Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ZiiP

Politie

Recommended Posts

Dit forum is top en zeer leerzaam.

 

Mijn vraag is:

 

De politie is niet gek natuurlijk, die weten wel van deze site af. Wat ik wil weten is hoe het zit met de privacy. IP adres en dergelijke.

Wordt hier gebruik gemaakt van Hide IP en heeft de politie hier naar IP adressen gezocht ?? Admins?

Ik wil absoluut geen paniek zaaien, maar volgens mij is het toch vrij makkelijk om een adres bij een IP te vinden..(voor de overheid dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proxy's, vpn, Tor enz.

 

Als ze je echt willen hebben staan ze zo bij je op de stoep what ever je ook voor maskering ip gebruikt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten hier geen criminelen, hooguit wat boefjes..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles wat men schrijft is sowieso fictie. en niet geschreven door de kweker zelf maar door een 3e persoon.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon de koffie klaarzetten

 

dat zou wel een leuke zaak worden; en dikke hollywood film over hoe ze een hobbykweker met twee buitenplantjes gevonden hebben na jarenlang grondig onderzoek op wietforum :likken:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja, nu is het al te laat voor je he?Ze hebben je al :wave:

verwacht politie op de stoep bij je binnen een paar dagen omdat je op wietforum.nl zit :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal idd wel loslopen.. Mocht je nou toch met meer dan 5 planten zitten en ze komen op de koffie, zorg dat je telefoon etc leeg zijn van foto's en niet ingelogd hier.. Zo lullig als ze op basis van je eigen kweekverslagen tot op de gram nauwkeurig je wederrechtelijk verkregen voordeel kunnen achterhalen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha stel je dat eens voor. Ja meneer we hebben u getraceerd aan de hand van uw post op wietforum. U kunt niet ontkennen want we hebben u gevolgd. XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en dan zou de grap compleet zijn als de agent zich hier aan de deur voorstelt als ZiiP :D

 

 

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat handelsverdrag met de ukrainie komt die krampmuil niet mee weg heey !

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope veel zand in zijn oren vanwege zijn kop in het zand te steken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal idd wel loslopen.. Mocht je nou toch met meer dan 5 planten zitten en ze komen op de koffie, zorg dat je telefoon etc leeg zijn van foto's en niet ingelogd hier.. Zo lullig als ze op basis van je eigen kweekverslagen tot op de gram nauwkeurig je wederrechtelijk verkregen voordeel kunnen achterhalen :likken:

nee liever wel, straks denken ze dat ik daadwerkelijk echt kan kweken en iets geoogst heb :likken: :whistle:
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze reacties van jou/de gene die ze in de gaten zouden hebben,zou een ondersteunende factor kunnen zijn in je dossier opbouw.

Voor de rest niet druk over maken,we hebben het hier tenslotte alleen over tomaten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel eens begrepen dat justitie bij Sannie&co n keertje om gebruikersgegevens heeft gevraagd van n forumlid, en dat ze die vervolgens niet hebben afgegeven.

(En natuurlijk het lid in kwestie een stille hint gegeven dat hij in de picture was...)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Scirocco:

Zo hoort het ook!,verraders hebben we hier niet zoveel gelukkig.

 

Laat ze maar lekker gissen....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het doet me altijd goed om de humoristische reacties van onze forumleden te aanschouwen.

:j

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een verhaal een tijdje gehoord dat er een jaar of 10 terug een keer een inval is geweest op de forums waarna er veel kwekers zijn gepakt

 

@Helvetica was jij dat niet die het mij vertelde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

was canadees overgrow .

maak je niet druk leef alsof je leven er van af hangt .

 

:vape:

Edited by macerror
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

jonguh die canadezen zijn jaren voor schut gegaan .

dat waren hele andere tijden .

dat was niet van gister lid worden en moregen bijdehand gaan doen daar bij die mounties .

dan kwam je van hele andere huize bij die gasten heey .

waar denk je anders dan dat die thunderfucks van de steppe kwamen ?

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canadezen krijgen nu Hollywood deplorables hun kant op die ook van een wietje houden.Thunderfuck kwam toch van Alaska???1 heis & je begint te brabbelen over de Noorderster, die nu ergens anders staat. :likken: :likken: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoord officieel by groenland .

maar boeid niet .

waar ging het over ojaa dure feestjes bij de politie .

of zoiets .

laat je zeepje niet vallen want de komeet brown star staat in de schorpioen .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

VPN en ff nakijken of je geen gps gegevens in de foto's upload. Daarbij denk ik dat bij de politie andere prioriteiten liggen dan het oprollen van een paar hobby hokjes....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...