Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SpeesCees

Wat Kan Ik Hier Mee ?

Recommended Posts

Mikeh is tegenwoordig natuurlijk al bij een miniscule tiepfout de lul, das logisch :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wet. . .

Geenstijl is al zo vaak gedagvaard, zonder resultaat. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou daar is ertje weer, m,et een heel mooi en klote antwoord.

 

Je kan van mij me rug op.

Je zegd dat je niet hard van stapel wil lopen , maar je stapt in 7sloten te gelijk.

Dit word helemaal niks en dat weet je zelf ook omdat het moeilijker is dan je dacht. Ik wet niet wie wat verstuurd heeft maar donderdag haal ik het wel bij jou op, en stuur dat ook netjes terug naar de mensen die het verstuurd hebben, is dit niet het geval dan vergoed ik het.

 

Je zegd dat je vattelijk bent voor bacterien. Doe gg normaal dan had je in je huis ook wel een probleem gehad.

 

Ik vind van mezelf dat ik wel een beetje mensen kennis heb, maar deze keer zat ik er naast en niet zo,n beetje o :specool ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komop Ert, Je bedoelingen waren prima.

Iedereen kan zich vergissen, dat is menselijk, Ik vind het jammer dat dit zo loopt en ik hoop dat je je hierdoor niet laat weerhouden om je in te blijven zetten voor de goed bedoelde dingen...

 

ERT IS TOP :specool (en ieder ander die hier aan mee gewerkt heb natuurlijk ook..)

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee ertje ............ :specool

 

 

geef niet hoor ert iedereen zit er wel eens naast , en je zat er niet alleen naast hoor ik ook ........

gister nog een heel gesprek met meneer gehad ........ maar ach laten we er maar over op houden .........

 

mzzl Harry ..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Bierkrat, dat doe ik niet.a082.gif

 

Ja das GVD echt klote. Ben je er mee bezig (en zo veel mensen) krijf je dit :specool

 

Paffie.

Tuurlijk wil ik mensen wel helpen daar ben ik gewoon een eikel in. Ik zeg niet dat Tapa een kwaaie ie helemaal niet, maaar hij snapt het niet en dat is jammer.

 

Harry M en ik wilde nog wel de H&E Foundation op gaan richtenf010.gif

 

Maar ook dat is ff wat anders d045.gif

 

Harry, bedankt voor je mee denken.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp er geen klote van.

Iemand schreeuwt bijna om hulp, krijgt dit en vervolgens gaat hij over op wetten.

Kan iemand in normaal nederlands neer zetten wat nu het probleem is met tapa wongo oid.

 

Alvast bedankt,

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

^5 (high 5) for citroax. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik begrijp er geen klote van.

Iemand schreeuwt bijna om hulp, krijgt dit en vervolgens gaat hij over op wetten.

Kan iemand in normaal nederlands neer zetten wat nu het probleem is met tapa wongo oid.

 

Alvast bedankt,

 

groeten

 

 

Hij kreeg een vinger maar wilde meteen de hele hand.

Zag niet in dat hardlopers,doodlopers zijn.

Wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

etc,etc, ?

 

Een wetboek pakken en gaan dreigen heeft geen zin. Nederlandse rechters handelen namelijk niet naar de letter van de wet. Als dat zo zou zijn dan hoef ik ook geen studie van jaren te volgen. Kan ik het met m'n wetboeken wel af.

Die wetboeken hebben hem nu niet verder geholpen en in dit geval ook niet.

Gepost blijft gepost. Hij kan wel zelf al zijn post editten en leeg maken alleen als iemand hem gequote heeft kan hij dat niet meer ongedaan maken.

 

Ik denk dat hij eerst zichzelf eens moet helpen en daarna als ie dat op de rails heeft anderen proberen bij te staan.

 

Iedereen hier geeft zijn kennis door en dat zou hij ook kunnen doen als hij het voorzichzelf kweken onder de knie heeft.

Hij bedoelt het goed maar wil ijzer breken met handen.

 

Boosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

typisch geval van te veel hooi. Daar kan de vork niet tegen. En degene die de vork vast houdt al helemaal niet, en degenenen die de hooi en de vork leveren zeker niet. Ik snap niet waarom je zo hoog van de toren blaast tapa, maar dat doet je zaak niet veel goed. Kan me de reacties dan ook wel voorstellen. Het lijkt er bijna op alsof je niet geholpen wílt worden.

 

Wietforum is voor duizenden bezoekers per maand hét forum om informatie te vinden over de teelt van wiet. Ik zou niet weten waarom je je uit zou laten schrijven. Door niet te reageren maak je het niet makkelijker voor jezelf.

 

Maar goed. Laten we dit onderwerp gewoon even rusten en zien wat er van komt. Maar de spreekwoordelijke bal lig nu wel bij jou Tapa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een bullshitt topic is dit geworden :specool

 

Stank voor dank zal je hier niet in dank afgenomen worden zoals je ziet.

Het hele medicinale gebeuren vind ik een kritisch onderwerp en dit maakt die kijk er niet beter op!

Als het aan mij ligt mag deze boel op slot?...........krijg een vieze smaak van deze draad

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat dit uit de hand is gelopen

 

ik denk waar 2 vechten hebben 2 schult

 

van mij mag dit topic gesloten worden

als iedereen bedaart is en ieder zen eigen gang weet gaat is dat alleen maar beter

 

nieuwe ronde

en nieuwe start zou voor iedereen goed zijn

 

 

 

sterkte en succes

 

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst even een quote van jezelf met daaronder een topic van jou...

 

En voor allemaal dank jullie wel voor het hartelijk welkom, heb dat zelden meegemaakt op een forum, al waren dat wel andere zaken :specool

 

http://www.wietforum.nl/Met-Dank-Aan-Paar-...aal-t20321.html

 

 

Je denkt iemand te helpen en dan krijg je als reactie dat ze je wel even gaan aanklagen als alles niet naar hun bekkie verloopt...

 

Hetgeen wat me het meest raakt is dat een jongen zoals Ert dingen voor je regelt, mensen pm's stuurt, belt enz enz om een paar dingen los voor je te krijgen, terwijl hij gewoon een baan heeft (40+ uur werkt), hij's ook vader is en daar ook druk mee, om in z'n vrije tijd iets gaat regelen voor een ander. En dan krijg die jongen dit... Volgende keer zal hij ook eens goed achter z'n oren krabben voordat ie met een goed hart iemand gaat helpen.

 

Tjonge jonge wat heb je hier voor een dieptepunt bereikt zeg.... Good Job tapanogwat, is dit de manier waarop je mensen bedankt die je proberen te helpen? Have fun dan, maar doe het niet meer hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een prachtige top van 12 gram klaar liggen voor verzending maar vrees dat ik hem nu zelf op zal moeten roken.(en ik rook niet eens)

 

Ert, gabber

 

oud chinees spleekwoold zeg....

 

Beter spijt van dingen die je gedaan hebt dan spijt van dingen die je NIET gedaan hebt :specool

 

gr. Tok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zielig wat je doet Tapa mensen proberen je een helpende hand te geven en jij gaat dreigen met aanklachten. Terwijl jij degene bent die de wet wil overtreden (gaan kweken ;) ) dus snap al je comotie niet. Alleen ik vind het echt top dat er nog mensen op deze wereld rondlopen die om andere geven en ze in nood willen helpen :specool

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik er nog over kwijt wil is:

 

 

-dat ik zeker heb gedacht aan wat ik min. nodig heb per maand, en dat past niet in een kastje, want min, 120 gram per maand uitlopend tot 150 gram per maand dat lukt zeker niet, zoals er zelf al aangegeven werd, want er zou geen eens 0.70 gram per Watt (400 x 0.70 gram = 280 gram).

 

-2 kastjes halen dat wel en dan heb ik ook nog risicospreiding, mocht er iets echt mis gaan.

 

 

-ben zeker dankbaar dat er nu elfs nog mensen zijn die me hulp aanbieden.

 

 

En ik wou ook als ik over hield ed, doneren, want had dat ook toegzegd, en zal dat zeker nu nog doen, mijn woord is mijn woord en diegene heeft me al gemaild en zal dat wel weer doen.

Verder laat ik me door niemand afzeiken en of aanvallen, dan kom ik zelfs in de verdediging, en verder wijdt ik er nooit veel woorden aan, alleen als de grens overschreden gaat worden.

Het enige wat ik vroeg als ik weg ga om alle topics ed ook te verwijderen, want dan wil ik er niets meer van terug vinden op de site, meer niet en minder niet.

En als men dan zegd dat dit niet kan/gebeurd, dan wijs ik deze persoon op de wetgeving, meer niet minder niet.

 

En mensen heb geen vooroordelen of oordeel als men niet van alles weet, in de bijbel staat geschreven "oordeel niet of er zal over u geoordeeld worden". ;)

 

 

 

Wens u allen een goede oogst, en zal als ik besluit hier te blijven zeker een verslag plaatsen van mijn oogst e.d..

(OUT) :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik wil zoveel, wat ik wil is dat je eens gaat lezen waarmee je akkoord gaat.

 

Elke gebruiker is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar bijdrage aan de site. Je post hier in zonder dwang en in vrije wil. Berichten die geplaatst worden zijn "as is" en hier worden later geen wijzigingen in aangebracht tenzij het overtredingen van bovenstaande regels.

 

Dit is de tekst van de regels hier op WF, iets waarmee je uitdrukkelijk accoord gegaan bent toe je lid werd van deze site... Zeg maar toen je die knop "Ik heb alles gelezen, ben 16 jaar of ouder en ik ga akkoord met de regels." aanklikte ;) Er zijn altijd uitzonderingen maar met jou toon ben ik niet eens van plan er nog meer moeite aan te besteden.

 

Maar effin, zoals gezegd je doet maar, ik ben klaar ermee...

 

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt het op het moment toch ook betalen dus alles wat je zelf zou kweken zou alleen maar $ opleveren :specool wat je weer aan je 2e hokje zou kunnen spenderen om je eigen behoefte mee aan te vullen en misschien die van anderen ;)

Het is een publiek forum, iedereen kan posten wat hij/zij wil, de posts worden niet verwijderd of het moet al zo'n ranzige zooi/handel of dergelijke zijn dat het door ons (moderators) verwijderd wordt!! (zie het regelement waarmee je ingestemd hebt!)

 

Dreigen met de Politie doe je maar tegen de Apotheek waar je je zooitje op het moment haalt!

 

Moge god je helpen met je 1e oogst.

 

 

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...