Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

dan wordt het dus maar verduisteren, of kan ik ze ook binnen op 13-11 zetten? als ze van buiten komen?

kan ik dan een 500 watter gebruiken voor 2 planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ze gewoon lekker buiten laten en verduisteren, eventueel als het echt nat wordt in september / oktober binnen afbloeien. Er is geen betere lamp dan de zon. En geen goedkopere ook :rofl

 

Ze gaan overigens in augustus wel bloeien hoor, ook bij nog zo'n 14 uur licht. 500 watt? ligt er een beetje aan hoe groot je planten zijn! Hou er rekening mee dat een buitenplant over het algemeen groter is dan een binnenplant, en dat het licht dus veel dieper moet komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

regen regen regen.. plantjes zijn behoorlijk uiteen gewaaid maar hebben het prima gehouden. De bovenste takken krijgen steun van de ringen die ik in de plant heb laten zitten. Volgend jaar ga ik daar eerder mee beginnen, dat werkt perfect!

 

gallery_5211_120_48567.jpg

 

 

 

Het verduisterschuurtje... de kushes en de sativa (die er nét in past!)

 

gallery_5211_120_18638.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, eerste weekje in de schuur zit er op. alles is zeiknat natuurlijk, de tensiometer kijk ik al niet eens meer op. Morgen weer een "voerdag". De pp's zitten nu op 25 cl BN grond ieder en 5 cl X-cel. Af en toe met dat vochtige weer geef ik ze wat bladvoeding, verder is het nu effe pappen en nathouden.

 

De toppen bij de verduisterde planten kondigen zich al snel aan, laatste lichtgroene groeispurtje. Het lijkt wel of de plotselinge weersverandering ook een duit in het zakje heeft gedaan. Arme dames denken dat het al herfst wordt :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de pica's:

 

pp's hersteld.

gallery_5211_120_393221.jpg

 

 

De Hindu Kush ontwikkeling, 2 dames over. De twee mannen staan nu bij mijn ex.

gallery_5211_120_134124.jpg

 

macrootje. Mooi kleurtje he :rofl

gallery_5211_120_83279.jpg

 

 

En de voorbereiding voor de mod-meeting.. 8 kg sprare ribs, laatste portie staat nu in de marinade...dribble2.gif

gallery_5211_120_147069.jpg

 

 

tot zover! cam is wel een beetje kaal zonder de sativa en de kushes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan er weer mooi bij!

en eet smakelijk!

 

en ik lees ex...was dat hetgeen er aan de hand was een poos terug !? ( :rofl toch vissen he :rofl :rofl !?)

 

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites
en ik lees ex...was dat hetgeen er aan de hand was een poos terug !? ( :rofl toch vissen he :P :rofl !?)

grtz jv

nee dat was het niet hoor :wOOt mijn real american Miss_whazzup staat (en ligt) nog steeds naast me :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie bomen whazzup :rofl

 

Toch ben ik meer fan van je spare ribs :rofl sannie komt eraan :rofl

 

Kun je voor sannie een plekje reserveren tussen die 2 bomen in,en webcam uit he vanmiddag.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er nu (09:16) mooi bij whazzup .

 

Kopjes in het zonnetje , lekker hoor...

 

Komende dagen weer even bijkomen van die stortvloed.

 

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie: Dus niet alleen voor stijlloos maar ook voor jou een WFDR bivakmust? Die cam gaan uiteraard niet uit he - da's mijn trademark! De langst ononderbroken actieve wiet-soap van de nederlandse forums :rofl. De ribs.. Hmm.. zal ik er eentje voor ontbijt nemen.. of eh.. :rofl

 

@richajax: Ja zo net in de ochtendlicht zijn die mooie lichtgroene toppen goed te zien. Beetje tegenlicht alleen.. 's Morgens vroeg, 's middags en vroeg in de avond is het beeld het mooist. Vanaf een uur of 7 gaan de kushes en de sativa uiteraard naar binnen deze weken.

 

Straks weer een voederbeurtje voor de kinderen. Vanaf een uur of 11.15 live. De programmagids voor vandaag (met een extra lange mod-soap aflevering dit keer):

 

06.25 - 11.15 - Live coverage van het groeiproces van de planten deel 1

11.15 - 11.30 - Reportage van het bemesten van de planten (gesponsord door BN)

11.30 - 16.20 - Live coverage van het groeiproces van de planten deel 2 (gastspelers Tekkie en Lucky)

16.20 - 18.00 - Live coverage van het groeiproces van de planten deel 3

18.00 - 19.00 - Mod soap deel 1 - The invasion of the mods (featuring zware jongens Sannie en Stijlloos)

19.00 - 19.10 - we zijn live getuige van het verduisteren der planten (met commentaar van Miss_J).

19.10 - 20.00 - Mod soap deel 2 - het Bachanaal (Van uw speciale verslaggever JD)

20.00 - 22.00 - Mod soap deel 3 - de vergadering (gepresenteerd door Stijlloos)

22.00 - 23.00 - Mod soap deel 4 - Stijlloos crasht (de afterparty - 18 jaar en ouder)

23.00 - 06.25 - Nachtprogrammering (voor hen die niet kunnen slapen en graag naar een zwart scherm kijken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hurry

ik zie op de cam dat de poes al zit te wachten op de ribbetjes !!!!

 

have fun

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede bui vandaag :rofl paar portretjes

 

De sativa. Growing growing growing...

gallery_5211_120_161065.jpg

 

Hindu Kush 2-2

gallery_5211_120_173920.jpg

 

Hindu Kusk 1-1 (de overlevende uit de "verdampte" eerste sesie - toch maar goed dat ik hem heb gered)

gallery_5211_120_138118.jpg

 

Lambik is in de loop der weken wel wat vuiler geworden. Maar het resultaat is er dan ook naar.

gallery_5211_120_140007.jpg

 

 

En een overzichtje van de harem:

gallery_5211_120_267588.jpg

 

(ja de fiets moet even wijken voor het verduisteren :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach jord da's nog niks vergeleken bij bijvoorbeeld blowmonkey! Denk dat de prijs voor de mooiste grote bomen toch naar hem gaat hoor :rofl

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn alarm op 18:00 gezet , whazzup.

 

Wel even dag zwaaien doen, he ?

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super whazzup jouwn humor is goed te pruimen.. :rofl ga straks ook ff kijken naar het verduisteren...

wattt zon real life soap heb ik nog nooit gezien... alle dames zijn zo aardig voor mekaar :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe mijn WFDR shirt ligt al klaar, WFDR boxer is gestreken en gesteven, om 18.00 kom ik effe kijken, beloofd! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gaat toch niet in je boxer voor de camera staan he :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet???? :rofl Mag ik geen ondergoed aan?? Je bent een perv tomas :rofl !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach jord da's nog niks vergeleken bij bijvoorbeeld blowmonkey! Denk dat de prijs voor de mooiste grote bomen toch naar hem gaat hoor

 

De grootste tot nu toe wel volgens mij, geen grotere op het forum gezien. Maar de mooiste das heel wat anders, kheb veel mooiere buitenplantjes op het forum gezien. Zou trouwens eerst toch echt nog een polletje en nominatie thread moeten worden gestart voor iemand word verkozen tot mooiste/grootste etc! Kzal 1 dezer dagen anders wel ff wat in elkaar frommelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De grootste tot nu toe wel volgens mij, geen grotere op het forum gezien. Maar de mooiste das heel wat anders, kheb veel mooiere buitenplantjes op het forum gezien. Zou trouwens eerst toch echt nog een polletje en nominatie thread moeten worden gestart voor iemand word verkozen tot mooiste/grootste etc! Kzal 1 dezer dagen anders wel ff wat in elkaar frommelen.

 

heel goed idee! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

whazzup

 

 

Ik heb je niet zien zwaaien om 18:00 :rofl , maar je had natuurlijk bezoek....

 

Fijne avond allemaal daar !

Share this post


Link to post
Share on other sites
@sannie: Dus niet alleen voor stijlloos maar ook voor jou een WFDR bivakmust? Die cam gaan uiteraard niet uit he - da's mijn trademark! De langst ononderbroken actieve wiet-soap van de nederlandse forums :rofl. De ribs.. Hmm.. zal ik er eentje voor ontbijt nemen.. of eh.. :rofl

 

@richajax: Ja zo net in de ochtendlicht zijn die mooie lichtgroene toppen goed te zien. Beetje tegenlicht alleen.. 's Morgens vroeg, 's middags en vroeg in de avond is het beeld het mooist. Vanaf een uur of 7 gaan de kushes en de sativa uiteraard naar binnen deze weken.

 

Straks weer een voederbeurtje voor de kinderen. Vanaf een uur of 11.15 live. De programmagids voor vandaag (met een extra lange mod-soap aflevering dit keer):

 

06.25 - 11.15 - Live coverage van het groeiproces van de planten deel 1

11.15 - 11.30 - Reportage van het bemesten van de planten (gesponsord door BN)

11.30 - 16.20 - Live coverage van het groeiproces van de planten deel 2 (gastspelers Tekkie en Lucky)

16.20 - 18.00 - Live coverage van het groeiproces van de planten deel 3

18.00 - 19.00 - Mod soap deel 1 - The invasion of the mods (featuring zware jongens Sannie en Stijlloos)

19.00 - 19.10 - we zijn live getuige van het verduisteren der planten (met commentaar van Miss_J).

19.10 - 20.00 - Mod soap deel 2 - het Bachanaal (Van uw speciale verslaggever JD)

20.00 - 22.00 - Mod soap deel 3 - de vergadering (gepresenteerd door Stijlloos)

22.00 - 23.00 - Mod soap deel 4 - Stijlloos crasht (de afterparty - 18 jaar en ouder)

23.00 - 06.25 - Nachtprogrammering (voor hen die niet kunnen slapen en graag naar een zwart scherm kijken)

 

 

 

 

 

Vergeet je niet te verduisteren met al die gezelligheid ?

 

Ik lees in de tv gids "19.00 - 19.10 - we zijn live getuige van het verduisteren der planten (met commentaar van Miss_J)."

 

 

 

Of heb ik het gemist ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...