Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

Wat is je favoriete coffeeshop in Rotterdam ?

Waar vind je het gewoon het fijnst ?

geef ook eventueel ff aan wat voor soortjes ze er verkopen, als je dat weet.

Relaxte sfeer daar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuda Fruta sucks iig - Tering gieren daarzo, of niet :whistling?

Reefer en The Act zijn wel flex omdat ze daar tenminste veel geven voor je money. Niet dat ik er ooit IN ben geweest, maar wel gehad. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Tuda Fruta krijg ik tegenwoordig het idee dat ik met röntgen word doorgelicht; een operatiekamer ziet er gezelliger uit dan het afhaalloket daar. Desondanks voor de roker "die het niet uitmaakt wat hij rookt zolang je er maar stoned van word" een prima shoppie. (een wit soortje, nog een wit soortje, dan nog een wit soortje, nog een paar witte soortjes en wat hasj op de kaart)

 

Voor de yup met smaak is De Lachende Paus een goede keuze. Een enorm aanbod, waaronder allerlei haze-varianten, dikke indica's, witte soorten, klassiekers en wat nieuwerwetse toppers, aangevuld met een groot arsenaal aan hasj van blonde Maroc tot zwarte Nepal. Het mag wat kosten, maar ik ben bij mijn weten nog nooit met een ander product dan waar ik om vroeg naar huis gestuurd.

 

Een stukje terug richting centrum kom je dan nog langs Pluto waar ze best leuke dingen op de kaart hebben staan. Helaas zijn ook zij niet goedkoop en populaire soorten zijn vaak uitverkocht. Ik heb er niet lang geleden nogal slappe Neville's Haze gehaald, en als ik mag kiezen haal ik dan liever goede bij De Paus.

 

Bij de Reefer meestal een licht verschillend aanbod van witte soorten (Edelweiss, PP, NLX, K2), soms een Santa Maria en altijd verschillende soorten hasj. Erg constante kwaliteit en nooit te weinig.

 

Maar m'n favoriet is toch een bescheiden ogend shopje, verstopt aan de Botersloot achter de Binnenrotte. Het Trefpunt heeft behalve een stel goed gekweekte witte soorten ook nog wel eens wat speciaals op de kaart. De Santa Maria is er erg goed, evenals de Silver Haze en de (richting indica neigende) Jack Herer. Ook een leuk lijstje met hasj, en dat alles bij vriendelijke bediening en gratis internet. (al blijf ik er nooit lang hangen)

 

De Poel, Greenhouse, Bambu, Contrabande, Reefer etc. vallen allemaal onder hetzelfde management en aangezien ze er volgens mij exact dezelfde wiet verkopen ga ik alleen naar de voor mij dichtst-bij-zijnde en dat is de Reefer.

 

Bij The Act ben ik al zo vaak besodemieterd met slechte wiet of hasj waar je letterlijk misselijk van word dat ik het risico niet meer neem. Ze hebben een leuke kaart, maar ik heb m'n twijfels bij hun leveranciers. En ik kom altijd met gehoorbeschadiging naar buiten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

'k vindt de Schurk wel relaxed aan de Noordsingel, uitgebreide kaart, maar niet goedkoop. Wel een sjop met sfeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij Tuda Fruta krijg ik tegenwoordig het idee dat ik met röntgen word doorgelicht; een operatiekamer ziet er gezelliger uit dan het afhaalloket daar. Desondanks voor de roker "die het niet uitmaakt wat hij rookt zolang je er maar stoned van word" een prima shoppie. (een wit soortje, nog een wit soortje, dan nog een wit soortje, nog een paar witte soortjes en wat hasj op de kaart)

 

Voor de yup met smaak is De Lachende Paus een goede keuze. Een enorm aanbod, waaronder allerlei haze-varianten, dikke indica's, witte soorten, klassiekers en wat nieuwerwetse toppers, aangevuld met een groot arsenaal aan hasj van blonde Maroc tot zwarte Nepal. Het mag wat kosten, maar ik ben bij mijn weten nog nooit met een ander product dan waar ik om vroeg naar huis gestuurd.

 

Een stukje terug richting centrum kom je dan nog langs Pluto waar ze best leuke dingen op de kaart hebben staan. Helaas zijn ook zij niet goedkoop en populaire soorten zijn vaak uitverkocht. Ik heb er niet lang geleden nogal slappe Neville's Haze gehaald, en als ik mag kiezen haal ik dan liever goede bij De Paus.

 

Bij de Reefer meestal een licht verschillend aanbod van witte soorten (Edelweiss, PP, NLX, K2), soms een Santa Maria en altijd verschillende soorten hasj. Erg constante kwaliteit en nooit te weinig.

 

Maar m'n favoriet is toch een bescheiden ogend shopje, verstopt aan de Botersloot achter de Binnenrotte. Het Trefpunt heeft behalve een stel goed gekweekte witte soorten ook nog wel eens wat speciaals op de kaart. De Santa Maria is er erg goed, evenals de Silver Haze en de (richting indica neigende) Jack Herer. Ook een leuk lijstje met hasj, en dat alles bij vriendelijke bediening en gratis internet. (al blijf ik er nooit lang hangen)

 

De Poel, Greenhouse, Bambu, Contrabande, Reefer etc. vallen allemaal onder hetzelfde management en aangezien ze er volgens mij exact dezelfde wiet verkopen ga ik alleen naar de voor mij dichtst-bij-zijnde en dat is de Reefer.

 

Bij The Act ben ik al zo vaak besodemieterd met slechte wiet of hasj waar je letterlijk misselijk van word dat ik het risico niet meer neem. Ze hebben een leuke kaart, maar ik heb m'n twijfels bij hun leveranciers. En ik kom altijd met gehoorbeschadiging naar buiten...

 

Pluto heeft een bigs asortiment hoor :whistling

 

En tuda is er inderdaad niet op vooruit gegaan met die verbouwing, maarja het is maar een afhaal shop dus je bent er binnen 2 minuten al weer uit. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik nog geen 18 ben en me moeder denkt dat ik zelf niet meekrijg en liever niet wil dat ik het van de straat koop enzo haalt me moeder wel is wiet voor me. Dit is in Rotterdam terwijl ik zelf in Den Haag woon. ZE haalt altijd bij De Lachende Paus, nou krijg ik altijd white widow wat wel lekker is (volgens de mensen daar ook gebruikt voor medicinuaal gebruik) maar omdat ik er zelf nooit kom,

wil ik vragen wat daar de sterkste wiet of hasj is. Dus Mad Scientist of iemand anders, wat kunnen jullie me aanraden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai Wieter,

 

Bij de Paus staan er zóveel soorten op de lijst dat ik ze lang niet allemaal geprobeerd heb. Zelf haal ik er bijna altijd "Haze Special", maar ik denk dat er sterkere soorten zijn. Maar ik vind dat gewoon een erg lekker rokertje die ik juist haal om eens niet weer één van de vele 'witte' soorten te hoeven roken, al is het ook niet de goedkoopste.

 

Ik heb er inderdaad ook wel eens Santa Maria gehaald en die was beduidend slapper dan de Santa die bij Het Trefpunt te koop is, ondanks de hoge prijs. Ik denk dat je beter eens een zakje Shiva of Hindu Kush ofzo kunt halen als je de WW zat bent. Ik weet zo even niet uit m'n hoofd welke indica's ze er allemaal hebben, maar zoek het in die hoek... Misschien is er nog iemand anders die weet van welke wiet je echt gaat stuiteren. Succes en smoke-ze.

 

Rielekste moeder heb je trouwens... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop niet zo vaak wat.

Maar als ik wat haal dan is het gewoon bij de Paus.

Lekkere uitgebreide menu kaart en alles is met liefde gekweekt daar.

Vooral de haze soortjes :whistling

 

Is er trouwens geen tent waar ze nycd verkopen in rotjeknor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is er trouwens geen tent waar ze nycd verkopen in rotjeknor?

 

Ik ben het nog niet tegengekomen, maar haal het zelf regelmatig bij de Alibaba in Dordt... Mocht je in de buurt zijn... Negen Euro per gram slechts en de helft van je zakje bestaat uit takjes, ze weten wel wat ze weggeven daar. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff offtopic

 

Kun je nog wel halen bij Sensi smile in R'Dam, Of is die toen voorgoed gesloten.???

Edited by dennisthe

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is die nog open, sense, maar bij pluto is er veel aanbod, hasj en wiet... Leuk als je zus daar werkt :whistling zoals bij mij :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop eigenlijk nooit iets in een shop, maar ik weet dat de eigenaar van de Lachende Paus altijd heel zorgvuldig is met wat ie inkoopt.

 

Liever kwaliteit dan kwantiteit, en dat is een instelling die meerdere eigenaar/inkopers van shops zouden moeten hebben. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik koop eigenlijk nooit iets in een shop, maar ik weet dat de eigenaar van de Lachende Paus altijd heel zorgvuldig is met wat ie inkoopt.

 

Liever kwaliteit dan kwantiteit, en dat is een instelling die meerdere eigenaar/inkopers van shops zouden moeten hebben. :whistling

 

Inderdaad zeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haai Wieter,

 

Bij de Paus staan er zóveel soorten op de lijst dat ik ze lang niet allemaal geprobeerd heb. Zelf haal ik er bijna altijd "Haze Special", maar ik denk dat er sterkere soorten zijn. Maar ik vind dat gewoon een erg lekker rokertje die ik juist haal om eens niet weer één van de vele 'witte' soorten te hoeven roken, al is het ook niet de goedkoopste.

 

Ik heb er inderdaad ook wel eens Santa Maria gehaald en die was beduidend slapper dan de Santa die bij Het Trefpunt te koop is, ondanks de hoge prijs. Ik denk dat je beter eens een zakje Shiva of Hindu Kush ofzo kunt halen als je de WW zat bent. Ik weet zo even niet uit m'n hoofd welke indica's ze er allemaal hebben, maar zoek het in die hoek... Misschien is er nog iemand anders die weet van welke wiet je echt gaat stuiteren. Succes en smoke-ze.

 

Rielekste moeder heb je trouwens... :whistling

 

Ok thnx :whistling , ik zal het doorgeven. Ben wel benieuwd naar de ander soorten.. en ja heb idd een rielekste moeder:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij is die nog open, sense, maar bij pluto is er veel aanbod, hasj en wiet... Leuk als je zus daar werkt :P zoals bij mij :P

 

 

Sensi is nog wel open op de hennegouwerlaan (waar de drie mussen ook zit alleen meer richting de trein viaduct voorbij koolmees)

 

Is er trouwens geen tent waar ze nycd verkopen in rotjeknor?

 

Ik ben het nog niet tegengekomen, maar haal het zelf regelmatig bij de Alibaba in Dordt... Mocht je in de buurt zijn... Negen Euro per gram slechts en de helft van je zakje bestaat uit takjes, ze weten wel wat ze weggeven daar. :whistling

 

Veel takjes en dan regelmatig komen? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel takjes en dan regelmatig komen? :whistling

 

Regelmatig als in 4 x per jaar en dan steeds maar blijven hopen dat je de vorige keer gewoon pech had... *snik* :P

 

Ja ik ben te goed van vertrouwen, ik weet 't... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn favoriete shop is coffeeshop de stichting,omdat die altyd goeie wiet en wiet zonder voedingresten verkoopt,dit in tegenstelling tot veel andere shops in rdam.voor de gezelligheid zit ik graag in de act. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe, brain damage had ik een keer met een vriend gerookt van The Act, daar werd ik dus echt super stoned van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is je favoriete coffeeshop in Rotterdam ?

 

Ik ga altijd naar Sky High. Raar dat die naam hier niet vermeld wordt. Vinden jullie die dan niet goed?

De kerel die er doordeweeks achter de counter staat is een maat van me, haha. Maar ik vind het best gezellig, goeie kwaliteit en niet duur.

 

Een keer ben ik elders geweest, ergens in een zijstatraat van het shopping centrum. Best groot, maar kil. We wiet was wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehehe, brain damage had ik een keer met een vriend gerookt van The Act, daar werd ik dus echt super stoned van :D

klopt,de braindamage van de act daar kryg je bijna letterlijk een brain damage van,die is goed te roken,een een knetterstoned gevoel na het roken van een brain damage jointje...toch blijf ik er bij,de coffeeshop''de stichting''van ger de zwaan van de mediwiet,die wiet is altyd schoon en heftig.je betaalt iets meer,maar je hebt wel kwaliteitswiet zoals het eigenlijk hoort.van 5 euro tot 8 euro per gram,erg lekkere wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zit die precies? Ik heb er nog nooit van gehoord :D

 

 

//EDIT Quoten

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop de stichting zit op de stadhoudersweg(als ik de straat goed zeg,ik ben effe stoned)tegenover t postkantoortje,op de hoek.vanaf hofplein de schiekade op,1 kilometer volgen met de bocht mee naar rechts volgen,na die bocht de 1este straat linksaf.die volgen,dan ry je er van zelf langs,tegenover het postkantoortje.

 

//EDIT Onnodig quoten

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke tnx.. ik zal het is in de groep gooien om er langs te gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf al erg lang niet meer in rotjeknor geweest, maar als ik daar ben ga ik naar belamie (schrijf het zwaar verkeerd geloof ik). Lekkere wiet mooie prijs, en die baas ik ook altijd aardig.

 

peace,

 

Bibber

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...