Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

flower_power

coffieshop naam plaats & waarom

Recommended Posts

coffee &dreams in leiden, in tegenstelling tot een hele hoop shops wordt hier de weed voor je neus afgewogen en heb je de mogelijkheid te kiezen of je grote of kleine toppen neemt, naar mijn mening veel beter dan die geplette voorgemaakt zakjes. Ook hebben ze een goed assortiment met verschillende sterktes en smaken.. Het personeel is beleefd en weet waar ie het over heeft, in tegenstelling tot sommige kneuzen die al het groen hetzelfde vinden.

ook kan je er terecht voor een klein assortiment pijpjes en blunts.

 

greetz

 

sWEEDy:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valt wel op die eindhovenaren hier! en ook allemaal dezelfde mening. PS check de Ali baba ofzoiets vanaf berrekuil naar de DAF voor de brug naar rechts mooie tent (interieur) en de POLM is supergoed.

 

Xnaady

 

dat is volgens mij de sindbad die je bedoelt.

idd een mooie shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je uit belgie komt ga naar breda en bezoek:

Paradijs

Pax (den boot) (voor men hash)

de Baron (voor men wiet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

The New Balance Zwolle: SUPER shop, 14 soorten wiet en 15 soorten hasj.. allerlei prijsklasses (albino7,50 duurste en skunk mix 5euro goedkoopste, hasjies 4euro goedkoopste maroc en 14euro voor de iceolator :verrygood )

 

Erg vriendelijk personeel gratis kopje thee bij aankoop van wiet/hasj aantal waterpijpen en andere dingen te koop in de shop..

 

aanraders: Crystal WW, Albino, Skywalker

Iceolator, black bombai

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik haal nog steeds knetter in de birdy in haarlem das een silverhaze

en ook die white widow is goed te roken bovendien krijg je bij aankoop van 48 euro 6 euro gratis en soms staat er een lekker ding achter de toonbank :verrygood :no :P

ik kreeg bij 24 eetjes al 6 extra!!!!

 

hele goede shop wel! alleen aan de andere kant van haarlem!

 

ik haal meestal bij THEEHUIS de overkant super goede en gezellige shop! met veel weedjes en hasjes van super qualiteit en de preis is ook goed!!

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gili Senang - Drachten

Jo Horsleech..

Waar zit gili senang? Zit die in het kleine steegje of op de kade vlak bij feu?

 

Mensen mochten jullie ooit in Heerenveen zijn ga dan naar mijn favoriete Shop

 

Naam: De wit

Plaats: Heerenveen

Straat: De vermaningssteeg (steegje achter discotheek de Muis)

Waarom naar De Wit: De zakjes (vooral wiet) zitten lekker vol en ze hebben een varieërende menukaart. Van de bekende soorten zoals K2, white widow en snow white to de onbekendere wietjes zoals Top (<-- dat is een killer mensen), red hair en lightining.

Specialiteit: Snow white en K2 en Maroc hasj van 12,50€/gram

Minste soort: Qua smaak zeg ik TOP..maar als je echt helemaal dood wil dan moet je juist TOP hebben..je wordt gegarandeerd zo stoned als een banaan. Als je het zakje open trekt dan denk je echt dat Saddam het gekweekt heeft want het stinkt.

Website: http://www.smokin.nl/coffeeshopdewit/

 

 

De wit is geen grote shop maar heeft hele goede shit. Ook hun hasj (niet veel soorten) is echt super lekker. Ze hebben Maroc (5 en 12,5 €/gram), Turk, Himalaya en iets met boedha.

Ze controleren altijd op leeftijd...

 

Probeer het maar eens.

 

Jeff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo Horsleech..

Waar zit gili senang? Zit die in het kleine steegje of op de kade vlak bij feu?

 

Mensen mochten jullie ooit in Heerenveen zijn ga dan naar mijn favoriete Shop

 

Naam: De wit

Plaats: Heerenveen

Straat: De vermaningssteeg (steegje achter discotheek de Muis)

Waarom naar De Wit: De zakjes (vooral wiet) zitten lekker vol en ze hebben een varieërende menukaart. Van de bekende soorten zoals K2, white widow en snow white to de onbekendere wietjes zoals Top (<-- dat is een killer mensen), red hair en lightining.

Specialiteit: Snow white en K2 en Maroc hasj van 12,50€/gram

Minste soort: Qua smaak zeg ik TOP..maar als je echt helemaal dood wil dan moet je juist TOP hebben..je wordt gegarandeerd zo stoned als een banaan. Als je het zakje open trekt dan denk je echt dat Saddam het gekweekt heeft want het stinkt.

Website: http://www.smokin.nl/coffeeshopdewit/

De wit is geen grote shop maar heeft hele goede shit. Ook hun hasj (niet veel soorten) is echt super lekker. Ze hebben Maroc (5 en 12,5 €/gram), Turk, Himalaya en iets met boedha.

Ze controleren altijd op leeftijd...

 

Probeer het maar eens.

 

Jeff

 

Gili is die het dichtst bij feu, vlak naast Champino..

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop de stichting op de stadhoudersweg in rdam,naast t postkantoortje.(hoewel je er niet kan blijven hangen,meer een afhaalcoffeeshop)

de coffeeshop van ger de zwaan van stichting medicinale cannabis,

altyd goede,zuivere wiet,lekkere soortjes,pryzen vanaf 5 euro tot 6,50 per gram,en altyd een gratis highlife en essensie.

en daarnaast steun je er meteen een goed doel mee,namelijk de belangen voor medicinale cannabisgebruikers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierzo in de shop krijg je helemaal niks! Nooit wat extra, geen spaar systeem, geen gratis koffie, geen boekies, NIKS! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal rook ik Silver Pearl van Tuda Fruta (afhaalshop, dus tl verlicht, een hok zal maar zeggen) of de SP van Krimson.

SP is een lekker zacht rokertje net als K2.

Ga er zo een draaien, lekker tv aan en relaxen :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeshop Muze in tilburg

beste shop vind ik persoonlijk

gezellig,vriendelijk eigenaars :no

veel soorten haze waaronder silver,neville,demolition,muzehaze...

en veel goede andere weedjes en hash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen de haze is goed daar bij de Muze, maar ook de Santa Maria en Misty zijn aanraders.

 

Ook Coffeeshop Africa is een aanrader voor hash. :wOOt

 

Grtz B&C :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet alleen de haze is goed daar bij de Muze, maar ook de Santa Maria en Misty zijn aanraders.

 

Ook Coffeeshop Africa is een aanrader voor hash. :smoke

 

Grtz B&C :wOOt

idd de santa is daar ook lekker.

 

coffeeshop africa is pas terug open dacht ik,daar vind ik de mexican haze :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op moment alleen Nevill's Haze bij Africa, SUPER :wOOt

 

En net briefje, wegens wietschaarste bla bla bla, heb ik nog niet veel gezien bij andere shops, die gooien gewoon prijzen omhoog. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de mazzelaar in den haag de beste

 

hun zeggen gewoon eerlijk als ze een kut partij wiet hebben en ook eerlijk als ze goeie wiet hebben

 

en het is daar gwoon altijd beregesellie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op moment alleen Nevill's Haze bij Africa, SUPER ;)

 

En net briefje, wegens wietschaarste bla bla bla, heb ik nog niet veel gezien bij andere shops, die gooien gewoon prijzen omhoog. :wacko:

moet ik nog eens binnespringen voor die neville...

 

ben gisteren (en vorige week ook al) in coffeeshop new wave en eurogarden in eindhoven geweest.

in de new wave vorige week lekkere snowwhite gescoord.normaal 9eur gr. maar als je een zakje van 5gr. koopt krijg je het voor 35eur,dus 7eur gr.

zo ook gisteren lekkere white widow en super santamaria :wOOt

wat me in new wave opvalt is dat de menukaart van de ene dag op de andere volledig kan veranderen.

 

in de eurogarden was de white widow sold out,maar er stond ook silver haze op de menu <_<

gelijk die gekocht en lekker gerookt terwijl ik daar gebruik kon maken van het net.was een lekker weedje om af en toe eens te roken,maar voor dagelijks heb ik liever men white widow.

 

beiden zeer moderne shops,lekkere weed en mooie dames achter de balie :nerd wat wil je nog meer :oeps

 

volgende week ga ik naar coffeeshop pink en de grasshopper in eindhoven :search:

iemand suggesties welk soortje ik daar zeker moet proberen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu op dit moment ligt er hele vette santa maria bij de shop van ger de zwaan.

echt een wietje waar je ongeremd en fucking geil van wordt,

en de smaak,zo ouderwets lekker gewoon,de goede oude tyd...

7 euro een gram,maar over 1 jointje deed ik een half uur,

normaal 10 minuten......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn favo shop hier in maastricht is toch wel coffeeshop slow motion.

 

Naam: Slow Motion

Plaats: Maastricht

Straat: Bourgognestraat 10A (ong 2 minuten van station)

Waarom naar De slow: Ze zijn "vrijgevig" wat wiet en hash betreft, en het is allemaal goede kwaliteit en alles is ook altijd goed droog!

Specialiteit: Slow Haze(11E/GR

Minste soort: De bio Skunk. T is wel lkkr om te roken maar je moet volgens mij 2 kilo roken wil je er wat van merken

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Lachende Paus

 

Waar? Rotterdam

Waarom? Zeer veel keus en een goede kwaliteit voor een shop (tevens ook een smartshop).

 

alleen de laatste keer dat ik er wat van gerookt had was alweer een tijd geleden, ben nu gestopt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MikY

vertel eens wat meer over die shop, soortjes/prijs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...