Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SpeesCees

Wat Kan Ik Hier Mee ?

Recommended Posts

Leidschendam 22-okt. 2006.

 

Beste Cees,

 

Heb met veel bewondering je sites gekeken. Ben er al dagen aan lezen en derglijke.

Waarom ben ik al maanden aan kijken op sites voor zelf kweken, dat zal ik je vertellen.

Aangezien ik op doktersrecept medicinale cannabis kreeg voorgeschreven en het werkte voor mij als pijnbestrijding/verlichting.

De pijn word er dragelijker door waardoor het leven wat aangenamer wordt.

 

Nu is de sociale dienst overgestapt naar collectieve verzekering en daar betalen ze helemaal niets voro dit geheel, en aangezien ik nu al tot op heden al meer dan €1700.00 heb uitgegeven aan medicinale wiet en ze het niet betalen, en ook de sociale dienst hun afspraak niet nakomt, heb ik torenhoge schulden, en ben genoodzaakt steeds wiet te halen bij coffeeshop.

En aangezien ik maar € 604.00 uitkering heb, en €183.00 belatingdienst ik steeds verder achteruit loop, en ik heb al moeten bezuinigen op andere medicijnen, doorat ze niet meer worden vergoed, en nu ook al wat goed werkt als pijnverlichting minderen moet word me levenssituatie onhandelbaar.

 

Daarom wil ik zelf kweken op aarde, en wil een kast bouwen die verplaatsbaar is, en waar alles in zit, zodat Ik deze kan plaatsen en optimaal resultaat behaal, zodat ik ik in mijn behoefte qua pijnbestrijding kan voeldoen, dus alleen voor eigen gebruik.

 

Momentheel gebruik ik ongeveer tussen 50 gram en 70 gram per maand, heb dan ook een verklaring dat Ik mag reizen binnen shengenlanden met max 50 gram als ik op vakantie ga voor 30 dagen.

Als ik de sites goed lees allemaal en doorkijk en goed begrijp, denk ik dat ik met 4 plantjes vrouwen erg ver kom, voor eigen gebruik.

En dat het belangrijk is een goede ph meter te hebben, want dat is belangrijk voor de plant, ivm zijn groei, bloei, ed. , welke raad je me aan en is relatief een goede prijs en waar te koop.

 

Dan ventilatie moet er voldoende wezen, dus ik denk aan een ingaande ventilator onderkant, en een uitgaande bovenkant (doordat de warme lucht er uit moet en die boven drijft)en dan eentje die de lucht circuleerd, maar dan via wand(dus niet rechtstreeks op plant bij plant, bij stek mag dit wel rechtstreeks erop, want dan past de natuur zich aan, neem ik aan.

En een goede lamp, kun je me daar ook advies in geven welke het beste is voor 4 vrouwelijke planten voor oogst.

En is het nodig de planten extra stoffen voedingstoffen te geven, of kan het af zonder, want het liefst heb ik het zo puur mogelijk, dus zat te denken aan natuurlijke mest, en heb al vele sugesties gelezen, wat raad je me aan, wat in de natuur is te krijgen.

Dan is het belangrijk dat het licht overal komt op de plant, en dat wil ik ondervangen door middel van spiegels in hok te bouwen, is dat een optie, deze weerkaatsen de wartmte en licht.

Verder wil ik de binnenwanden goed isoleren zodat de warmte niet naar buiten verloren gaat, maar binnen blijft. Aleen zie ik dat een zegd de ruimte goed droog te houden (de lucht) en de andere vochtig.

En ik wil schema opbouwen dat ik altijd voldoende heb voor eigen gebruik.

 

Heb dus vele vragen waar ik hoop dat je me antwoord op kan en wil geven.

 

Met vriendelijke groeten. Tapawingo_Sheth_she_n_zh

 

 

 

Gepost door SpeesCees die er ff geen raad mee wist ! ;) <_< :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben iemand tegen gekomen met het stemmen die erg overeen komt met dit verhaal.

Deze persoon had een vergunning in aanvraag of die was al verleent.

 

Echt te bizar voor woorden, maar voor deze persoon wel fijn.

 

Groet

 

TAW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moeilijk als je dit voor je kiezen krijg <_< Laat die persoon zichzelf dan hier member worden,er zijn meer mensen die medische wiet gebruiken hier,er is genoeg info te vinden en je hebt het bij chicabonita wel gezien dat niemand moeilijk zal doen om hem te helpen :wOOt.

 

 

 

 

greetz bjorn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Hai Cees.

 

Je hebt gelijk, schrijnend. Maar we kunnen toch wel een beetje helpen, zoals Bjorn zegt: hij kan lid worden en zijn geval hier bekend maken. Er zijn hier genoeg leden die mee willen denken en als het nodig mocht zijn ken ik zelfs al een paar leden die in de buurt zitten voor een helpende hand. Ik ken wel een growshoppie in de buurt die tweedehands het nodige heeft en niet zo duur is.

 

Tapawingo_Sheth_she_n_zh is van harte welkom.

 

‘Aho mi takye Oyasin! Aho! (’ Wij zijn allen één! Gegroet!)

Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het is toch wat he? Al enige tijd geleden dit initiatief genomen: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=14615 - en aan supporters ontbreekt het niet, maar wel aan de mogelijkheden om dat "legaal" te doen. Ga komende week Gerrit de Zwaan eens even bellen. Dit triggert me toch wel weer hoor. Ben het wachten een beetje zat. Twee ons van mijn opbrengst heeft al een bestemming gekregen overigens. Daar kan iemand weer een maand of 4 -5 mee vooruit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat er best wel een paar zijn die wat hebben liggen(zoals ik :wOOt ) Waar netjes mee op gestart kan worden.

Van deze verhalen die je gewoon steeds vaker hoord zakt echt me broek af. Waarom bezuinigen terwijl er zo veel word verspeeld.

Laat hem zich maar aan melden.

Heb wel een afzuigertje lampie dimmer, slangen.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd lastig als iemand zo zijn problemen deponeert en je weet niet of het waar is, indien wel waar, sta je nog vrij machteloos.

 

Als je kunt replyen dat íe hier lid wordt, wordt wellicht bij nader kennis maken zaken wel helderder.

 

Als de situatie waar deze persoon in verkeert idd zo slecht is kunnen mensen hier wel helpen qua kennis en informatie-overdracht. Wellicht hebben mensen hier nog tweede hands spullen liggen die voor schappelijke prijs weg kan, ivm de koopkracht van deze persoon.

 

"Er is niks mis met Nederlanders wel met hun overheid. Die is helemaal mesjogge."

 

But we keep it Cool ;) en stoned :wOOt

 

Northern

Share this post


Link to post
Share on other sites
altijd lastig als iemand zo zijn problemen deponeert en je weet niet of het waar is, indien wel waar, sta je nog vrij machteloos.

 

Waarom zou iemand gaan liegen, hij vraagt tenslotte alleen maar om wat advies, om daar nou voor te gaan verzinnen dat je ziek bent..? :wOOt

Het zou inderdaad het makkelijkste zijn als die persoon zich hier aanmeldt, en eens rond kijkt in de bouwdoos, of eventuele vragen hier stelt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou kijk, al genoeg positieve reacties! :wOOt

Genoeg mensen die hem willen helpen, dus ff laten aanmelden hier speescees! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een triest verhaal, iemand die alleen maar wiet rookt voor de pijnvermindering en zelfs nu al torenhoge schulden opbouwt. :wOOt

Zelf ken ik persoonlijk een CS eigenaar die mensen die chronisch ziek zijn laat kopen op inkoopprijs, aardig goedkoop dus.

Misschien zou diegene een keer naar een cs toe moeten stappen en het verhaal moeten uitleggen (ligt eraan wat voor shop het is). Een goede shop zal wel info hierover geven.

Voor kweken kan je natuurlijk altijd naar de GS's gaan (daar kunnen ze ook nog wel eens zeggen bijv pokon je plant te geven) maar die weten altijd wel hoe het moet.

 

Ik hoop dat diegene en vele anderen toch een manier weten te vinden waardoor ze niet in de schulden geraken en rustig kunnen roken.

 

Maar ik blijf erbij; over de prijs van wiet kan veel gediscussieerd worden, maar over de huidige prijsjes van een standaard wietsoort kan niet gezeikt worden, want een blow kost in de US al snel 20 dollar en hier kost een grammetje 6 euro (standaard skunkje dan he).

 

@ ert

 

eerst moet wel op wat voor manier dan ook de toestand van diegene gecontroleerd worden, want als we hier een oplichtertje hebben die zometeen voor de laagste prijzen spullen kan overnemen zou dat behoorlijk l*llig zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we nou(voor de korte termijn) eens beginnen om allemaal wat sample-tjes aan de goede man te geven.

Als we met een aantal gulle gevers zijn kost je dat misschien hooguit 5 of 10 gram.

Daar kan toch (bijna) niemand een probleem mee hebben :wOOt

 

Wel voor de zekerheid ff tjekke ;) of het allemaal echt is en opsturen.

 

Ik stel hierbij 10 gram beschikbaar

 

Is dit een goed/slecht idee?

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zich goed, bedenk dat er veel meer mensen in deze situatie verkeren. Ik persoonlijk "adopteer" er gewoon een.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokkie.

Nee idee is goed heb ik bij iemand anders ook al gedaan.

Tokkie wil je me adres :wOOt ;) <_<

 

Chilty.

 

Ja ertje is niet leip natuurlijk. Maar waarom aan iedereen twijfelen. :search:

Soms moeten we maar iemand op ze woord geloven.

 

Cees zet het hier niet voor niks neer lijkt me.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
op zich goed, bedenk dat er veel meer mensen in deze situatie verkeren. Ik persoonlijk "adopteer" er gewoon een.

 

Jaaaa, een soort FOSTER PARENTS WIETPLAN <_<

 

Ik vind dat hier een taak voor ons(als leden van wietforum) op ons ligt te wachten.

Buiten het feit dat we mensen ECHT kunnen helpen zullen we (misschien) ook een hoop goodwill kweken en laten we zien dat we niet zo crimineel zijn als sommigen(lees:politici) denken :wOOt

 

2 vliegen in een klap ;)

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tokkie.

Nee idee is goed heb ik bij iemand anders ook al gedaan.

Tokkie wil je me adres :wOOt ;) <_<

 

Chilty.

 

Ja ertje is niet leip natuurlijk. Maar waarom aan iedereen twijfelen. :wacko:

Soms moeten we maar iemand op ze woord geloven.

 

Cees zet het hier niet voor niks neer lijkt me.

 

gr ert

 

 

Heyy Ettertje,

Cees zet het hier niet voor niks neer nee maar...........

hij zet er ook bij "Als zijn verhaal klopt" :search:

 

Tokkie :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokkie het meest zinnige wat ik vandaag van je gehoord heb :wOOt

 

Mocht dit van de grond komen, ben ik zeker van de partij.

Af en toe wat spullen,wiet doneren aan mensen die het nodig hebben is geen gek idee.

 

Of dit vehaal echt is weten we niet maar is altijd wel te controleren.(denk het wel)

Er zijn er genoeg zoals whazzup al zij, dus laten we onze goede kant maar eens zien.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokkie het meest zinnige wat ik vandaag van je gehoord heb

====================================================

 

whaHAHAHHAAHA.

Ik ben hier gelukkig ook nog maar net ;)

 

maar toch bedankt he :wOOt

 

tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
op zich goed, bedenk dat er veel meer mensen in deze situatie verkeren. Ik persoonlijk "adopteer" er gewoon een.

 

alleen niet iedereen kent persoonlijk mensen die erbij gebaat zijn.. ah ja.. nu schiet het me weer te binnen, het plan wat jij had (Medicinaal gebruik)

't blijft toch jammer dat zoiets niet gewoon legaal op poten gezet kan worden :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hem de http line mailen van deze page in het forum, kantie zelf reageren.

Voor mij blijven het altijd raadsels....krijg zóveel van zulke vragen met een verkapt verzoek erin !?!?

 

SpeesCees :search: ;)

 

Hi, bdsm-lifestyler, ik zette je vraag op het forum ( http://www.wietforum.nl/Wat-Kan-Ik-Hier-Mee--t20185.html ) en kreeg daar veel reacties op....ga ff kijken en reageer, dan komt dat wel goed als je ons weet te overtuigen dat je geen zwamverhaal ophangt. ( een hotmail adresje is namelijk vaak al bedenkelijk !)

 

Stay Cool

SpeesCees :wOOt of <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collectieve verzekering was niet verplicht, maar als ik niet mee zou gaan dan zouden alle bijzondere bijstand die ik moet aanvragen voor medicijnen en derglijke niet meer kunnnen.

Dus reste mij geen andere keuze om mee te gaan.

Toen kreeg ik afwijzing dat medicinale wit ook niet ui de bijzondere bijstand word vergoed, want als verzekering niet vergoed was het geen noodzaak, dus torenhoge rekeningen alleen al van medicinale wiet van appotheek.

Krijg gedeelte terug van belastingdienst van deze kosten, maar niet meer dan je zelf hebt afgedragen, en met een uitkering volgens de AWB, betaal je niet veel, dus weinig terug te ontvangen.

Medicinale wiet kost per 15 gram 112.46 en ik rook er min. 50 tot 80 gram per maand, dus reken maar uit.

Maar zal op forum recept ed plaatsen, die ik nu ga halen (al er foto van maken)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier, hoop dat je tot een goede oplossing kan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd tapawinga, welkom op het forum.

Leer hier maar lekker zelf je wiet kweken man.

15 euro per gram, dan word je bestolen.

Nu komt het er nog op neer om een kleine basisinstallatie te verzamelen voor weinig geld,

en ook die periode tot de eerste oogst te overbruggen.

Met het kweken zullen we u allemaal helpen man.

We kunnen je samen een beetje opvolgen en tips en tricks leren, daarvoor zijn we hier allemaal.

Gelukkig heb je wietforum. :wOOt

 

hou je taai,

groets esko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. jammer dat mensen zo snel wantrouwig zijn.. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

15 euro per gram, dan word je bestolen.

Ik lees:

Medicinale wiet kost per 15 gram 112.46 en ik rook er min. 50 tot 80 gram per maand, dus reken maar uit.

dus denk ik dat er bedoeld word 112,46 euro per 15 gram = 7,5 euro ongeveer (nog steeds veel als het een medicijn hoort te zijn dan imo)

 

voor de rest ben ik het 100% eens met eskobar, sterkte en suc6!

 

Greetz, Mr.Green :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...