Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richard

Wietforum Kweker Op Spuiten En Slikken?

Recommended Posts

We vallen nu wel erg vaak in herhalingen zo langzamerhand.

 

Is het niet beter(om nog meer onnodige onrust te voorkomen) dit topic (tijdelijk) te sluiten tot er weer ECHT wat nieuws valt te melden van bijv. André Beckers?

 

Tokkie

 

 

Om nog meer (onnodige) onrust te voorkomen sluit ik dit topic (wat ik zelf heb gestart :smoke ) met alle liefde.

Mochten de admin`s/mod`s hier problemen mee hebben dan hoor ik het wel.

:D

 

 

Ik ben het met tokkie eens.

Het is ONNODIGE onrust aangezien er niks is veranderd en nog niemand op tv is geweest.

En die onrust moet niet op anderen leden overslaan.

Dat zie ik nu wel gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-Het plaatsen van foto's met Cannabis is niet strafbaar en kan ook niet dienen als bewijsmateriaal .

Is er iemand die concreet kan onderbouwen of aantonen waarom er nu plotseling een groter risico zou ontstaan ?

Dit topic is er ook juist voor om duidelijkheid te scheppen. Laten we dit topic even rusten tot stijlloos zijn reactie plaatst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeg ik ( en rich ook)

 

ff rust in de tent.

Tijdelijk slotje?

 

Its up to you :smoke

 

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een storm in een glas water.

 

Er is zo ver ik weet nog niet via een forum iemand opgepakt.

Als Whazzup graag met zijn smoeltje op televisie wilt,dan is dat zijn eigen volwassen beslissing,als hij daarbij een beetje reclame maakt voor het forum heb ik daar ook geen problemen mee.

 

Deze gebeurtenis wordt gebruikt om tijdelijk te stoppen met posten.

Dit speelt al langer in het hoofd van de heren.

 

Hierbij een slotje :D

 

greetz sannie

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laten we dit topic even rusten tot stijlloos zijn reactie plaatst.

 

Kan iedereen hier aub aan meewerken en tot stijlloos hier zijn post zet GEEN reacties meer plaatsen ?

Please ?

 

Bedankt !

 

Groeten, de eikel die dit topic starte :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om maar even wat dingen uit te leggen.

 

Als je hier post met foto's enz zit er een mogelijkheid in dat er een onderzoek ingesteld wordt naar je. Dat lijkt me duidelijk en iedereen wist dit al volgens mij.

 

De server in beslag nemen is een ander verhaal, wij zijn een informatie kanaal (net als een maandblad), niet meer niet minder. Iets in beslag nemen kan alleen met gegronde reden, wij als forum zijn niet illegaal bezig en gaan handel zelfs tegen (met de mods). We geven slechts informatie. Hiernaast worden geen IP of andere adresgegevens e.d. bewaart.

 

Vergelijk het met het schrijven in een maandblad, je stuur je foto's op, het blad plaatst ze. Zou de politie dan het kantoor van dat blad binnenvallen om jou op te sporen?

 

 

 

Dus voor iedereen parranioa wordt, denk logisch na, lees bovenstaande stukje nogmaals en zolang je geen gevaar bent voor de staatsveiligheid zal er niet zo snel een opsporingsactie komen op die manier. Het enige wat hierover in de boeken staat is het bedreigen van bv politici of het in gevaar brengen van het land. Dit zijn de enige "internetservers" van een community die ooit in beslag zijn genomen door justitie. Dus als iemand plannen heeft voor een aanslag e.d. geef aub even een gil zodat ik je een ban kan geven...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...