Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chilltyperiod

Rotterdamse Coffeeshops

Recommended Posts

Mijn favoriet is ook wel de Nemo, omdat :D :

 

- Altijd goeie wiet

- Dikke zakken (€28)

- Goede soortjes (een van de weinige shops in Rotterdam met goede Jack Herrer

- Mooie coffeeshop + rookruimte in aanbouw..

 

alleen dat kaartje met het nummer van de drugs info lijn irriteerd me altijd :lol:

 

verder haal ik graag bij Witte de With, ook vaak wel goede wiet, lekkere zakken en lekkere AK-47..

 

voorderest vermijd ik shops als sky high en alpha blondy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds Zaterdag is de smoke-ruimte geopend in coffeeshop Nemo.

 

Mijn complimenten aan de heren timmerlieden, ze hebben mooi werk geleverd en was het wachten dan ook meer dan waard.

 

De koffie smaakte als van ouds en ook de wiet is ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

London egt flexxe shop, londonpower is aan te raden man. Aardig personeel en lekkere zakke, chill er nooit binnen kom alleen afhalen maar het is pas verbouwd heb ff snel gekeken ziet er wel goed uit. En hij is vroeg open kan ook wel handig zijn.

En nemo inderdaad daar is het echt flex om te chille binne dikke banke lekkere muziek op. Maar is vaak echt druk daar maar is wel te begrijpe, eigenlijk haal ik er altijd alleen pp. Bekendere soorten als white widow enzo krijg je echt schandalige zakken. En die afghaan zou ik daar ook nooit halen niet te roken die zooi.

Edited by purpLe-haZe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemo moet je ook niet heen gaan voor hasj vind ik.. alleen voor wiet:D

 

Laatste tijd is de jack herrer op ;) maar ze hebben wel goede bubble op het moment, en ook nog steeds dezelfde goede NLX :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemo moet je ook niet heen gaan voor hasj vind ik.. alleen voor wiet:D

 

Laatste tijd is de jack herrer op :P maar ze hebben wel goede bubble op het moment, en ook nog steeds dezelfde goede NLX :(

Hun superskunk is ook wel aan te raden. Voor de rest blijft toch wel De lachend paus beste shop qua kwaliteits wiet. Kost wel wat maar je krijgt wel zeer goeie wiet.

 

EDIT

Happy Rollerz staat er nog steeds. Tijd terug nog een 7tje aan Skuff gehaald holy shit wat was dat verdomd goed spul :smoke Echt een goede shop als je het mij vraagt! ;)

 

Sorry voor de ouwe koeie uit sloot hale.. maar zit deze shop `happy rolerz` vlak bij noord zeg maar onder die randstadrail baan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit moet wel verraderswerk zijn geweest, had hier en daar het nodige gehoord en dus verbaasde dit mij niks.

 

Het boeit me verders ook niks behalve dat het in Rotterdam een flink stuk drukker zal worden in de shops daar, op heel het eiland putten is er namelijk geen een shop meer en ik ga er ook niet meer van uit dat er ooit nog een komt daar in die regio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de enige op het eiland?

 

als ik het me goed herinner zit er ook nog 1 in hellevoetsluis hoor.

 

greetz m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt het barbiertje zit daar op de vesting(geen aanrader trouwens)

Share this post


Link to post
Share on other sites

af en toe hebben ze wat lekkers hoorde ik maar vaak schijnt het onder de maat te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga dus aankomende week naar rotterdam

 

welke shop raden jullie aan om wat lekkers te snoepen te halen

 

liefst in de buurt van beurs/stadhuis/centraalstation,

 

en kleine routebeschrijving zou wel makkelijk zijn ben niet erg bekend in rotterdam

 

mvg marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vind ik London aan te raden niet al te ver van centraal station..

Weet niet of je kruiskade weet te vinde?

Zoja, loop je heel kruiskade af tot je bij een groot kruispunt komt op de eene hoek een avond winkel andere hoek een cafeetje hoek aan de overkant een resteraunt en andere hoek weer nog een winkeltje nou je steekt bij het kruispunt over richting het resteraunt dan naar links weg volgen tot de eerste straat hier ga je rechts in loopt tot je een grote speeltuin ziet hier loop je links naar het eiinde van de speeltuin en dan zie je het vanzelf wel het is voor de ingang van de speeltuin London power is aan te raden. En als je er niet uitkomt zoek ff op route planner schietbaanlaan dit is de straat naast london weet niet hoe die straat zelf heet.

En als je egt kwaliteits wiet wil kan ik je de lachende paus aanraden zit op de nieuwe binneweg ik denk dat je dat wel te weten vind? Helemaal aan het eind een klein winkeltje. Wel dure wiet.

 

Hoop dat je er iets aan heb als je het niet snapt stuur me maar ff een PB dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej bedankt

 

ben der over uit, het word de lachende paus,

 

weet jij toevallig een paar prijzen( die je me even via PB kunt sturen, mits dit wel toegestaan is) en wat is een echte aanrader?

prijs maakt opzich niet erg veel uit, als het maar goed is

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lachende paus heb je idd goeie wiet maar is wel duur, reken maar op €12/gram..

als je van plan bent PP of WW of iets te halen kan je beter doorlopen naar de nemo (vanaf centraal gewoon iets verder de binnenweg aflopen en dan aan je rechterhand)

 

Ik ga zelf ook vaak naar Nemo, de voordeelzakken zijn daar goed te doen en je krijgt altijd lekkere toppen goeie wiet.. en als ik gewoon een 12je ofzo haal ga ik meestal naar 't Geeltje (nog iets verder op de binnenweg en dan een zijstraatje :P ) die PP daar is echt goed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desire is ook wel een goeie shop als je maar goed vragent wat je wil hebben, en dat ze om 7 uur al open zijn is ook een pluspunt :D

 

Nemo is ook goed maar hebben ze nog steeds die super haze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de stad zou ik het best naar reefer of de pool gaan als je bij kruiskade in de buurt bent hebben ze bij sensi smile goede wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
London egt flexxe shop, londonpower is aan te raden man. Aardig personeel en lekkere zakke, chill er nooit binnen kom alleen afhalen maar het is pas verbouwd heb ff snel gekeken ziet er wel goed uit. En hij is vroeg open kan ook wel handig zijn.

En nemo inderdaad daar is het echt flex om te chille binne dikke banke lekkere muziek op. Maar is vaak echt druk daar maar is wel te begrijpe, eigenlijk haal ik er altijd alleen pp. Bekendere soorten als white widow enzo krijg je echt schandalige zakken. En die afghaan zou ik daar ook nooit halen niet te roken die zooi.

 

 

whaha toevallig london zit in me straat whahahaha..

 

maar tog vind ik nemo, t geeltje, sky high beter

 

london heb vaak teringzooi die koopt egt alles in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor oud en nieuw had ik een 25 zak gehaald eej echt een dikkkkkkkke zak man :D .

Mattie van mij was geeltje gegaan die had echt weinig man voor 15 of 20 weet niet meer. Zoiezo nog nooit slechte wiet gehad bij london!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Kan iemand mij vertellen welke shops in Rotterdam veel soorten haze op de menukaart hebben staan? bijv : mexican haze ,amnesia haze,superhaze,..... en ook met goeie prijs/kwaliteit,daar ik binnenkort eens een bezoekje breng in Rotterdam,dank op voorbaat voor de info.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi

 

Kan iemand mij vertellen welke shops in Rotterdam veel soorten haze op de menukaart hebben staan? bijv : mexican haze ,amnesia haze,superhaze,..... en ook met goeie prijs/kwaliteit,daar ik binnenkort eens een bezoekje breng in Rotterdam,dank op voorbaat voor de info.

Volgens mij zijn er weinig shops in rotterdam die veel haze soorten verkopen.

Witte de with verkoopt amnesia haze, pluto verkoopt mango haze, nemo verkoopt/verkocht ook amnesia haze?

Voor de rest zou ik het zo snel niet weten sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand of de lachende paus nog open is want, ik had gehoord dat die dicht zou/is gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...