Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Morgenstimmung :verrygood

 

Had ik natuurlijk weer. Gisteren 3 liter spruzit oplossing verdeeld over deze en gene planten... gaat het regenen 3 uur later! Nou ja, even in de gaten houden dus, denk dat. het meeste al gekild is. Ongedierte neem nou wel flink toe, met name de rupsen. Ook omgeving goed gesproeid.

 

gallery_5211_120_199024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeh! hoosbui! druppels die plassen achterlaten op straat.. putten stromen bijna over!

 

uurtje geleden in Rotjeknor, nu schijnt de zon weer. Maar geen water geven vandaag...

gallery_5211_120_228574.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah bij mij is er zelfs een tak afgebroken :verrygood :specool :(

ach het was er maar 1 en ik liep er al de heletijd tegen aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja, en na regen.. komt zonneschijn :verrygood

 

gallery_5211_120_493875.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker toch!? scheelt weer een handeling whazzup!

 

van mij mag het de rest vd dag wel lekker blijven regenen hoor, kan het weer eens een beetje afkoelen, en daarna magt weer lekker een graadje of 26/27 worden...

 

 

iemand anders nog wensen?! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

over water gesproken.. bij Formido in Rotterdam voor een tientje een oasis bewatringssysteempje gekocht. Staat op internet voor zo rond de 100 euro! Liet het afgelopen week aan Mad zien en die heeft er ook gelijk eentje gekocht! Nou da's weer mooi voor het TL kweekje deze winter. Werkt op waterdruk in het reservoir en een bistabiele solenoid afsluiter, slang en druppelaars. 9v batterijtje doet het dus een jaar. Instelbaar voor 120, 60, 40 of 30 cc per dag per druppelaar, 20 druppelaars inbegrepen. Man wat is die Whazzup lui!

 

gallery_5211_120_39589.jpg

 

gallery_5211_120_32249.jpg

 

linkje: Oasis bewateringssysteem

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wazzup,

 

dat bewateringssysteem, is die nog in de aanbieding?

 

altijd handig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

un video poco loco :verrygood 10 euro??? das nie veel

 

(offtopic)Zeg ik wil straks ook wat proberen binnen liefst met TL welke is dan het beste te gebruiken?,.. wil liever geen reguliere lampen gebruiken of misschien 1 spaarlamp als die niet al te duur is :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neus: het lag bij de opruimingskoopjes dus ik betwijfel of ze er nog zijn

 

@secondsun: :verrygood jij weet toch wel beter he.. staan uitgebreide topics over TL-buizen en kweek, onder andere een heel verslag van een kweek van attitude! Die knop rechtsboven met "zoek" weet je nog? Dat moet ik óók doen als ik een link opzoek.

 

Nou vooruit. Hier dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ben weer lui bezig hiero.. :verrygood maar liep poosje met plan rond om te kweken onder tl ipv voorgroei wat ik al deed.. toen ik hier in jou topic wat zag staan over tl.. :specool THNX vd link :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je dit jaar nog wat aan verduisteren doen Whazzup, of laat je ze op natuurlijke wijze hun gang gaan ?

Dan kunnen ze nog 4 weken plm laten groeien en worden het echt bomen.

Buj het in de bloei gaan gebeurt er in de lengte niet veel meer met buitenplanten, ik heb de grootste het eerst verduisterd en is nu de kleinste.

Zijn trouwens prachtige planten bij je en ik lees en zie wel hoe het verder gaat, dat de herfst net zo mooi mag zijn als deze zomer, toch.

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals je wellicht gelezen hebt heb ik momenteel een aantal andere issues waardoor ik er niet zeker van ben dat ik iedere avond kan verduisteren. Helaas. Wilde het wel gaan doen, met name bij mijn PP's. Inmiddels alles een klein beetje onder controle dus iedere dag maak ik de afweging: kan ik het gaan doen of niet? De PP's met folie is geen optie, daar heb ik echt niet de tijd meer voor, maar de sativa en de kushes heb ik net besloten gaan m.i.v. vandaag of morgen de schuur in (die ik dus morgen moet opruimen lol).

 

De sativa groeit op dit moment 2-3 cm per dag.. Bij de grote PP's zie je het niet zo van dag tot dag, maar ook die groeien eigenlijk als kool, zijn nu ruim 1.80 en worden alleen maar dikker.

 

Vrees toch echt dat ik hooguit één of twee vrouwelijke kushes heb, de mannetjes gaan naar een vriendin toe om stuifmeel te oogsten. Zijn prachtige potente plantjes waar ik zeker mee wil gaan experimenteren deze winter / volgend jaar. Zal straks weer eens een paar mooie macro's maken van wat details.

 

Nieuws van het bestrijdingsfront: Na al die regen afgelopen dagen vanavond maar wéér spuiten want ik heb nog steeds wat rupsen! Slakken inmiddels uitgeroeid, hier en daar noog een klein vervelend beestje. Ze hebben het er nu écht op voorzien dus iedere dag alle bossen goed nakijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beloofde plaatjes:

 

De eerste dame. Wellicht dat Lambik en Sidonia hier een handje in hebben gehad.

gallery_5211_120_14575.jpg

 

Uit dit blad plukte ik dus één rupsje!! ééntje! dit doet een rups in één dag! Wellicht heeft ie een feestje gehad met vrienden.

gallery_5211_120_47379.jpg

 

De Mexican Sativa staat heftig in de voorbloei. Toch nog maar snel paar weekjes verduisteren!

gallery_5211_120_455516.jpg

 

De top groeit nog steeds zo'n 2,5 cm per dag

gallery_5211_120_115645.jpg

 

Maar ook de PP's, zelfs al ingegraven, hebben het niveau van de vlaggetjes reeds bereikt!

gallery_5211_120_335520.jpg

 

Overzichtje van het woud (op de voorgrond de Kushes die op de tafel staan)

gallery_5211_120_437561.jpg

 

Jullie kunnen verder zo?

 

Maar nu eerst... spliff.gif en dan naar het zomercarnaval yay! cheer.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe we zijn niet gegaan, beetje uitblazen! Straks ga ik nog effe.

 

Reuze zin in een exotisch wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een monsters he die rupsjes.

ik heb ze ook in de tuin, ze zien er heel schattig uit maar ze eten zo een heel blad op, mijn zonne bloemen lijden er het meest onder.

verder ziet alles er mooi uit, ik lees met net zoveel plezier als vorig jaar. top!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poeh! effe bij "de" koffieshop geweest en een superbe psychedelische silver gekregen. Zat echt te stuiteren vanavond, in de goede zin van het woord. Daarbij een powerplantje, want die zag er ook zo mooi uit. Nou da's een creeper :rofl En dat samen met al die exotische dames op het zomercarnaval in de stad... dribble2.gif

 

Hier een fototje van al dat moois:

rex1.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou maar weer eens een echte on-topic foto dan maar. Groei gaat gestaag. Nog steeds geen zekerheid over het geslacht van 2 kushes, 1 zeker vrouw, 1 99,9% zeker man, 2 twijfelaars..

 

gallery_5211_120_236794.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog lekkerder om in te zitten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen dat alles goed gaat. Zien er zeer mooi uit. Ik ga nu ff wat foto's maken, want dat is ook wel weer eens tijd. Alleen ff twijvelen of ik het met of zonder gele bladeren die :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooiste oerwoud dat ik tot nu toe het gezien :rofl en hoe gaat het met die ene pp die ergens anders hebt staan ?

 

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...