Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

ok bedankt,

en wat weten jullie over coffeeshop Miami, krijg je hier waar voor je geld? en is het goeie wiet? en welke soorten hebben ze allemaal?? alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor dat ik verhuisd was ging ik ook altijd naar de sultan over het algemeen goeie weed en je krijgt ook wel waar voor je geld

het zakje wat je besteld word afgewogen waar je bij staat dus ook daar valt weinig te sjoemelen.

plus dat je ziet wat je krijgt de bakkjes weed staan op de bar dus je kan uitkiezen.

 

rookse allemaal shadowmadnes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de sultan?

verkopen die nog wiet dan?

(ik versta onder wiet het woord''wiet''_)

en geen troep zeg maar.

 

coffeeshop bob marley op de binnenweg heeft goede wiet,

maar zoals in veele shops,bekijk de wiet eerst anders krijg je ''toeristenwiet'' zoals in desire,

wat een kutwiet is dat van de desire,chemisch like hell.

 

of voor wie in spijk woont,

de green spirit verkoopt orange bud hoewel het er niet op lijkt.

maar de wiet zelf is volop lekker,goed wit en zonder voedingtroep en zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sultan heeft altijd goede kwaliteit al is het soms wel een beetje nat..Green spirit heeft bijna nooit andere weed als nlx af en toe k2 en heel soms orange bud of santa.

Orange bud zag er bij mij trouwens altijd wel goed uit.En rook ook gewoon goed naar orange :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de orange van de green is volgens mij geen 100% orange,

ik vind t lijken op een kruising ww met ob.

goede wiet overigens,zeker wel.

goed wit,keihard compact,geen voedingsshit er in en echt lekker te roken.

 

de nlx van the green is niet lekker,soms te jong,ze noemen het nlx maar ik weet wel beter.

als dat nlx is dan weet ik niet wat ze er mee gedaan hebben(de kwekers)maar echte nlx ziet er totaal anders uit dan hun nlx.

 

in coffeeshop zeezicht in vlaardingen hebben ze ook nlx,en das ook niet te roken.

ik kreeg er toendestijds hoofdpijn van en een vriendin van me had precies het zelfde.

de bubblegum daareen tegen is wel volop lekker in de zeezicht.

 

the bull is ook niet meer wat het vroeger geweest is,

vroeger hadden ze altijd goede wiet,nu niet meer.

 

cs de quasi,in maassluis dan.

soms goede wiet maar zo weinig,zeker nu de prijs van 12 euro naar 14 euro gegaan is terwijl het maar 1.8 gram is.

en dan nog durven ze soms gewoon gruis te geven voor die prijs,en zelfs die gruis is niet goed gelogd,troep dus,

mijn 14 euro niet waard.

 

die shop in hellevoetsluis,wat een troep,en weinig meer kan ik er niet over zeggen.

de shop zelf is wel relax,een soort oud bruin cafetje in de stijl van de jaren 70,altijd wel gezellig daar maar die wiet;''pure shit''.

 

de shop van ger de zwaan,mediwietshop op de stadhouders weg,die heb wel vaak goede wiet.

alleen het is enkel een afhaalshop maar op loopafstand 3 minuten is een relax park waar je relax een jointje kan roken met een biertje er bij,niemand zegt er iets van zolang er geen overlast is.

als ik daar zit zeg ik altijd iedereen gedag om te laten zien dat ze niet bang hoeven te zijn of zo en uit respect dat we daar nooit worden weggestuurd of de politie op ons af gestuurd krijgen.

 

maar de sultan,ik noem dat geen goede wiet,en weinig ook qua prijs kwaliteits verhouding.

dan kun je beter een stukkie doorrijden naar de bilbao.

 

maar nogmaals,zoals in veel shops,pak niet je zakje blindelings aan,kijk er goed naar en als t er slecht uit ziet zeg je dat gewoon en vaak krijg je dan meteen goede wiet en de volgende keren ook.

 

de schurk op de noordsingel heeft wel vaak goede wiet voor een normale prijs.

dat was trouwens vroeger mn stamshop,ik zat er elke dag.

 

dat waren weer een paar shop reports.

 

greets,

lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sultan vind ik ook ondermaats af en toe hebben ze wel een lekkere orange .

Happyday heeft heel af en toe wat lekkers maar meestal in het daar gewoon shit :wOOt

Bilboa heeft meestal wel goede skunk

countdown was ook drama .

out of time heeft prima wiet , alleen maar 1 soort :) en je krijgt redelijk kleine zakjes , maar wel goede kwaliteit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf rook ik af en toe hash, voornamelijk Kashmir. Nu is het zo dat ik hem alleen kan kopen bij Out of time, anders alleen voorgedraaid bij de Lachende paus. De paus heeft een véél groter aanbod, ook kwa wiet. Daarvoor staat de paus ook op nr.2 bij mij. Groentjes Binky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon inmiddels helaas niet meer in de buurt, maar 't Trefpunt was jarenlang m'n vaste shoppie. Meestal goede wiet voor een eerlijke prijs, zeker een poging waard. De Silver Haze voelde ik de volgende dag nog.

 

Daarna op Whazzup's aanraden eens bij De Koffieshop wezen kijken die daarna de plek van 't Trefpunt heeft overgenomen in de rangorde. Niet vaak spannende soortjes, maar altijd goed van kwaliteit en vooral zonder rare bijsmaakjes etc. Naar mijn idee gekweekt met liefde en niet met Vertimec, bovendien zijn ze er niet gierig. Wat mij betreft een absolute aanrader dus. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay ik kan posten B)

zat zo eens te lezen en dacht laat ik eens posten .

favo shop de poel . sinds kort , na het lezen van het topic,btw hallo allemaal:)

kwam voorheen altijd in happy day en sultan bilboa .

happy day heeft wel goede haze , maar niet altijd en , dat laten ze niet an iedereen zien ,wat stom is

sultan krijg je vaak half rijpe wiet ,na mijn mening, plus dat je het groen in het blad proeft:S

 

bilboa heeft dan nog het beste hier in charlois,maar als je vervoer heb zou ik richting poel gaan:)

 

 

happy day menu

ww

pp

k2 soms

polm

donker en blonde maroc

 

sultan bijna idem

 

 

bilboa lol zeg het niet eens :specool

Edited by M3Lted

Share this post


Link to post
Share on other sites
'k vindt de Schurk wel relaxed aan de Noordsingel, uitgebreide kaart, maar niet goedkoop. Wel een sjop met sfeer.

de schurk is de slechtste shop die ik ooit meegemaakt heb,,,waardeloze weed en waardeloos personeel,,,,zeker de eigenaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

mij rotterdamse coffeeshop is nu meestal Romana 6 euro voor gram K2 of White Widow,vind zelf wel een lekkere wiet. haal ook geregeld bij Sultan Of bil bou Nlx k2 of white widow vind soms kwaliteit van die 2 shops wel wat minder maar zoiezo beter als GreenSpirit Shop in me hometown :whistling . En als ik voor kwaliteit ga neem ik meestal de Act of Trefpunt Silver haze of Jack Herrer haalde ik daar meestal, ook de spacecake van trefpunt is ook wel lekker, mooi groen gekleurd :verrygood . Of ik stap paar haltes eerder uit met metro en Haal In Schiedam Bij Spunk gewoon bij parkweg uitstappe en je bent er al.dus prcies goed als je geen zin hebt om te lopen. Anders Pas Op In schiedam, wel beetje duur vind ik 25 euro ong 5 gram maar voor mij gevoel tussen 4 en 4,5 gram hahaha. Wel erg goedde kwaliteit, goed gedroogde toppen je vermaalt ze zo. totaal geen kruimelaar (cruncher) nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal nooit meer bij happyday,bilboa,sultan , nooit verzekert dat je een redelijk wietje krijgt en de smaak ben ik ook niet over te spreken .

 

Dan kan je liever naar out of time gaan waar ze welk goede kwaliteit hebben , alleen krijg je meetal niet echt veel (€12 1,5g waar op het bord staat 2,2 :whistling ) maarja liever een heerlijk wietje voor een dure prijs dan vage wiet waarvan ik wel eens verdenk dat het verzwaard kan zijn.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpha blondy heb ik nog niet gehoord?

Gister voor 10 euro k2 gehaald. Zeer compact en echt kurkdroog.

Zeker aan te raden !

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stichting waar zit die ? :specool

wil ik wel eens langs gaan , of trefpunt , weer toe aan wat nieuws , iemand een aanrader ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He,luitjes.

Als zwaar "verslaafde" weedroker en levenslang Rotturdamme raad ik iedereen de Schurk aan op de noordsingel(net als andere coffeeshops afhankelijk van aanbod,maar heeft meestal in ieder geval 1 sterk weedje voor de hardcoreblowers onder ons).

Nooit problemen gehad met personeel/baas,mocht zelfs een zakje van 25.00 euro de volgende dag omruilen,omdat de "baas" het met me eens was dat het nog niet droog genoeg was,probeer dat maar eens ergens anders.

Ben dan ook een High Miles klantje,dus elke tiende zakkie is gratis.

Happy Roller heeft ook meestal wel een lekker weedje,edit ivm verandering situatie.

Out of Time doet trouwens niet aan verzwaren etc. en heeft ook altijd wel wat voor ieders wens.

Ik denk dat de grotere coffeeshops wel genoeg verdienen zonder hun klanten echt te belazeren,dus dit zal heel zelden voorkomen.

Wat betreft reefer,greenhouse,bambu etc.,deze beste man is een beetje prijzig geworden sinds een jaartje of twee geleden en de Tuda Fruta/Kabinet is dat altijd al geweest.

De Coffeeshop(halstraat) is ook in vergelijking recent wat duurder geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Santamaria van t Trefpunt is wel eens narcotisch als je geluk hebt,heb daar ook wel eens Edelweis gehaald werkelijk te gek,daarna nooit meer zulke Edelweis gevonden.de Paus is wat toeristisch,maar soms hebben ze wel eens wat lekkers,Lavender bijv.ik heb alleen maar slechte NYC Diesel gezien in Roffa.Pluto weed sucks sorry hoor.Sensi is helemaal niks meer.Nemo is te trendy,ik wil niet dat de inrichting van de shop doorberekend word in mijn zakje,de Mexican haze leek nergens op.Greenhouse is ook al lang niet meer wat t geweest is,Silverhaze was t tofste wat ze hadden.de Act kan je ook wel eens geluk hebben.Sky high is niks bijzonders.de Poel en al die andere Reefer ketens,allemaal commerciele kut weed.nee Rotterdam is niks meer tegenwoordig,en ze zijn al helemaal niet meer gul.smoke trouwens al 17 jaar.ny diesel van Alibaba in Dordrecht kost trouwens 11 euro,en dat is die niet waard.tegenwoordig ga ik helemaal naar de Baron in Breda of t Paradijs,kocht daar ooit lemon haze,ongelofelijk en je raadt t al,nooit meer gevonden.

 

vergat helemaal om te vermelden dat je niet naar de Bamboo op de bergweg moet gaan,daar mag je geen petje en sneakers aan en trainings broeken zijn al helemaal uit den boze.uitsmijter bij de deur,metaaldetector ,sodomieter op ,boycot the basterds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn favoriet blijft de Reefer. Anders de Nemo of coffeeshop 't geeltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vergat helemaal om te vermelden dat je niet naar de Bamboo op de bergweg moet gaan,daar mag je geen petje en sneakers aan en trainings broeken zijn al helemaal uit den boze.uitsmijter bij de deur,metaaldetector ,sodomieter op ,boycot the basterds

Is dat die shop die op de hoek bij de noordsingel ook zit en er nogal trendy uitziet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bamboo is inderdaad daar bij de noordsingel bergwerg area.inderdaad zo'n nep trendy uitstraling.volgens mij de enige shop in nederland waar je geen petje en sportschoenen aanmag.hoe halen ze t in hun lelijke hoofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...