Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

De stichting heeft lekkere " SUGAR HAZE" en een lekker stukkie hasj (king) allebei 10 euries per gram .

Het geeltje lekkere amnesia

OUTofTIME heeft hele lekkere silver haze.

4 floors lekkere ouderwetse K2.

Bambu alles waardeloos wat een kutzooi verkopen ze daar !!!!

Ik vind dat koffieshops die alleen maar troep verkopen gelijk moeten sluiten .

Groeten uit Rotterdam.

Oya BOERENJONGENS IN AMSTERDAM DAS PAS EEN GOEDE SHOP !!!! Waren ze allemaal maar zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Four Floors

 

Nieuwe shop op locatie van oude Poel (eendrachtsweg volgens mij) is zeg maar de oude lachende paus in een nieuw jasje.. ze verkopen goede wiet, niet goedkoop, maar voor de kwaliteit kan je hier zeker heengaan :wave:

 

Je krijgt je wiet/hasj trouwens in bakjes, en daar zit 20cent statiegeld op, hou daar ff rekening mee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste 9 dagen ziet de wiet er raar uit van de countdown.

Een rare smaak en een vreemde head buzz,anders dan normaal stoned.

Ook vannacht een koppijn waar ik u tegen zei zo erg.

Het lijkt wel of al die soorten ineens''kudt''zijn,voorheen zag het er mooi uit.

Dit had ik nooit van ze verwacht.

 

Dus die shop laat ik even een half jaar links leggen jammer genoeg.

weet iemand nog een goede shop op zuid die in deze periode goede wiet verkoopt?

 

ik zal die ene van de lachende paus eens checken,thnx voor die tip.

Ook de out of time heeft altijd goede wiet weet ik,maar voor mij is dat ook een stuk omrijden ook.

Vroeger zat er ook een out of time op zuid maar jammer genoeg is die al een tijdje weg.

 

Vorige week vrijdagavond rond 8 uur reed ik langs de bilbao om de hoek van countdown,

er stonden een paar politie busjes en 5 agenten voor de deur.

Ik weet niet wat daar aan de hand was maar het zag er niet goed uit.....

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Tour update ''van vandaag:

 

Eerst langs de countdown om na 10 minuten in de rij gestaan te hebben er achter te komen dat ze enkel klein grut hebben wat er echt niet zuiver uit zag.

Vriendelijk bedankt ;) ik ben die rare koppijn van 2 dagen geleden niet vergeten.

Tot misschien over een jaartje weer of nooit meer.

 

Langs coffeeshop charlois na 1 jaar er niet geweest te zijn.

Wel 7 soorten mooie wietsoort ''namen'' op het menu lijstje maar na de vraag welke het beste was kreeg ik me een topje crap te zien zeg......moet dat het beste zijn?

Die lijst met 7 exotische namen is een beetje misleidend want de wiet slaat nergens op.

Toen vroeg ik welke wiet het meest biologisch was en dat zag er echt uit als mislukte hydro wiet.

 

 

toen maar langs de bilbao,de beste wiet was volgens de beste man achter de bar white widow,

die zag er wel lekker uit maar het is geen white widow .

Wel lekker wit,maar zo droog als kurk en dat doe je niet met een originele white widow.

Meer poeder dan kruimelen met dit soortje,toch maar gekocht want ik was t een beetje zat dat gereis heen en weer voor een toppie wiet.

Ook weer niet lekker naar mijn smaak,maar toch niet wat het hoort te zijn.....ZEER zacht uitgedrukt :D

 

Weer een stap dichterbij dat ik voortaan maar de shops ga mijden.

Echt niet normaal meer hoe slecht de wiet is in rotterdam zuid op dit moment,

zelfs bij countdown,maar die kunnen er ook niks aan doen want het is slecht gesteld met de aanvoer van goede wiet voor elke shop.

het is de schuld van de regering,ik zal het ze vergeven als ze me met rust laten als ik weer 5 plantjes heb straks.

vanaf vandaag laat ik de coffeeshops voor wat het is en ben die crap zooi echt zat dat verkocht word.

Tijd voor actie en dit jaar een mooie guerillia kweek,ik stop nog liever een 2 maanden met blowen dan dat ik ooit nog die zooi moet kopen elke keer,daarnaast is het echt geld weggooien op die manier.

 

Dit wou ik even kwijt,kijk uit wat voor wiet je koopt mensen,er is echt veel slechte zooi in omloop.

Het lijkt wel of het zo uit de potten gerukt word in de loodsen waar het gekweekt word zonder naspoelen,

groen is groen.....En dan mag je va geluk spreken als er ook niet nog eens een verzwaardend poedertje op gekleefd zit.

Ik ben helemaal klaar met die wiet uit de shops,ik rook enkel nog maar bio wiet of niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ligt aan de mentaliteit van de kopers in rotterdam, er wonen bijna geen kenners...

iedereen wil daar fluffy pp, omdat het veel lijkt...

of het sterk is of niet maakt niet eens uit bio of niet bio wat is het verschil??

 

ze denken dat je van haze gaten in je longen krijgt?????

ze willen veel voor weinig, als t maar naar wiet ruikt!

 

goede wiet is niet te vinden in rotterdam! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vroeger zat er ook een out of time op zuid maar jammer genoeg is die al een tijdje weg.

Ook de Puck op het Sandelingplein?

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sky High

Nemo

Out Of Time

(alle 3 in de Nieuwe Binnenweg)

 

ga ik om de 2 weken op bezoek,nog nooit ontevreden geweest (neem wel altijd top of the list).

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Rotterdam ga ik vaak naar 't geeltje (zijstraat binnenweg) ze hebben niet veel soorten wiet maar 9 van de 10x wel mooie toppen, soms helaas niet (goed) gespoeld maarja 't is een van de weinige shops waar ze je hier de wiet laten zien en je zakje voor je neus maken..

 

Ga af en toe ook wel is naar de Fourth Floors (lachende paus) op 't eendrachtsplein, prijzen zijn hoog (8 eu per gram minimaal) maar de wiet is vaak wel OK..

 

Als ik wat echt lekkers wil roken ga ik buiten Rotterdam shoppen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ga af en toe ook wel is naar de Fourth Floors (lachende paus) op 't eendrachtsplein, prijzen zijn hoog (8 eu per gram minimaal) maar de wiet is vaak wel OK..

 

De Thai die ze er verkopen is wel goed.Het is duurder dan de bij de meeste shops, maar die ze hebben is weer de oude Thai van vroeger, die best wel energie schaf.;)

Meeste Thai die verkocht wordt zit of vol met zaad (totaal niet bij hun) of het is er 1 van de Chocolate Thai type die een soort lomigheid veroorzaakt. ;)

 

Durood Bar Shoma :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook de Puck op het Sandelingplein?

 

Grtz. Aad

De Puck, dat bracht ffies herinneringen terug :spliff:

 

kwam daar 23 jaar geleden voor het eerst, een soort van veredeld jeugdhonk, maar wel toen destijds zeer goeie wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destijds daar achter de schiekade onder de treinrails''roller coaster''of zoiets.

Een grote zaal,rolschaatsen :spliff: ,daar kwam ik lang geleden nog wel vaak(16 jaar geleden ofzo.)

Vanaf 3 gulden 50 kon je toen skunk kopen waar je 1 blow en 1 sticky van kon draaien.

 

De good old time.

 

Afgelopen zaterdag was ik bij het barbiertje @ hellevoetsluis,

die shiva die ze hadden was echt ouderwets schoon!

Het zakje lag open in mn huiskamer en ik kon het zwaar zoete (ouderwetse)aroma tot in de keuken ruiken.

Ook zwaar stoned,hadden ze maar elke keer van die top wiet.....

De shop zou echt goed zijn(je mag er roken)als de wiet ook continu goed zou zijn.

 

Edit:

Kom net terug van het barbiertje en heb de soorten''Shativa''en ""Nirvana ''gekocht.

Beiden super wit en super lekker en schoon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kwam daar 23 jaar geleden voor het eerst, een soort van veredeld jeugdhonk, maar wel toen destijds zeer goeie wiet.

Was toen van dezelfde eigenaar als nu(als die er nog is),die heeft hem een aantal jaren geleden weer teruggekocht.

Van al mijn voormalige werkgevers(en dat zijn er behoorlijk wat),was dat nog de meest gewaardeerde. :spliff:

 

Destijds daar achter de schiekade onder de treinrails''roller coaster''of zoiets.

Dat was(/is) de Happy Roller,zat eerst dichter bij mijn oude school,later verhuisd.

Kwamen we weleens in de pauze,als het te koud was om buiten te blowen.. ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

De happy roller idd, ik was de naam kwijt.

Daar kwam ik toendestijds wel vaker,ik woonde er 2 jaar in de buurt.

Ik heb ook nog nooit zon grote shop gezien,die zaal was echt groot.

Overal bankstelletjes en tafeltjes,niet echt hitech ingericht maar wel old skool rotterdams.

Die sfeer vond ik wel wat hebben,huiselijk.

Wat mis ik die tijd toen nederland nog echt vrij was......kwam die tijd maar weer terug.

 

Ik ben gisteren trouwens weer langs het''barbiertje''in hellvoetsluis geweest,

wel een omweg maar de laatste keer hadden ze me een bijzonder witte zuivere''Nirvana''verkocht

die zeer goed te doen was.10 euro de gram en zn geld echt waard.

 

Dit keer een shiva en een amnesia haze van beiden 8 euro de gram gekocht.

En 1 gram Nirvana.

De amnesia haze smaakte ook naar 8 euro de gram......niet echt super lekker maar wel schoon en high,

niet mee gerommeld maar smaakt een beetje als een buitenwietje met een amnesia smaakje.maar voor 8 euro de gram klaag ik er eigenlijk niet over.

 

De shiva,ook 8 euro de gram:Spierwit van de thc,smaakt redelijk,niet verkeerd en ook schoon(niet mee gerommeld).

Effect zwaar stoned en hakte er goed in.Niet verkeerd.

 

De nirvana...OMG! Spierwit en erg super lekker!Echt kwaliteit wiet.Effect super high met een narcotisch tintje.

Ook niet mee gerommeld en volgens mij aan de schoonte te zien vermoed ik dat deze onder tl licht is gekweekt door een kweker met veel liefde voor de plant,deze kwaliteit zie je bijna niet meer in de shops.

Ik liep een ommetje over de wallen daar met een nirvana jointje die ik maar voor de helft heb opgerookt,

toen was ik al knetter wappie en liet hem maar uit aangezien ik nog wel moest rijden erna.

(overdag nog,want als het donker is durf ik er niet te lopen,veel mensen zien er geesten en horen rare geluiden op sommige plekken daar.het is een mooie plek overdag,maar als het donker word word het een ander verhaal....

Hier zijn in het verleden duistere dingen gebeurd)

 

Het ziet er naar uit dat het barbiertje de laatste tijd toch wel weer goede wiet in het assortiment heeft .

Niet elke soort is goed,maar die nirvana kan ik iedereen aanraden als je iets speciaals wilt roken.

Een tijd geleden had het barbiertje enkel crap wiet,maar naar mijn ervaring is daar de afgelopen 2 maanden verandering in gekomen.

 

Dit was weer een verslag,ik hoop dat ik er iemand mee heb kunnen helpen op een zoektocht in deze barre tijden naar goede wiet.

 

Ik draai er nog 1,want ik heb nog genoeg over van gisteren,die nirvana is geen wietje wat je achter elkaar rookt.

Elke hijs voel je naar je kop trekken en blijft uren in je,lekker :smoke

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tour 2 maart 2011.

 

Zojuist even langs coffeeshop/cafe ''het spiegelbeeld''gereden in vlaardingen na een tip van een maat van me.

(hoogstraat 62-a )

 

Soortjes:

Silver 8.50 de gram

PP 8.40 de gram

Amnesia haze 11.30 de gram

thai 5.00 de gram

gruis 4.50 de gram

en nog een soortje waarvan ik de naam vergeten ben.

 

Qua hasj hebben ze 5 of 6 soorten zag ik gauw op de prijslijst.

 

Een zogenaamde''Silver''gekocht en het ziet er echt schoon en netjes onder de thc uit.

Wel 8,50 de gram maar hij is echt zuiver van voedings resten en verzwaar middeltjes,

dit is gewoon zuiver zoals wiet bedoeld is.

 

Op het oog een sativa opbouw maar ik denk dat deze soort een indica met merendeels sativa is.

Qua effect lekker high met een afkoelertje die de indica veroorzaakt.

Een leuk euforisch effect die 15 minuten na het roken inslaat(na eerst high en stoned door elkaar)

 

Zeker een aanrader voor wie het zat is klote wiet te roken in de omgeving rotterdam,

dit is echt zuiver en ik denk dat die andere soortjes ook wel goed zijn.

iets duurder dan rotterdam maar zeker kwaliteit voor het geld!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit was weer een verslag,ik hoop dat ik er iemand mee heb kunnen helpen op een zoektocht in deze barre tijden naar goede wiet.

 

Ga toch maar binnenkort eens kijken daar bij het Barbiertje, zoals je zelf al aangaf was het een tijd terug om te huilen. Maar zo te horen dus niet meer :lol:

 

Bedankt voor je uitgebreide verslag :rofl

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

het barbiertje heeft de laatste tijd wel goede wiet,

zij het de wiet in de 10 euro zone.

onder de 10 euro moet je goed kijken,ze hadden toen shiva voor 8 euro,die was ook wel lekker.

Ook amnesia voor 8 euro,maar die gaat wel...je proeft wel haze maar nee....net niet.

laatst een nirvana gekocht.....knetter stoned en echt nette wiet.

 

maar het is altijd een gok uiteraard,soms hebben ze ook echt afgrijslijke wiet.

maar de 10 euro soortjes zijn doorgaans wel schoon en goed.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
De happy roller idd, ik was de naam kwijt.

Daar kwam ik toendestijds wel vaker,ik woonde er 2 jaar in de buurt.

Ik heb ook nog nooit zon grote shop gezien,die zaal was echt groot.

Overal bankstelletjes en tafeltjes,niet echt hitech ingericht maar wel old skool rotterdams.

Die sfeer vond ik wel wat hebben,huiselijk.

Wat mis ik die tijd toen nederland nog echt vrij was......kwam die tijd maar weer terug.

 

Ik ben gisteren trouwens weer langs het''barbiertje''in hellvoetsluis geweest,

wel een omweg maar de laatste keer hadden ze me een bijzonder witte zuivere''Nirvana''verkocht

die zeer goed te doen was.10 euro de gram en zn geld echt waard.

 

Dit keer een shiva en een amnesia haze van beiden 8 euro de gram gekocht.

En 1 gram Nirvana.

De amnesia haze smaakte ook naar 8 euro de gram......niet echt super lekker maar wel schoon en high,

niet mee gerommeld maar smaakt een beetje als een buitenwietje met een amnesia smaakje.maar voor 8 euro de gram klaag ik er eigenlijk niet over.

 

De shiva,ook 8 euro de gram:Spierwit van de thc,smaakt redelijk,niet verkeerd en ook schoon(niet mee gerommeld).

Effect zwaar stoned en hakte er goed in.Niet verkeerd.

 

De nirvana...OMG! Spierwit en erg super lekker!Echt kwaliteit wiet.Effect super high met een narcotisch tintje.

Ook niet mee gerommeld en volgens mij aan de schoonte te zien vermoed ik dat deze onder tl licht is gekweekt door een kweker met veel liefde voor de plant,deze kwaliteit zie je bijna niet meer in de shops.

Ik liep een ommetje over de wallen daar met een nirvana jointje die ik maar voor de helft heb opgerookt,

toen was ik al knetter wappie en liet hem maar uit aangezien ik nog wel moest rijden erna.

(overdag nog,want als het donker is durf ik er niet te lopen,veel mensen zien er geesten en horen rare geluiden op sommige plekken daar.het is een mooie plek overdag,maar als het donker word word het een ander verhaal....

Hier zijn in het verleden duistere dingen gebeurd)

 

Het ziet er naar uit dat het barbiertje de laatste tijd toch wel weer goede wiet in het assortiment heeft .

Niet elke soort is goed,maar die nirvana kan ik iedereen aanraden als je iets speciaals wilt roken.

Een tijd geleden had het barbiertje enkel crap wiet,maar naar mijn ervaring is daar de afgelopen 2 maanden verandering in gekomen.

 

Dit was weer een verslag,ik hoop dat ik er iemand mee heb kunnen helpen op een zoektocht in deze barre tijden naar goede wiet.

 

Ik draai er nog 1,want ik heb nog genoeg over van gisteren,die nirvana is geen wietje wat je achter elkaar rookt.

Elke hijs voel je naar je kop trekken en blijft uren in je,lekker :rofl

 

Nw

 

Ga ik eens proberen.

 

Weet je ook een zaak die goede NLX verkoopt?

Tegenwoordig smeren ze je alleen maar PP aan en dat vind ik niet mijn soort qua effect, van die soort val je alleen in slaap en meer effect heeft het in mijn beleving niet.

 

De reden dat ik absoluut geen Power Plant fan ben:

http://www.wietforum.nl/Welke-soort-werkt-...tie-t79411.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qdokter rubbens, de huiskamer in noord had een toffe nlx van de week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er vanmiddag weer omdat ik met die mooie zon ook nog even een rondje over dat wallen groen

wou lopen,dus even snel langs de shop.

de shativa gekocht,omdat de rest er wel erg raar uit zag en rook..

De shativa zag er goed uit maar bij het roken valt het wel mee.

 

Dus ik denk dat het barbiertje die 3 maanden even goede wiet had maar nu even niet zeg maar.

Goed kijken en ruiken is mijn advies wat voor elke coffeeshop geld.

Het is moeilijk te voorspellen wanneer ze wel en wanneer niet goede wiet hebben jammer genoeg.

Dit legt aan die achterlijke wetten in nederland,niet aan de shops zelf,totaal niet.

 

Vroeger hadden we de vele hobby kwekers die graag hun oogst verkochten aan de shops,

maar die tijd is allang verdwenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit er heel hard aan te denken om zelf voor eigen gebruik maar wat neer te gaan planten temeer ik geen auto (meer) heb en het lastig gaat worden om elders in het land te gaan halen, ik heb geen zin om uren te moeten reizen voor een zakje wiet.

 

Ik heb immers een tuin en dan kan ik iig een klein hoekje voor inrichten.

 

Waar in Noord zit de huiskamer???

 

ps. op een paar audioforums komt er nog een Dokter Rubbens voor, maar dat ben ik iig niet. Hier in dit geval gaat het om een schuilnaam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht dat het de eerste pijnackerstraat is, tis maar een kleine toko je zou er zo aan voorbij lopen, er zit schuin tegenover een grote kroeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dacht dat het de eerste pijnackerstraat is, tis maar een kleine toko je zou er zo aan voorbij lopen, er zit schuin tegenover een grote kroeg.

 

Zijn ze ook niet te zeurderig wat id bewijs betreft, is het laten zien van je id al genoeg? (foto is niet echt meer gelijkend, ik ben van 105 kilo naar 70 gegaan, op mijn id heb ik nog een bolle kop waarbij de kaaklijn niet zichtbaar is en nu een mager koppie met een duidelijke kaaklijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dacht dat het de eerste pijnackerstraat is, tis maar een kleine toko je zou er zo aan voorbij lopen, er zit schuin tegenover een grote kroeg.

Ik heb er al virtueel met Google streetview voorgestaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zijn ze ook niet te zeurderig wat id bewijs betreft, is het laten zien van je id al genoeg? (foto is niet echt meer gelijkend, ik ben van 105 kilo naar 70 gegaan, op mijn id heb ik nog een bolle kop waarbij de kaaklijn niet zichtbaar is en nu een mager koppie met een duidelijke kaaklijn)
ik heb daar nog nooit een id laten zien, trouwens ken maar twee shops die er bij mmij nog om vragen, de high tea op de bergweg en de tuda fruta (hoewel de eigenaar maatje van em is) :rofl als je dan zegt denk ie dat ik jonger ben als 18 krijg je steevast te horen we moeten het door stel dat er politie in de toko zit, geen enkele klant te zien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In hellevoet zijn ze daar wel redelijk streng mee,

geen id ook geen wiet al zie je er bv als 30 uit.

Het gaat ze er om dat iedereen zijn verplichte id op zak heeft in de shop.

Zonder id kom je er echt niet in,zelfs al kom je er bv elke dag,

ze blijven om je id kaart vragen.

 

Belachelijke regels als je het mij vraagt maar ik denk dat de shops

wat voorzichtiger worden door de huidige wetgeving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...