Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Welke Alcohol Voor Olie

Recommended Posts

Het baart me toch zorgen welke solvent sommige hier posten... er is maar 1 veilige AHO en dat is die met consumptie alcohol (ethanol).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veels te duur alka....veels te duur muhahaha.

 

Waarom zou je voor een patient de moeite nemen toch..? Stel je voor dat als je iemand helpt ermee dat je IETS in je portemonee voelt..., ai ai jaa stel je toch eens voor.....

 

Deze mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten maar wel een schouderklopje ontvangen voor bewezen diensten....

 

Ieder zn meug..!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan tof doen, maar onderbouw eens waarom de bever wood spirit niet goed zou zijn?

 

Tis heel makkelijk om te kijken of je alcohol oke is. Dip je vinger erin en laat het opdrogen. Als er troep in zit zie je dit als een soort van filmpje om je vinger heen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bever wood spirit is gewoon spiritus met een dure naam. Deze alcohol is gewoon niet zuiver en gedenatureerd om de accijnzen te ontlopen dus niet geschikt voor consumptie. En daarmee wil je een consumptie product maken......... Zo moeilijk is het toch allemaal niet. En je zal er niet dood aan gaan of ziek van worden maar dit moet je gewoon niet willen.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan tof doen, maar onderbouw eens waarom de bever wood spirit niet goed zou zijn?

 

Bevat 5% houtgeest een mengsel van methanol & aceton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als alcohol wordt verwerkt tot brandspiritus (schoonmaakmiddel en brandstof) hoeft er ook geen accijns op te worden betaald. Om het ondrinkbaar te maken wordt het gemengd met zo’n 5% ‘houtgeest’. Dat is een mengsel dat voor driekwart uit methanol bestaat en verder uit aceton (propanon), pyridine en nog enkele stoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petroleum verdampt ook, maar meten is weten of heb jij een GC thuis staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat verdampt en dan zit er niks meer in...

 

Buiten bij:

het te kort uitdampen

Bij het optimaal uitdampen kunnen/zullen residuen er nog zijn. (Zeker zonder en fatsoenlijke lab opstelling)

 

of een inferieur product bij het te lang dampen + als jij een product van bedenkelijke kwaliteit wil geven aan iemand die al geen goed immuunsysteem heeft of bij een auto-immuunziekte dan wil ik niet instaan voor de gevolgen.

 

Als je het voor jezelf maakt en je bent gezond hou ik je in ieder geval niet tegen tenzij je dagelijks een flesje gebruikt...

 

Edit: als je toch wil besparen op ethanol dan moet je iets meer uitgeven voor het glaswerk (soxhlet opstelling) te kopen voor het terug te winnen van je alcohol...

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft een zinloze discussie...... met alle in dit topic genoemde producten kun je olie maken simpelweg omdat hun belangrijkste bestanddeel alcohol is. Wat er eventueel in de olie achter kan blijven weet ik niet. Ook kunnen stoffen veranderen als ze met bepaalde stoffen in aanraking komen. Wil je dat risico lopen met de gedachte dat je je wietolie zo zuiver mogelijk wil maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CD.

Je hebt gelijk dat het een zin/oeverloze discussie is.

Maar wat denk je wie al die inferieure tentjes kopen voor een appel en een ei, en daarmee een topkweek verwachten te gaan draaien.

Onder tussen de bmw folders door bladerend..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xell Is dat ook goed voor menselijk consumptie??

 

Yes heb dit al meerdere malen gebruikt om olie te maken 0 problemen,

 

Het staat zelfs in hun FAQ :whistle:

 

VEELGESTELDE VRAGEN

 

WAT IS DE ZUIVERHEID VAN ISOPROPANOL IN % UITGEDRUKT?

Vraag

Wat is de zuiverheid van het product in % uitgedrukt ?

Antwoord

Het is zuivere technische kwaliteit. Dat wil zeggen 99+

IS DE ISOPROPANOL HETZELFDE ALS ISOPROPYL ALCOHOL?

Vraag

Is de ISOPROPANOL het zelfde als isopropyl alcohol?

Antwoord

Ja dit is hetzelfde.

IS ISOPROPANOL EEN GESCHIKT PRODUCT OM MEDICINALE OLIE MEE TE MAKEN?

Vraag

Is dit product geschikt om medicinale olie mee te maken?

Antwoord

Ja, daar wordt deze vaak voor gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Oude rocker, Ik snap ook niet wat die gasten met een 60x60 tentje en hun Chinese Disco Spectrabox bezielt om een paar zielige plantjes te kweken........ :innocent: :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of van die gasten met 1,5 kilo hydro knip...? Die planten hebben alleen maar chemie water, bestrijdingsmiddelen en rfx/mapito vlokken gezien..., als je dan echt denkt dat je daar bruikbare medicinale olie van kan maken LOL!!!

 

Oja en dan uitdampen met ISOPROPANOL????????? Echt waar wat bezielt je dan...............wat zal dat heerlijk smaken muhahahaha!

 

ps. Is het wel geschikt...??, aaah het staat erbij toch lol.......

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of van die gasten met 1,5 kilo hydro knip...? Die planten hebben alleen maar chemie water, bestrijdingsmiddelen en rfx/mapito vlokken gezien..., als je dan echt denkt dat je daar bruikbare medicinale olie van kan maken LOL!!!

 

Oja en dan uitdampen met ISOPROPANOL????????? Echt waar wat bezielt je dan...............wat zal dat heerlijk smaken muhahahaha!

 

ps. Is het wel geschikt...??, aaah het staat erbij toch lol.......

 

Pg

 

Ik ga er ook gewoon niet op in, lekker je olie maken met bio ethenol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat bij sommige hierzo ook steeds meer op Zeeuws Meisje lijken

 

hqdefault.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of van die gasten met 1,5 kilo hydro knip...? Die planten hebben alleen maar chemie water, bestrijdingsmiddelen en rfx/mapito vlokken gezien..., als je dan echt denkt dat je daar bruikbare medicinale olie van kan maken LOL!!!

 

Inderdaad LOL als je dit soort dingen plaatst, chemie en bestrijdingsmiddelen wat in je olie terecht komt want je kweekte hydro :jump:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het niet aan patienten geven..., jij wel@LC??

 

Als je 1,5 K knip hebt, van hoeveel planten is dat dan denk je...? Of zal het met de hand bewatert zijn wat denk je zelf LOL??

 

Grote meuk berg.....................ideaal voor patienten, heb je lekker veel muhahahaha...

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top argumenten PG, heb je wel eens een kweekje van Noob gevolgd?

Lees je uberhaupt wel eens een bladzijde of 2 terug in een topic (post 20 ethanol geen iso) of wat je aanneemt ook werkelijk klopt?

 

En dan ook nog iemand uitjouwen met je muhahah terwijl jij degene bent met de verkeerde info :thumbsdown:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ethanol idd. volgens PG staat hydro kweken gelijk aan extracten met propanol en planten bespuiten met chemicaliën

 

volgens PG heeft niet bio gekweekte wiet geen medicinale werking. Dus de aanwezige cbd en thc. zijn eigenlijk een soort nep suiker voor in je thee. minerale voeding vernietigt de canaboiden. toch?

 

ik ga je nog 1 x waarschuwen om niet mn bek over jou open te breken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige mediwiet productie in nl gebeurd op hydro.

 

Hydro is niet persee slecht en aarde wiet ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige mediwiet productie in nl gebeurd op hydro.

 

Medicinale cannabis is cannabis die patiënten op doktersvoorschrift als medicatie gebruiken. Sommigen spreken daarbij ook wel van mediwiet.

 

bron

 

Ik gebruik mijn eigen gekweekte wiet ipv die uit de apotheek, helemaal in overleg met de diverse artsen dus zo medicinaal as de *

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde ,,,hydro =gelul in de ruimte boys!

Had jullie beiden hoger ingeschat... :likken:

 

Xell ,dat had ik ook wel gelezen hoor,,,,,,maar mis iets, you know!?

tja,,,,,ik hou het gewoon ook op de ECHTE alcohol,met een niet te hoge temp voor de Olie zelf ;)(fuck de doekoe's!)

En eigelijk .wel erg jammer dat ze nix over dat dopje water communiceren..???....je zou zo gewoon met deze info je klanten vergiftigen :whistle:

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...