Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

het is de belamy,schuin tegenover sensi afhaalcafe,op de middelandsstraat,klopt,daar hebben ze ook vaak wel lekkere wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm dacht altijd dat het "Ni" was ipv Nie... Maar wel super film hehehe.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de happy roller,achter de schiekade onder de oude treinrails,die ken ik nog wel van vroeger,(1994),waar je voor 3,50 een zakkie skunk kon kopen.ik weet niet precies of die er nog zit,ben lang niet in die buurt geweest.volgens mij heet die straat de banierstraat,maar ik kan t mis hebben.maar dat is/was zeker wel een toffe shop,veel ruimte,bankstel hoekjes,lekker harde muziek,zeker wel een goeie shop(als die nog bestaat)

 

de oude 123 was vroeger ook wel een apart shoppie,een apart sfeertje hing daar,gratis thee,je kon paddos kopen,altyd van die vage trip muziek,toen was de 123 nog echt apart.sinds de nieuwe shop is het aparte sfeertje er van af,jammer genoeg.de 3 musketiers was ook wel een goeie shop,die 24 uur per dag open was,sweekends was het ook altyd bizar druk daar binnen.maar die werdt gesloten wegens een drank overtreding....zonde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zit de Happy Roller er nog, maar ik kom zelf ook nooit in die buurt eigenlijk. De 3 Mussen was ook zo'n 'instituut', inderdaad erg jammer dat die toen gesloten is.

 

Sky High kom ik ook niet meer maar die hadden prima wiet, net als Out of Time een eind verderop trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken Sky High ook wel, alleen nooit wat van gerookt.

Zit op de binnenweg, tegenover Pluto, naast de lachende paus (paar winkels verderop).

@ Lee

Als je braindamage hebt gerookt moet je wel zeker weten dat je geen belangrijke dingen nog moet doen <_< Anders ga je geheid de mist in :blink:

 

Grtz,

 

 

(300e post by the way)

Share this post


Link to post
Share on other sites
de happy roller,achter de schiekade onder de oude treinrails,die ken ik nog wel van vroeger,(1994),waar je voor 3,50 een zakkie skunk kon kopen.ik weet niet precies of die er nog zit,ben lang niet in die buurt geweest.volgens mij heet die straat de banierstraat,maar ik kan t mis hebben.maar dat is/was zeker wel een toffe shop,veel ruimte,bankstel hoekjes,lekker harde muziek,zeker wel een goeie shop(als die nog bestaat)

 

de oude 123 was vroeger ook wel een apart shoppie,een apart sfeertje hing daar,gratis thee,je kon paddos kopen,altyd van die vage trip muziek,toen was de 123 nog echt apart.sinds de nieuwe shop is het aparte sfeertje er van af,jammer genoeg.de 3 musketiers was ook wel een goeie shop,die 24 uur per dag open was,sweekends was het ook altyd bizar druk daar binnen.maar die werdt gesloten wegens een drank overtreding....zonde

 

ja alsie ernog is weet ik waar, voorheen zaten ze op de noordsingel t/o het HvB en bruintje beer,

Musketiers, jaaaa goed man was een mooie tijd en savonds altijd naar coupé ook onder het trein viaduct insulindestraat was dat , denk ik ....(ik moet wat meer roken , jezis waar is de tijd,HELP!!!!!!!!!!! kwor oud!!!!!!!!!)

 

Hmmm dacht altijd dat het "Ni" was ipv Nie... Maar wel super film hehehe.... <_<

 

DID YOU JUST SAY ''NIE'' TO THAT OLD LADY ????

ja super!

 

 

 

 

brave sir robin......

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij maar één koffieshop: De koffieshop in de Halstraat! Geen groot assortiment maar altijd lekker wietje en standaard een of twee soorten maroc. Daarna een drankje en een hapje bij Toaster op de hoek. Overzicht van de shops in rotterdam op:

 

http://www.coffeeshop.freeuk.com/Database/...s/ZHolland.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daar nog nooit van gehoord joh <_<

Ook maar is in de groep gooien :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Trefpunt in Rotterdam, Botersloot 7 heb je ook veel soorten als ik andere mag geloven..

Je kunt er ook stukken spacecake kopen <_< wil ik ook nog eens een keer gaan doen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

serial ? Wordt wat voor in de vakantie 16 GRAM :whistling

maar space cake mag niet verkocht worden, maar wel lauw dat ze het dan (illegaal) verkopen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mon Compadre (als ik met me stonede kop de naam nog kan herrineren) heeft me toch goede hasj :specool

 

5je Superpollem gehaald en daar net ene jointje van gerold om even alleen op te smoken op deze (saaie) zaterdagmiddag. Holy CRAP dit smaakt me toch lekker! Een hele zachte smaak zoals hasj hoort te zijn! :rofl

 

Mooie kleur ook en is ook nog licht kneedbaar :tu

 

HEERLIJK! :smoke Hier kan ik dus van genieten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruiskade zit die

 

Ken je Pathe Schouwburgplein? Nou als je vanaf daar de kruiskade oploopt en lekker langs Nighttown wandelt dan kom je aan de linkerkant op een gegeven moment Mon Compadre tegen. Het ziet er van buiten uit als een afgeragd shoppie die wel gesloten lijkt te zijn maar van binnen ziet het er ECHT goed uit en de verkoper (marokkaans) is echt heel behulpzaam alleen soms iets moeilijk te verstaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog effe over "de koffieshop" - altijd een stuk of 3-4 wietjes op de kaart, had er laatst knettergoeie NLX en Durban gehaald. Prijzen zijn heel redelijk.Voor stuff hoef je er niet naar toe, standaard maroc en polm op de kaart. Lekker flipperkast en gezellig personeel. Kom er, ondanks dat ik nog wel een paar potten heb staan, graag. weer eens een ander smaakje he en mijn nieuwste creaties altijd effe laten keuren. De Paus heb ik heerlijke silver haze gehaald, de Hindu Kush was wel redelijk. Wat betreft stuff heb ik wat wisselende ervaringen bij de paus. Wel een relaxte tent overigens en de paddo's kan ik zeker aanbevelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mexicaantjes en de Polm hasj van de Lachende Paus zijn ZEKER aan te raden! Afgelopen zaterdag voor de 1e keer paddo's gedaan, een halve portie en holy shit wat was dat geweldig! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik 1 shop mag aanraden waar je veel wiet krijgt voor weinig geld is het wel Krimson :D deze shop zit vlak naast het Kralingse bos en een eindje verderop van Tuda Fruta, die bagger verkoopt btw..

6 euro voor een halfie.. maar der zit (voor mij) genoeg in om zeker 7 joints mee te vullen. En ik ben over het algemeen niet gierig op het gebied van groene inhoud :blink:

 

Goeie shop.. ook de voorgedraaide zijn goed te doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah het visuele deel viel mee aangezien we maar een halve portie ophadden. Maar vooral het filosofische denken en het gevoel van welzijn en rust was echt super :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy Rollerz staat er nog steeds. Tijd terug nog een 7tje aan Skuff gehaald holy shit wat was dat verdomd goed spul :bier Echt een goede shop als je het mij vraagt! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...