Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

thx man

 

van de week maar even langs gaan en zelf ervaren hoe goed de wiet daar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou net even langs de lachende paus geweest, mooie coffeeshop. ze verkopen der echt van alles, van zaden tot bongs.

Moet wel zeggen dat alle lekker wietjes bijna allemaal uitverkocht waren :)

heb even wat (slechte) foto's van de wiet/hasj genomen d8 dat is wel grappig om het eens te zien ;)

 

Happy:

gallery_20119_7062_534877.jpg

Amnesia:

gallery_20119_7062_637618.jpg

Super Polm:

gallery_20119_7062_639526.jpg

+ een tip boekje bij elk zakje wiet. :D

 

 

Sticky Steven's :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Weet iemand de naam van de koffieshop in de zijstraat van de Zwart Jansstraat in Rotterdam-Noord.De shop stond bekend om zijn velen buitenlandse wietjes.Vanaf de Bergsingel een zijstraat links, je liep er zo tegenaan.

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam altijd in de sultan masterlijke shop met enorm veel keuz ook kom ik vaak in bellami op de nieuwe binneweg/kruiskade hahaha we reden spec uit breda om te kijken waar t wiet t lekkerst was greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwaliteit he sticky.. Lekkere wiet daar ga er zelf binnekoort ook weer is langs voor hun super skunk, Happy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgelopen vrijdag nog ff bij checkpoint geweest lekkere haze gehaalt prima sfeertje ondank de uitbaters NOORDafrikaanen zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd.. Checkpoint!? ken ik ook niet hoor.. ken wel de challenger die zit in zuid..

 

Voorderest zijn er gewoon genoeg goede shops in Rotterdam, kom tegenwoordig nog steeds bij 't Geeltje, en heel soms de Nemo of Pool (alleen om te chillen)

In Noord vind ik de Huyskamer veruit de beste, vergeleken met High-Score en President zeker..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff hoe moet ik t uileggen t zit naast een hof of woonerf hoe je t ook wilt noemen die middekous heet vlak bij de keileweg ik was daar aan t werk voor reclass :wacko: :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind highscore ook goed te doen hoor, diamond polm hele goeie hasj. En santa-maria is daar erg lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffechop GREENPOINT mijn favorite shop

altyd goeie wierie en altyd waar voor mn geld 25eurie

4 gram goeie wiet.

B)

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nemo ben ik vaak te vinden.

Om daar te zitten met een groep vrienden is amazing!

Je zit daar echt geweldig.

Het enige jammere vind ik dat alles al voorverpakt is dus je krijgt van die gierige zakjes.

Als vaste klant krijg je net zo weinig als een toerist dus daarom haal ik liever bij de Paus een einde verder op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik kwam altijd in de sultan masterlijke shop met enorm veel keuz ook kom ik vaak in bellami op de nieuwe binneweg/kruiskade hahaha we reden spec uit breda om te kijken waar t wiet t lekkerst was greetz kreliuzz

veel keus hahahahahaha :verrygood ze hebben daar maar 2 soorten wiet , soms 3 bakken van mwa kwaliteit , kan je beter doorlopen richting de countdown die de beste wiet van de buurt heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites
De nemo ben ik vaak te vinden.

Om daar te zitten met een groep vrienden is amazing!

Je zit daar echt geweldig.

Het enige jammere vind ik dat alles al voorverpakt is dus je krijgt van die gierige zakjes.

Als vaste klant krijg je net zo weinig als een toerist dus daarom haal ik liever bij de Paus een einde verder op :)

 

Ik ben zelf ook vaak in de Nemo te vinden, en ze hebben sinds kort een weegschaal :P Dus de soortjes PP/NLX worden nu gewoon voor je afgewogen (en als je vaste klant bent krijg je idd wel meer), en toen ik laatst Jack Herrer haalde kreeg ik wel een al afgewogen zak, maar die was er echt niet minder om :verrygood

 

Bij de paus hebben ze juist altijd wel alleen maar afgewogen zakjes, daar krijg je al helemaal nooit wat extra..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omdat ik nog geen 18 ben en me moeder denkt dat ik zelf niet meekrijg en liever niet wil dat ik het van de straat koop enzo haalt me moeder wel is wiet voor me. Dit is in Rotterdam terwijl ik zelf in Den Haag woon. ZE haalt altijd bij De Lachende Paus, nou krijg ik altijd white widow wat wel lekker is (volgens de mensen daar ook gebruikt voor medicinuaal gebruik) maar omdat ik er zelf nooit kom,

wil ik vragen wat daar de sterkste wiet of hasj is. Dus Mad Scientist of iemand anders, wat kunnen jullie me aanraden?

 

ik kan je de haze aan raden en de kcw daarvandaan is goed te choppe

 

 

zelf ga ik meer naar de nemo voor de chil sweer er binnen niks beter's dan naar vissen kijken als ik stoned ben ;)

als ik niet echt veel tijd heb ga ik naar de bil bao heeft over het algemeen 1 soort amnesia haze en soms ww, pp en bubbelgum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er nooit iemand in de pool?? bij eendrachtsplein.

Daar geven ze ook aardige zakken, wel voor 7&14.

 

Bubblegum en pp zijn daar meestal wel sterk en goed kruimelbaar.

Zero polm is ook lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa! jaa! ik liet een vriend wel eens halen voor me :verrygood

Altijd lekkere zakken bubblegum daar :D

ben toch maar zelf gaan kweken.. bespaard een hoop geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omdat ik nog geen 18 ben en me moeder denkt dat ik zelf niet meekrijg en liever niet wil dat ik het van de straat koop enzo haalt me moeder wel is wiet voor me. Dit is in Rotterdam terwijl ik zelf in Den Haag woon. ZE haalt altijd bij De Lachende Paus, nou krijg ik altijd white widow wat wel lekker is (volgens de mensen daar ook gebruikt voor medicinuaal gebruik) maar omdat ik er zelf nooit kom,

wil ik vragen wat daar de sterkste wiet of hasj is. Dus Mad Scientist of iemand anders, wat kunnen jullie me aanraden?

 

je moet de Flower Power of Power Flower, ben het alweer vergeten- halen ik heb gehoord dat je een vreemde space van die krijgt.

en voor de rest hebben ze lekkere superskunk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Komt er nooit iemand in de pool?? bij eendrachtsplein.

 

Minder variëteiten aan te bieden dan 10 jaar geleden.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon in Barendrecht en ben minderjarig (nog een maandje:)) maar ik vind zelf de Witte de With erg goed, ze hebben daar een AK47 die je na 1 normale gevulde blow al een dikke trip geeft, ze geven ook veel en de kwaliteit is constant, en voor de hash moet je Superhya bij de With halen.

Ik kan je ook de Vriendschap in zuid aanraden, maar die is heb ik gehoord weer even gesloten, je moet aan een oudere nederlandse man de wit of hash vragen die hij in zijn zak heeft, de hash daar niet in zijn zak is slecht. maar de wiet is daar altijd goed en je krijgt veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben al een tijdje een kut AK-47 nu bij witje man.. ben tijdje terug overgestapt op de Nemo en 't Geeltje, geeltje altijd goede kwaliteit ze laten het je ook gewoon zien en ruiken, nemo is flex om te chillen

 

Die Ak47 die ze daar jaar terug hadden was echt super, maar nu helaas niet meer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh ik kwam altijd in verschillende shops weet niet eens of ze nog bestaan;

 

Take5

3 Musketiers

Coffeeshop Feyenoord

Casablanca

Coffeeshop Charlois

 

Ze hadden allemaal een andere kaart dus waren we wel een dag zoet want we gingen ze allemaal langs :D de hashkaarten leeg roken hehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom uit Zeeland, maar als we gaan halen gaan we meestal na Rotterdam omdat ze daar gewoon 2x zoveel geven als hier. We gaan altijd naar Nemo. Echt een goeie shop met goeie wietjes. En de voordeel zakken zijn dara echt dik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja prijzen zijn net weer omhoog gegaan bij de nemo, 28 euro zak isnietmeer.. is 30 geworden, en alles is van 6 naar 7 euro per gram gegaan (mag ook wel want de kwaliteit is gewoon goed)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...