Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

dat begingt er weer prachtig uit te gaan zien,ben een beetje jaloers dat ik dit niet kan opzetten in mijn tuin... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

Toch maar een updatje Whazzup? :(

Ze zien er toch nog erg fraai uit ondanks die TMV.

Heb je al voorbloei op de planten gezien?

 

Whazzup wrote: Nou daar staat het spul dan! Op de achtergrond de 3 TMV PP's, links daar voor de 4 Hindu Kush (of is het nou Hindi Kush?) en rechts de Mexican Sativa.

 

Het is inderdaad Hindu Kush Whazzup :specool

 

Volgens Nirvana database:

HINDU KUSH is nog een sterke Nirvana indica ORIGINEEL komen de zaden uit het HINDU KUSH gebergte in PAKISTAN.HINDU KUSH blijft laag en heeft brede donkere bladeren met harde toppen aan de dikke stam.Het is een goede opbrenger en is relatief vroeg klaar. De toppen hebben een aardse smaak en is zwaar als hash op de longen. (Hindu kuch? :( )

hindukushjj9.jpg

Plant type: Best suitable for indoor growing.

Plant hoogte: Short- Mostly Indica

Stoned of high?: Stoned- Indica Body Buzz

THC niveau: Strong 15-20%

Bloeiweken: 8

Opbrengst (Sea of Green op één m2) : 400/450

Oogstmaand: 8/9

Groei moeilijkheid: Moderate

 

Bron

 

Groeten,

 

Kweek :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe thanks tomas. Tja, ik heb er gewoon goede ervaringen mee.

 

@rataplan.. je mag ze wel bij mij neerzetten hoor :verrygood

 

@kweekfreak: Ja, daar heb ik ze ook vandaan. Ik weet dat het hindu kush is maar als het meervoud is spreek je dan van hindi kush? :specool

 

Ze hebben een goede opbrengst en ik wil er in ieder geval ook wat hash van maken. Mijn stelen zijn inderdaad mega dik al, ongeveer sigaret dik bij een hoogte van pak hem beet 30 cm. Ben wat laat begonnen maar ik heb ze geselecteerd op korte vroege bloei (8/9). Door er wat later mee te beginnen hoop ik dat ze ook wat compacter en "verplaatsbaarder" blijven, ga ze in ieder geval toppen.

 

De PP is van stekken en heeft reeds voorbloei, de Mexican Sativa is van (nieuwe revu!) zaad en heeft ook voorbloei. De kush nog niet, maar ik wacht geduldig af.. We hebben nog wel even.

 

grass.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

whazzup:dan ga ik hem ook halen in de winkel :verrygood

mag ik die vital ook nog gebruiken tijdens de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet meer doen. Geen troep op je blaadjes spuiten, ook al is het ecologisch. Er staat op de fles tot hoever voor een gruitoogst je het mag spuiten, maar ja, van een vrucht kun je het afspoelen, uit een bud niet.

 

Ik gebruik Vital in de groei en even nog aan het begin van de bloei van vanaf daar moeten ze het echt zelf redden hoor.

 

Had vanavond overigens bladluis geconstateerd. Gesproeid met plantschoon. De luizen die ik effe later bekeek onder mijn microscoop waren morsdood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een tussenstand van de kushes. Hoewel....

 

Die achterblijver heeft toch wat smallere bladeren iets andere vorm, een wat andere steel.. Wellicht is dat wel een ander zaadjes gewoon! Nou ja, we gaan het zien. De drie échte kushes gaan in ieder geval vrolijk door in de volle zon. Man wat groeit dat! Ik heb ze net gefimd (bovenste groeitop voor grootste gedeelte verwijderd).

 

(Deze plantjes zijn 5,5 week oud vanaf het moment dat ze de grond zijn ingegaan als zaadjes - zijn nu dus 50 cm hoog!)

 

gallery_5211_120_691902.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van groot naar klein, je eigen Dalton broeders :specool Groeit al mooi dicht daar :verrygood Ik hoop ook dat de private verwikkelingen inmiddels een beetje vlotten! Succes iedergeval!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat doe je als je bladluis/trips/ander ongedierte hebt tijdens de bloeiperiode?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat doe je als je bladluis/trips/ander ongedierte hebt tijdens de bloeiperiode?

Bestrijden tomas. Maar daar gebruik je geen vital voor, da's preventief. Ik spuit liever niks als ze in bloei staan, dus ook niet meer preventief Vital, dat doe ik dus in de groeiperiode / begin bloei. Maar wat mot, mot uiteraard. Is er nog zat tijd om alles er weer netjes af te spoelen. En dan liever ecologisch dan chemisch.

 

@snowy lol ja ik zal ze naampjes gaan geven. Hoe heten de daltons ook al weer? Ah weet het al weer!

 

Joe, William, Jack en Averell (van klein naar groot) - Zal Rataplan leuk vinden!

 

shut up Averell..

 

gallery_5211_120_4825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk da tje ook nog een paar zaailingen heb groeien snel he! :verrygood Wat voor voeding geef je??

 

Nog bedankt voor je tips he! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar! Zal ook weer eens gaan updaten binnenkort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jord: BioNova grond en x-cel (staat overigens ook in het topic maar het wordt wel een beetje groot). Tip bij grote topics: onderin het scherm kun je binnen een topic zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, we zijn er weer! Als de albums het straks doen een serie nieuwe foto's :verrygood

 

Inmiddels staan de PP's met de voetjes weer in de grond. Lekker koel. De Sativa is overgepot in een witte kuip en de 4 kushes hebben z/w folie om de pot gekregen, allemaal om hun worteltjes lekker koel te houden.

 

Wel te zien op de cam overigens. Gisterenavond geconstateerd: 2 bladen op 2 verschillende kushes helemaal aangevreten! Duidelijk rupsenwerk maar kan dat #@$%# beest nergens vinden. In de gaten houden dus en anders weer eens een lading spruzit.

 

Gisteren bladvoeding gegeven, vanavond Vital op de voedingsplanning. De PP's staan nu op een dieet van 20 ml voeding per keer per stuk, 4 keer per week. De Kushes krijgen het met het voedingswater mee (4 keer per week) en de nét overgepotte sativa is even ietsje teruggeschoefd qua voeding (net zo'n 16 liter nieuwe voorgemeste aarde erbij!).

 

nou ja, tot die tijd: zie de cam.

 

good to be back!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zoals je op de cam kunt zien, goed! Zodra de gallery er weer is foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow,

 

heb hier ook al enkele aangevreten blaadjes gezien

hier zijn het wss slakken die de boosdoener zijn

straks een beetje gebroken eierschalen strooien

 

ben benieuwd naar de pics

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag je gister nog zitten, planten zagen er inderdaad :verrygood uit :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey Whazzup!

Wat zijn die PP's gegroeid zeg! En die mexican is ook de hoogte in geschoten he! Al gestart met verduisteren? Past die mexican nog wel in je schuurtje? Die Hindu kush gaan ook lekker hoor. Op de cam is wel duidelijk een verschil in kleur te zien van je planten. De PP's lijken lichter dan de kush en de sativa.

 

Ben benieuwd naar je laatste pic's ! :verrygood

Lag je gisteren trouwens lekker op je luchtbedje tussen je plantjes?? :(

 

Groeten,

 

Kweekfreak :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, de pp's zijn het lichtste van kleur kweekfreak en inderdaad, ik rust wel eens uit tussen de wuivende wietpalmen :verrygood

 

Om een idee te geven: vanaf de grond zijn de pp's nu zo'n 1.80 - 1.85, de sativa pak hem beet 1.60, de kushes ruim 60 cm maar moet ze nog effe nameten. Die kushes is een feest om te zien groeien. Dikke stelen, maar nog erg weinig uitlopers.

 

hehe en zo zit ik ongemerkt over de 1000 posts! eigenlijk veel meer want mijn userid is vorig jaar verloren gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej whazzup de dames staan er zeker potent bij ,leuk want er gebeurt wel wat als je ff niet oplet :verrygood

had denk ik al langer als een week niet gekeken

 

 

 

goeten kalechief :specool :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

net gemeten.. kushes zijn dus 80 cm - rest van de maten klopte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...