Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

Zoektocht Naar De Oldschool White Widow 90's Cut - (Dutch Passion / Paradise Seeds)

Recommended Posts

gallery_42960_19394_1106117.jpg

 

Het liefst zou ik nu de klok omgooien om te zien watvoor pheno's ertussen zitten, maar nog even geduld...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommigen ruiken naar uien/bouillon lichaamsgeur. Anderen hebben iets fris herbal citrus achtigs.

 

Het bladgroen van de dutch kush ruikt duidelijk anders dan de rest, meer richting lavendelzeep. Als die DK een topper blijkt te zijn dan haal ik wat extra zaden daarvan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er mooi bij. Ga je ze in deze potten houden, hoeveel liters zijn die, wat voor substraat zit er in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze planten blijven in 2 liter kokos staan.

 

Hun stekken gaan op 6.5 liter rfx.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je deze 16 moeders dan op die 2 literpotjes in leven houden totdat hun stekken zijn afgebloeid? Het kan opzich wel maar een volledig doorwortelde moeder van een paar maand oud op een 2ltr-pot zuipt wel als de neten dus ben je wel vaak aan't wateren.

 

Ik struggle ook hoe ik de goede genetica nou in leven kan houden tot het eindresultaat zichtbaar is, zonder dat het allemaal teveel ruimte inneemt en heel arbeidsintensief wordt met wateren etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze teveel drinken en groeien dan gaan ze onder tl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startblokken vind ik wel goed werken en dan de wortels snoeien als ze te lang worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat het eens te lezen over de dutch kush,

 

'Aan deze mix hebben we een genetische versneller toegevoegd zodat de kweker over een cannabiszaadje beschikt dat snel groeit en al na 8-9 weken geoogst kan worden."

 

Mijn benieuwen of jij die er ook tussen hebt @rodja lol.

 

Wat krijgen ze te eten in de kokos?

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze bedoelen dat ze zo'n traag groeiend, matig opbrengend maar hip USA kloontje gekruist hebben met hollandse kiloknallergenetica

 

De kokos is voorbemest (atami) en ze krijgen nu alleen water.. later krijgen ze wat flora nova grow

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verdampingsratio houdt altijd nauw verband met je bladoppervlak,hoe minder blad hoe minder verdamping door de plant.

Pas als je blad zou weghalen door te snoeien in de plant,kun je wortels zonder teveel straf ook terugsnoeien.

Ik heb eerst te vaak zonder bladsnoei gedaan en eindigde vaak met schade

Door een verhouding te vinden tussen die twee factoren wortels/blad kun je een plant beter in leven houden voor langere periodes.

en makkelijker voorzien van verse grond.

 

In dit geval is het ook beter voor de kluitvorming van je moeders als ze in feltpots of airpots staan,dan draaien de wortels minder om zichzelf heen en kun je beter wortelsnoei toepassen indien nodig bij verpotten op nieuwe grond,want je wilt de dikke wortels niet beschadigen.

Zo zou ik de moeders langer kunnen houden als ik daar de wil/nut voor heb.

En telkens klein houden en op verse grond.

 

Tegenwoordig heb ik geen ruimte om moeders lang te houden,helaas.

Anders kende ik nog wel een paar soortjes.....voor het mamma-schap.....

 

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou deze lage bossige indica met sativa blad dè WW van de jaren 90 zijn?

 

 

 

In mijn tentje zijn er ook al wat verschillen te zien. Dutch Passion neigt veel meer naar sativa (8/10). De Paradise Seeds planten zijn allemaal indica dominant.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

White widow is een indica/dom met een indica strech die veel weg heeft van een sativa, hetzelfde met de blad structuur.

 

Dezelfde indica strech zit in de originele amnesia cup winner clone van soma.

 

Wat is de oorsprong van de Paradise ww?

 

White widow van Mr nice zit in de Mad Scientist van Sannie, dat is zeker het origineel, alleen de heri pheno's eruit selecteren en je hebt r.

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paradise ww is ingemar cut X ingemar cut.

 

Mad scientist lijkt me ook wel een leuk soortje (old school lemon/coffee aroma :wub:) maar volgens seedfinder heeft sannie dat WW vrouwtje zelf geselecteerd uit zaad. Hij heeft dus niet de 1995 cupwinner cut gebruikt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt@Rodja, ik wist niet dat je specefiek die clone/moeder zocht.

 

Is die er nog dan lol, of is dat die Ingemar cut? Die ken ik niet trouwens.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mr nice BW de originele is betwijfel ik. Volgens alle info op internetfora zijn die planten qua bouw sativa en ze bloeien ruim 10 weken. Daarnaast wordt de ingemar cut op meerdere plekken als origineel genoemd. Zie bijvoorbeeld dna genetics White Alien.

 

Misschien dat men met 30 Mr Nice BW planten een compacte 8.5 weeks indica knaller tegenkomt maar die ruimte had ik sowieso al niet.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel de BW niet, vroeger hadden ze ook WW.

 

Daar komt Sannie zn clone uit. Als het op seedfinder zo staat klopt het niet.

 

Black widow is een indica, Santero van OG heeft het origineel bewerkt tot f4. Pure indica idd in 7/8 weken klaar.

 

Ingemar cut ken ik niet maar wie werkt er nog met WW.

 

Ben benieuwd wat je vind in de genepool.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekkie wat hier rondging vroeger was aardig hybride, iets meer indica leaning, maar niet echt veel verschil van een pp cut ofzo, bouw was wat gedrongener en wat minder langgerekte/grote toppen. Blad was ook hybride, mooi breed in het midden, maar snel taps toelopend, in de bloei nog slanker, geen indica mapleleaf/deepchunk curl ofzo. 10 weken klinkt als erg lang, deze was meer rond de 8-9 als ik het me goed herinner.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Sjamaan verkoopt de WW van Ingemar.

Since White Widow® placed 1st, in the High Times cannabis Cup bio category 1995. White Widow has become an infamous breed in the world of cannabis. A variety of White widow can be found in almost any coffee shop in Amsterdam & the rest of the Netherlands. The most rewarded cannabis plant of recent years in Holland. White Widow is a compact marijuana plant of medium height. It caries killers crystals, the plants of THC glands, even on big parts of the fan leaves. A very soft smoke and great "high". White widow is really blessed. It is the most wanted marihuana plant to grow.

  • Genetic background: Braziliaanse and South Indian Sativa/Indica 60/40
  • Type: Sativa: 60% Indica: 40%
  • Flowering time: 8-10 weeks
  • Height of the plant indoors: 150-250 cm
  • Suitable for outdoors: yes
  • Harvest time outdoors: end October
  • Height of the plant outdoors: 200-350 cm
  • Cannabinoid content: high / extremely high
  • CBD content: high(?)
  • Effect: physically stoned, sedating, happy, motivating
  • Flavour: sweet, fruity, soft, strong
  • Cannabis cups won: 9x Highlife Cup, 5x High Times Cup
     
    Of die Ingemar de originele breeder is is ook maar de vraag met zaad uit hash verhaal.Wat ik toen in 1995 als WW heb gerookt was niet echt een indica & was van Ingemar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een bepaalde pheno zoekt van vroegah en die uit zaad wilt selecteren, dan zal je nooit en te nimmer dezelfde vinden als destijds. Zo werkt zaad niet, want elk phenotype is weer anders. Wat ik nu Super Skunk noem is zeker anders als wat ik rookte in de jaren 90. Maar als je genoeg rookt begeeft je korte termijn geheugen het wel dus probleem opgelost!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Het is zoeken naar een lang vergane naald in een hooiberg maar desondanks wens ik een geboren speurneus als Rodja veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders even een mailtje naar deze jongens, Rodja, zij kunnen je helpen!

 

moonrise-kingdom-edward-norton-800x481.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat de hitlerjugend?

 

Ik vat 'm ff niet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn padvinders gekkie! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...