Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Hey man ,

 

Had een tijdje niet gekeken,planten zien er perfect uit.

Rupsen zei je>?....Ik zelf heb erg last van slakken.

 

groet.

c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slakken heb ik geen last van. Beetje escar-go strooien en je ziet ze niet meer.

 

Vanavond overigens een gezellig huisbezoekje van onze "herr doctor" Mad. Er staat uiteraard gemarineerde giraffennek op het menu. De WFDR bivakmuts ligt klaar, maar Mad kennende zal hij wel een petje dragen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor. de WFDR bivakmust ligt al klaar (een zijden exemplaar i.v.m. het weer).

 

Overigens is de glazenwasser ook al langsgeweest, was net op tijd om hem nog te pakken! zal als de gallery weer on-line is een plaatje posten :verrygood

 

Het is momenteel op ze zonkant zo heet dat ik de ramen in het kantoor heb afgeplakt met zw/w folie (met ene klein gaatje voor de cam). En nou maar hopen dat ze me niet als binnenkweker aanzien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat durven ze niet met twee teenage mutant ninja turtle maine coon bad geezer katten in de tuin!

 

Bovendien worden ze dan wél vastgelegd voor het nageslacht.

 

Continue bewaking!

Foto=TEYYDTI4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaargh giraffenek! Doet u mij maar een carpaccio van Maine Coon filet gegarneerd met wat verse tuinkruiden! :(

 

Hehe nee hoor, ik ben dol op pussycats. Al hebben die van jou hun bikinilijn al een tijdje niet geschoren geloof ik... :specool Ik ben benieuwd hoe die wietbomen er in het echt uitzien. Tot straks! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadplantjes zijn inderdaad nog mooi donker vergeleken met de PP's, maar die PP's zijn weer flink de kluiten uit gewassen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol Mono... :verrygood Ik heb met je te doen. :specool

 

Heel mooie dames (?) en als ze net zo te eten krijgen als ik snap ik wel waarom ze er zo vrolijk bij staan. Thanx maestro Whazzup!

 

Nu na een fietstocht door bergen en dalen, over kronkelende paden en langs duistere bosschages leg ik mijn verhelderend stonede hoofd ten ruste om alle indrukken en interessante gespreksstof langzaam op mij in te laten werken. Met andere woorden ik val om.

 

@Jonkosmokers: Ik heb nog naar je gezwaaid! :(

 

Trusten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

was een gezellige en groene avond. Heb mad er om kwart voor 2 uitgeschopt lol. Hebben wat NYCD Diesel, Orange Bud en warlock gerookt (in die volgorde) en nog wat extra Orange bud lol. Was zeer aangenaam. Ook de pasta!

 

@jonko: We zaten trouwens gezellig in een ander gedeelte van de tuin na het eten.

 

@mono: stream-vriendelijke computer! harhar1.gif, en Mad houdt niet op digitaal. Die is old school.

 

@blowmonkey: ja, ze zijn mooi donker. De sativa groeit overigens zo'n 2-3 cm per dag momenteel, de kushes zijn nu ruim 6 weken, zeg 45 dagen, 80 cm = gemiddeld bijna 2 cm per dag.

 

edit :verrygood zit zowaar boven de 10.000 views!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo.. gallery is er weer dus een update met fautau's. We gaan terug naar 19 juli, operatie "sinking the bitches". De grote kuipen gaan weer hun gat in. Wel een paar stenen onderin gelegd, makkelijker om ze er weer uit te halen en worteldoorgroei heb ik toch minimaal. Door de druppelaars lijken de wortels het fijner te vinden in de pot.

 

gallery_5211_120_142257.jpg

gallery_5211_120_311275.jpg

 

Gelijk de gelegenheid genomen om de blumats te fotograferen. Hier zie je duidelijk dat je aan de buitenkant water geven, rond de stam blijft het relatief droog.

gallery_5211_120_269981.jpg

 

Daar staan ze dan! Let op de sativa, zal zo een recente foto posten, die is de bamboe stok al ontgroeid inmiddels.

gallery_5211_120_268063.jpg

 

effe een kush top na het fimmen, 3-5 toppen per plant! Hindu Kush reageert dus uitstekend op fimmen!

gallery_5211_120_107761.jpg

 

Mijn 4 vriendjes...

gallery_5211_120_135252.jpg

 

Zo meer foto's, o.a. van overpotten en mijn laatste plaag - rupsen en trips! Inmiddels vrijwel onder controle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haat trips uit de grond van mn hart :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

affijn, een week later. Sativa overgepot, in witte kuip, kushes hebben een stukje zw/w folie gekregen:

 

gallery_5211_120_143950.jpg

 

De sativa verbruikt al haar onderste fanleafs in haar groei. Die top van vorige week gezien? Dit is hem nu!

gallery_5211_120_164321.jpg

 

zoals Hans Teeuwen het zou zeggen: "En dan kijk ik graag naar een top van een sativa tegen een achtergond van het licht van de ondergaande zon"

gallery_5211_120_54861.jpg

 

Helaas ook wat ongedierte: Tips bijvoorbeeld!

gallery_5211_120_313637.jpg

 

en rupsen. Dit is nog maar een klein kapot stuk! Spruzit er op!!

gallery_5211_120_219831.jpg

 

Fimmen is perfect gegaan, hier een voorbeeldje, 3 stevige stelen waarvan de middelste volgens mij opnieuw spontaan topt. Ik heb er ook eentje met maar liefst 5 toppen.

gallery_5211_120_84340.jpg

 

Nou dat was hem weer! komend weekend weer wat details. Eén van de kushes is nu duidelijk vrouwelijk (nr 2-2). Voor de rest vrees ik toch nog een beetje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is een mannetje he, ik weet niet of je het al wist :verrygood

zie je die voorbloei zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de voorste plant van de tweede foto zie ik je blaadjes een beetje geel/bruin, ik heb het oook bij een plant die nu opeens omhoog schiet, ik heb de water dosering al verdriedubbelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@timmah: jawel, maar ik wil ook stuifmeel verzamelen dit jaar. Heb nog hoop, die vrouw zag er in het begin net zo uit.

 

@relaxx: doe je niks aan hoor. Krijgt al voeding tot aan verbranding. Al mijn fanleafs gaan er zo aan bij die sativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@relaxx: doe je niks aan hoor. Krijgt al voeding tot aan verbranding. Al mijn fanleafs gaan er zo aan bij die sativa.

 

En dat baart je geen zorgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pleasure mono!

 

@tomas: Nee, niet zo eigenlijk. De plant zit in een behoorlijke groeistuip. Er zit zo'n 15 liter extra voorbemeste aarde net bij dus tekort aan voeding via de wortels kan het niet zijn. pH kan ik nog niet meten maar de toppen groeien prachtig. Wellicht heeft ie het zo warm dat ie met minder bladoppervlak vooruit kan. Je ziet wel meer dat in veel licht en warmte de bladeren kleiner blijven, mijn pp bladeren zijn veel kleiner dan vorig jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige fotos ook weer

 

en dan die planten!

 

mooi

 

dat wordt weer veel knipwerk na de zomer :verrygood

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie kunnen het bij mooi weer allemaal weer live aanschouwen straks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...