Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blowmonkey

Foto's Buitenkweek '05

Recommended Posts

Op het internet, aliengrowshop, femaleseeds.

 

Nog een paar foto's van de planten van m'n vriend, 1e is een WW'tje, 2e is een close-up van een purple die niet paars is geworden (green ambassador is het dan volgens mij), 3e en 4e zijn van dezelfde plant.

 

ww.jpg

purple17a.jpg

purple22.jpg

purple16.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan

echt heel mooi,heb me nog alleen maar beziggehouden met de witte soortjes,heb wel een redelijke tuin,maar ben omsloten langs alle kanten door buren,daarom geen buitenwiet meer! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer wat foto'tjes van de planten uit m'n tuin:

1) Purple op 6 en een halve week bloei ofzo, is al tegen de schutting omgevallen met dat klote weer een paar dagen geleden.

2) Orange Bud is een weekie later begonnen dan de purple, inmiddels al 2 meter 30 en vol met trichomes. Bijna een en al top, jammergenoeg nog geen close-upjes.

3) OB en PP naast elkaar.

4) Kleine purple bijna klaar om te oogsten.

5) Witte purple die net omgehakt is vanwege fucking veel toprot, schimmel bestendig my ass (de rest trouwens wel aardig schimmelbestendig).

6) Stekkie van een purple die ik heb gemaakt. Rare is dat de moederplant dus niet paars is gekleurd en wit/groen is gebleven. Deze is wel een stukkie mooier. :specool

7) De WW's die 2 een een half of 3 weken ofzo bloeien. Ga nog een afdakkie er boven proberen te bouwen maar of het nou nog iets uit gaat maken, sjah..

 

002.jpg

foto008.jpg

b03.jpg

foto005.jpg

foto004.jpg

foto011.jpg

foto003.jpg

 

 

Nu de plantjes van binnen:

1) WW # 1 is de groenste van het stel.

2) WW # 2 is al een heel stuk geler, 8 wk bloei ofzo, hou het niet echt precies bij. Kunnen binnen kort ook wel om.

3) Orange bud.

4) OB van boven. Ben er achter gekomen dat ze een heel klein beetje last van spint heeft, niet dramatisch en maakt ook eigenlijk geen flikker meer uit aan het einde van de bloei. Ze kan nog wel een weekie, haartjes zijn aardig wit nog.

5) Stekkie van de bagseed die een "beetje" last heeft van der zware bloemetjes.. :verrygood

6) Bagseed stekkie hoofdtop.

7) Wat er van het bagseed stekkie over is, geen idee hoeveel het is.

 

018.jpg

019.jpg

013.jpg

012.jpg

016.jpg

foto015.jpg

028.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit!

 

Maar waarom laat iedereen zijn takken enzo eraan zitten ik bedoel je kunt toch veel meer kwijt zonder takken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus
Ziet er goed uit!

 

Maar waarom laat iedereen zijn takken enzo eraan zitten ik bedoel je kunt toch veel meer kwijt zonder takken?

als je ze hangend droogd stroomt er nog sap naar de buds waardoor het zoeter word...

( ik denk niet dat het echt verschil gaat maken trouwens, maar sommige mensen denken dat het wel degelijk zo is.)

 

maar als je ze liggend droogt heb ik geen idee waarom je de takken eraan zou

laten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, wat maakt het in vredesnaam uit? Het is gewoon snel geknipt omdat we er nog een foto van wouden maken. De takken komen der echt wel af hoor.. Jullie maken er een beetje een probleem van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer er niet echt een probleem van te maken, maar ik heb de ervaring dat knippen van een hele plant maar irritant is. Maar dan vind jij dus niet zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze totaal niet, zit ongelooflijk weinig blad aan en ze was echt zo klaar. Kben nu wel bezig een buiten plant in z'n geheel te knippen, de ruimte nog niet om alles te laten drogen op rekkies, dus die hangt ondersteboven. Das wel een tyfus werk, maarja..

 

Maar waarom hebben we het over het knippen, WAT VINDEN JULLIE VAN DE PLANTEN? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die op foto 2 vanaf boven bij de buitenplanten ziet er erg goed uit ! en , zie ik het goed , groene toppen en paarsachtige bladeren?

 

En die binnen zijn tenminste goed rijp ! zo te zien . Je hebt het geduld gehad te wachten.

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij regulier zaad heb ik door de jaren(vroeger)geen enkele keer 1 plant gehad die de herma factor bezat,tegenwoordig kruisen ze er maar op los zonder te weten waar ze mee bezig zijn,ook PROBEREN er veel 100% vrouwelijk zaad te winnen,wat echter niet eenvoudig is,daarom ben je nu al niet zeker meer (zoals jij) dat je herma's meekweekt,als leek zit je dan al snel met bevruchte vrouwtjes,deze geven op hun beurt dan ook weer met veel kans verschillende herma's...Daarom koop ik liever zaad bij een zaadbank met een goede reputatie,zodat ik bijna zeker geen herma's krijg,zit je met bakken zoals ik kan het snel te laat zijn om tijdig te ontdekken welke plant herma is met alle gevolgen vandien!Daarom nogmaals koop liever zaad bij een goede zaadbank of vriend waarvan je zeker weet dat ze de goede genen hebben...

Hier wou ik nog ff op reageren : Ook reguliere zaden bezitten vaak de herma factor ,maar of die naar boven komt is afhankelijk van de omstandigheden. Staan de planten er redelijk goed bij dan blijven het gewoon een vrouwen zonder mannelijke bloemen.

 

Er zijn maar heel weinig echte volle vrouwen (XX) te vinden waar de herma factor helemaal niet inzit, 1 op de 1000 ongeveer!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

de planten zien er schitterend uit! :verrygood

vooral die ene purple :smoke :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die op foto 2 vanaf boven bij de buitenplanten ziet er erg goed uit ! en , zie ik het goed , groene toppen en paarsachtige bladeren?

Ja van die Orange Bud komt wel een grammetje of 200 van af, als ze tenminste afbloeit, ze heeft totaal geen last van rot ook nog.

 

Die purple is helemaal paars gekleurd inderdaad, met het wat koudere weer was ze binnen een week helemaal paars, toppen zijn heel lichtjes paars/lila gekleurd, rond de toppen blijven alleen nog wat groene blaadjes zitten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeilijke vraag. Het ligt er vooral aan hoeveel blad er tussen de toppen zit en hoe compact de plant is. Ik zie vaker dat stekken een compactere bouw hebben dus ik zou over het algemeen stekken zeggen, neemt niet weg dat er talloze uitzonderingen zijn. Zoals mijn purples.. Helse planten om te knippen zeg. :verrygood

 

Ik denk dat m'n purple stekkie en de 2 orange buds (ondanks de grootte van de ene) die ik in de tuin heb staan nog het makkelijkst te knippen zullen zijn, als we de binnen planten niet mee tellen natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net de indoor WW's geknipt, samen met de bovenkant van de orange bud. Hele netje vol, das dus samen met de vorige plant al over de 150 gram (droog), staat nog meer dan de helft van een orange bud ook. Eindelijk eens een mooi binnen oogstje dus.

 

Maargoed, nog wat foto's van buiten geschoten, paar mooie close-ups ertussen.

 

1) Afgebonden orange bud, niet groot geworden maar mooie toppen.

2) Pure Power Plant, nu 3-4 weken in de bloei ofzo, beetje laat maarja.

3) Nog een fototje van het purple stekkie, heeft nu al rode bladeren. :specool

4-5) Grote purple close-upjes.

6-8) Grote Orange bud close-upjes. :verrygood

 

b10.jpg

b12.jpg

b05.jpg

b21.jpg

b17.jpg

b22.jpg

b14.jpg

b16.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kan je trots op zijn ziet er heel goed uit happy smoke m8 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je ook eens een paar foto's zonder flits maken? Van die flits

wordt alles zo overstraald. Daar lijken de toppen zo wit van... Zie

je ook geen details meer...

 

Mooie top hoor! Mooie foto's ook :verrygood:):specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Zonder flits zou het trouwens net zo wit zijn....

Jij geweldenaar! :verrygood

 

Maakt niet uit. De foto's zijn mooi hoor. Dat meen ik :specool

 

Flits op overwegend wit raakt een beetje overstraald. hier

kun je het zien:

 

27bz.th.jpg

 

16jj1.th.jpg

 

Verder zal ik mijn mond er over houden in je topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...