Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Organic Earth in Maastricht verkocht die altijd. Colombiaanse en Peruaanse. Ik weet niet 100% zeker of ze die nog verkopen, maar als dat niet het geval is dan weten ze vast wel waar je terecht kunt. Succes!

 

http://www.organicearth.nl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de liefhebbers heb ik nog verse zaden te koop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moest het geen eeuwigheid duren om zo een plant op te groeien zou ik er graag een zetten maar helaas... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn coca's zijn nog steeds in leven, ze zijn nu ruim 1,5 jaar oud.

Ik zal binnenkort eens een paar foto's plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nl1bzw,

 

Bedankt voor de mooie zaden die je hebt gestuurd :D

 

Hoop dat het me gaat lukken om hier mooie plantjes van te krijgen.

 

Jammer dat ze niet zo snel groeien als wiet, maar als het lukt, dan kan ik er in ieder geval langer van genieten dan een wietplant die na 8 weken klaar is. ;)

 

Groetjes,

 

Robsan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn planten nu:

 

gallery_25565_12656_2283580.jpg

 

Ze zijn ruim 1,5 jaar oud. Ze groeien nog steeds langzaam. Ze zijn een beetje klein voor hun leeftijd denk ik, maar ze zijn een keer bijna dood gegaan omdat ik ze vergeten was water te geven. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is géén topic voor de ruil van zaden. 3 berichten verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaden zijn onderweg

heb een propagator en potjes

amazonian remix

 

mis ik nog iets ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het schijnt dat 1 van de ingrediente van coca cola gebaseerd is uit coca planten......weet iemand toevalig of dat klopt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al 10 tallen keren naar peru geweest....en daar verkopen ze coca blaadjes als rijst......elke keer dat ik naar de gebergte ging op een hoogte van 5000 meter.....kauwde ik die coca blaadjes tegen hoogte ziekte....cocaine en coca blaadjes is een groot verschil.....dus ik zal niet verbaasd zijn dat 1 van de top secret ingrediente van coca cola,coca blaadjes zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

excuses, ik wilde reageren met foto's maar nog niks in de brievenbus

komen van vreeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaden ondertussen ontvangen alleen nog geen grond ontvangen...

kan ik de zaadjes ook in lightmix stoppen ?

de grond duurt nog paar dagen voordat dit arriveerd

 

wat kan ik beste doen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon ff wachten, en anders de gebruiksaanwijzing mbt je kweekmedium van Vreeken volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen kopen. Rode schil van de bessen zachtjes verwijderen. Dan de zaden 24 uur in de sap laten staan. Vervolgens goed afspoelen.

 

Je kan ze vervolgens gewoon in potgrond laten ontkiemen.

 

Ik heb zelfs al planten 1,5 jaar op potgrond staan. Gewoon om te testen of ze daar echt dood van zouden gaan. Waren wel een paar uitvallers na verloop van tijd, maar of dat echt aan de grond ligt vraag ik me af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand enig idee hoelang die vloeibare cocavoeding goed blijft? Heb zo een fles staan, maar wel al 6 jaar geleden ofzo geopend...

 

nl1bzw, zie je daadwerkelijk een groot verschil tussen de zaailingen/planten op gewone potgrond en diegene die op de amazonian remix staan? Verschil in groeisnelheid, kleur..?

 

aquar, hoe doe jij dat in de winter, in de serre ermee en verwarm je die nog bij of..?

 

EDIT: wie gebruikt DIT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij staan ze in de winter op de vensterbank, in de zomer in de kas. 'S winters gaan ze wel een beetje staan kwarren. Ik belicht ze verder niet bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft een lange tijd geduurt maar heb er toch boven de grond

nu is het zaadhoesje op de plant blijven zitten.

Bij wietplanten haal ik deze er voorzichtig af, is dit bij deze plant ook nodig ?

 

heb een poging gedaan maar hoesje zat nog goed vast en wil de plant niet beschadigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou kunnen proberen het zaadhoesje een beetje nat te maken zodat het zachter wordt, maar waarschijnlijk valt het er na een paar dagen vanzelf wel af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afblijven van de zaaddoosjes die vallen er na verloop automatisch af bij de coca plant!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afblijven van de zaaddoosjes die vallen er na verloop automatisch af bij de coca plant!

 

en hoe gaat het??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het schijnt dat 1 van de ingrediente van coca cola gebaseerd is uit coca planten......weet iemand toevalig of dat klopt?

 

Yes sir :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het plantje in de winter ook gewoon binnen prima overleven?

 

En zijn er ergens ook voor gegroeide stekken te koop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...