Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

4X Auto Pineapple Express By (C) Collie Weed

Recommended Posts

Gaat lekker CaveDave, de Pineapple's gaan als een speer :-)!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat pinchen kende ik nog niet! Ben zeer benieuwd naar je bevindingen! Ziet er alleszins zeer goed uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je knijpt de stam van een hoofdtop plat zoals een rietje waardoor je tijdelijk de sapstroom naar de zijtakken vergroot. Althans dat is de theorie..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is ook zo en op de plek waar je hebt geknepen daar komt dan ook uiteindelijk een dikke harde knokkel je takje zal op die plek ook wat dikker worden dan de rest van de tak

 

Alleen niet te hard knijpen gewoon een beetje

en dan je tak soort van kraken

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercroppen?

 

ze verzinnen het maar :likken: wat ik doe heeft vast ook een hippe naam; van de nieuwe groei als het te hard gaat voor het echt blad wordt 30% van 1 kant eraf trekken, soort halve mislukte fim :whistle: remt ze voor een dag of twee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met supercroppen knik je de stam om nu knijp je alleen de stam af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supercroppen maar dan niet knakken maar in je takje knijpen en kraken voorzichtig

Onder de breuk groeit en boven de breuk herstelt

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 26 na ontkiemen

Dag 6 visuele bloei.

 

Buigen, knikken, knakken, pinchen, scroggen en binden........... Die Hawai meisjes zijn gewoon niet te stoppen! Iets met vrouwen en luisteren??? :whistle: Een geknakte tak staat binnen een dag weer fier rechtop met een verdikking op de knik. De bloei zit er wel flink in ondertussen.

 

gallery_46643_19271_605983.jpg

gallery_46643_19271_1205005.jpg

 

Hoe lang zou ze nog doorgroeien denken jullie?

Nog tips om de hoogte te beperken? Ik wil eigenlijk niet meer knakken.

De plantjes krijgen nog steeds enkel kraanwater en ze lijken ook nog niets nodig te hebben. Heeft het toch al zin om met bloeivoeding te beginnen?

 

Alvast weer bedankt voor het meedenken!

 

:wave: Aloha eeeej

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hallow, das een volle tent aant worden :D

keep it up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de geknakte takken tijdelijk fixeren met een draad, die je dan aan je pot of schotel bevestigd.

Of aan dat elastiek, maar dat zal in het begin gewoon mee omhoog getrokken worden dan :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik hier ook wel eens geprobeerd, maar ik had om een gegeven moment mijn hele tas vislood in de kast hangen :dribble: 200+ gr lood aan een tak en nog gewoon omhoog groeien :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

was dat een goederentrein dan :dribble: de vuilniszakijzertjes zijn hier al voldoende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees die maar bleef groeien :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alleen maar bonken van 400 gram lood liggen, die gaan ze echt niet omhoog krijgen...... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik deze https://www.pelckmans.net/images/articles/normal/nature-plantenringen-40sts-51415.jpg voor het scroggen, die worden gewoon tot het uiterste uitgetrokken door m'n planten :dribble:

 

Zit meer kracht achter dan je denkt, maar 400 gr zal idd wel genoeg zijn :likken:

Vis je op zee of zo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is alweer een tijd geleden maar ik heb veel boven wrakken op zee gevist en dan heb je toch minimaal 400 gram nodig, soms zelfs 800 gram met een hele sterke stroming

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf, heb zelf jaren op karper gevist. Beetje roken en wachten tot die pieper begint te loeien :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook een karperer...volgende week zitten we in een huisje aan de semois dus word geen karper maar forrel,baars en misschien wel een mooi barbeeltje ^^

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig lol Ik heb heel veel gevist in de Semois, de kwaliteit van het water is wel erg achteruit gegaan..... lage waterstanden de laatste jaeren

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan zien wat we kunnen hengelen ;)

 

Vis meestal naast t net namelijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne... net als je plantjes is vissen buiten het seizoen ook niet toegestaan hey........ :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag niet vloeken ook gvd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 3 hengels vissen mocht ook niet :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...