Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kimmie

Opgerold

Recommended Posts

ik ben 2 weken geleden opgerolgd en kon met kerst mijn huis niet in

het hennepteam heeft zo 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt.

 

nou is mijn vraag wat mag het hennepteam eigenlijk allemaal doen als ze je oprollen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben 2 weken geleden opgerolgd en kon met kerst mijn huis niet in

het hennepteam heeft zo 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt.

 

nou is mijn vraag wat mag het hennepteam eigenlijk allemaal doen als ze je oprollen?

 

 

ik denk dat ze je zeker je huis in moeten laten,maaar misschien was je niet thuis op t moment van de bust,vraag het de politie

normaal zet de politie het seon team in ,omdat ze het te druk hebben met andere dingen,het seon team kan behoorlijk tekeergaan en dingen in beslag nemen die niets met het kweken te maken hebben,zoals een x box of een flat screen tv

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben 2 weken geleden opgerolgd en kon met kerst mijn huis niet in

het hennepteam heeft zo 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt.

 

nou is mijn vraag wat mag het hennepteam eigenlijk allemaal doen als ze je oprollen?

Aye ... en nu komt er een uitzettingsprocedure van de woningbouwvereniging ?

 

... 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt. :wOOt

 

:P Da's lekker ... ?! Word je ook nog eens aan de schandpaal genageld !

Ik zou uitzoeken, of dat wel geoorloofd is en zéker een foto ervan maken en het bord (proberen te) bewaren. Ik begrijp dat je nu wel je woning weer in kan ? De kans is groot dat er procedures worden opgestart. Ga dìrect naar de G.G.D. met de foto van je "opplakbiljet" en zeg hen dat je hierdoor overspannen bent; drink eerst tien bakken sterke, zwarte koffie; dat doet je lekker hyperactief worden. Vertel de rechter van je ervaringen, misschien krijg je clementie (?) ... :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ik je gelijk maar uit de droom helpen,

als je een behoorlijk aantal plantjes/stekjes had staan,

gaat de woningbouw zeker over tot uitzetting!

en de rechter zal daar waarschijnlijk in mee gaan,

helemaal als je ook nog stroom hebt geleend, en het een en ander hebt verbouwd in de woning,

dan zal de woningbouw zeker tot het uiterste gaan,

de meeste woningbouw verenigingen hebben een uitzettingsbeleid vanaf 20-30 plantjes,

en omdat de meeste het hebben opgenomen in het huurkontrakt,

staan ze sterk voor de rechter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar de woningbouw kan niet zomaar vanalles in het contract zetten wat ze willen ,zij hebben zich net zo goed aan de grondwetten te houden . Je hebt altijd huurrechten !

 

Een woningbouw zal vaak proberen er geen rechtzaak van te maken ,en jou proberen over te halen om vrijwillig te vertrekken. Of ze wekken de indruk die macht wel te hebben.

 

Geen enkele woningbouwvereniging heeft het recht om jou gelijk uit huis te gooien !!! Dit moet je gewoon weigeren en dan komt het vanzelf voor de rechter,niks tekenen nog dus . Er zijn genoeg zaken te vinden waarin de rechter de woningbouwvereniging in het ongelijk stelt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Wat ìk me afvraag" ... Waarom ben je opgerold ? Slechte buurtgenoten ?

Gròte bek gehad ? ... maar ik houd op !

Succes, jongen/meisje(s).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 2 weken geleden opgerolgd en kon met kerst mijn huis niet in

het hennepteam heeft zo 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt.

 

nou is mijn vraag wat mag het hennepteam eigenlijk allemaal doen als ze je oprollen?

 

 

ik denk dat ze je zeker je huis in moeten laten,maaar misschien was je niet thuis op t moment van de bust,vraag het de politie

normaal zet de politie het seon team in ,omdat ze het te druk hebben met andere dingen,het seon team kan behoorlijk tekeergaan en dingen in beslag nemen die niets met het kweken te maken hebben,zoals een x box of een flat screen tv

 

het punt is dat ik mijn bed werd uitgetrokken door de politie en zon hennepteam

 

ik ben 2 weken geleden opgerolgd en kon met kerst mijn huis niet in

het hennepteam heeft zo 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt.

 

nou is mijn vraag wat mag het hennepteam eigenlijk allemaal doen als ze je oprollen?

Aye ... en nu komt er een uitzettingsprocedure van de woningbouwvereniging ?

 

... 'n groot bord met "weer een opgerold" op mijn raam geplakt. :wOOt

 

:P Da's lekker ... ?! Word je ook nog eens aan de schandpaal genageld !

Ik zou uitzoeken, of dat wel geoorloofd is en zéker een foto ervan maken en het bord (proberen te) bewaren. Ik begrijp dat je nu wel je woning weer in kan ? De kans is groot dat er procedures worden opgestart. Ga dìrect naar de G.G.D. met de foto van je "opplakbiljet" en zeg hen dat je hierdoor overspannen bent; drink eerst tien bakken sterke, zwarte koffie; dat doet je lekker hyperactief worden. Vertel de rechter van je ervaringen, misschien krijg je clementie (?) ... :wOOt

 

nou dat kl*te bord was weg voordat ik er uberhaubt een foto van kon maken maar of dat hennepteam dat heb gedaan of iemand die het bord wou hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook al zoiets van WTF!!

 

tis alleen niet bewust gericht op de blauwen, maar meer gericht op diefstal van de je dames. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Handig stuk , er staat precies in wat ze niet in beslag mogen nemen !! doen ze dat wel dan dan kun je het nog terug krijgen later. Vaak doen mensen vrijwillig afstand van alles dat met de kweek te maken heeft. Dat hoeft dus niet , je kunt die spullen gewoon weer gaan verkopen als je niet verder gaat kweken .

 

 

 

"let op voor valkuilen, het onder stroom zetten van deurknoppen en natriumvallen" WTF?? zijn er serieus mensen die zich hier me bezig houden

:wOOt

 

Reken maar!! stel je een bedrijfshal vol wiet voor ,er is veel geld in het spel .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reken maar!! stel je een bedrijfshal vol wiet voor ,er is veel geld in het spel .

ja, ok maar het heeft zo'n hoog "home alone" gehalte. je zou toch betere/andere beveiligingen kunnen voorzien voor een grote operatie...

 

edit: sux voor je dat je gepakt bent. veel sterkte nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lees dat maar eens door :wOOt

Ik dènk dat de waarschuwing tegen 'booby-traps' gegrond kan zijn. Ik ben het eens met ray, dat deze niet dirèct tegen de 'blauwen' zijn gericht, maar vooral ook tegen diefstal door anderen. Of het verstandig is ? Zo'n dief met 'brandwonden/botbreuken' zal zich onder doktersbehandeling (moeten) stellen en ik dènk dat de locatie dirèct gelèkt zal worden naar de 'blauwen', tezamen met de waarschuwing voor 'booby-traps'. De eigenaar van de plantjes, vermits bekend natuurlijk, zal, buiten de boete voor de plantjes, een (zeer) zware straf krijgen voor het 'in gevaar brengen van overheidsdienaren' en als de dief bekend is ook bestraft worden voor het toebrengen van (zwaar) lichamelijk letsel. Dus ... héél onverstandig ! Twee gemene rottweilers in het hok is een betere oplossing, die worden dan, in het geval van een inval, vermoedelijk 'onschadelijk gemaakt' door de 'blauwen', maar er staat geen extra straf op het hebben van 'deze lieve hondjes'.

Het punt is dat ik mijn bed werd uitgetrokken door de politie en zon hennepteam.

...

Nou dat kl*te bord was weg voordat ik er uberhaubt een foto van kon maken maar of dat hennepteam dat heb gedaan of iemand die het bord wou hebben ?

Dus ze hebben je 'deur ingetrapt' terwijl je op bed lag (of wellicht met een 'slotenmaker' je deur geforceerd) ? Da's ook wat ... Konden ze niet eerst netjes aanbellen ? :wOOt Heb je al wat gehoord van je huiseigenaar ? Of woon je in een koopwoning ? Ik wens je veel sterkte toe !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus ze hebben je 'deur ingetrapt' terwijl je op bed lag (of wellicht met een 'slotenmaker' je deur geforceerd) ? Da's ook wat ... Konden ze niet eerst netjes aanbellen ? :wOOt Heb je al wat gehoord van je huiseigenaar ? Of woon je in een koopwoning ? Ik wens je veel sterkte toe !

 

met een slotenmaker en woon gelukkig in een koopwoning

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het kut voor je

zeker als ze zo ook nog een bord voor je huis planten

btw yousendit link werkt nietmeer

Share this post


Link to post
Share on other sites
thx mikeh kan ik me voorbereiden op ongewenste bezoekers

 

Ga je nu ook een natrium val maken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

thx mikeh kan ik me voorbereiden op ongewenste bezoekers

 

Ga je nu ook een natrium val maken :wOOt

 

 

Iemand gister 8uur nieuws ofzo gezien?

Bij ontdekking van een hennepkwekery, grote boete, bord voor je huis zoals hierboven genoemd word, en je word gelijk je huis uit gezet, en je kan een heleboel kosten gaan betalen als je ook nog met stroom hebt zitten te kloten.

 

Doel: Ze zorgen dat er alleen grote wietkwekerijen overblijven en dat de kleinere commenciele kwekers het wel gaan laten om kleinere kwekerijen op te gaan zetten omdat de risico`s tegroot zijn.

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan gaan wij dus nog sneaker kweken , en veiliger !

Ik ben super vers op dit forum,en heb jullie verhalen met name over hoe en wat je moet doen om een goede kweek resultaten te halen met grote intresse gelezen.

Ik ben nl. met een kast 2 vierkante meter begonnen maar twijfel nu toch wel ,want gister in rotterdam weer een colega de klos.

Ik hoorde dat ze speciaal om kleine kwekerijen zoeken.

Ik heb al behoorlijk geinvesteerd Lampen bouwmatriaal enz.

Ik ga de kweekruimte die ik op een geisoleerde zolder boven de garage heb nu toch ook nog maar voorzien van een isolerende laag, en antie detectie folie aan de binnenkant plakken, licht en lucht dicht had ik hem al.

Uitvoer op een bestaande schoorsteen,Het moet natuurlijk zo weinig mogelijk opvallen.

Alleen de energie rekening gaat omhoog nu is m'n vraag kunnen ze het verbruik van twee lampen op een of andere manier registreren ,ik betaal uiteraard gewoon voor wat ik gebruik. en dacht zelf dat een souna en/of een zonnebank ook zo'n stijging van het verbruik laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang jij netjes betaald is er niemand die wat vraagt.

 

let met de antidetectiefolie wel op dat je ruimte tussen de folie en je muren laat anders heeft het geen werking !!!!!!

 

oja, wees er zeker van de je de goede haalt, dus ff rondsnuffelen want er is ook kut detectiefolie op de markt

Share this post


Link to post
Share on other sites
zolang jij netjes betaald is er niemand die wat vraagt.

 

let met de antidetectiefolie wel op dat je ruimte tussen de folie en je muren laat anders heeft het geen werking !!!!!!

 

oja, wees er zeker van de je de goede haalt, dus ff rondsnuffelen want er is ook kut detectiefolie op de markt

De reden waarom ik het vraag is omdat ik het volgende op nu.nl had gelezen.

(heb ik rechtstreeks geknipt en geplakt).

De nieuwe aanpak, waarin politie, energieleverancier Eneco, het Openbaar Ministerie en de Belastingdienst samenwerken, is dit jaar - na een proef - officieel ingegaan. Rotterdam vermoedt dat door de hele stad ongeveer 5000 kwekerijen zijn ingericht. Geen enkele hennepkwekerij zal het overleven in de stad, waarschuwde burgemeester Opstelten.

 

Ik zelf woon niet in Rotterdam maar ik zou volgens mij de hele zooi uitruimen en stoppen als ik de boel niet goed voor elkaar had.

Als de hele bubs samenwerkt, dan is het toch vrij makkelijk om een toename van energie te constateren(denk ik)

 

Maar goed weet iemand hoe de folie werkt, en waarom er ruimte tussen de folie en de muur moet zitten.

En hoe weet ik wat goede en slechte folie is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...