt...

maar dan kan je 600gr per m2 halen... dus dat heb je na 1 oogst er al weer uit....

 

ziet er voor de rest erg netjes uit....

keep up the good work!

 

@medekwekers, of je nou op 1 of 100 lampen zit.... BETAAL ALTIJD JE STROOM!

 

Waneer je je stroom betaald en geen overlast veroorzaakt komt de politie niet snel langs,

als je stroom steelt moet NUON/Essent/Oxio aangifte doen bij de politie daarom

komt de politie je zolder leeghalen (omdat ze gedwongen worden d.m.v. een aangifte).

Betaal en je hebt van niemand last....

 

greetz

 

:specool

 

hoi, heb jij dat wel goed gedaan 430 gram, ik kom op 560 gram per meter.

ik heb 28 pp's op een meter staan en het is 32 meter totaal.

 

vrg, god mc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot dusver is er nog nooit iemand gepakt aan de hand van een verslag op het forum.

 

verslagen hier vormen geen bewijs materiaal , dat wat jij verklaard tijdens verhoor echter wel !!

 

Wanneer we horen dat er ergens een nieuwe werkwijze of wet opduikt die een verhoging van de risico's om te posten over je kweek betekend ,zullen wij dat zo snel mogelijk laten weten !!

 

 

En dit nog ff : Wanneer je iets tegen verslagen hebt van grote kweken dan zou je ook zelf geen stekken of zaden moeten kopen , die komen immers vaak van grotere kwekers .

We kunnen hier in ons land gewoon stekken kopen en vele soorten zaad aanschaffen ,daar maken we allemaal gebruik van . Alles hangt aan elkaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn MC, erg mooie opzet ! Had ik de ruimte er maar voor :specool Ik hoop voor je dat alles spoedig zal verlopen en dat het een lekker rokertje zal worden. Chappeau ! Ik ben wel erg benieuwd naar foto's van je schakelpaneel/panelen, luchtin - en uitlaat, watervat enz. enz.

Bedankt dat je dit met ons deelt.

 

Groetjes Dub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diep respect godmc en een zegen van mij voor een goede oogst!

Ga je zeker volgen en veel suc6.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk gewoon om dit te zien :specool ;) :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die mede kwekers man wat een set up. hoeveel jaar heb je gespaard of met welk l*l verhaal ben je naar de bank gegaan om geld te lenen :specool

 

ik vind het mooi om te zien eindelijk is een voorstelling hoe "grote" kwekers het aan pakken.

 

verder over de het aantal planten zal ik mijn mening niet geven jij moet het zelf weten!!!! ;)

 

verder hoop ik nog wel een foto van je kweek te zien god mc iig geval vlak voor je gaat oogsten

 

wat een kk dichtbegroeid hok word dat

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi, heb jij dat wel goed gedaan 430 gram, ik kom op 560 gram per meter.

ik heb 28 pp's op een meter staan en het is 32 meter totaal.

 

vrg, god mc

 

18000 gram : 42 lampen = 430 gram per lamp...

met Co2 kan je iets meer dan 25kilo eraf halen...

1 gram per watt...

maar aangezien zo'n apparaat erg duur is werken alleen

de grote kwekers er mee...

 

voor jou is het goed te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
In plaats van alleen kritiek te geven over de onveilige massakwekerijen, mag een mooi en goed project wel in de picture komen.

 

:specool

 

Hopelijk voor hem gebeurt dat niet ;) :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
18000 gram : 42 lampen = 430 gram per lamp...

met Co2 kan je iets meer dan 25kilo eraf halen...

1 gram per watt...

maar aangezien zo'n apparaat erg duur is werken alleen

de grote kwekers er mee...

 

voor jou is het goed te doen...

 

ik deel 18000 gram door 32 m2, ik heb anderhalf lamp per meter.

 

vrg god mc

Share this post


Link to post
Share on other sites
18000 gram : 42 lampen = 430 gram per lamp...

met Co2 kan je iets meer dan 25kilo eraf halen...

1 gram per watt...

 

Dat gaat alleen op indien de hoeveelheid CO2 de zwakste schakel in de ketting is ! Zo niet dan is CO2 extra toedienen nutteloos , de fotosynthese reactie verloopt immers altijd in een vaste verhouding waardoor het verhoger van alleen de CO2 geen nut heeft .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaaalelujah zeg! :huh:

 

Ziet er verdomde goed uit maar damm wat heb jij een lef :specool

 

Keep up the good work!

 

Jah peace and blessings to you ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel bullshit...

principieel heeft iedereen een andere mening,

doe je ding als je het zelf wil, iedereen doet tenslotte toch wat hij wil.

als je zo'n dingen wilt doen, geen probleem

ken ook mensen die de "grote" richting uitgaan.

 

maar ander geval vind ik het gewoon zonde voor het verbruik van elektriek, ik kweek zelf alleen maar buiten, met de lekkere zon.

 

electriciteit gaat onze maatschappij veranderen.

er is al een serieus probleem met het verbruik van elektriciteit.

leuk nu allemaal, maar ben er zeker van dat dit geen 10 jaar meer zal doorgaan.

er staat ons hier nog heel wat te wachte op deze planeet.

 

ooit al gehoord van een zonnestorm ?

kort gezegd; zou het een straling zijn vanuit de zon, die geen enkel biologisch wezen zou kunnen gewaarworden of voelen, maar alle apparatuur gaat kapot.

inclusief alle kerncentrales e.d., gewoonweg alles!

die dingen gebeuren..

en we gaan er alleen maar dichter bij, door het onzuinig omspringen met dat soort zaken.

natuurlijk ligt deze oorzaak meer in de industrie en de grote fabrikanten.

 

maar wat jij daar hebt opgesteld is toch wel een half fabriek moet ik zeggen.

stond toch 10 sec. met m'n bek open naar scherm te staren.

 

ieder zijn mening, ieder zijn ding...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...