Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

4X Auto Pineapple Express By (C) Collie Weed

Recommended Posts

@ Huff'n'Puff : Yup ! je hoorde Auto xl blueberry uit mijn toetsenbord knallen.... ;) ik ben ook een berry-fan.

 

 

 

@ Topic :

Als ik zo zie hoe Dave zijn vorige kweekje mooi lang heeft laten afrijpen,denk ik dat hij aan deze een dikke vette kluif heeft.

Deze word namelijk op het allerlaatst lekker sterk van werking,zeker de moeite waard om de oogst-tijd te bepalen op de leeftijd v/d de trichomen.

Dan heb je een echte lekkere pineapple express om te roken,die minimaal krimpt met drogen.

gallery_22295_10617_50656.jpg"]gallery_22295_10617_50656.jpg[/url]

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

-DISCLAIMER-

 

Dit topic bevat reclame-uitingen en gesponsorde content. Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Deelname is voor eigen risico en is derhalve niet onderhevig aan enige verantwoordelijkheid van de auteur.Getoonde resultaten zijn enkel ter illustratie en slechts een voorbeeld van hoe het zou kunnen zijn. Het kan zijn dat u een rasta met een pauw en wat veren in zijn achterste tegenkomt. Benader deze persoon met de grootste voorzichtigheid en klik weg of bel uw bank!

 

-DISCLAIMER-

 

:whistle: :wave:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou anders nooit betalen voor zo een slechte add... :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

-DISCLAIMER-

 

Dit topic bevat reclame-uitingen en gesponsorde content. Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Deelname is voor eigen risico en is derhalve niet onderhevig aan enige verantwoordelijkheid van de auteur.Getoonde resultaten zijn enkel ter illustratie en slechts een voorbeeld van hoe het zou kunnen zijn. Het kan zijn dat u een rasta met een pauw en wat veren in zijn achterste tegenkomt. Benader deze persoon met de grootste voorzichtigheid en klik weg of bel uw bank!

 

-DISCLAIMER-

 

:whistle: :wave:

 

 

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij blijft humor houden he? die Dave...

Gelukkig maak ik zelf van die slechte reclame adds,en hoef ik er mezelf niet voor te betalen want verdien ik er ook nog eens niets aan. :lol:

 

Als hij maar ophoud met die veren,die pauw heb ik naar huis gestuurd die werd te stoned voor gezelschap.

 

:lol:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt die pauw toch wel eerst even laten douchen voordat je hem naar huis heb gestuurd?? :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vakman :

Hahaha,grapjas he?

Nee die pauw was te stoned om te snappen waar de douche was,en hoe die douche dan zou werken.

Eerst heeft ie mijn zadenvoorraadje opgevreten,en daarna is ie weggevlucht met een volgevreten buik.

Daarna hem gewoon in het bos achtergelaten en gezegd dat hij moest wachten tot ik hem kwam halen.

:lol:

Toen kwam ik niet meer terug hahaha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 7, dag 50 na ontkiemen, toppen bouwen.....

 

gallery_46643_19271_633724.jpg

gallery_46643_19271_2125182.jpg

gallery_46643_19271_530500.jpggallery_46643_19271_1432280.jpg

 

Aloha!!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

No need to leave the cave, CaveDave! Met zulke mooie toppen kom je de zomer wel door! :punk:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
:icecream:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zereneus Collie.... Die ananasjes plakken echt al erg nu!! Macerror heeft gelijk!! en die lucht!! Voor mij is dit een winnaar!!!

 

 

Mijn bankrekeningnummer is bij je bekend en derhalve onnodig om te vermelden.....

 

Mocht u echter geinteresseerd zijn in ook zo'n succesvolle reclamecampagne roep ik 2 letters: PM.......... :whistle: :innocent:

 

 

 

Maaaaar......................................... Deze reclame verdien je ook maat! Het is echt een mooi wietje aan het worden.......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies wat je noemt,is waarom ik kweken zo leuk vind.

Soms zie je per dag verschil,en zie je de grammen eraan komen.

Met nieuwe soortjes heb ik vaak zo'n nieuwsgierigheids kriebel,zo van 3 keer per dag kijken om te zien hoe het zich ontwikkelt.

Dat is een andere manier van 'verslaafd' aan wiet zijn :lol:

 

Je mag trouwens je eigen veren gladstrijken en jezelf complimenteren,ik heb alleen zaad gegeven. ;)

Je kunt kweken dus geeft deze soort je een goede beloning Dave !

Ze zien er ook vrij dankbaar uit daar bij jou moet ik zeggen :whistle:

 

Mooi zo doorgaan>>>>> :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alleen zaad gegeven. ;)

 

:rolleyes: :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vraagje....... Plantjes staan nu 8 weken na ontkiemen en er beginnen al bladeren te vergelen. Ze zouden nog 5 weken moeten dus naar mijn idee is dat wat vroeg. Ik ben heel voorzichtig geweest met de voeding dus misschien dat daar nu een tekort ontstaat? Ik vind de plantjes er ook wat minder bijstaan maar dat kan komen omdat de temperatuur behoorlijk was opgelopen met deze warme dagen omdat het raam niet open heeft gestaan.

 

Graag jullie mening......

gallery_46643_19271_2517411.jpg

gallery_46643_19271_557666.jpg

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denkt dat veel N bijvoeden niet zoveel nut meer heeft nu. Laatste twee weken wil je toch spoelen. Wellicht kun je de PK wel wat opvoeren door je bloeivoeding te maximaliseren?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt nu andere aarde als vorige keer toch? als de temp wat lager is kun je misschien wat bijgooien, je moet wel even nog maar zie ik niet veel bruine haartjes op die laatste foto?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat Huff zegt trouwens ook, ik betwijfel of ze echt nog 5 weken moet hoor...Wellicht heeft Collie een idee?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt inderdaad een tekortje omdat ze massa willen doorpakken nu.

Daarom zijn er ook wat haren bruin nu.

Dus voeding wat omhoog om het leegtrekken van blad te stoppen,da's nog wat te vroeg. ;)

Ze kunnen wel wat hebben qua voeding,het zijn best wel hongerlappen.

 

 

Nog even doorgaan voor een week of 4, inclusief een week spoelen.

Dus nog 3 week volledig voeden,alles erop en eraan.

 

Daarna lekker een weekje spoelen. :whistle:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

* pas als ze significant minder gaan drinken,zijn ze klaar.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx guys!! Betekent toch weer dat ik wat dichterbij het juiste voedingsschema voor AFjes aan het komen ben.De schema's van Plagron gaan echt niet op voor Autoflowers. De aarde die ik nu gebruik is duidelijk minder bemest en dat vind ik wel fijner om mee te werken. Waar overvoeding in mijn vorige kweekjes misschien wel onvermijdelijk was door de te zware bemesting. Weer wat geleerd........... Nieuwe batch voeding is aangemaakt.

 

Aloha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Topic

 

Schema Plagron op AH Bio potgrond 12 weken AF

Week 1 t/m 3, enkel kraanwater, niet afgezuurd PH 7,3

Week 4, 30% Grow/ 50% Zyme en Roots

Week 5, 30% Bloom/ 50% Zyme en Roots

Week 6 en 7, 50% Bloom/ 50% Green Sensation

Week 8 t/m 11, 100% Bloom/100% Green Sensation

Week 12 en rest, kraanwater, niet afgezuurd.

 

Dit wordt de leidraad voor de volgende ronde.

 

Ik hoop dat de vergeling nu snel stopt

gallery_46643_19271_1265400.jpg

 

Topje met de Canon en daarna uitvergroot :likken: :spliff:

gallery_46643_19271_831604.jpg

 

Tot de volgende maar weer en bedankt voor uw belangstelling en hulp :tu :tu

Edited by CaveDave
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Huff............ Dat ziet er lekker uit hey?? Dat is een opeenstapeling van trichomen op een topje dat zeker niet optimaal in het licht heeft gestaan dus dat wit is niet van de lichtdruk. Ik denk dat ik met de nootjes ananas van die Rasta echt een lekker potent wietje ga krijgen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...