Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Ik zit hier super spare ribs te knabbelen :rofl

 

Hij is de planten vergeten hahahahahaahaha

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was erg lekker KC. Zo lekker (maar ook druk) dat we de programmering helemaal uit het oog verloren (met name mijn eigen planten lol). Gelukkig was richajax zo vriendelijk om ons daar op te wijzen (exact 18.00 gezwaaid hoor!!)... San had zijn laptop bij zich buiten. Dus wat later verduisterd maar ook wat later uit de schuur gehaald :rofl - moest nog op tijd op vanmorgen daarvoor zelfs.

 

Affijn, zo rond 12 uur waren we wel klaar met verroken, eh.. vergaderen. Hard gewerkt! Was erg gezellig, hele agenda afgewerkt, prima consensus en goed om te merken dat we een leuk team van mensen bij elkaar hebben. Klikt perfect!

 

De "afterparty" ging nog wel even door. Ik kijk al weer uit naar de volgende meeting. We hebben nog wel wat spare ribs over - atmo kwam wat later en had al gegeten maar JD maakte het toch wel weer goed door nog een kilootje extra te eten :rofl . dus de 8 kilo hebben we niet gehaald maar de mods hebben zick kranig geweerd.

 

Binnenkort via de gebruikelijke kanalen een overzicht van een (in onze ogen) aantal zeer positieve veranderingen en ontwikkelingen. Geloof me, het wordt steeds leuker hier! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er nog altijd even lekker uit, die groene dames daar. Mooie beach cruiser trouwens! Met klassieke white-wall banden zelfs... Binnenkort een stukje cruisen? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me gezellig! Onder het genot van een lekkere sannie jack wellicht? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoj Whazzup, toen ik dit weekend op reggaegeel rondliep en net dezelfde vlaggetjes als jou op de grond zag liggen maar dan natuurlijk in de rastakleuren twijfelde ik geen seconde en heb ze meegenomen om tussen men planten te hangen, hahaaa

Morge komt men zus met de digicam, dan trek ik een paar mooie foto's van men rasta-sensi-tuintje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft er inderdaad erg mooi uitzien! Ben zelf veel weg dezer dagen. Afgelopen weekend Solar festival, net terug van ouders en morgen al weer 5 dagen naar Parijs met mijn lief. Mooie is wel dat elke keer als ik kom, mijn planten weer een stuk groter zijn en een huisgenoot netjes water geeft. Niet normaal hoe die blijven groeien :wOOt . Misschien vanavond nog een pica, weet niet of ik daar tijd voor heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@naturecall: leuk :) voor buiten neem ik aan he? Is ook veel makkelijker voor de politiehelicopters. Quote uit de verkennersbriefing: "Die tuinen met die oranje vlaggetjes da's niks, dat is een voetbalfan, die roken niet die zuipen alleen maar. Die geel/rood/groene, dat zijn rasta's, daar moet je voor uitkijken!" :wOOt

 

@fhth: vorig jaar haalde ik van die 3 pp's zo'n 4,5 ons droog (door de toprot én gewatercured, dus dat was ruim een ons of 6 traditioneel) en zo'n 60 gram ice (eigenlijk wat meer, maar één lading heb ik niet echt gewogen). Hoop dat ze het dit jaar beter doen, ga van een groter gedeelte van de PP ice maken dit jaar, alleen de grote mooiste toppen droog ik.

 

De sativa heb ik nog geen idee van, een onsje zou wel heel lekker zijn.

 

De HinduKush is een kleine plant, laat gezaaid, dus van 2 planten een klein onsje mooie wiet lijkt me wel lekker en moet haalbaar zijn.

 

Alle afval en popcorn gaat dit jaar echt de bubbleator in, dus verwacht als ik meer pp bubble toch zeker wel ruim een onsje ice en zeker een pondje mooie wiet in totaal. Mits de boel niet verrot uiteraard, of door andere redenen "onoogstbaar" wordt. Het kan verkeren....

Share this post


Link to post
Share on other sites
@naturecall: leuk :) voor buiten neem ik aan he? Is ook veel makkelijker voor de politiehelicopters. Quote uit de verkennersbriefing: "Die tuinen met die oranje vlaggetjes da's niks, dat is een voetbalfan, die roken niet die zuipen alleen maar. Die geel/rood/groene, dat zijn rasta's, daar moet je voor uitkijken!" :wOOt

 

reden te meer om men vlaggetjes te laten hangen, als er plots een helicopter boven men tuin hangt, loop ik als een gek nr men cd-speler, zet de boxen op max en zing luidkeels met een dikke jwino " police in helicopter, searching marihuanaaaaaaa ....." mee. ahahaha dan ga ik dood vant lachen.

Op zich hebben ze geen enkele reden om men planten dan af te pakken, ze staan super knus, gezellig, buren hebben er totaal geen last van en er staat slechts 1 plant per inwoner, 3 dus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slapende dames... need I say more: Sleeping beauties.

 

gallery_5211_120_315371.jpg

 

gallery_5211_120_90122.jpg

 

gallery_5211_120_152188.jpg

 

 

Voorgrond Hindu Kush, links daar achter nog een sativa top tegen een achtergrond van PP

gallery_5211_120_255550.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op het forum ano-niem. Die van jou staan er trouwens ook erg prachtig bij :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok macro junkies. De eerste bloei op de sativa en de kush.

 

gallery_5211_120_638786.jpg

 

 

gallery_5211_120_251931.jpg

 

gallery_5211_120_129928.jpg

 

 

gallery_5211_120_261633.jpg

 

 

gallery_5211_120_560934.jpg

 

gallery_5211_120_64569.jpg

 

Er was zowaar nog een straaltje zon!

 

gallery_5211_120_244607.jpg

 

 

gallery_5211_120_427366.jpg

 

 

gallery_5211_120_709584.jpg

 

 

gallery_5211_120_51035.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou weet ik hoe jij aan 35 :wOOt pagina`s komt Whazzup....

 

Mooie foto`s. Druppeltjes regen.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er uit als candy met dat foto toestel van je :wOOt

gaat goed nou nog hopen op nog zo'n hittegolf en dan kan er BIJNA niks meer misgaan

 

veel suc6

 

groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@richajax - het was maar één berichtje hoor! Er kunnen er toch 15 op een pagina?

@djeepee - nou.. niks mis zou ik niet zeggen hoor. Sprinkhanen, overstroming, kliklijnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen flauw idee hoeveel berichtjes er op een pagina gaan whazzup ?

En het was niet sarcastisch bedoeld hoor.

 

 

groeten

 

 

even geteld en er gaan id altijd 15 berichtjes op een pagina :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh man

 

wat zijn dat weer mooie foto's

 

ik ga me een bongje maken en ze voor me zetten

zal me wat opfleuren want ik

zit midden in rookstop (van tabak dan toch :wOOt )

en t is niet simpel

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte patpot! (zei hij terwijl hij er nog een opstak - al jaren bezig met stoppen, maar kan gewoon niet tegen pure joints en pijpen)

 

@richajax: hehe ik bedoelde het ook niet sarcastsich hoor :rofl

 

Wel zelf een flinke steek laten vallen... woensdagnacht de hele nacht doorgewerkt (belangrijke presentatie in Zwolle - ging overigens perfect!) en was pas gisteren om een uur of 4 's middags thuis. Vroeg gegeten en gelijk een warm bad ingegleden.. werd om middernacht wakker! :wOOt

 

Goed. De dames hebben dus een dag overgeslagen in de schuur :). Vanavond mijn leven voor de rest van de verduisterperiode beteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel kan zo'n nachtje overslaan verpesten? het is mij namelijk zelf ook overkomen (6uur 's avonds eronder en 11 uur 's ochtens eruit)

en BTW zet jij al je planten in een schuurtje???:rofl hoe groot is die schuur van jullie dan wel niet :lol:

 

en wat een shit weer de laatste tijd ... het is hier nu flink aan het storten dus ik zal ze wel geen water meer hoeve geven( is zo lastig voeding geven :) )

 

maar zo te zien op je cam gaat het toppie :wOOt

 

greatz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterend de dames at night, neem s'avond ook vaak een kijkje en straks met toppen wordt het alleen maar mooier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe die pp's gaan niet het schuurtje in hoor!! alleen de sativa (die past net) en de twee kushes.

 

Heb gemerkt dat het onregelmatig verduisteren stress oplevert (rode steeltjes) en het verhoogt de kans op de vorming van herma's.

 

's nachts die hangende blaadjes zien, ik vind het prachtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Die hangende blaadjes vind ik ook zo lief! Hoe sommige planten al in de schemer ermee beginnen. Terwijl het voor het menselijk oog nog reuze meevalt, gaat het plantje zich al klaarmaken voor de nacht.

 

Ik heb wel eens gedacht aan het 1 voor 1 uitschakelen van mijn lampen binnen om zo ook langzaam daar de zon onder te laten gaan. Het moet een shocker zijn voor die planten hoe daar *klik* de zon uit gaat.

Maar dan moet je dus 6 tijdklokken gaan schakelen.

 

Zou het voor de planten beter zijn? Qua interne processen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...