Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richard

Wietforum Kweker Op Spuiten En Slikken?

Recommended Posts

Wat ik niet snap is dat hier ineens zo'n drukte over gemaakt wordt.

Ook ik wil mijn privacy behouden zoals iedereen hier op t forum.

Als Whazzup uberhaupt op tv mocht komen, gaat hij heus niks vertellen over hoe en wat het forum allemaal inhoud. Voornamelijk over zijn eigen kweek en dat hij moderator is van deze site, had ik begrepen.

En als de politie het gewild had, hadden ze dit forum al lang hiervoor gebruikt.

Ze zijn niet blind bij justitie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is volgens mij, alleen een iemand, die misschien problemen zou kunnen krijgen: Whazzup!

Ik volg de Webcam bijna 2 jaar. Zijn "CharakterKopf" zag ik vaak s´avonds, waneer hij bezig was, op zijn laptop onze vragen te beantwoorden.

Ik verwacht ook van iedereen, dat hij weet, zodra hij in deze forum bezig is, dat de overheid het volgen kan (en zeker ook doet).

Wij willen graag een beleid, warbij wij hobbiekweekers met rust gelaten worden. Maar het zou nooit van alleen komen, behalve, als wij bereid zijn om voor onze hobbie optekomen.

 

Zij kunnen geen miljion thuisteelers en gebruikers opsluiten.

 

Sterkte allemal

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat we geen last krijgt van justitie, alleen komen er ongeveer 25 a 35% meer bezoekers (we hebben er nu 40.000 per mnd)

Dit wilde ik even laten weten aan alle lui die wilden stoppen op het forum!

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tevens denk ik dat het cannabisgebruik in Nederland zwaar ondeschat word.

Maar alleen de negatieve dingen, zoals in ieder nieuws, komen naar buiten, maar de positieve dingen worden snel vergeten. Wij blowers moeten ons sterk maken. Door alcohol vallen er veel meer doden per jaar, maar dat brengt genoeg geld op voor de schatkist. Canmabis helaas nog niet, want dat hebben ze nog niet onder controle, dat heb je met een gedoogbeleid. Inkoop via de achterdeur. Dat werkt crimintliteit in de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mikeh

An zoiets dacht ik ook, Wie weet mischien wordt het WF helemaal niet genoemd en er gebeurt er helemal niets?

Ik hoop alleen niet, dat 25 t/m 35% meer vragen á la Bouwlamp krijgen.

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens wil ik nog even opmerken dat al mijn collega's meekijken naar mijn webcam. Dat doen ze al een tijdje en ze weten al een jaar of 7 dat ik blow :D.

 

Idem ditto hierzo. Kwam op m`n werk een erg stikstofhoudende afvalstof tegen, die middels een duur proces omgezet werd. Heb het ingezet als voeding en het wordt nu verkocht als meststof.

Proefkonijnen waren m`n dames buiten en dat is algemeen geweten. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat we geen last krijgt van justitie, alleen komen er ongeveer 25 a 35% meer bezoekers (we hebben er nu 40.000 per mnd)

Dit wilde ik even laten weten aan alle lui die wilden stoppen op het forum!

 

Gr Mike.

 

 

Justitie en betrouwbaar :smoke

 

Sorry mikeh,

 

Dat gaat NIET samen :D

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk tog echt dat wazzup gewoon meer daar gaat om te laten zien dat de gemiddelde thuiskweker geen stroomstelende crimineel is zoals we worden afgeschildert en dat vind ik persoonlijk ook belangerijker dan dat het wietforum uberhoud genoemt gaat worden , en als het ten sprake komt dan denk ik er net zoals whazzup over , dat de extra bezoekers wel zullen meevallen .

 

zelf ben ik ook op dit forum gekomen door in google wiet te tikken en dat zullen vele andere duizenden nederlandes dagelijks doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Justitie en betrouwbaar :smoke

 

Sorry mikeh,

 

Dat gaat NIET samen :D

 

gr. Tokkie

 

Tokkie, ik heb dit uit een bron wat eerder bij BNN geweest over het onderwerp Cannabis!!

 

'k ken deze gasten al een aardige tijd!!

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overigens eerst even een andere noot, eergister zijn we de 40.000 unieke bezoekers gepasseerd.. Een historisch moment voor ons en andere Nederlandstalige fora. De ilusie dat hier nooit politie komt heb ik niet.

 

Mijn inschatting, ik denk dat er een hele berg ophef gemaakt wordt die totaal niet in verhouding staat met wat gaat komen. Kunnen jullie je nog een radio optreden herrinderen? En dat was toen een klap media aandacht hé... Mensen werden parranoia, want ja media hé... Werking op 't forum 0,0 mijn inschatting van het TV optreden van whazzup? Ik denk dat jullie het overschatten, media is niet altijd goed mee eens. Stel je voor, whazzup komt niet op TV maar iemand anders met buitenplanten... Spuiten en slikken heeft kijkcijfers tussen de 200.000 en 400.000 kijkers. Een gemiddelde uitzending trekt zo'n 5% maximaal over de streep om uberhaubt actie te ondernemen... Met andere woorden zoeken...

 

Waar komen ze dan uit?

 

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...oeken&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...oeken&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...oeken&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wi...oeken&meta=

 

Ik zie Wietforum.nl op elke eerste pagina van google en jullie....?

 

 

Voordat we ons nou druk gaan maken over bepaalde dingen. Zouden we dan niet zeker moeten weten wat er gaat gebeuren. Het is niet eens zeker of er iemand op TV komt. En stel dat ie op TV komt en hij gaat daar over buitenplanten praten?

 

Mila is onder andere ook op spuiten en slikken geweest, denken jullie nou echt dat ze ineens wakker werden bij justitie?

 

View de facts....

 

Op dit moment is niet eens duidelijk of hij op TV komt... Zullen we niet eerst dit eens afwachten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het mee eens.

 

Ik zit hier tenslotte ook nog steeds en ik ben ook bekend van tv.

 

Was nl. in opsporing verzocht :smoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals ik al zei, Als het doorgaat kap ik er ook mee, er staat te veel op het spel voor me. Maar dat neemt niet weg dat het een geweldig forum blijft, en ik het alle dagen met plezier zal volgen.. :smoke

 

grt

 

toch schuilt hier juist de kracht van het forum in.. Als iedereen zo paranoia zou zijn, en niet meer gaat posten, heeft het forum geen bestaansrecht meer en zal er geen zak aan zijn! Kom op mensen, niet zo bang, je staat tenslotte niet met je naam foto en adres op de voorpagina, en er zijn zat manieren om anoniem te surfen..

Ik vind het jammer dat er zo'n ophef wordt gemaakt om niets, en dat gaat ook zeker ten koste van de kwaliteit van de posts.. Straks alleen nog maar 1 plant spaarlamp verslagen? (met alle respect hoor :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist!

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar ben ik het mee eens.

 

Ik zit hier tenslotte ook nog steeds en ik ben ook bekend van tv.

 

Was nl. in opsporing verzocht :smoke :smoke

:D een echte ster :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het allemaal mee valt... We wachten het af, maar mocht het uit de klauwen lopen ben ik pleite... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat we hem open hebben gehouden. Ja, ik zit daar om aan te geven dat growers helemaal gemiddeld, en zelfs in hoge mate niet voldoen aan het stereotype beeld van de "werkloze randcrimineel" of "criminele organisatie" waar we nu mee worden geassocieerd. Dat d't soort excessen juist een gevolg zijn van het achterlijke achterdeur / voordeur / gedoog / opsporingsbeleid in Nederland. Zolang het loont om het illegaal te doen zal het altijd criminaliteit aanlokken. Als iedereen het mag is dat wellicht niet snel voorbij, maar wel heel wat minder aantrekkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je tmij vraagd was dat een mooi slotpleidooi Whazzup.. Justitie zal niet direct als aasgieren op ons neerdalen, daar hebben ze geen cappaciteit voor.. en als ze willen waarom zouden ze het dan nu nog niet doen? We zijn zoals al eerder genoemd geloof ik wat para over de impact van Whazzups intervieuw..

 

P.S. Whazzup nog iemand in een labjas voor je pannel? Met WF opdruk :D, ik draag em elke week tijdens de practica.. Doe je zegje Whazzup! :smoke

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste collegas,

 

De TAW heeft inderdaad wat gemist, wat een ophef zeg !!

 

Jullie zijn toch allemaal amateurs ?

 

Ik ook, daarom kan ik hier vrij rond vertoeven.

Helaas overschrijd ik daarbij de wettelijke lijn dagelijks meerdere malen.

 

Mijn naam is te vaak vermeldt bij zaken die tot een strafzaak kunnen leiden.

Soms door onbekenden soms door bekenden, maakt nu niet meer uit.

 

Ik voel me letterlijk de roos op een dartbord, ik duik onder, ga me ingraven en diep.

 

De oorlog is net begonnen ik voel de druk al een jaar ...

 

Dat heeft niets te maken met de radio of TV zender.

 

Ik had discreter moeten omgaan met de gegevens die nu voor de hele wereld leesbaar zijn.

 

Ik heb wat ik wou hebben en ik heb gegeven wat ikgeven kon.

 

Er valt van mij niets meer te leren, ik zal alle posts lekker laten staan waar ze staan.

 

Weghalen is zonde van mijn tijd en energie, ik ga weg met een opgeheven hoofd in vol ornaat.

 

Het is mijn erfenis aan jullie ik hoop dat jullie ieder voor zich op zijn eigentijd de waardevolle, stukken eruit vist en het land groener maakt dan ooit.

 

De posts die nu nog lopen worden netjes afgesloten en in de toekomst zal ik inloggen onder mijn pseunoniem die sommige wel kennen.

 

Of ik onder die naam zal reageren weet ik nog niet, ik zal wel 1x per jaar een verslag uploaden waar iedereen warme oortjes van krijgt.

 

Het uploaden zal iedere keer vanaf een ander publiekelijk ip adres geschiedden.

 

Vanaf deze maand verander ik van ip adres vandaar dat ik meteen de kans grijp voor een schone herkansing.

 

De GSM gaat de vuilnisbak in dus bel die vervuilde GSM maar nooit meer op ...

 

De mensen die me altijd al irri hebben gevonden .... go fuck yourself !

 

De mensen die me wel kunnen luchten .. veel succes en veel warmte en liefde voor de Kerstmaand. !!

 

De echte slimmerds weten wel waar ik uithang de rest ben ik al vergeten.

 

Met mijn AK 47 op de schouder loop ik door het dal van de schaduw ...

 

Aan iedereen die mij aan het hart ligt ... ik hoop het contact wel te houden op welke manier dan ook.

 

Salut

 

The Afghany Warrior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt inmiddels wel een reality check voor de meeste die-hards hier! Zijn er plotseling een paar mensen wakker geschud of iets dergelijks? Geloofde je nou werkelijk dat je hier op een anonieme plek zat? Nee toch zeker... dat is om het erg zacht uit te drukken op zijn minst nogal naief.

 

En het is ook nergens voor nodig. Er zal nooit een politieagent bij mij binnenkomen en me op illegale (niet gedoogde) zaken betrappen, ze zijn van harte welkom. Dat is de consequentie die trek ik als ik dit doe om te zorgen dat jullie nooit ergens last van zullen hebben wat dat betreft en ik heb al duidelijk aangegeven dat dat de consequentie is die ik trek. Iemand moet dat doen, en al is het niet nu, dan is het wel in de nabije toekomst om een aantal redenen.

 

Kortom, ik wil wel graag met die mensen in discussie over hun beweegredenen, om het allemaal wat duidelijker te maken.

 

Daarbij wil ik nog het volgende aanmerken:

 

1. Wietforum gaat heel secuur om met leeftijd, en is volgens mij het enige forum dat een 16+ grens heeft ingesteld (wiet.nl is 13+, en dat zie je ook wel aan de threads en posts)

2. Wietforum gaat in mijn ogen ook heel zorgvuldig om met wat mag en wat niet, er wordt consequent gemodereerd en geloof me, er wordt door de mods en admins erg veel overleg gevoerd over topics en posts, bijna dagelijks zelfs! In dat kader zijn we zelfs een relatief "braaf jongetje"

3. We zijn zeker niet de enige in Nederland, wel de grootste. Maar wat te denken van al die forums over andere drugs etc. die vaak enigszins underground gaan en niet publiek benaderbaar zijn? Ik zou daar als justitie veel meer belangstelling voor hebben!

 

Zeker nu we groeien doen we er alles aan om het binnen de toelaatbare kaders te houden. Ook voor de bescherming van onze leden als daar al sprake van zou moeten zijn. Wellicht dat de directie eens met Andre Beckers kan overleggen over de mogelijke juridische gevolgen en dat daar duidelijkheid over komt. Tot die tijd gaan we gewoon net als voorheen uiterst zorgvuldig om met het vertrouwen wat jullie in ons hebben gesteld maar staan we ook voor een open discussie en voor een eerlijk drugsbeleid in Nederland.

 

Bij deze dus nogmaals de oproep dames en heren: Waar komt deze golf van terughoudendheid plotseling vandaan? Denken jullie werkelijk dat het relatief braafste jongetje van de klas wat betreft inhoud, moderating en leeftijd policy onder "scherper toezicht" zou komen te staan doordat er misschien door iemand op TV het woord wietforum genoemd zal worden? We doen er in onze relatief beperkte promotie alles aan om expertise het forum op te krijgen, en ik denk dat we wel mogen zeggen met veel succes. Dat is de kracht van dit forum. Het gestegen aantal leden en de kwaliteit en hoeveelheid van de posts neemt iedere maand verder toe. Het zoe werkelijk jammer zijn als die expertise wegvloeit. Bedenk wel dat je, als je op een forum zit, je hier wellicht het meest veilig zit van alle forums die ik ken.

 

Ik denk dat de algemene voorwaarden van Wietforum (waar iedereen acoord mee is gegaan bij het lid worden) duidelijk zijn, en dat wij als mod team hier goed werk doen om de kaders te bewaken.

 

Dan nog iets: Stel nou dat ik helemaal niet ga, denken jullie er dan anders over? Wat verandert dat dan?

 

Ik lees graag jullie reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer hoor Jambo, TAW. . .

Onder andere jullie verslagen waren voor mij wel een reden om me aan te melden na jaren passief meelezen.

Boter bereid ik nl al jaren op dezelfde manier. Dit forum is toch alleen een afspiegeling van wat er in de maatschappij gaande is mbt wiet ?

Kroeg of forum, beiden info, beiden gevaarlijk, reden om niet naar de kroeg te gaan ?

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TAW

Ik ben helaas nog niet zo goed in het nederlands.

Dus ik hoop, dat het een grapje van jou was,vanwegen opstappen.

Niet nog iemand die voorsnel een conclusie trekkt.

 

@whazzup

Ik geef je helemaal gelijk.

Wij kunnen ons laten begraven en erop wachten, tot de dingetjes in ons voordeel / onze richting geregelt worden. Maar wij kunnen ook proberen an het oppervlak te komen en ervoor zorgen dat er mischien iets sneller geregelt wordt.

Ik verwacht geen negatieve gevolgen voor de wietforumers.

Zullen zij (de politie) kommen kijken, ik had vijv plantjes en nu?

De meesten medewietforumers zijn gewoon te klein om darover zo en opheff te maken.

Wij zijn alles lieve burgers met een mooie hobbie. :smoke

 

Voor een iemand zou ik negatieve gevolgen kunnen begrijpen, en dat ben jij, Whazzup.

Wat de gevolgen kunnen zijn, is voor mij niet inteschatten.

Maar jij heb het alles netjes op een rijtje gezet, voor jou en jou gezin.

 

Groetjes Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat er niet zozeer om of ik gelijk heb of niet Torsti. Er zijn leden van het forum die zich, om wat voor reden dan ook, zorgen maken om hun veiligheid. Ik denk dat dit niet de aanleiding is, maar meer een eye opener, dat sommige leden zich wat meer bewust worden van de openheid waarmee ze hier op het forum publiceren. Waarschijnlijk ook onder het motto "in het veleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst". Dat kan liggen aan de geïntensiveerde opsporing in combinatie met een groeiend besef van kwetsbaarheid op het internet. Ik weet het niet, ik kan het alleen vermoeden maar ik wil het wel graag weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat er iemand die wiet kweekt op tv word gevraagd en toevallig een member is van dit forum, gaan er mensen opstappen? zwak hoor..

 

waarom zet je dan uberhaupt je verslagje op dit forum.. als je niet wilt dat mensen er naar kijken moet je dat al helemaal niet doen.. ben ik nou een idioot of wat :smoke

als de politie je wou pakken hadden ze je allang getraceerd, maak je niet druk jong je bent veilig :D

 

via internet word wel steeds meer rotzooi uitgehaald door jusitie en dergelijke, ik begrijp de onrust maar dan ben ik bang dat er over 5 jaar geen wietforum meer is en misschien nog wel eerder :D

dit is dan het begin van het einde van wietforum..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien zijn deze leden al te groot an het kweeken.

Als ik TAW verslagen zie, met de resultaaten erbij en het antal planten.

Deze dan op de website van Andre Beckers invoeg, dar wordt ik niet blij van!

 

Ik heb mijn beslissing genomen: Ik blijv beneden de tien plantjes en geef geen gewichten bekent.

Laat ze dan maar komen?

 

Groetjes Torsti :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...