Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

4X Auto Pineapple Express By (C) Collie Weed

Recommended Posts

mooie afgebloeide pijnappelexpressen !

dat word smullen geblazen .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mèh........ Zojuist klaar met knippen, ze hadden misschien nog een dagje langer kunnen drogen maar veel was al droog genoeg.Ik weet ook niet echt wat ik nu van deze ronde moet denken. Alle buds hadden een hele open structuur en daardoor heel veel fluffy materiaal. Maar een paar echt compacte toppen maar ook niet keihard. Wat me wel verbaasde was de toch wel mooie opbrengst van iets meer dan 105 gram. De wiet die ik er vanaf heb gehaald is wel gewoon van goeie kwaliteit. Ze ruikt heerlijk, smaakt nu al prima en heeft een behoorlijk zwaar effect moet ik zeggen, damn! Het pure jointje halverwege maar even weggelegd, pffffffffff. Heerlijk hoor! Het was wel een takkewerk al die fluf te knippen tot bruikbare wiet en dat leverde me ook een flinke hoeveelheid knipafval op. Daar ga ik binnenkort de shaker (die goedkope) eens mee proberen. Met de wiet op zich is dus niets aan de hand, het ziet er alleen niet uit. Dus ik kijk nu een beetje met gemengde gevoelens terug op dit kweekje. Ondanks een paar probleempjes ( halverwege een klein voedingstekort en een aantal dagen een paar uur per dag te warm) leek dit kweekje toch behoorlijk te gaan. Ik ga er eens rustig over nadenken wat er nu mis kan zijn gegaan en mochten jullie ideeën hebben hoor ik het graag natuurlijk. Al met al niet ontevreden over de opbrengst en kwaliteit van de wiet, ze zijn alleen wat lillik............ Toch heb ik ook het gevoel dat het veeeeeeel beter had gekund.

 

gallery_46643_19271_1677274.jpg

 

De vier nieuwe meisjes zijn inmiddels geboren na een lange bevalling dus snel de tent schoonmaken zodat ze onder de lamp kunnen. Ik heb 3x SS auto en 1x White Haze auto gezaaid. Ik weet nog niet of ik daar nog een verslagje van bij ga houden. Ik kan me zo voorstellen dat jullie mijn plantjes nu wel gezien hebben :innocent:

 

In ieder geval weer geweldig bedankt voor de wijze raad, opbeurende berichten, fijne reacties en belangstelling!!! You all rock!! :punk:

 

Kweekverslag/off............. :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch prima cave! Lekker rokertje zeg je en je word er.stoned van. Geniet ervan :)

En gewoon je nieuwe vrouwtjes showen hier!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de grinder zie je er niks meer van........ :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het effect is goed, de smaak is lekker en het is veel! Meer moet je toch niet hebben? ;) Geniet ervan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is precies zoals je zegt Dave,ietsje te fluffy vergeleken met normaal.

Maar je hebt toch een redelijke score gehaald,dus mag je gewoon blij zijn.

Bovendien zal het aan de kwaliteit niet liggen Dave,dus lekker roken maar meneertje! :whistle:

 

Ik ga ze de volgende ronde weer zetten voor goede F-2 zaden,met gloednieuwe aarde en beestjesvrij dit keer :oeps

De Darkdevils worden momenteel helemaal opgevreten door Thrips en luis,omdat ik ze niet meer bespuiten kan(te laat)

Dus die gebruikte aarde zet ik even weg voor 2 rondes,daarna spoelen met heet water en daarna pas opnieuw opwaarderen.

 

Dus ik ga voor smetteloze Pineapple Express dit keer,kijk vooral mee zou ik zeggen. :book:

 

 

Autoflowers van sensi seeds dus?

Nog nooit gezien,die sensi auto's.

 

Ik kijk dus mee,ben wel nieuwsgierig.

 

 

 

Rastafari ! :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die nieuwe ananasjes van je ga ik zeker volgen Rasta!! Ben benieuwd of ik ze herken...... En je bent natuurlijk van harte welkom bij mijn nieuwe kweekje. De Super Skunk schijnt al prijzen te hebben gewonnen dus dat zal wel goed zitten. De White Haze heb ik erbij gezet voor de variatie.......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...