Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

@ Alkaline : ja, het is net zoals je zegt ze lijken ge-airbrushed met donkergroene latex :lol: forest green extra dark.

Het is mooi om zoiets ZO goed te zien groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er pico bello bij amigo, een lust voor het oog en ik stop meteen de waterpijp bij het zien ervan!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : dank u,dank u! **diepe buiging**

 

 

En voor de volgende show heb ik voor u wat microscoop pic's erbij gepakt.

Deze super autoflower wiet heeft een verhaaltje,is best grappig eigenlijk.....

Het betreft Purpish Amnees x Pineapple express....F-1

Breeder : Collie Weed

Grower : Crimson Fart

gallery_22295_10617_185478.jpg

gallery_44813_18236_567920.jpg

Het begon 3 jaar geleden toen Collie Weed Auto amnees kruiste met auto purple jems.

Het resultaat daaruit moest Collie even testen en pleurde de tent vol met 12 fem. nakomelingen,en noemde ze liefkozend 'purpish amnees'.

gallery_22295_10617_189487.jpg

gallery_22295_10617_1845641.jpg

Zo zagen die eruit,en konden 100 gram in het laatje brengen per plant en zijn 100% autoflowert....duren 12 weken vanuit zaad.

Dat 'bruine' zijn eigenlijk paarsige calyxen,het lijkt alleen niet paars maar bruun op deze eerste pica.

Ook had Collie op dat moment een pineapple express zadenkweek lopende,waarvan een beetje stuif op de mouw van Collie kwam.

Wat in de andere tent per ongeluk op 1 topje werd gedropt/gestreken,en er waren weer toevalskruising zaden geboren.

 

Deze gezaaid in een buitenscenario,alleen stonken ze te hard voor de tuin waar ze zich bevonden.

Dus vroegtijdig omgelegd om rippende ratten te weren.

 

Maar Crimson Fart had wat freebees bemachtigd van deze toevals kruising,en deze 4 nootjes gelkijk gekiemd.

Ik waarschuwde voor fluff pheno's,waarvan ze er 2 hadden maar 1 drukte asociaal door...

De microscoop foto is dus van een pheno waar 70 gram aankwam in een goede buiten setting,bij een maat van Crimson.

Deze heb ik vandaag als sample mogen ontvangen,en ik vertel dus gelijk de achtergrond even.

 

Purple Jems (automazar f-8 purple pheno) X Auto Amnesia Haze > F-1 X Pineapple Express.

 

Deze kruising is echt een trich-monster,en staat daarom op de lijst van to do crosses.

Daarom ben ik nu bezig met Loki's Whisper wat stabiliseren qua pheno's,dan kan ik die gebruiken om deze soort opnieuw te maken maar dan stabieler.

Aangezien dit een drieweg-kruising betreft,moet ik dus zeker drie keer drie generaties doorfokken.(met drie verschillende soortjes)

Zeg maar voor het gemak drie keer vier generaties selecteren :icecool straf werkje met een hoge beloningsfactor!

De bedoeling is de trichs te houden en compactheid toe te voegen,eventueel een hintje paars.....

 

Zodra ik een hijs neem voel ik de high al rollen door mijn brein.....

De smaak is super amnezig met een romige kruidige bijsmaak die niet te plaatsen is maar zeer aangenaam!

Dat komt natuurlijk voort uit de pineapple express....

Het heeft bijna een beetje weg van BHO op je vloeitje qua smaak,komt natuurlijk door de vele trichs :whistle:

De fluffy structuur word ruimschoots goedgemaakt door de trichs en de smaak.

In de categorie 12 weken autoflowers staat deze nu bovenaan,en heeft mijn hart gewonnen.

De high komt gelijk binnenrollen en stelt zich voor als sativa-vibe,en blijft vervolgens 4 uur plakken....wedden?

 

 

Give thanks and praise to Rastafari !

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke beschrijving weer :book:

Ook hier kan ik er niet genoeg van krijgen. Ik rook haar nou al een aantal weken en keer op keer blijft ze me verbazen.

Die typische autoflower-smaak heb je niet bij deze strain,

Trouwens bij geen enkele automatic die ik van jou al kunnen testen heb ;)

 

De NYCD x MsUniverse doet het ook hier prima. Mooie grote fanleaves, ze straalt van gezondheid,

Net als de Chemdawgs eigenlijk. Zeer benieuwd naar wat voor leuks deze cross gaat voortbrengen.

Stiekem hoop ik op een gekleurde mama :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

*LIKE @ Crimson Fart ! likes zijn op...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

On the move to NAW HQ with a little green bag, gotta find just the kind for loosin my mind LOL

 

LOKITOKI WISPER DE KNISPER OMG WAT EEN HEERLIJKE GEUR KOMT ER UIT DIE ZAK!!!!!!

 

Zwaar onder de loeb en testers genoeg this afternoon, we'll get back at ya lol.

 

Peace bro and thanks in advance!!

 

Poldergrower, RhinoCbd and NAW crew!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOMNOMNOM, deze x is het echt een uitzonderlijke ervaring, waar het meeste op het terras beland is dit echt genieten!

 

Stinky pinky: Lekkerste geur en smakenpallet (superduper fresh minty taste) deze is de winnaar voor mij....Durganchistral??? Zo dichtbij woooot!!!

Pure stick: beetje hazy en erg minty achtig en een speciale space/high idd. SuperSmaakvol kruidig erg lekker.

Bonghit: high flyer maar lookes like outdoor, brand ook zo maar erg lekker.

 

Black n sour:

Pure stick: Supersweet, heerlijke blauwe kaas met bessen topping. Nomnom

Bonghit: just ass tasty, superduper fresh minty taste met heerlijke uitzakker in de nek nounou!

 

Green rock/stone

Pure stick: tikkie scherp maar heerlijke smaak en dito stone

Bonghit: pittig maar heerlijke expand op de longen, oge knijper binnen no time.

 

Overall top notch genetica en als het niet zo was lag het wel achter op het terras LOL

Misschien om te zeike iets vlug gedroogt wat t iets vlakkig maakt maar je moet iets te zanike hebben.

 

Jah Bless Broski!!

 

Peace Poldergrower en crew

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gigantische knuppels weer in dat hoenderhok van Collie Weed! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef mij maar een Jamaicaanse Sint :)

gallery_44813_18236_706343.jpg

Edited by Crimson Fart
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste onder de hammer :spliff:

gallery_15189_19064_58656.jpg

en het eerste onleesbare chart voor de liefhebbers :rolleyes2:

 

gallery_15189_19064_18292.jpg

 

Edited by alkaline
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, iedereen aan de collie weed! Vanavond ook maar de bong ff vullen

.. ohnee.. dood.

 

Joint draaien dan:)

 

@alkaline, vet gedaan kerel, maar de tekst is totaal onleesbaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je binnenkort een meeting organiseren Collie? Want die lekkere soortjes willen we allemaal wel proberen :likken: :jump: :likken: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://gallery_7335_4882_533697.jpg

lekker eem jonguh hè !

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collie is een topper!

 

gallery_6495_18712_14295.jpg

Het eerste kerstcadeautje zit al gedeeltelijk in de bong.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o Whoa !

 

gallery_22295_10617_4615994.jpg

 

De zadenkweek gaat ook lekker door horrr!

gallery_22295_10617_1895975.jpg

gallery_22295_10617_2911528.jpg

Verder heb ik de Autoblueberry's beperkt tot een aantal van 6 getopte plantjes,2 per 7 liter bakje.

Ze doen het iets minder omdat ene collie iets te ruw was met overpoten :fish: ,maar de schade is minimaal en ze kikkeren alweer wat op.

gallery_22295_10617_3393151.jpg

De auto CBD Medgom's zijn de laatste strek ingegaan.......

1 van die planten is waarschijnlijk een brokje supermix tegengekomen met de wortels,vandaar de bladkrulling.

gallery_22295_10617_3302115.jpg

Zo te zien schijnen ze het lekker te doen momenteel...

 

 

@ Poldergrower: Ik ben blij dat het in de smaak valt,gek dat zo een klein dinkie zo een smaak kan packen he?

Autoflowers kunnen best wel wat alleen is deze nog nader te stabiliseren,plus meer opbrengst zou fijn zijn :whistle:

Bedankt voor het compliment :tu en bedankt voor het proeven.

 

 

@ Crimson Fart : Geniet ervan,dit is een speciale autoflowert.

Opgevoed met goede muziek.... :whistle:

 

@ Macerror: Fijn dat je het kan waarderen kerel, ebn'lekker jong'n beetje bongen! :likken: Rook ze...

 

@ Alkaline: Leuke chart heb je gemaakt gast,de andere pheno's nog niet gehad?

Die black&sour schijnt het best op de pijp te smaken.....

 

@ Ozzoes : ja man!,spread the love & spread the collie!

 

@ vakman: No bro! geen bijeenkomsten :| Ik ben vrij sociaal maar dat heeft ook een grens.....

 

@ Dilago: Hopelijk ga je jou die goed laten smaken,die had ik er voor jou extra bijgedaan.

Omdat ik wist dat je dat type wat lekkerder vind.

De F-2 hiervan heb ik in de koelkast en kan ik misschien na de ICE ronde realiseren samen met California Orange(Cali-O)

 

 

@ Crimsonfart: Vrijwel iedereen toch? voor zover mogelijk dan want iedereen hier is en blijft een hobbyboefje toch?> :rofl

 

 

 

Keep urself merry and stay HIGH :whistle:

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor alle bio lovers,een leuk receptje......

 

Aarderecept 50 L.

 

40Liter Central park cocosaarde v/d praxis ;)

10 L. bemeste tuinaarde gezeefd,of kwaliteits compost gezeefd.

 

Dat meng je een beetje.

 

Daar gooi je 2 handen maerl kalk bij,en evenveel lavameel.

En ongeveer 500 ML. bio-supermix van plagron.

Dan gooi je 7 x een 50 gram-cupje guanokalong poeder erbij.

Eventueel een(klein!)handje hout-as uit de kachel,voor wat K toevoeging.

Wat bio activator of myco's.

 

Ik heb bij de Chemdawgs deze ronde ook gebruik gemaakt van bio-activator van ecostyle,aangezien ik te lui was om weer myco's te cultiveren op steriele rijst voor 2 weken in weckpotten..... -_-

Dat laat ik nog wel een keer zien hoe dat moet,het werkt als een gek namelijk.

gallery_22295_10617_964508.jpg

En zoveel zie ik het mensen niet doen die bio telen,het drukt wel de kosten van die potjes schimmel die je steeds kopen moet.

En je aarde is gelijk doorregen met het mycelium van myco's,welke ook nog rustig de tijd heeft de wortels te zoeken vanuit de vocht/voedselkelder genaamd rijstkorrel.

Dus je hoeft niet te wachten op schimmels die vanaf de bovenlaag door je hele pot moeten migreren,maar gelijk overal zijn.

 

Nature's awesome! :jump:

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes zien er weer goed uit collie wist niet dat je auto medgom had staan ;)

Als ik me niet vergis zijn die zo goed als 1:1 ?

 

Nee inderdaad nog geen tijd gehad om de andere te testen zal voor 1 v.d dagen zijn :).

 

Leuk receptje hierboven die komt in het recepte-boekje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu de Green Rock/Stone aan het roken en deze is ook weer erg lekker! Qua effect is ie heel licht en kan ik er van door blijven paffen maar er is ook nog maar weinig wiet waar ik echt stoned van word gezien de tolerantie die ik door de jaren heb opgebouwd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jarenlang Amnees roken heeft zo z'n gevolgen, misschien moet je maar eens aan de dabs gaan ;)

Deze bedoel je toch,

gallery_44813_18236_297700.jpg

 

gallery_44813_18236_97499.jpg

 

Heerlijk om de avond mee te beginnen. Lijkt wel een wandeling op de fruitmarkt wanneer je dit wietje door je grinder gooit.

Start als een leuke high, ideaal om wat plaatjes te draaien maar een halfuur en een paar teugen later bevindt ik me al terug in de zetel :lol:

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline: ja jonguh,CBD medgom komen mooie compacte topjes in en het is echt zo'n happy wietje.

Grappig is dat mensen die veel sterke wiet roken,hier echt kneiter van kunnen worden.

Terwijl mensen die weinig blowen wat minder high worden.

De THC die nog door je bloed zwerft word opnieuw gemoduleerd door de CBD.

Dus ideaal als tussendoortje op een smoke-out,het tempert trouwens ook de para-reacties van THC.

Eigenlijk een verhouding van 1:1,en er komt zo'n 15% THC/CBD in afhankelijk v/d teelt wijze/kweker zelf.

 

 

 

@ Dilago : Heb ik ook last van hoor maat,dat klopt deze wiet is echt niet de sterkste qua werking. :innocent:

Wel lekker van smaak,maar geen slaapwiet ofzo.

Voor ervaren smokers is het een lekker overdag rokertje.

Voor de de gemiddelde mens is het lekker Diesel-go-eazle en een vrij rustig&relaxte high,die een uur of twee aanwezig is.

Ik ga jou toch eens wat olie binnen in een vloeitje smeren Dilago,daar word het hoog tijd voor :whistle:

Tijd voor de kaviaar onder de canna,de creme de la creme.

 

Alleen heeft een moordzuchtig roofdier de pyrex schalen gemold,toen het op zoek was naar kip :lol:

Dus nog even nieuwe halen....

 

 

@ Crimson Fart : Jaaa lekker he? ik toke em ook lekker puur,ook al heb ik nog andere kneiter stonede wiet liggen nog.

Deze blijf ik mijn vloeitje mee vullen,gewoon de smaak is fijn.

Altijd leuk om mensen te zien genieten van een goed smakende herb :icecream:

 

 

Eetbare dingen lijken wel NOG lekkerder met deze wiet op,of ligt dat aan mij? :likken:

En de vader van Ms. Collie kreeg niks meer mee v/d voetbalwedstrijden,zo van: >> wat is de stand pa? .. hmmm,ze gaan een beetje snel...

Wat is de uitslag geworden?>> uuhm,het was opeens afgelopen... :lol: ik heb dubbel gelegen haha.

 

Loki's Whisper.....F-3

 

Niet de sterkste wiet nee,maar wel lekker van smaak. :icecream: potverdikkie......

Rock Stone?

 

 

Verder is het aanmodderen met de ICE baby's......

Ze hebben waarschijnlijk ALLEMAAL T.M.V.,dat houd je toch niet voor mogelijk?.....

Ik kijk het nog een paar dagen aan,als het niks meer is gaan ze hun executie tegemoet.

Het is in elk geval 1 grote mutanten bende,nog nooit zo'n freakshow gezien zeg....... :no

 

Kijken of ik nog een andere batch zaden heb,anders gewoon schrappen die zooi :whistle:

 

 

 

 

Blijf vooral jullie awesome reacties hier posten,lekker gezellig met zijn allen toki v/d Loki :j

 

 

Ook wens ik iedereen hier wat extra goede karma,gewoon omdat dat gratis is :lol:

Houd je E.Q. op peil,en zorg goed voor jezelf!

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das mooi kut Collie, van je ijsbaby's :innocent:

 

Take care dude

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...