Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richard

Wietforum Kweker Op Spuiten En Slikken?

Recommended Posts

:D wat een kick, je plantjes showe op tv. :smoke .tis dak zo'n lelijke kop heb.. :D

you go, Wazzup.....plekkie in t publiek zie ik wel zitten....

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitzending is 21 december.

 

Alleen dat is zeker. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb inmiddels contact met de redactie gehad (half uurtje...) en de info verzonden. Even afwachten dus, ligt op mijn werk ook in de week want daar moeten ze er uiteindelijk ook wel mee accoord gaan dat ik met mijn kop zo op TV kom. Niet dat ze er zelf bezwaar tegen hebben maar we moeten tenlotte ook aan onze klanten denken. hehe justitie is óók een van onze klanten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe als ik niet tussen puisterige randcrimineeltjes geplaatst word dan mag het :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Als het door gaat ga ik misschien mee...

Twan gaat voor mij kijken of ik de uitzending kan bijwonen.

Dan ga ik wel juichen en klappen voor whazzup !

 

En dan geef ik Sophie :D als ik daar dan toch ben wel een kus van mikeh :smoke

 

Spannnuuuuuund !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja als jullie daar toch heen gaan, kunnen we toch beter een grote meeting houden in de studio?! als dr een heel hoop kwekers zijn, valt het niemand meer op... iedereen een t-shirt, en de dag na de uitzending weer een paar honderd nieuwe leden erbij...

 

Haha, en dan zul je zien dat we uiteindelijk met z'n 4'en aanwezig zijn :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 want ik neem mijn Hanna mee :smoke

 

kunne we eindelijk ff zien of tokkie grote verhale over ze bloedmooie vrouwen egt waar zijn :D :smoke

 

of dat ie eigenlijk een vreemd smaakje heeft :smoke

 

greetz thug :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met hoeveel man mag WF vertegenwoordigd zijn ? :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 jarige zijn natuurlijk weer niet welkom ?? :D

 

wat is eigenlijk de bedoeling wat we daar gaan doen.. foto's laten zien en vertellen hoe je moet kweken :smoke ?

 

greetz thug :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar even zere neus.

Ik geloof dat we weer een beetje doorslaan... :smoke

 

Zoals het er nu voor staat;

 

Als bnn akkoord gaat komt whazzup ipv ondergetekende in de uitzending met zijn oogst en foto`s.

Hij heeft al een indrukwekkende CV opgestuurt...

Als ik mazzel heb zit ik in het publiek.

 

Zo staat het er nu voor..meer niet.

 

Als iemand de uitzending wil bijwonen kan diegene natuurlijk contact opnemen met bnn.

Adres staat bovenaan.

Kan het altijd proberen...

 

 

Bnn Televisie

Arendstraat 33

1223 RE Hilversum

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik kom uit België en ken het programma "Spuiten en Slikken" dus niet...

 

Ma op 21 december kijk ik zeker als iemand van wietforum zou komen.

 

 

 

Hoelaat speelt dat programma en op welke post? (of is BNN een post? in dat geval zullen de Belgen hier die uitzending niet kunnen bijwonen...)

 

Misschien leuk om het op te nemen op je comp en op googlevideo of youtube te plaatsen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup :D

Wel leuk, meestal ga je je toch een voorstelling maken hoe iemand eruit ziet.

Zo denk ik dat TAW echt zo'n ouwe hippie is incl. baardje en oorbellen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo denk ik dat TAW echt zo'n ouwe hippie is incl. baardje en oorbellen ;)

 

:smoke :D :D Haha zo zie ik Dokkie voor me :smoke :smoke :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whazzup :D

Wel leuk, meestal ga je je toch een voorstelling maken hoe iemand eruit ziet.

Zo denk ik dat TAW echt zo'n ouwe hippie is incl. baardje en oorbellen :D

 

Vergeet zijn paarse hanekam niet :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap de lol, Sophie etc. etc.. Maar mannen, ik ben het er in ieder geval niet mee eens. Met deze actie trekt het forum mij veels te veel aandacht. Eerst al dat gedonder met die politieke partij waar ik al ongelukkig mee was en nou weer dit! D'r zijn er hier genoeg, die door deze actie het nodige op het spel zetten.

Als dit werkelijk doorgaat dan wil ik Stijlloos verzoeken alle berichten van mij te verwijderen. Dan wordt ik uitsluitend nog toeschouwer! :smoke :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bang bent om gepakt te worden n.a.v. berichten op een forum moet je gewoon helemaal niet posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whazzup :D

Wel leuk, meestal ga je je toch een voorstelling maken hoe iemand eruit ziet.

Zo denk ik dat TAW echt zo'n ouwe hippie is incl. baardje en oorbellen :D

 

 

Hehe, dat had ik ook al gezegd in Whazzups zijn topic (geloof ik), waarin je een klein beetje kon zien hoe TAW eruit ziet. Toch heel anders :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap de lol, Sophie etc. etc.. Maar mannen, ik ben het er in ieder geval niet mee eens. Met deze actie trekt het forum mij veels te veel aandacht. Eerst al dat gedonder met die politieke partij waar ik al ongelukkig mee was en nou weer dit! D'r zijn er hier genoeg, die door deze actie het nodige op het spel zetten.

Als dit werkelijk doorgaat dan wil ik Stijlloos verzoeken alle berichten van mij te verwijderen. Dan wordt ik uitsluitend nog toeschouwer! :smoke :D :D

 

Hallo Bambo,

 

Ik kom net van de telefoon met whazzup en er zal GEEN sprake zijn van een wietforum shirt of een grote wietforum reclame boodschap. (io met stijlloos/sannie)

Tevens had ik bnn net aan de telefoon en Twan (bnn man) was overtuigd maar moest eerst de regisseur nog zien te overtuigen.

Dus het is nog steeds niet 100% zeker en ALS het al doorgaat zit onze whazzup daar gewoon namens zichzelf en niks of niemand anders...

 

Groeten,richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, zit net weer achter de PC. Even voor alle duidelijkheid: Ik zit daar niet als "Mr Wietforum" maar als een "ideale schoonzoon die wiet kweekt in zijn achtertuin" :D. Daarnaast ben ik uiteraard moderator van Wietforum en dat zal wellicht ter sprake komen. Maar het is niet zo dat we nu een Wietforum show daar gaan opvoeren.

 

Overigens staat Wietforum ook via andere sites in de belangstelling, je ziet dat er veel gelinkt wordt naar wietforum. Kijk maar eens HIER (meer dan 55.000 verwijzingen!!), hebben we de posteractie uiteraard gehad, Stijlloos is al eens op de radio geweest etc etc.

 

Dus beste Bambo, wees niet bang. Er komt geen overjarige hip met paarse hanekam (of is het nou hanenkam) en vol met piercings en gekleed in felgoene wietforum shirts de blijde wietforum boodschap verkondigen. (die hanenkam zou wel heel erg kort worden hoor).

 

Wat ik wél heb besproken met Stijlloos en Sannie is dat, omdat ik hier toch wel mijn anonimiteit mee opgeef en dat dus consequenties heeft voor wat ik doe en niet doe, ik dat niet alleen maar eenmalig voor een TV programma doe. Als er in de toekomst iemand namens wietforum geïnterviewd moet worden en er dus een kop bij moet, zal ik me daar voor lenen. Ik geef er voor Wietforum dus het nodige voor op omdat ik vind dat er maar eens normaal moet worden gesproken of wiet en wiet kweken. Ik zou het zeker vervelend vinden als wie dan ook op het forum zich niet happy mee voelt. Mijn kop is al min of meer publiek overigens, er staat een foto van mij in mijn albums ergens als je goed zoekt en ook op mijn oogstfilmpje ben ik al zichtbaar.

 

Waarschijnlijk zal ik maar een minuutje of zo in beeld zijn dus stel je er ook weer niet te veel van voor, lol het wordt geen diepte interview hoor! En er zal zeker geen horde WF supporters zitten te joelen op een tribune. :smoke

 

Ik hoop dat ik wat dat betreft op jullie steun en support mag rekenen en het is zeker niet de bedoeling om mensen in gevaar te brengen of af te schrikken van Wietforum.

 

Nogmaals, met een zo'n publiek forum weten de instanties ons al lang te vinden, ik denk niet dat dit een heel grote impact heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...