Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SpeesCees

Wat Kan Ik Hier Mee ?

Recommended Posts

Je kreeg rond de 600 euro bijstand toch? dat betekend dus ook dat je samenwoont met een partner toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai, Tapawingo_Sheth_she_n_zh

 

 

lekker verhaal :search:

 

nederland op z'n smalst <_<

 

ken je persoonlijk meer mensen die in deze positie zitten?

 

het idee van tokkie is ok :wOOt

tip van flip;je kunt bij je apotheek een medicijnpas halen zodat je aan kan tonen wat je ''verbruikt''

 

ik denk dat je met hulp van wat kwekers hiero in no time een hokkie hebt ingericht[misschien wat spulletjes doneren heren kwekers?]

 

der zijn genoeg kwekers die wel wat over hebben,tis tenslotte niet als genotsmiddel of voor de knaken bedoelt.

in dit geval word ons wietje als medicijn gebruikt ;)

 

 

groetels

 

sjesus wat een wierde avatar

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Heb vandaag weer recept gehaald zie me afbeeldingen tis 100 gram voor een maand

Share this post


Link to post
Share on other sites
licht eens toe dat potje mikeh!

 

cannabis uit een flesje!??

 

 

 

Dat is de foto die Tapawingo_Sheth_she_n_zh in z'n gallerij had staan :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat initiatief tokkie, dat ben ik aan het uitwerken (zie mijn medicinale wiet topic) maar het lijkt er op dat dat "legaal" slecht te doen is. Wellicht kunnen we het hier als initiatief oppakken inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een 400wat compleet een ruck 125 en een dimmer liggen :wOOt

Heb hier al over gemaild dus moet een filtertje bij ;)

 

Dat moet makkelijk in te vullen zijn of ben ik gek.

Ik ga het langs brengen als het goed is dus , laat maar wat horen voor dat filtertjs en de rest.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai

 

 

ik heb nog een nieuw filtertje voor een ruck 125 liggen.

 

laat maar wat horen

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk ken ik meer mensen, want zit ook wegens gezondheidredenen, bij enkele patientenverenigingen, zodat ik mensen in soort gelijke situatie regelmatig tegen kom.

 

Maar als ik zelf goed oogst met mijn 5 planten is de rest vanzelfsprekend voor andere mede patienten, want ik hoef er niets aan over te houden.

 

 

Mijn naam Tapawingo_Sheth_she_n_zh hen ik niet zomaar gekregen, leef dicht bij de natuur.

 

 

en Hail H. I. M.

Jah Love Quide and protect

 

 

 

staat er ook niet voor niets

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat initiatief tokkie, dat ben ik aan het uitwerken (zie mijn medicinale wiet topic) maar het lijkt er op dat dat "legaal" slecht te doen is. Wellicht kunnen we het hier als initiatief oppakken inderdaad.

 

 

Ach, ook al is het niet legaal.

Als ik de beste man 10 gram wil opsturen/geven en zou daar voor gepakt worden wil ik het met alle liefde voor de rechter brengen.

Eens kijken wat die er van zal zeggen.

Reken maar dat het groot in de pers komt.

 

Ik zie de kop in de krant al voor mij:]

 

BEHULPZAME WIETKWEKER VRIJGESPROKEN !!

 

of

 

WAAR DE OVERHEID FAALT SCHIETEN DE WIETKWEKERS TE HULP !!

 

Zoals ik al eerder zei, dan komen we ook eens op een positieve manier in het nieuws.

 

Of ben ik nou te positief??

 

gr. Tokkie :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste tokkie,

 

 

 

Dank je voor het aanbod, alleen wil ik niet dat iemand iets doet wat strafbaar is voor mij.

 

Zeker wil ik niet dat mijn identiteit en adres bekend word bij vele.

 

Ook wil ik niet afhankelijk zijn van andere, want dat geeft me rot gevoel.

 

Vind het al erg genoeg dat ik niet kan en mag werken, en daarvoor aangewezen ben op AWB, want dat vroeg ik eerst ook niet aan, maar na tijdje had ik geen andere keuze.

 

Want acceptatie van ziekte met zijn beperkingen is een lang process.

 

Dan daarna de acceptatie dat je wiet gebruikt, en gaat gebruiken, want daar was ik eerst ook op tegen, de stempel die je daardoor krijgt.

 

Nu heb Ik acceptatie, en ben blij dat ik door dat ik in problemen ben geraakt, op zoek ben gegaan naar info, waardoor ik hier belandde.

 

Want denk dat hier veel kennis is van het process van "zaadje tot oogst" en van "moederplant tot stekken" dan wel het "klonen" van dit alles.

 

En ik mezelf hopenlijk kan bedruipen na als ik het goed heb begrepen 3 maanden incl drogen .

 

En mijn kennis dan kan delen met lotgenoten, die in zelfde schuitje zitten dan ik, dan wel niet erger, die heel gezin hebben, en kinderen zet je op de wereld als de "natuur" het toelaat, om groot te brengen naar behoren, en te zorgen dat ze het aan niets ontbreekt, wat noodzakelijk is voor hun groei en leven.

 

Want je wil niet dat ze iets te kort komen, dus...................

 

 

 

 

 

 

 

Hail H. I. M.

 

 

 

Jah Love Quide Protect

 

 

 

Tapawingo_Sheth_she_n_zh

 

 

 

 

 

Niels

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ze proberen meestal de wietkwekers in een slecht daglicht te zetten dus:

 

WIETKWEKER PROBEERT KLANTEN TE RONSELEN zou niet raar zijn, hier in Belgenland toch zeker niet :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapawingo, lees whazzup z'n topic 'effe' door in het medicinaale onderdeel op deze site!

 

 

 

Dan snap je wel waarom en hoe :wOOt

 

 

 

Gr Mike.

 

 

 

ps: ook ik hou me met medi wiet kwekers en gebruikers bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps: ook ik hou me met medi wiet kwekers en gebruikers bezig!

 

Nou ik totaal niet. Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van al die semi-bedelende medische gebruikers. Medi-wiet dit , medi-wiet dat. Fuck het hele medi-wiet gebeuren. Alsof er geen andere medicijnen ter vervanging zijn die wel worden vergoed door een verzekeraar. Op de e.o.a manier blijkt elke medi-wiet gebruiker erg behoeftig naar meer.

 

Als men zo nodig aan de medi-wiet moet dan koopt men een paar zaadjes en flikkert ze de extra uren onder een tl en de rest van de tijd op de vensterbank. Ook met een minimale uitkering is dat prima te doen.

Komt vast wel wat vanaf. Waarom zou ik grammen lees "Euros", doneren aan de eerste de beste die klaagt dat het allemaal zo ontzettend moeilijk is ??? Waarom zou iemand risico's moeten gaan nemen om zijn gedoneerde waar af te staan. Wie verzekerd iemand dat hij niet ter plekke belazerd wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK kwam alleen voor informatie hier want wil zelf gaan kweken, maar had naar cees iets persoonlijk gestuurd, en wist niet dat het geplaats zou worden, vroeg om advies! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ik totaal niet. Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van al die semi-bedelende medische gebruikers. Medi-wiet dit , medi-wiet dat. Fuck het hele medi-wiet gebeuren. Alsof er geen andere medicijnen ter vervanging zijn die wel worden vergoed door een verzekeraar. Op de e.o.a manier blijkt elke medi-wiet gebruiker erg behoeftig naar meer.

 

Ik krijg alle medicijnen waarvan ze denken en weten dat het goed voor me is, om de dag komt er iemand langs om me een heerlijke spuit met morfine te geven, krijg prednison en movicox en voor pijn op bepaalde plekken spuiten ze elke week lidocaïne in. En om te slapen heb ik Temazepam pillen.

Ik heb recepten liggen voor medi-wiet maar dat is echt duur en niet van de beste kwaliteit.

Gelukkig woon in in Haarlem en kan je bij Nol van Willie Wortel het voor inkoopsprijs krijgen :wOOt

Er werkt voor mij gewoon niets beter dan een blow! Ik moest er nooit iets van hebben, blowers waren in mijn ogen junkies!

Ze kunnen van alles inspuiten of in pilvorm aan je geven maar tegen een blowtje kan voor veel mensen gewoon niets tegenop.

Als ik de slaappillen neem, ben ik na een uur of 4 a 5 weer wakker en lig te rillen en shaken van de pijn, als ik vlak voor het slapen gaan een blow neem, slaap ik zeker 6 uur!!

 

Het is dat ik totaal niet tegen een blow kan want anders zou ik het overdag ook roken, na een blowtje met 0,3 gr. wiet ben ik helemaal van de wereld en slaap zonder pijn heel veel uren.

Dus, praat niet over iets waar je zelf (gelukkig) niet mee te maken hebt.

Tuurlijk zijn er mensen die het misbruiken maar ga is met me mee naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis en ga daar is in discussie!

 

IK kwam alleen voor informatie hier want wil zelf gaan kweken, maar had naar cees iets persoonlijk gestuurd, en wist niet dat het geplaats zou worden, vroeg om advies!

 

 

Er zijn meer dan genoeg mensen die je wel willen helpen ;)

Je hebt zelf nergens om gevraagd maar het is een goede zet van Cees geweest om het hier te plaatsen <_<

Je krijgt alle hulp met het kweken hier, zo heb ik het ook geleerd en dankzij deze mensen kan ik veel mensen blij maken met een extraatje :search:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben voor alle initiatieven om medi gebruikers te helpen...

 

Maar heren, let even goed op dat er hier geen "wiet" aangeboden wordt hé, dit kan een reden zijn om een forum te sluiten. Ik neem aan dat dit het doel van Tapawingo ook niet is, dus ik verwacht hier geen problemen mee.

 

 

Verder lees ik gezellie mee :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grafer

 

Wat is dat nou voor Bulshit man.

Dit gaat niet om medi-wiet. Dit gaat er om dat iemend geholpen KAN worden.

Hij vraagd er niet eens om. Ik zelf heb wat spulletjes liggen waar ik een paar centen voor kan krijgen, die ik niet zo hard nodig heb als deze man/vrouw.

 

Als ik ze er hier opzet willen ze het haast voor niks hebben, so Fuckit.

Help er liever iemend mee die het kan gebruiken, en zichzelf en miss nog wat andere mensen kan helpen.

 

Als het er uit ziet dat hij/zij het zelf makkelijk zelf kan betalen is het wat anders.

Hoe ze gaan kweken moeten ze zelf weten, maar ik denk dat er ook wel wat VOEDING los gaat komen hier op het forum.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hear hear.. beetje out of order grafer. Ben nog nooit een medische gebruiker hier tegen gekomen die bedelt om wiet. Als ik wat geef doe ik dat uit eigen initiatief, en overigens inderdaad, zoals stilo zegt, buiten het forum on want handel, als is het ruilen of geven, mag nou eenmaal niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jajaja, sorry 'k was wat bot. Kwam ook dankzij een zinloze discussie die ik toevallig die dag had over medi-wiet. Had het ff gehad met alle medishit/ongein. Heb er nog steeds m'n bedenkingen over, zij het wat genuanceerder.

Excuus als ik iemand kwetste, was niet persoonlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk en hier kan ik nou respect voor hebben :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Idd, dit heet wederzijds respect. ;) :wOOt

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou heb ik ff een vraagje.

 

Ik wil deze man gaan helpen en morgen begin ik er mee.

Wat we nog nodig hebben is Zaad(stekken :wOOt hahaha) voeding , miss ph metertje.

Rest is er morgen. Dus heb je wat , stuur het op of breng het langs. Maakt niet uit wat.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...