Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

TopRot

Bubblegum Kweek 17'

Recommended Posts

Over een hoop conclusies gesproken :whistle:

Dat ik kritisch ben heb je zeker gelijk in, niet alleen naar anderen maar ook naar mijn eigen grows; tot de dag van vandaag pas ik nog dingen aan n.a.v. wat ik hier lees op het forum. Door schade en schande wijs worden en ik bespaar een nieuweling liever de fouten die ik zelf ook gemaakt heb. En dat de waarheid dan soms bot over kan komen, zal niet altijd leuk zijn idd maar je weet wel waar je aan toe bent. En iemand veren in de reet steken is mijn ding niet, klopt.

 

Een verslag kan ook waardevol voor jezelf zijn als documentatie, zodat je nog eens kan teruglezen waar het goed of fout ging.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hup laat eens wat bloemenfoto's zien... bubblegum verslagen uit stek zie je niet vaak hier dus ben wel benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volgde m ook, vond m wel interessant. Maar ik heb dat idd niet elke week bevestigd (niet sarcastisch bedoeld). Bij mijn kweekverslagen is de activiteit ook met name afhankelijk van de hoeveelheid info die ik er zelf op knal. Zo'n topic moet een beetje tot leven komen, je hebt (en ik ook) nou eenmaal nog niet de geschiedenis en 'relatie' met de andere regulars hier. En als je echt een vraag hebt, stel m gewoon nogmaals!

Ik zeg, doorgaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daarnaast, verslagen met veel reacties bestaan altijd uit discussies die weinig met het verslag zelf te maken hebben :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zonde zijn als je nu stopt ik kijk regelmatig mee, en dat er niet gereageerd wordt betekent niet dat er geen intresse is kijk af en toe naar je views kijken meet mensen dan je denkt :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar het resultaat, jammer dat je mindere ervaringen hebt opgedaan in het forum hier.

 

Wens je veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat er wel meerdere bereid zijn je vragen te beantwoorden heb net je verslag gelezen maar zie niet echt veel vragen staan

 

je verslagje gaat verder wel oke toch ,zie alleen ook niet echt veel updates

 

heb nu zelf even een veslag gemaakt maar je ziet zoals rodja zegt dat de helft ergens anders over gaat en zodra je een update doet de reacties vanzelf wel komen

 

je kan wel fotos erop zetten hoe ze nu er bij staan is al even terug er komen vast nog wel postiefe reacties erbij dan

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog een kleine update, beter laat dan nooit.

 

gallery_47245_19303_1968463.jpg

 

2061gr droog

 

Toppen zijn niet compact ivm een te hoge temp.

Wel rookt het heerlijk en kwa smaak ook prima te doen.

 

Volgend zomer een (beter) verslag met de opticlimate.

 

Tot dan

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mooi resultaat, gefeliciteerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, je hebt in elk geval wat te paffen tot aan je volgende verslag, gefeliciteerd!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...