Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

flower_power

coffieshop naam plaats & waarom

Recommended Posts

Here are some of the winning entries: 2006

 

Cannabis Cup

1st - The Greenhouse with "Arjan's Ultra Haze" (met 7 punten verschil op Barney's nr.2)

2nd - Barney's Breakfast Bar with "G13 Haze"

3rd - Grey Area with "Martian Mean Green"

 

Indica Cup

1st - Big Buddha Seeds with "Big Buddha Cheese"

2nd - Ceres Seeds with "Fruity Thai"

3rd - Barney's Breakfast Bar with "Night Shade"

 

Sativa Cup

1st - Kiwi Seeds with " Mako Haze"

2nd - Paradise Seeds with "Opium"

3rd - Big Buddha Seeds with "Blue Cheese"

 

Dutch Hash Cup

1st - Barney's Breakfast Bar with "Barney's Rubble"

2nd - De Dampkring with "Waterworks"

3rd - The Greenhouse with "Masterkush Isolator"

 

Import Hash Cup

1st - Barney's Breakfast Bar with "Caramello Cream"

2nd - The Greenhouse with "Caramello Royal"

3rd - De Dampkring - with "Rifman's Nore :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor wietkwaliteit os uit leeuwarden, egt heerlijke wiet en veel keuze.

Om lekker te zitten, zo iezo repelsteeltje, daar hebben ze ook wel goede wiet trouwens!

ik vind de wiet in leeuwarden trouwens wel echt goed, vind het lekkerder dan in andere steden waar ik ben geweest (groningen, utrecht, zwolle, enschede, hengelo maastricht, heerlen en alle steden in friesland). Maar enschede is toch wel echt het diepte punt. De wiet is slecht gedroogd en ook niet echt lekker en de vriendelijkheid is echt kilometers ver te zoeken..

Edited by anno

Share this post


Link to post
Share on other sites
moet ik nog eens binnespringen voor die neville...

 

ben gisteren (en vorige week ook al) in coffeeshop new wave en eurogarden in eindhoven geweest.

in de new wave vorige week lekkere snowwhite gescoord.normaal 9eur gr. maar als je een zakje van 5gr. koopt krijg je het voor 35eur,dus 7eur gr.

zo ook gisteren lekkere white widow en super santamaria :P

wat me in new wave opvalt is dat de menukaart van de ene dag op de andere volledig kan veranderen.

 

in de eurogarden was de white widow sold out,maar er stond ook silver haze op de menu :P

gelijk die gekocht en lekker gerookt terwijl ik daar gebruik kon maken van het net.was een lekker weedje om af en toe eens te roken,maar voor dagelijks heb ik liever men white widow.

 

beiden zeer moderne shops,lekkere weed en mooie dames achter de balie :D wat wil je nog meer :)

 

volgende week ga ik naar coffeeshop pink en de grasshopper in eindhoven :D

iemand suggesties welk soortje ik daar zeker moet proberen?

bij de grass moet je emnezia haze neemen die is echte super en kristel joints ik denk een van de best joints die er zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The New Balance Zwolle: SUPER shop, 14 soorten wiet en 15 soorten hasj.. allerlei prijsklasses (albino7,50 duurste en skunk mix 5euro goedkoopste, hasjies 4euro goedkoopste maroc en 14euro voor de iceolator :verrygood )

 

Erg vriendelijk personeel gratis kopje thee bij aankoop van wiet/hasj aantal waterpijpen en andere dingen te koop in de shop..

 

aanraders: Crystal WW, Albino, Skywalker

Iceolator, black bombai

 

Benik t helemaal mee eens en t binnehof heeft ook cker goede wiet, maar de Sky is ook best rilekst.

Die Orangebud van ze is sow lekker te verkruimelen :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,2,3, Rotterdam bijlandselaan, omdat je er zo achterlijk veel Hasj krijgt (10 euro hasj = 6 blowtjes)

 

De Challenger Rotterdam: Omdat je daar voorgedraaide van 3.5 euro hebt waar je hem met z'n 3en gewoon zwaar spaced.

 

De Koffieshop Rotterdam (klein shopje vlakbij de Meent / Trefpunt) Omdat ze daar de sterkste skunk verkopen en omdat ze het vaak al gescrumt verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch niet chill om je wiet al verkruimelt te krijgen? Wil graag zien wat ik koop, en een goede indruk van de kwaliteit krijg ik niet door naar gruis te kijken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reefer, Rotterdam Meent

Gewoon omdat ik 9 van de 10 keer weinig heb aan te merken op de kwantiteit en kwaliteit daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeadShop in Nijmegen voor de wiet, de Kronkel voor de gezelligheid en redelijke wiet alleen duurder verhoudingsgewijs.

 

~dikkejat0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker in Goes..

Waarom?

1 van de 2 in Goes :X

Beter en goedkoper dan die andere

Relaxt sfeertje

 

Hallo,kun je mij vertellen welk adres deze shop heeft?

Ik weet dat het in de buurt is van High Life in Goes...

 

vr grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige shops die ik al deed zijn die in Maastricht, Terneuzen, Roosendaal, Bergen op Zoom en Breda.

Een 30 tal in totaal. Als ik daar persoonlijk moet tussen kiezen ga ik toch wel voor De Baron in Breda.

ik heb er vanavond 5 gram Amnesia haze gekocht voor 60€ en 5 gram Super haze Baron Special voor nog geen 50 €. Maar die zijn onvoorstelbaar goed.

Net iets beter dan de Silver Haze en Neville haze van de Easy going in Maastricht (mijn tweede favoriete shop).

Heb alles nagewogen als test en inderdaad volledig correct!

Ze hebben ook tal van andere soorten zoals NYCD en Haze C5. Erg vriendelijk daar, mocht alles zien en ruiken.

Ze hebben er vaak een tiental soorten waaronder veel Haze soorten. Is verdomd goed gegeven en echt wel kwaliteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 gram Amnesia haze gekocht voor 60€ en 5 gram Super haze Baron Special voor nog geen 50 €. Maar die zijn onvoorstelbaar goed

 

En hoevaak doe je dat? Als je 3 of 4 keer niet naar de shop gaat kan je je eigen kweekje beginnen en dan kan je lekker je eigen haze kweken! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En hoevaak doe je dat? Als je 3 of 4 keer niet naar de shop gaat kan je je eigen kweekje beginnen en dan kan je lekker je eigen haze kweken! :)

 

Ben ik van plan maar ja hier in België zijn ze strenger en je mag maar 1 plant hebben en dan het probleem zoals bij de meeste jongeren die nog bij hun ouders wonen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

New Generation, Delfzijl. Enige in +/- 30kilometer omtrek. Beste sneeuwwitje van de prov. Groningen wat verkrijgbaar is bij shops. Nothing beats homegrown. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga meestal naar de Speak Easy in 's-hertogenbosch...

De wiet en hasj is op het moment niet echt super goed, maar wel kei gezellig daar..

 

En sinds 2 weken ofzo, ga ik ook wel regelmatig naar de Twins ook in 's-hertogenbosch.

Dat is echt een super mooie twins, voor 's-hertogenbosch is het best wel groot, echt super mooi gewoon, zij hebben ook prijzen gewonnen enzo..

en de wiet en hasj is ook gewoon kei goed, ook met een mooie prijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal het eigelijk altijd bij future in amsterdam,

meestal haal ik vrijdag 20 euro ww en 20 euro warme oortjes, dan krijg ik altijd pakje big vlo

en pakje tips bij, ik vind goeie shop, cker goeie kwali, de ak47 is daar ook goed,

 

de prijs zijn ook wel netjes ww= 6.50 ak47=7.50 en warme oortjes weet ik niet zo uit me hoofd , ben meer hasj roker en jullie?

 

gr nick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookte altijd hasj, hasj en nog eens hasj

En nu zit in binnenkort met een hele hoop wiet, en een beetje hasj.. en die hasj bewaar ik dan voor vakanties, lekker chillen, met hasj :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling ok ok :tu

leuk om te horen :specool

 

de meeste vriende van mij zijn die wiet rokers , en die zijn toch wel anders space als mij

door de hasj geeft ander effect vind ik, het komt rustigere en bouwt uit:)

wiet komt bij mij in 1 klap hihi:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ik ook wiet is BAM stoned, dat moet ik ook echt puur roken en dan niet teveel(nu, vroeger ging het er in als cake, gewone cake)! Hasj vind ik ook lekkerder qua smaak.. en ik kan er een heerlijke high mee bereiken die niet te merken is aan me, maar ik voel me zo super energiek en vrolijk, was altijd erg gezellig :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal ik woon in ede en haal me jointje overal als het moet

 

maar voor mij blijft op nummer 1 toch echt de KINK in ede ik reis ( nog ) niet het hele land af om wiet te halen maar ben wel in soon 20 shops geweest ( als ik mijn ov heb worden dat er veel en veel meer:D)

 

ik vind dat de beste shop omdat er een relaxte eigenaar werkt, je goede passen krijgt, redelijke prijs kwaliteitsverhoudings is en genoeg op het menu staat ( niets irritanter als je bijna niks te kiezen hebt).

ook zit het in een nieuw gebouw ( voor de mensen die er al zo'n 4 jaar neit zijn geweest het zit nu op de HALTE 5 dat is zo'n 200 meter meer naar links richting museumplein, helaas is die oude stalen coffeeshopgebouw gesloopt). er is veel te doen darten, polen, fotoshoot, pokeren( ook wel toernooitjes), gamen (ps2), dammen en lekker chillen aan de bar. ook kom alles door lekaar heen er jong-oud alochtoon- autochtoon en dat maakt het super gezellie ( nix leukers dan met een oude rot in het vak lullen over de tijd van toen). men kent elkaar ( inieder geval van gezicht). ook worden er uitstapjes geregeld ( helaas was ik met het skien niet mee SORRY JONGENS).

 

 

daarom GEWOON EEN TOP SHOP

 

waar ofniet???

 

mensen die deze shop kennen, laat ff jullie mening horen!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn "Stamshop" is en blijf t toch wel de Crow aan de hooigracht in Den haag.

Vroeger altijd de V8 (specialiteit van t h uis;)), tegenwoordig de bubble's , 5 gram voor 35E en altijd een knalharde dikke top.

De echt heftige weed nitro verkopen ze er ook al jaren, deze is echter wel duurder en grootste zak is 20E.

De shop zelf is gewoon relaxed,onlangs na tijdelijke sluiting helemaal verbouwd en BIJNA klaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

New Balance in Zwolle.

 

Uitstekende kwaliteit wiet en hash.

 

Deskundig personeel.

 

Regelmatig exclusieve soorten.

 

Het is vlakbij de Donner Kebab :P

 

 

 

gerard :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...