Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

Zoektocht Naar De Oldschool White Widow 90's Cut - (Dutch Passion / Paradise Seeds)

Recommended Posts

Jammer dat DP nog steeds moeite heeft om herma ongevoelige variëteiten op de markt te brengen.Is wel apart een doerian aroma icm uien, breng je toch een beetje in de Aziastische sferen & krijg ook gelijk trek om iets te wokken.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dutch shemale passion

 

gallery_42960_19394_147779.jpg

 

gallery_42960_19394_1387204.jpg

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_42960_19394_1936687.jpg

 

PS#4 heeft een heel apart bubblegum (van de shop) geurtje, voornamelijk zoet maar met een complex kruidig kush accent erin

 

PS4 en PS5 gaan na dit rondje in reveg

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan DP volgend jaar ook een boot afhuren voor de Pride zaterdag. :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een Doerian is facking verboden in openbaar vervoer met een reden.

Sommige mensen moeten al kokkebukken als ze het ruiken,en heb je een volgekotste tuktuk of trollenbus.

 

 

Herma's is wel een dingetje vind ik,ik zou alles onherroepelijk terughalen en wegdoen als ik D.P. was.

Wat zeg ik?

Ik had ze niet eens ongetest willen verkopen,dat is best heel erg fout namelijk als breeder zijnde,je wilt toch voor je product kunnen instaan?

 

Plus geef je fem. zaadjes ook nog een bepaalde ''naam'' die niet wenselijk is wat mij betreft.

 

 

 

 

@ konopi : hebben ze dan ook een boot voor tweeslachtige planten? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis wel een idee voor A'dam een tweeslachtige boot :likken: :likken: :likken: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel een heel slechte score van DP :td

Heb je toevallig last van de warmte gehad ? Bij hogere temps krijg ik vaak hier en daar ballen ('bagseed' genetica wel).

 

'MadScientist' zal je iig wel een leuk moedertje opleveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de temp is idd een paar keer rond de 30 geweest. Maar bij een moederselectie vind ik stressbestendigheid even belangrijk als opbrengst. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben een Euforia clone die meurt als de nete, dikke opbrenger met buds van steen.

 

De zaden zijn via Scirocco bij ons gekomen en waren al zeeeer oud, grappig is wel zij was de enigste die kiemde en meteen een winnaar. Ze stinkt zo erg dat echt de geur van de dood erom heen hangt. Een echte RoadKillSkunk kandidaat.

 

Nooit echt veel goeds over DP gehoord door de jaren heen, en na zoiets weet je eigenlijk genoeg.

 

@Rodja, als je nou echt op zoek bent naar widow zou ik de Black widow van Mr nice proberen, daarnaast vind je het origineel in Mad Scientist. Zorg dat je de heri pheno's herkent en zo de ww eruit haalt. Herijuana herken je aan de golf bal top opbouw en de korte sativa uitstraling in zowel blad als plantstructuur, de ww is meer sativa/haze met meer puntige buds en het kruidige geurtje bij een stamrub.

 

Als je ze heb staan kijk ik wel mee, dan gooien we de heri pheno's aan de kant lol.

 

Pg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook interesse in de heri dus een mooie kruising is net zo welkom

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk doet het naampje er niet zo toe of dat het de echte echte classic is.

 

Mooi compact stabiel witsoortje met een oldschool aroma is wat ik zoek.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd doet de naam er tegenwoordig helemaal niet meer toe aangezien degene die het aanpakt net zoveel kennis heeft als t achterend van een varken lol, dus gewoon mooie wiet is al zat.

 

Jammer ik dacht dat je naar iets origineels zocht....., een mooie witte kun je overal vinden. Een Hammer of Dawn, lekker sativa en spierwit.., o en klaar in 50 dagen lol.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier geldt niet: met een witte blijf je zitten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hier aankomt met een mooie witte dan mag je aan de titten van de opkoper z'n vrouw zitten

Edited by Rodja
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hier aankomt met een mooie witte dat mag je aan de titten van de opkoper z'n vrouw zitten

 

Is het iets, die titten? :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, titt'n knèpe.

 

Misschien is deze nieuwe soort van Mr. Nice wat voor je, Critical HazexWidow, kunnen blijkbaar snelle planten tussen zitten. Of het een titt'nknijper is weet ik niet natuurlijk maar het lijkt me wel een hele interessante soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hier aankomt met een mooie witte dat mag je aan de titten van de opkoper z'n vrouw zitten

 

Is het iets, die titten? :likken:

het is een hele zoektoch waard, dus ik ben ook wel benieuwd! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hier aankomt met een mooie witte dan mag je aan de titten van de opkoper z'n vrouw zitten

Zwart geld voor spul als sneeuw... dat zijn de ritten!

 

kassa-huren.jpeg

 

Het is kassa want het wordt gepaft door de massa.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS#5

Skittles indica

 

gallery_42960_19528_1965140.jpg

 

gallery_42960_19528_30504.jpg

 

gallery_42960_19528_1479221.jpg

 

 

PS#4

Zoete bubblegum met kruidig kush geurtje erbij

 

gallery_42960_19528_994719.jpg

 

gallery_42960_19528_1016238.jpg

 

gallery_42960_19528_680530.jpg

 

 

Dutch Passion WW #1

 

Heeft iets zoets zoals ps4 en ps5 maar ruikt meer lemon achtig. Erg mooie plant ook. En een betere opbrengst.

 

Edit: Ook op deze plant is een banaantje gespot. Op de onderste foto zie je hem zitten op de hoofdtop

 

gallery_42960_19528_601228.jpg

 

gallery_42960_19528_541897.jpg

 

gallery_42960_19528_862135.jpg

 

gallery_42960_19528_2287715.jpg

 

 

PS#3 Doerian Plant. Prachtige buds, zeer veel kristallen, ruikt naar uien/doerian

 

gallery_42960_19528_1767759.jpg

 

gallery_42960_19528_2056015.jpg

 

gallery_42960_19528_1496311.jpg

Edited by Rodja
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, ruikt het nog steeds naar uien? :P Die van paradise zien er een stuk witter uit idd, jammer dat die laatste dutch passion ook banana's gaf, had toch iets meer de structuur van dat stekkie wat ik ooit had staan. Die dp zag er iets meer sativa uit misschien, maar heeft tenminste vertakkingen, paradise vrijwel niet, te veel indica dominant. #5 lijkt er daarna visueel nog het meeste op, alleen heeft die wat meer en breder blad.

 

Geur en smaak weet ik eigenlijk niet echt goed meer, beetje neutrale hashsmaak? Echt geen idee meer. Ik weet nog wel dat ik een ppp heb gehad die als snoep/skittles wegrookte, wat blijkbaar weer een kruising is van pp x ww (volgens de huidige beschrijving tenminste), terwijl de ppp over het algemeen erg piney zou moeten zijn.

 

Ik zou voor #4 of #5 gaan, als het een beetje uitwerking heeft tenminste.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben nu als ik het goed begrijp al je W.W. van D.P. last gekregen van herma trekjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed topic dit! :)

k wou nog de DP WW halen, maar na de vele herma's die jij oploopt heb ik ervan af gezien, bijna 100 euro voor 10seeds verwacht je meer kwaliteit waarvoor dok je anders zoveel .?

 

Afgelopen woensdag heb ik de Mad Scientist besteld bij Sannie's.

Heb jij die inmiddels al gezet Rodja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga later wat meer schrijven maar ik wil alvast verklappen dat paradise seeds de absolute winnaar is.

0 herma

3 mooie pheno's op 5 zaden

 

gallery_42960_19528_1085818.jpg

 

ps 5

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...