Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Ziet er lekker groen uit daar! :rofl

Nu maar hopen dat er meerdere vrouwelijk zijn :P

 

Succes ermee! :rofl

 

Jahbless :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@schaapie: tnx. Twéé op andere locaties eigenlijk. één klein plantje heb ik aan een vriend gegeven, die is hem nu zelf aan het kweken (is een nog oudere jongere dan ik, heeft vorig jaar ook geholpen bij het knippen, maakte ook reisjes vroegâh richting afghanistan enzo) en eentje bek ik zelf opgekweekt en staat nu bij mijn neef in op zijn balkon. Zal er eens een fotootje van vragen.

 

@jahbless: het is best gek, normaal zie ik het toch wel snel maar deze hindu kushes laten me tot het laatste moment in spanning. Ja het is er een, nee toch niet, zie je wel een haartje, nee toch niet, ja daar is er een, een nog een! Blijft wel spannend zo. Lol en ik dacht dat ik ze snel kon onderscheiden. Dacht vanmiddag op nummer 1-1 ook een haartje te zien maar het is nog net te vroeg. Hoop morgen wellicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat jij gisteren toevallig aan een of ander strandpaviljoen in Rotterdam, whazzup?

 

Zo ja, dan zat je met je kop in Hart van Nederland. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe nee dat was ik zeker niet, tenzij ze opnames gemaakt hebben in de Koffieshop - dáár was ik nog wel effe :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
over water gesproken.. bij Formido in Rotterdam voor een tientje een oasis bewatringssysteempje gekocht. Staat op internet voor zo rond de 100 euro! Liet het afgelopen week aan Mad zien en die heeft er ook gelijk eentje gekocht!

 

Si si! Molto bene y grazie mille per il tip! Partutti partitti partati! Viva Oasis! :rofl

 

Zit nog steeds nieuw in de doos, maar ik ga het komende week eens uitproberen. Er stond er trouwens nog ééntje, dus met een beetje mazzel... :rofl

 

En nog bedankt voor de mobiele lasinstallatie Whazzup! Het is een beetje een geek-unit, maar hij brandt als geen ander! :rofl

 

Veel succes met de tuin en na je verhaal begin ik te twijfelen of het vanavond 't Trefpunt of de Koffieshop gaat worden... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel succes met de tuin en na je verhaal begin ik te twijfelen of het vanavond 't Trefpunt of de Koffieshop gaat worden... :rofl

 

Dé Koffieshop!

 

Probeer eens een klein beetje, mestal schuiven ze je wel een beetje om te proeven. Althans wél als je vaste klant bent. Wel effe naar die silver vragen he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou voor 12 Euro kreeg ik inderdaad een klein beetje... :rofl Nee hoor, best behoorlijk en 't ziet er goed uit en ruikt ontzettend fruitig. Vanavond zal 't er niet meer van komen want er staat rosé in het park op het programma, maar morgen ga ik er eens lekker voor zitten met de laatste Highlife op schoot. Ik zag al dat Dokkie weer een mooi stukje over z'n Love Potion kweek heeft geschreven en er staat een interview met John Sinclair in. Een mooi vooruitzicht dus... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat gaat goed

 

een prachtige tuin is dat daar

 

de pp's beginnen ook lekker te ruiken nu

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey whazzup, ze zien er prachtig uit. Hier kunt je zien dat er iemand met groene vingers bezig is :rofl

Ben benieuwd naar je oogst :rofl

 

ga je ze allemaal watercurlen of droog je er ook wat ''normaal''?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi bos whazzup!

 

mag ik jou dan nu bij deze tot co de boswachter benoemen!? :rofl

je hebt nu eenmaal je eigen show :rofl :rofl

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mad: laat het je smaken vanavond :rofl

 

@patpot: effe de steeltjes masseren.. hmmm... lekker hoor!

 

@bullseye: Nou laten we hopen dat ik het gewoon kan drogen dit jaar he.. Wellicht een beetje om snel wat te roken te hebben trouwens - voorraad van vorig jaar is bijna op!

 

@iwjv: :rofl Whazzup de boswachter? Net zoiets als bob de bouwer zeker.. straks komt er nog whazzup de boswachter macaroni uit!

 

Wat een wind overigens hier. Spectaculaire tenenkrommende plaatjes op de webcam af en toe. De planten schuilen een beetje bij elkaar. Ze kunnen we wat hebben hoor maar vanavond toch maar een beetje opbinden alvast. Windkracht 6 is een beetje heftig!

 

gallery_5211_120_551324.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste cam statistics juli:

 

gallery_5211_120_9930.jpg

 

gallery_5211_120_1934.jpg

 

 

tja, er is nu wat te zien he - de vetste wiet-soap van het internet - Camjunkies! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zie je maar waar die vlaggetjes goed voor zijn. kun je zien hoe groot ze worden :rofl

 

Als ze echt niet meer zichtbaar zijn haal ik ze weg. Met mijn in het hart uiteraard :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

Whazzup wrote: Als ze echt niet meer zichtbaar zijn haal ik ze weg. Met mijn in het hart uiteraard

Moet hier niet staan; ''met PIJN in het hart uiteraard'' ? Wat mij betreft mogen ze blijven hangen hoor die oranje wimpels! Staat vrolijk op die uiterst groene achtergrond :wOOt

 

Hehehe.... :P

 

Maar Whazzup, Mooie struiken heb je hoor!!!!!!! :rofl

Ga je nog iets tegen de heg zetten achter de mega grote PP's ?

Dacht dat je eens zei dat daar van die bamboo schutting voor kwam zodat je planten meer eruit springen op de foto en cam. Misschien ook beter tegen de vochtigheid? (toprot)

 

Ga zo door man !! Nice plants !!!!!!

 

Groeten Kweekfreak :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi kweekfreak! Ja mijn tiepvaardigheid neemt omgekeerd evenredig exponentieel af met het THC gehalte van mijn joint :rofl

 

Ik heb de heg al een flink stuk teruggesnoeid en heb ook al een rietmat klaarstaan. De heg is nu echter op een behoorlijke afstand van de plant en zit niet meer in de weg.

 

Ze lijken overigens op zo'n plaatje van boven altijd mooi he. Dan zie je het dikke bladerendek. Ik weet niet of een rietmat eigenlijk wel zo'n goed idee is, die houd tenslotte ook vocht vast. Denk dat ik het voorlopig maar even zo laat, of iemand moet met een briljant idee komen. Wellicht dat ik nog een afdakje ga maken aan het einde van de zomer. Wel een cabrio dakje uiteraard :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

rietmatten zou ik niet aanraden, die houden zoals je al zei erg veel vocht vast en als je planten daar tegenaan staan zou ik het liever even zo houden tot het einde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels staan de sativa en de twee zeker vrouwelijke kushes in de schuur :rofl - hehe, eindelijk. En nu maar een paar weken volhouden.

 

Kaal buiten hoor!

 

@tomas: ja ik had al zo'n vermoeden.. plastic is ook niet handig ivm condens. lekker open laten zo maar. Ga wel een mooi cabrio dakje maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij jou gaat ie ook lekker whazzup !

Alleen na die bui zagen ze er een beetje zielig uit.

Maar zoals je al zei; na regen komt zonneschijn.

 

Laten we hopen dat augustus wat dat betreft net zo veel records gaat breken als juli.

En dan september ook maar meteen :rofl

 

Geluk !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel dróóg weer vooral richajax :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort records bedoelde ik.

 

Regen is vanaf nu :rofl

 

Ik krijg straks weer wat over me heen.

 

Foto=6SVMDE6M.jpg

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt hondenweer de laatste paar dagen, ik zie zelfs al licht groen blad verschijnen bij een van mn planten, geen goed teken :rofl

Vanavond maar ff in de schuur zetten zodat ze een beetje kunnen opdrogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had hem in het verduistertopic ook al geplaatst. Hier een tabelletje voor als je 13 uur licht wilt heben. Je kan nog een tot een half uurtje eerder verduisteren. Het is tenslotte al wat licht voor de zon opkomt. Om het makkelijk te houden:

 

- begin aug tussen 19.00 en 19.30 de schuur in

- eind aug (als je dan nog verduistert) tussen 19.30 en 20.00

 

Pas ergens in september kom je op 12 natuurlijke uren licht uit.

 

gallery_5211_120_7570.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...