Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

Ook hier is het pakketje aangekomen, veel dank Collie Weed!

Ben er nog niet aan toegekomen ze te proberen, maar de geuren zijn heerlijk fruitig zoals ik gewend ben van je kwaliteitswietjes.

 

Ik hoor net op tv dat Sybrand Buma wil dat we allemaal stoppen met wiet roken, dus ik moet even pas op de plaats maken. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we maar niet aan Sybrand Buma vertellen dat Jezus een Herbalist was,wat een CDA rukker zeg :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind hem super en hij werkt zeker voor mijn klachten, moet alleen nog even ontcijferen hoe ik dit moet gaan combineren met bijv een etentje of andere stressvolle situatie zonder al te stoned te worden.

Fijn dat je je medicijn hebt gevonden! Als ik minder vaak wiet rook word ik veel stoneder en sociale aangelegenheden zijn eigenlijk geen optie. Rook ik dagelijks dan is de high lang zo heftig niet en de medicinale functie neemt niet af. Kortom, wil je niet zo stoned worden, dan is meer roken een optie en eigenlijk denk ik zelfs dat het de enige optie is. Wiet laat zich lastig doseren. Van een kruimel kan je al knetter worden als je geen tolerantie hebt opgebouwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we maar niet aan Sybrand Buma vertellen dat Jezus een Herbalist was,wat een CDA rukker zeg :lol:

Laat Buma een voorbeeld nemen aan Oud CDA'er Van Agt, dan krijgt hij m'n stem. ;)

gallery_6495_18712_6164.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind hem super en hij werkt zeker voor mijn klachten, moet alleen nog even ontcijferen hoe ik dit moet gaan combineren met bijv een etentje of andere stressvolle situatie zonder al te stoned te worden.

Fijn dat je je medicijn hebt gevonden! Als ik minder vaak wiet rook word ik veel stoneder en sociale aangelegenheden zijn eigenlijk geen optie. Rook ik dagelijks dan is de high lang zo heftig niet en de medicinale functie neemt niet af. Kortom, wil je niet zo stoned worden, dan is meer roken een optie en eigenlijk denk ik zelfs dat het de enige optie is. Wiet laat zich lastig doseren. Van een kruimel kan je al knetter worden als je geen tolerantie hebt opgebouwd.

 

Dat heb ik gemerkt, ik heb ook gemerkt dat de gehele "high" waarvan ik best knetter was ongeveer een uur duurt, hierna wordt het stukje bij beetje minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind hem super en hij werkt zeker voor mijn klachten, moet alleen nog even ontcijferen hoe ik dit moet gaan combineren met bijv een etentje of andere stressvolle situatie zonder al te stoned te worden.

Fijn dat je je medicijn hebt gevonden! Als ik minder vaak wiet rook word ik veel stoneder en sociale aangelegenheden zijn eigenlijk geen optie. Rook ik dagelijks dan is de high lang zo heftig niet en de medicinale functie neemt niet af. Kortom, wil je niet zo stoned worden, dan is meer roken een optie en eigenlijk denk ik zelfs dat het de enige optie is. Wiet laat zich lastig doseren. Van een kruimel kan je al knetter worden als je geen tolerantie hebt opgebouwd.

 

Dat heb ik gemerkt, ik heb ook gemerkt dat de gehele "high" waarvan ik best knetter was ongeveer een uur duurt, hierna wordt het stukje bij beetje minder.

Een uur van tevoren innemen dus! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam dit nog tegen een beschrijvingtje van Cali O. uit een oude catalogus van Neville's Seedbank

 

sb87r-6.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow,lekker hoor Konopi !

 

Dat waarderen we hier altijd wel zulke info

Toch leuk dat ik een meer indica achtige strain heb,lijkt meer op een kush qua missende strek.

 

Verschil MOET er wezen denk ik,anders hebben we ook steeds overal dezelfde wiet te roken :lol:

 

Jah Bless!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Collie Weed,

 

Ik heb je Chemdawg gerookt en die is fijn zeg! Heb nog nooit een wietje gerookt met zo'n eigen smaak. En het effect is ook erg lekker! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er smakelijk uit :likken:

Ben een echte chemdawg liefhebber :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even iets smakelijks posten voor de lekkere trek :lol:

 

:icecream:

 

Jah Bless!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je het erg dat ik niet de bijna 9 minuten heb afgekeken????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CaveDave: ik zei toch dat ik een volgend filmpje zou maken waarbij je een dikke joint kon roken?

Vandaar de lengte..... :lol:

 

Er komt er nog 1 aan van een andere soort,moet hem alleen nog uploaden op youtoeb :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collie Weed Pictures!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collie Weed Pictures!

 

Movies :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een cartoon,met in de hoofdrol Raspberry Pie Processor.......

 

 

 

 

Enjoi(nt!) :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet me honger krijgen collie ;)

Misschien een klein muziekje eronder monteren en het is perfect :D

 

En Purple trichs!?

Of is het door de paarse top kleur dat ze paars lijken? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een cartoon,met in de hoofdrol Raspberry Pie Processor.......

 

 

 

 

Enjoi(nt!) :lol:

Mooi man, het lijkt wel een vakantie naar Mars!

 

Much love for that RPP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topper die Collie.

 

Chemdawgs zien er idd mooi en potent uit.

 

Stonden die op 1,20 x 1,20?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : Lekkere Chemdawg inderdaad,ik ben er zelf ook best tevreden over.

Zeker voor herhaling vatbaar.

RPP is supergoed van geur,helaas proef je die smaak niet zo sterk als dat ik stiekem had gehoopt.

De werking bleef wat achter omdat er zaad inzit natuurlijk.

 

 

@ Alkaline : Die paarse trichs is gewoon breking v/h licht denk ik,je ziet het helaas minder goed terug in het filmpje.

Maar was wel mooi om te zien,en niet iedere soort heeft het.

 

 

@ Cheesefan92 : Het is inderdaad een goede soort,als je hem rookt spreekt ie voor zichzelf.

Hoef ik verder niets over te zeggen denk ik. :likken:

 

 

@ Jeice : Dank je Jeice,ze stonden in een tent van 1.20 x 1.20 M onder 660 Watt Dimlux.

Op 20 Liter potten met zelf samengestelde-mix aarde,4 planten uit fem. zaad.

Ze groeiden redelijk door in vegetatief stadium,en strekten gemiddeld na schakeling op 12/12.

 

Met 694.6 gram als resultaat :whistle: van wel goede kwaliteit.

Deze soort zou ik nooit kunnen halen in de shop voor 6.50 euro per gram,dat is zeker.

 

 

Tot volgende keer.....

 

 

Jah Bless!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

R.I.P. >>>>Auto Amnees F-2 :cry

 

De Auto Amnesia Haze die ik heb staan,is de laatste ronde van deze strain.

Deze bloedlijn vertoont teveel gebreken om op te dweilen,ik heb namelijk op deze lijn leren feminizen.

En dat is tevens de reden dat de lijn niet goed meer is,teveel mee geklooid in het eerste begin.

 

Dus gaat deze wietfanaat later nog eens wat verschillende auto amneesjes halen,bij verschillende breeders weg.

En dan kijken wat de lekkerste is om mee door te kweken :whistle:

 

Maar eerst staat er 8x darkdevil van sweetseeds op het menu van het T-neon schip,daarvan spray ik er 3 met L.D.

Zodat ik er bijna zeker een paarse stuifert aan overhoud,groene pheno's moeten namelijk weg.

 

Ook zet ik er een Autoducksfoot van Macerror bij , een Auto Jock Horror , en een Auto Maxi-Gom om lekker te kunnen 3-weg kruisen.

Uiteraard doe ik die duck er speciaal bij voor onze ome Macerror,kan hij lekker mee verderklooien.

 

Dat is wat vrienden ook weleens doen voor elkaar :whistle:

 

 

Jah Bless!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...