Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

flower_power

coffieshop naam plaats & waarom

Recommended Posts

Het Binnenhof Zwolle vlakbij de mc en naast een snackbar, erg goede shop lekker groot en veel zitplaatsen ook kan je er tafelvoetballen en darten. De Moonlight en Shiva zijn er erg goed, en ze hebben echt grote 20e voordeelzakken!

Vriendelijk personeel ook (werk er zelf :o )

 

Joint Venture Arnhem vlakbij de korenmarkt erg chille shop je kan er echt uren hangen prima ingericht en erg gezellig. Vooral de Hia hasj is een aanrader, verder hebben ze ook heerlijke Northern Light!

 

Andersom Utrecht bekende shop waar je beneden goed kan zitten en wat eten. Goeie shop fijne wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Wall Eindhoven, wrom? ligt op de route naar m'n werk  ;)  :P  :o  :) 

Ik blijf nooit binnen hangen, dus t interieur zal me verder um, worst wezen . De wiet & hash is vet OK !!!!!!

 

in eindhoven (woon ik vlakbij in nuenen) vind ik de Euro Garden of The Pink toch een van de betere Shops, waarom? als je van de Euro Garden een keer Northern Lights haalt en bij The pink Orange Bud... dan weet je waarom ;)

 

Ben ik helemaal met je eens, al is the pink een (te) comerciele shop en daardoor ook duurder. Maar je hebt er wel alles, space-cake,koekjes etc. en probeer maar is de haze van de pink, wel duur, maar dan heb je ook wat !

 

En de eurogarden is gewoon goed. Vooral als je een beetje vaste klant bent, krijg je wel eens een sample aangeboden, om te kijken hoe die is.

 

verdere shops in eindhoven zullen wel moment opnames van mij geweest zijn, maar daar ben ik nooit over te spreken geweest.

 

En altijd handig in als je niks meer hebt in het weekend en het is al laat, 't begijntje en de bakkerij op het stratumseind. Kun je toch nog wat scoren tot 4 uur s'nachts. Alleen heb je dan ook niet zo'n goede kwaliteit, maar als de nood hoog is maakt het niks uit. En bij de bakkerij wat eigenlijk gewoon een cafe is kun je een jointje roken en een pilsje drinken.

Jongens,

 

Mijden The Wall.

Ertjan de eigenaar is een zakkenvuller.

Voorbeeld: cristal maroc kost 9 euri per gram, het is nog geen 4 euri per gram waardt.echt superslechte stuff.

Hij kocht vroeger shiva van mij voor 2.82euri per gram. verkoop was die wiet 7.50 per gram daar.

maar normaal wil ie nie meer geven dan 2.60 euri. dus ondertussen koopt ie alleen nog van die kamperswiet!!!!!!!

 

mijden dus die vieze turkentent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

peter bar in enschede....

vooral de polm hasj is zeer goed aan te bevelen :lol:

de wiet is ook wel leuk daar B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Anders in groningen is een Poep tent! niet naartoe gaan , slechte wiet voor veel geld, slechte sfeer en slechte muziek. En je wordt altijd heel boos aangekeken door alle negermensen die daar zitten (no offence)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het Binnenhof Zwolle vlakbij de mc en naast een snackbar, erg goede shop lekker groot en veel zitplaatsen ook kan je er tafelvoetballen en darten. De Moonlight en Shiva zijn er erg goed, en ze hebben echt grote 20e voordeelzakken!

Vriendelijk personeel ook (werk er zelf B) )

hmm erg groot vind ik m niet eigk...

maar wel gezellig, lekkere sfeer en fijne locatie :ph34r:

 

zoeken ze niet toevallig personeel nog? :lol:

ik ben echt desperate op zoek naar werk, en in een koffieshop werken lijkt me het mooiste wat er is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jongens,

 

Mijden The Wall.

Ertjan de eigenaar is een zakkenvuller.

Voorbeeld: cristal maroc kost 9 euri per gram,  het is nog geen 4 euri per gram waardt.echt superslechte stuff.

Hij kocht vroeger shiva van mij voor 2.82euri per gram. verkoop was die wiet 7.50 per gram daar.

maar normaal wil ie nie meer geven dan 2.60 euri.  dus ondertussen koopt ie alleen nog van die kamperswiet!!!!!!!

 

mijden dus die vieze turkentent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah dan heb ik vast en zeker een keer jou oggst gerookt B)

 

Ik ben net een half jaar vertrokken uit eindhoven, maar kwam eerst wel regelamtig in de wall om even wat in te slaan. Altijd wiet, en ik moet toch niet zeggen dat ik ooit meer dan 6 euro per gram betaalde daar, ongeacht de soort. Maar wel altijd een licht soort anders sla ik meteen kompleet achterover.

 

Ook toendertijd vaak naar de pink geweest, lekker om even te chillen na het winkelen. De kwalitiet van de orange bud was meestal wel geod, maar ik heb ook een kleer gehad dat ze volgens mij een slechte oogst binne hadden en ik er niets van voelde.

 

Nu in tilburg, de grasscompany (ook super eten). Tenminste fijne bakjes waardoor je wiet niet in je zakken geplet wordt, aleen teveel bakjes meenemen wordt zo meoilijk dan

 

en de toermalijn in tilburg vindt ik ook lekker wiet hebben. Komt wel redelijk hippie achtig over daar, maar daar kan ik mezelf ook bijna tot rekenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in eindhoven was ik paar weken terug bij "De Bakkerij" ofzo...wat een gare tent is dat zeg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah de bakkerij op stratum!! is ook niet echt een shop. meer een kroeg waar je jointjes mag roken. Valt wel op die eindhovenaren hier! en ook allemaal dezelfde mening. PS check de Ali baba ofzoiets vanaf berrekuil naar de DAF voor de brug naar rechts mooie tent (interieur) en de POLM is supergoed.

 

Xnaady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd naar de Headshop in Nijmegen, de wiet ken ik daar niet want da rook ik nie, maar de hasj is daar altijd erg lekker. Ik prefereer altijd de Super Hia niet de allerbeste maar ik vind hem lekker genoeg. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bleu Bird in Amsterdam heeft goede wietjes.. zeker de Sweet Tooth en High Stage is aan te raden..

 

Hill Street Bleus vind ik ook een top shop in Amsterdam op de Nieuwmarkt. Daar vind ik vooral de Special erg lekker..

 

Verder natuurlijk niet Dampkring, Tweede Kamer, Rokerij en Greenhouse niet te vergeten...

 

in Amsterdam zijn er genoeg TOP shops....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den Haag: - Demo, zeker eens RIP proberen.

- Smokey.

- Meneer Janssen

 

Delft: - 'T Keldertje

- De Vlouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gili Senang - Drachten

 

waarom? we hebben hier 2 shops, dit is de grootste met meeste keus wiet en hasj (20 verschillende ofzo), goeie kwaliteit, soms zijn de zakjes wat aan de lege kant, maar heb ik als vaste klant geen last van

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 verschillende namen, 10 verschillende soorten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeshop desire in rotterdam.

de beste wiet, lekker kopje thee

erbij, en lekker voor het grote

raam naar mensen kijken die

voorbij komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa dass l;euk naar voorbijgangers kijken maar in coffeeshops wordt toch NOOIT alcohol geschonken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaa dass l;euk naar voorbijgangers kijken maar in coffeeshops wordt toch NOOIT alcohol geschonken?

nee in coffeshops word ook nooit alcohol geschonken.

ik geloof dat ze daar een speciale vergunning voor

nodig hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats: IJmuiden

Naam: Skolo

Waarom: De eerste keer dat je er komt is waarschijnlijk het eerste wat je denkt: dit is een "afhaalshop", dit omdat het niet een grote coffeeshop is. Maar zodra je er toch even gaat zitten, kan je met iedereen die er is wel een gesprek beginnen, en na een week ken je iedereen wel die daar komt (veel vaste klanten). Gewoon een erg gezellige shop, beter kank t niet omschrijven.

 

Plaats: Haarlem

Naam: Sinsemilla

Waarom: Omdat het een van de relaxte shops is die ik op het moment ken, je zit op de eerste verdieping boven een Dynabite winkel, en kijkt zo neer op winkelend Haarlem. Dan heb je nog een geluidsinstallatie die echt heerlijk klinkt, het kan hard, het kan zacht, het maakt niet uit hoe, maar het klinkt altijd goed. En dan heb je voor tijdens het stonen nog genoeg te doen:

- Tafelvoetbal

- Pooltafels

- Internet

- Games

- Pinball

 

En het mooiste vooral nu in de zomer: Het is een van de weinige coffeeshops in Nederland met een dakterras. Dus met een heerlijk zonnetje op je bol, lekker met je blowtje op een terras kunnen zitten. Perfect! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...