Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik zit er al een tijdje mee in me hoofd en wil het nu maar eens gaan kweken gewoon puur voor de fun :)

 

Wie heeft Coca planten en/of weet een goed adresje voor een coca stek (deze zijn legaal volgens mijn weten). Ik heb al bij cocagrowers zitten kijken maar € 75,- voor een stek en € 99,- voor 10 zaadjes ook...

 

Voor de kenners, wel Erythroxylum coca coca :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke hahaha :wOOt

hee stijlloos schijnt dat je behoorlijk wat planten neer moet zetten voor een paar gram

of ga je de blaadjes kauwen ,ooh en je kan het in de manderijnstr in den haag proberen wel duur ook geloof ik :wacko: :)

 

iig suc6 :lol: :D

 

 

mzz,s kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er eens een artikel over gelezen in high life, eens een degelijke leeftijd bereikt zou je er meer dan een kilo (ik denk zelfs dat het enkele kilo's waren) bladeren (voor te kauwen) per jaar kunnen afplukken, de plant wordt ook zeer oud, en maakt constant nieuw blad aan, en zou gemakkelijk te kweken zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het al eerder geschrevern er verkoopt iemand stekkies op de ??

 

www.marktplaats.nl .....

 

En er stond iemand op zo'n harddrugs forum illegale handel te drijven ....

 

Bij interesse moet ik gaan zoeken ...

 

Kost je 5 gram coke van je opbrengst !!

 

whahwhahaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik gelezen heb kunnen ze ongeveer 60 jaar oud worden en volgens mij duurt het jaren voordat je er echt iets vanaf kunt halen.

 

een cocaplantje van 3 a 4 maanden oud is net zo groot als een vers geknipte wiet stek.

 

de plant zelf is wel legaal alleen als je de bladeren los in huis hebt liggen mag dat weer niet.

 

de plantjes zouden te krijgen zijn bij miracle in maastricht.

 

indoor_cultivation.jpg DSC00059.JPG

 

groetjes dragonlover

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt me wel kick,een paar cocaplanten te hebben.

op de blaadjes kauwen schijnt een kortdurend licht euforisch effect te hebben.

sommige gooien er een soort kalk bij dat t sneller werkt heb ik gehoord.

 

die plant op die ene foto zag er wel mooi uit.

 

greets

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt dat als je iedere dag 100 gram van die blaadjes kauwt dat je dan voorzien bent van alle vitamines die je nodig hebt.

 

de indianen kauwen die bladeren iedere dag om zo gezond mogelijk te blijven of het een roes oplevert heb ik geen idee van.

 

het enige wat ik weet is dat als je coke wilt maken wel even bezig bent en dat je dan toch echt wel in het bezit moet zijn van een lab.

 

making_cocaine.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ik dan toch maar eens gaan proberen :wacko:

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites
cocaine freebase aka sulfato

dat slaat nergens op, hoe kan een freebase nou een sulfaat zijn?

 

edit: komt uit dat plaatje dus, kennelijk kan je hier alleen iemands username bij een quote opgeven, quote name='dat plaatje' werkte niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg misschien dit jaar of volgend jaar 20 zaden van deze planten, duurt echt lang voordat er zaden aankomen, daarom zon lange wachttijd :smoke

 

maarja ik heb het er voor over :) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe... Even vooropgesteld, het is niet om coke te maken :smoke

 

Als we dan toch aan de harddrugs moeten geef mij maar iets synthetisch coke ligt me niet...

 

Ik wil die planten puur omdat ik het grappige plantjes vindt en ik het wel grappig zou vinden om af en toe op zo'n blaadje te kauwen... :wacko:

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn veel van die plantjes die er leuk uitzien.

ik vindt de coca plant ook heel leuk maar 75 euro voor een klein plantje die heel veel zorg nodig heeft vindt ik toch wat te veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies mijn gedachte draak, daarom hoop ik toch stiekem dat we hier ook wat coca-planten-eigenaars op de site hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoniet dan kun je nog altijd de witte waterlelie pakken met een vijvertje

 

lelie.jpg

 

Witte waterlelie is ook bekend onder de naam witte lotus. Het is een bekende, veel voorkomende waterlelie en stamt uit dezelfde familie als de Blauwe Lotus. Beide planten bevatten een vergelijkbare hoeveelheid alkaloïden en de effecten zijn ook vergelijkbaar: zowel verdovend als euforisch, zoals cannabis of codeïne. Tijdens de Eerste Wereldoorlog werd de plant als verdovingsmiddel gebruikt in de Duitse kolonies in Afrika, omdat andere, op opium gebaseerde middelen niet beschikbaar waren

 

effecten:

 

Witte waterlelie heeft zowel een verdovend als een euforisch effect. Men zegt dat de bloem, net als Blauwe lotus ook de sexualiteit en opwinding verhoogt.

 

gebruik:

 

Voor het maken van thee, doe je ongeveer 5 gram in heet water. Ook kan je de plant enkele uren laten weken in wijn. Gebruik ongeveer 5 gram per fles. Gebruik niet te veel: Blauwe lotus maakt de wijn bitter en moeilijk drinkbaar.

 

en het is ook nog een mooie bloem.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus binnenkort kan ik m'n lelies oogsten :wacko:

 

gallery_7202_344_117121.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja inderdaad

 

eigenlijk wel grappig dat er zoveel plantsoorten gebruikt worden als genotsmiddel

heb ik nooit geweten.

ik leer iedere dag wel weer wat bij.

 

ps mooie tuin heb je.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

effecten:

 

Witte waterlelie heeft zowel een verdovend als een euforisch effect. Men zegt dat de bloem, net als Blauwe lotus ook de sexualiteit en opwinding verhoogt.

 

Heb zojuist mijn halve vijver leeggeplukt en ben nu lotus soep aan het koken :wacko: vijverlelienf4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de blaadjes wel al een keer gegeten op de antillen :wacko:

is een lekker opkikkertje idd een beetje euforish

alleen net als bij coke blijf je trek houden in het volgende blaadje :smoke :wOOt

 

 

grtz kc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja je moet het maar net allemaal weten wie heeft er nou een vijver zonder de waterlelie?

zo heb ik hier de engelentrompet staan oftewel de brugmansia de zaden daarvan worden ook gebruikt om hallucinaties te krijgen maar als je er teveel van gebruikt kan het zelfs dodelijk zijn.

 

Bcandy.jpg

 

dus ik heb gewoon een dodelijke plant in mijn tuin en ik heb het nooit geweten.

 

groetjes dragonlover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar niemand dus een paar coca planten naast z'n vijvertje staat dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kennis van mij heeft er 4 Stijl, hij gaat er zaad van maken en als het lukt krijg je er wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, tuurlijk krijg je bonen stilo.

alleen moet je nog wachten.

ze zijn nog maar 20 cm hoog en bloeien dus nog niet.

ik heb wel een speciaal soortje.

vriend van mij maakt er zelfs pasta van.

 

het is ook allemaal nog wel nieuw voor mij en het is moeilijk, ik geef het toe.

ze hebben arme mosgrond nodig. Niet onze opgefokte mediums.

ze slaan altijd geelachtig uit, schijnt zo te zijn.

 

bij deze is alle hulp welkom,

ik heb een zeldzaam coca novo ras te pakken.

weedsoortjes ja, coca growen= nee. :wacko:

 

groets e$ko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...