Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Epiteth

Wat Ga Jij Anders Doen Volgend Jaar?

Recommended Posts

1. Eerder beginnen met zaaien (april).

 

2. Sneller bijvoeden.

 

3. Alles in grotere potten (cementkuipen).

 

4. Half/eind juni alles verduisteren.

 

5. PH meter aanschaffen.

 

 

 

Wat gaan jullie allemaal anders doen volgend jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

( buiten dan) hetzelfde als hiervoor beschreven.

 

 

Maar alles dit jaar aan de ene kant van mijn tuin (het verschil is ongelooflijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotere onderbak van 900 liter bouwen voor me hydro plantjes. Dan kan ik met een gerust hart wegvoor een maand....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig gaat het ideaal hier, mag ik antwoorden na de oogst (nog 2 a 3 weken zon ?) ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

- al vroeg beginnen met voorgroeien en een moeder selecteren om stekken van te halen

 

- een aantal vroegbloeiende soorten in potten en volle grond zetten (zat te denken aan double fun \ easy sativa)

 

- 'normale' soorten in potten en indien mogelijk verduisteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 planten, elk in grote kuipen ergens begin juni verduisteren en als ze bijna klaar zijn 5 nieuwe laten afbloeien zonder te verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga volgend jaar denk ik eerst de stekken binnen onder TL opgroeien alvast en dan pas naar buiten toe (voor geurilla kweek) en zo wie zo een eigen grondmengsel maken of van de GS..

 

 

van de 40 stekken hebben net 20 het gered ofsow door slecht weer in het begin, kwamen ook pas een maand later een keer op gang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga volgend jaar een vroege bloeier nemen zodat ik hem veel eerder kan oogsten

 

 

ik ga verduisteren

 

en ik zet er 2 extra in de volle grond

 

moet alleen nog ff goeie zaden zien te vinden ik d8 aan KC 33 x Master Kush

 

vroege bloeier en sterke plant!!! dat wast wel zo'n beetje

 

greetz outdoor :ph34r: :kill: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu veel testkruisingen met de lowryder aan het maken voor zaden voor oa Guerilla-kweek. Nu bezig met:

 

Sour-Jack X Lowryder

PP X Lowryder

Jack-Herer X Lowryder

White Widow X Lowryder

NLX X Lowryder

 

Ik denk dat die lowryder, dus eigelijk de ruderalis genen, voor de buiten kweek een flink verschil kan gaan uit maken omdat je dan mooi kunt afbloeien met mooi weer. Het is de bedoeling dat ze begin/half juni ongeveer gaan auto-bloeien en dat je dan wiet hebt die met zulk mooi weer afbloeit dat het niet van binnenwiet te onderscheiden is. Dit is vooral voor de guerilla kweek super omdat je dan toch vaak moeilijk kan verduisteren. En met de double-fun ga ik natuurlijk ook aan de slag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minder blowen,drinken,snuiven als ik voeding moet maken :blink:

Maar dat bedoel je vast niet.

 

Ik zit er over na te denken om buiten planten te nemen, maar ben er nog niet over

uit of dit wel zo verstandig met een volle zolder.

Maar zou het wel graag willen :ph34r:

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigen stekken proberen te maken zodat je weet wat je hebt

en iets :blink: grotere specie kuipen gebruiken

 

Hagi . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Een geheel nieuwe kas bouwen, welke vooral breder is!

 

-met zaden kweken..

 

-Half maart beginnen onder TL, de plantjes half april de kas in met kachel en een tl er boven om het te kort aan lichturen aan te vullen..

 

-grotere gaten maken met nog lekkerder grondje er in..

 

-Begin juni de kas gaan verduisteren

 

-stekken maken voor ik ga verduisteren, deze laten voorgroeien in emmers tot de 1e oogst in de kas klaar is..

 

-Na de oogst nieuw grondje maken/aanvullen en de stekken in emmers in de volle grond in de kas, deze normaal laten afbloeien..

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dit topic komt mooi samen met succesformule voor buiten kweken

 

Lees het eens door en vul het aan met nuttige tips. Ik denk dat het wel redelijk compleet is in de basis maar aanvullingen worden op prijs gesteld.

 

Ikzelf ga volgens jaar uit zaad kweken en wellicht een mooie moeder selecteren en dan vanuit mijn eigen stekken de zomer in. Alles gaat zeer vroeg verduisterd worden en ik laat ze niet meer zo groot worden buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga meer planten zetten buiten in de vollegrond omdat mijn potten opbrengst wat tegen valt en de vollegronders boven verwachting presteren,verder ipv 23L 65L potten gebruiken en daar 2 stuks inzetten brengt meer op kwa pot als 1 pot.

En zorgen dat ik minder rot krijg maar hoe heb ik nog een jaar om over te denken.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben nu veel testkruisingen met de lowryder aan het maken voor zaden voor oa Guerilla-kweek. Nu bezig met:

 

Sour-Jack X Lowryder

PP X Lowryder

Jack-Herer X Lowryder

White Widow X Lowryder

NLX X Lowryder

 

Ik denk dat die lowryder, dus eigelijk de ruderalis genen, voor de buiten kweek een flink verschil kan gaan uit maken omdat je dan mooi kunt afbloeien met mooi weer. Het is de bedoeling dat ze begin/half juni ongeveer gaan auto-bloeien en dat je dan wiet hebt die met zulk mooi weer afbloeit dat het niet van binnenwiet te onderscheiden is. Dit is vooral voor de guerilla kweek super omdat je dan toch vaak moeilijk kan verduisteren. En met de double-fun ga ik natuurlijk ook aan de slag.

 

Rakeizer,

Geniaal idee om kruisingen te maken met een lowryder. Maar hoe kan dat eigenlijk, heb je stuifmeel van al die soorten? Hoe dan ook, ben reuze geinteresseerd, keep us informed.

 

Die double fun is overigens wel schimmelbestendig volgens wernard maar bloeit niet erg vroeg af ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit er over na te denken om buiten planten te nemen, maar ben er nog niet over

uit of dit wel zo verstandig met een volle zolder.

Maar zou het wel graag willen :blink:

 

Gr.

 

je gaat toch geen slapende honden wakker maken he?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Eerder beginnen met zaaien (april).

 

2. Sneller bijvoeden.

 

3. Alles in grotere potten (cementkuipen).

 

4. Half/eind juni alles verduisteren.

 

5. PH meter aanschaffen.

Wat gaan jullie allemaal anders doen volgend jaar?

6. Bewerk je gallerij - Albumbeheer - Bewerk - Publiek aanvinken

 

zodat wij je fotogallerij ook kunnen bekijken

 

Mvg ladylover

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minder blowen,drinken,snuiven als ik voeding moet maken :specool

Maar dat bedoel je vast niet.

 

Gr.

 

:j ........en dit ook

 

zorgen dat mijn buiten plantjuss meer wint krijgen zodat het eventueele aan wezige vocht er gewoon uit waait ..........

 

Dus geen top rot .......

 

en de planten eerst flink voor te goeien ...........

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog 3 planten staan

 

 

en gaan nog heel erg lekker

 

hoop dat ze nog 2 weken kunnen blijven staan

 

 

 

 

 

en voor volgend jaar veel meer planten haha

 

 

 

succes

 

 

tnt

Share this post


Link to post
Share on other sites

k ga volgend jaar ook eens proberen om een mooi verslag bij te houden :specool

 

Hagi . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

^5 TNT, al heb ik er intussen voor de zekerheid de meeste toppen uitgeknipt.

De restanten van de 3 dames staan nog steeds af te bloeien.

Ik ga volgend jaar minder voeding geven en een vroegbloeiend soortje zoeken met hoog THC gehalte. Zonder verduisteren omdat ik vertrouwen heb in ons najaar. Dit jaar was voor mij het eerste jaar vanaf zaad en dat is voor verbetering vatbaar (ontkiemen kan beter) mede omdat hier veel over gepost is op WF het afgelopen jaar. Ik kan de exacte opbrengst nog niet zeggen, zal liggen rond de 1 kg, dwz dik 300 gram/plant buiten en heb van dit soortje genoeg geplukt om jaren te roken. Cerebral high, yeah man !

Volgend kweekje iets sterkers en ik heb mezelf en eegaa beloofd minder weg te geven dit jaar. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

- 30 % cocos grond door m'n aarde mixen en een buizen systeempje voor de water gift aanleggen zodat de gehele aarde vochtig blijft onder alle omstandigheden .

 

Na analyse van de wortels na (het oogsten ) bleek er in één kuip een uitgedroogd stuk grond te zitten. Met name bij heet weer en grote planten is een snelle waterverdeling in de grond noodzakelijk .

Uit een kuipje met 45 liter grond is het mogelijk 350 gram te oogsten is gebleken, als de waterhuishouding maar goed is en er bodemleven aanwezig is (en zo natuurlijk nog meer factoren)

 

 

Beter kan het altijd !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...