Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Guest elmanito

Effe wat anders dan Coca kweken in maart is er in het Europees parlement een groot Coca Debat

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ENCOD, TOP!

 

Alle anderen, Kees heeft een coca plantje, yeah!

 

Deze plant kan net zo oud worden als ik, dat is wel tof...

 

Met dank aan de Turfsteker!

 

Kees.

 

//Nu nog groeien B)

gallery_19_573_741940.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keesthemad

 

Geinig he .. ennuh niet teveel water geven,het zijn geen goudvissen B)

Daar zat ik steeds mee ....

 

 

GrZ

 

Mr D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water krijgen ze niet... Naja ik spray er gewoon een beetje water overheen...

 

Dan valt er vanzelf wat op de aarde...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

geef ze alleen water als de aardew droog is even voele en je weet het,

 

veel water geef ik niet zo nu en dan ook een beetje wortel stimulator zodat wortel groei wat beter gaat(werkt)

 

mijn coca plantje staat nu te genieten onder een 600 watt lampie en begin mooie zijtakken te krijgen.

 

zal binnen kort weer nieuwe fotos uploadden:d

 

 

p.s. kijk in m'n album voor de fotos!

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om even terug te komen op de speurders link, eerder gepost:

 

http://www.speurders.nl/overzicht/erythrox...t-44054753.html

 

Hij biedt plantjes aan in verschillende categoriën: 9cm, 14 cm en18cm

 

Maar toen vroeg ik mij af, een coca plantje die van 9 naar 14 cm moet groeien.. Hoe lang doet die daar over?

Mijn budget laat namelijk of de 9 cm of de 14 cm toe :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
uit zaad 15,- euro kosten terwijl cocacrowers daar toch 75,- eurie's voor vraagt. Dus ik zou zeggen emailen dan weet je het :wtf:

 

Voor 1 plantje? :rolleyes: en je hebt kilo's en kilo's bladeren nodig om de want van af te halen.. duure kweekhobby dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 2 cocaplantjes besteld. Heb er 2 gekocht van 18cm groot voor 35 euro per stuk. Ben benieuwd!

 

Waar kopen jullie trouwens de grond voor jullie cocaplantjes?

 

En hoe zit het trouwens met het voorplanten van cocaplanten,moet je hier ook rekening houden met een vrouwelijk plant of mannelijke plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dull, heb jij die 2 bij die gozer op speurders.nl besteld? Dan ben ik benieuwd hoe ze zijn, zat er zelf namelijk ook over na te denken daar een plantje te halen

:smoke

 

Tj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, heb die 2 inderdaad bij die op speurders.nl besteld.

 

Heb ze nog niet binnen btw :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah vet, laat even weten of het mooie plantjes zijn ;) ! Dan ben ik ook overgehaald :smoke

Wat betaalde je nou aan verzendkosten trouwens???

 

Tj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzendkosten waren 5 euro voor die 2 plantjes van 18cm. Daarbij zit dan wel geen speciale grond. Maar die wil ik gewoon in de growshop kopen hier in de buurt. Anders zal de verzendkosten wel omhoog denk ik.

 

Weet iemand trouwens hoe je zaad van cocaplanten kan krijgen? Is dit gewoon 2 planten bij elkaar zetten in de zomer,de hommels/bijen het werk laten doen,en dan uiteindelijk zaadjes krijgen? Zou wel mooi zijn,een hele tuin vol met cocaplanten.

Iedere dag wat te kauwen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm dat zou ik niet weten, volgens mij duurt dat ook wel ff als je uit zaad gaat opkweken.

Kun je misschien beter stekken nemen van je 18 cm plantjes, maar dat wil je natuurlijk ook niet :smoke Diezelfde gozer waar je die plantjes had gekocht verkocht ook zaadjes voor niet duur als ik het goed heb..

 

 

Heb je ze trouwens al binnen?????

 

edit: http://www.speurders.nl/overzicht/gebruike...n-45831918.html

 

toch best aan de prijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de 2 vandaag binnen gekregen.

 

Ik dacht dat ze in een potje werden opgestuurd. Maar ze zijn opgestuurd zonder grond. Dus als je ze koopt, koop er automatisch grond bij.

Hopelijk houden ze het 3 dagen uit op cocos/potgrond onder tl licht want woensdag had de winkel pas de grond op voorraad.

 

Iemand die weet of die plantjes het 3 dagen uithouden op cocos/potgrond?

 

Nouja,zit toch niks anders op :oeps

 

Op de plantjes zelf geen opmerkingen over! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder grond????? Dus ff voor de duidelijkheid, je krijgt een plantje aan een klein kluitje ofzo? Lijkt mij apart. Dan blijft die toch nooit goed tijdens het verzenden?

 

Maarja als jij zegt dat er verder niks op aan te merken is :oeps Denk dat die het wel ff uit kan houden op cocosgrond, als je maar niet allemaal wortels loopt te verneuken tijdens het verpotten zou ik denken.. Post je nog een kiekje, ben erg benieuwd wat voor waar je voor je geld gekregen hebt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

Jup,aan een kluitje. Maargoed,2 dagen zal zo'n plantje wel overleven. Bij mij althans. Gelukkig houden ze het ook wel goed op potgrond/cocos. Morgen eindelijk de amazone grond binnen.

 

Hier de pics:

 

med_gallery_13976_4378_340450.jpg

Hier zaten ze in

 

med_gallery_13976_4378_530684.jpg

 

med_gallery_13976_4378_190854.jpg

 

med_gallery_13976_4378_246148.jpg

 

med_gallery_13976_4378_27258.jpg

 

Grz,dull

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie worden verzocht naar een nieuwe site te gaan ...www.cokeforum.nl

;):P :oeps :)

hahaha

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Dull

 

Leuke plantjes ;) Ze zien er nog wat pips uit, miss door het verzenden? Maar niks wat met wat verzorging dik in orde gaat komen :P

Tnx voor het posten van je plantjes, ik ben er nog niet helemaal uit of ik kant-en-klare plantjes wil of dat ik ze uit zaad ga opkweken..

Lijkt me ook wel leuk om te doen namelijk, maar moet nog ff uitzoeken of het seizoen van planten uitmaakt :oeps

 

@lovit

wat heb ik daar nou te zoeken, nog nooit coke gesnoven :) lijkt me gewoon chill zo'n plantje te hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha was niet serieus bedoeld.

Just kidding man

 

keep up the good work

 

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me leuk om te hebben. als kamerplant of onder belichting, de temperatuur moet minstens 10°Czijn, is dan ook een tropische plant

 

plant_in_tube.jpg

 

Price: €31,00 (including 19 % tax)

Seedling in a tube:

 

* Each tube contains one seedling.

* The tube will protect the plant during shipping.

* The special soft plastic tube can be cut open with a nailsiscor to free the plant.

* It can be planted in a small 250ml pot filled with Amazon remix soil. Preferably the plant is kept in a propagator for the first two-to-three months.

* The first two months the plant will only require watering and light. After that period it should be fed with 1/2 strenght Inca Gold solution.

* After 3 to 4 months, when the roots have developed well, the plant kan be transplanted into a 2 liter pot.

 

 

31 euro voor een zaailing, 75 voor een stek op volgende site: coca

 

Je kunt er ook een nederlandstalige growguide kopen en de speciale grondmix voor dit plantje.

 

grtz

Edited by bejorno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overdag kunnen de planten nu wel buiten toch? Is hier toch wel rond de 20 Graden. En snachts binnenkort 7 graden. Dus wellicht kan ik ze nu al gewoon buiten zetten?

 

Iemand met ervaring die nog op dit forum zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm kwil ook zo een coca stekje kopen maar ze zijn zo duuuuuuuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn nu momenteel 4 van de 10 boven gekomen, ik ben er 2 kwijt geraakt en 2 zijn beschimmeld de andere 2 hebben al worteltje maar zijn nog niet boven.

de coca plant gaat zeer traag maar is wel leuk plantje.

ik vind het interessant moesten mensen die 1 jaar geleden gepost hebben ofzo nog eens een kleine foto update doen met hoe het plantje er nu voor staat, en of hij nog leeft. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm kwil ook zo een coca stekje kopen maar ze zijn zo duuuuuuuur

 

welnee google maar eens goed en je komt er zeker 1 tegen die veel goedkoper is dan de bekende site :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...