Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Collie('s) Weed Is What We Need.

Recommended Posts

damm collie :dribble:

goed gelukt die vid, nog paar keertjes op repeat zetten :popcorn:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben die kauwgoms een nachtje buiten gelegen Collie? :likken: :dribble:

Ziet er SUPERGOED uit kerel!!!!!

Leuk filmpje ook :specool

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kun je dat niet mooi vinden die trichshots!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond t nog geen moment voor n eerste foto, maar de eerste 2 Collies legends hebben beide t koppie boven de grond. :)

Vandaag reken ik als dag 1 dus.. ze zijn ook verhuisd naar t led minikastje sinds vanochtend.

 

Denk niet dat een volledig verslag bijhouden gaat lukken, maar ik zal wel zo nu en dan n fotootje droppen van de progress.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alkaline : Thnx bro,ik vind hem ook wel ok voor een eerste filmpje.

Volgende keer betere focus,en soepeler bewegen :rtfm:

 

@ Huff'n'puff : haha,da's wel een hele grote harsklont.

Mag ik eerst een sublimator aanschaffen denk :lol:

 

@ Kamihaze : Juist,die kunnen we wel wat vaker droppen.

Dat versiert de boel tenminste,beetje glinstering in je ogen.

 

@ Scirocco : Als je maar 1 foto post van een mooie candy haze top,ben ik al tevreden....

Ik had vorig jaar zo'n 100 gram van 1 plant (onder T-neon!) en had moeite met oproken ervan.

Toen heb ik Johnny_Sack maar even gevraagd om te proeven,en ik had toen gelijk weer van die garnalen-oogies. :lol:

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo beste wietfanaten,

 

Ik heb een olietekort geconstateerd bij mijn moeder,heeft nog maar voor 1 week....

Dus ik had de laatste 3 CBD Medgoms al 2 x alleen water gegeven,en vandaag maar even omgelegd.

Er moet zowiezo 30 gram toppen in de honeybee extractor om BHO van te maken.

Dat los ik op in olie voor mijn moeder.

gallery_22295_10617_2524604.jpg

Ik weet dat ik de bladeren nog niet leeggetrokken had,maar dit was gewoon medische noodzaak.

Dat gaat altijd voor alle rokerij natuurlijk.

gallery_22295_10617_2155181.jpg

gallery_22295_10617_473127.jpg

De blueberry's hadden al een hele tijd te koud gestaan(19 graden.... lol)

Er was iemand die overdag alle ramen openpleurde midden in de winter,vandaar dat ze niet wilden zoals ik wilde.

Echt iedere dag afgelopen maanden,en dat hakte er dus in zonder dat ik dat wist.

Maar eindelijk maken ze een beetje trichoompjes bij,want het is er nu een schrale 23 graden.(had liever 24 graden) :likken:

gallery_22295_10617_2102741.jpg

gallery_22295_10617_1042849.jpg

De ICE planten doen het prima,net even onder de douche gezet :whistle:

gallery_22295_10617_2012300.jpg

Zoals jullie zien gaan de baby's v/d Auto amnees f-2 erg hard nu.

De stekjes op de voorgrond zijn van 1 dezelfde ICE moeder,en zijn na 5 dagen al geworteld.

Ze moeten nog even doorwortelen en dan blijft de kap ervanaf.

Zoals jullie zien is perliet of kleikorrels overbodig,gewoon een vol-gezwete handdoek ernaast leggen als je v/d sportschool komt.

 

De 2 stekken helemaal rechts achteraan zijn R.P.P. stekken(raspberry pi processor) van Crimson Fart.

1 is al lekker aan het veggen en de 2e komt al een beetje met groeipuntjes,maar is wel later dan nr. 1

Deze gaan gefeminiseerd worden,en word dus een fem. selfie.

 

Ik hoop dat jullie genoten hebben,want het was mij een genoegen om te posten.

 

Blijf eigenwijs en dare question authority....

Zoek je eigen waarheid,en maak het waar :withstupid:

 

Jah Bless! :innocent:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeders krijgen altijd voorrang :hug:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46333_18974_4130746.jpg

 

Een mooi zakje met een nog mooiere inhoud mogen ontvangen ^^ Cbd medgom van onze vriend colliweed.

 

Mooie compacte top, was nog iets vochtig..maar een paar uur in keukenpapier en op de bodem van de bloeitent was t mooi droog.

 

De smaak valt me eerlijk gezegt wat tegen..maar is dan ook nog niet gecured..dus zegt niet alles.

 

De werking vind ik top! Heb een plek bij mijn schouderbladen die vandaag extra aanwezig was en merkte snel dat t de pijn iets verlicht...ook is t in me bovenkamer wat geordenerderdeerd.

 

Blij dit te hebben mogen proberen vrind! Denk dat ik hier een concentraat van zou maken als ik deze een keer zou zettrn maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Zal eens kijken naar die honeybee shizzle.

 

Thanks again!

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar een paar uur in keukenpapier en op de bodem van de bloeitent was t mooi droog.

 

 

Gek he dat de smaak wat tegenvalt :whistle:

 

Haastige spoed is zelden goed!

 

Balen van het olietekort collie, maar maar wel prettig dat ze er stonden, de gommetjes!

 

En 19 graden, brrrrrrrr! Ik ril de tent al uit bij 21 over het algemeen :likken:

 

En waarmee heb je de ice plantjes gedouched?

 

PS; videotje was zeker tof, al waardeer ik zelf foto's meer, daar blijf ik maar naar turen namelijk!

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon nie wachte..maar heb nog een topje axhter de hand die ik rustig laat ligge

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vakman : ja mijn moeder is toch wel belangrijk voor me :lol:

Dus ga ik binnenkort even wat medicatie stoken voor haar,heeft ze weer wat extra kwaliteit van leven.

 

 

@ Kamihaze : Het is een easy-to-do 9 weken soortje,een kind kan de was doen met deze soort.

Dus als je hem zetten wilt,moet je het gewoon doen maatje!

Ik kon ook niet wachten,en steek er nu 1 op! :whistle:

 

@ Ozzoes: Jij komt ook nog aan de beurt maatje,alleen is de Chemdawg nog niet klaar en de blueberry's ook nog niet.

Collie Weed is gewoon te lui om iedereen 3x een enveloppe te sturen,dus word het nog heel even wachten voor je maat.

Maar Collie Weed vergeet nooit wie goed voor hem is geweest,dus dat belooft wat voor alle vrinden op het forum hier :icecream:

Ik had de ICE plantjes gewoon geregend met lauw water,vonden ze heerlijk.

De plant waar ik dat filmpje van maakte is de Chemdawg onder hps,en die trekken nu de bladeren leeg as we speak.

Dus die gaat heerlijk mild worden :whistle:

 

 

Thanks fi follow !

 

Good tidings to all !>>>>>rise and never fall......! :whistle:

 

 

Jah Bless!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Life is a rollercoaster people,en Collie Weed is going for the ride.....

 

Het gaat niet zo lekker in het prive leven,misschien moet de hobby wijken en is de alom gevreesde kweekstop steeds dichterbij aan het komen.

Bid voor mij dat ik nog wat langer door mag gaan,want stoppen wil ik eigenlijk niet.

Lastig is het dus,hopelijk waait het nog over.

En hopelijk worden de voordelen hiervan gezien en hoeft Collie niet richting quits......

 

 

Tot later.....

 

I just keep this song in mind,you should as well.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou graag willen uitwijden over dit onderwerp,maar het komt er op neer dat ik het syndroom van Asperger heb.

En dat het niet altijd makkelijk is voor de mensen om mij heen.

Ik ben een ingewikkeld type,die moeilijk te begrijpen is.

Een betweter vinden de meesten,en ik ratel maar door...

Mensen haken na 3 of 5 zinnen al af omdat ik te ingewikkelde dingen vertel :whistling alsof het niets is.

 

Maar boven alles is Collie Weed eerlijk,vandaar deze post.

Nobody's perfect en ik al helemaal niet.

 

Klinkt misschien wat meer depri dan anders,maar het is nou eenmaal een tough cookie om door te bijten.

Het is geen ernstig geval van Asperger,en ik ben ook nooit depressief gelukkig.

Maar ik moet het nu onder ogen zien,ik kan geen baan vasthouden hierdoor en dat steekt toch behoorlijk want ik kan best veel.

Dat is dus Asperger op en top.

 

Ik ben nu eerlijk, en daarom hoop ik dat jullie mij niet minder gaan waarderen vanwege dit gedoe.

Neem het vreemde deel van mij maar op de koop toe zou ik zeggen :lol:

Ik waardeer alle toffe reacties hier enorm,en hoop dat het voorlopig ook zo blijft.

Ik dank jullie allen voor het volgen,en blijf volgen want het is vooralsnog niet afgelopen op dit topic.

 

CollieWeed is under pressure,and hopes u all respect....

 

Tot later kweekvrienden... :hug:

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte maat en als ik iets kan doen om te helpen hoor ik het graag. Dat jij asperger hebt kan je niks aan doen en voor mij vormt dat geen obstakel om je mijn broeder te noemen. Hopelijk kan je toch doorgaan met kweken of het anders snel weer oppakken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sometimes the things you meet in life they may be difficult,not all the time it's gonna be easy.

 

a so we smoke the marihuana and gets HIGH,stay above the wickeds and FLY.... ;)

 

 

 

@ Dilago : Mucho gracias mi amigo, :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat de kweek"pauze" (stop klinkt zo definitief) nog even op zich laat wachten en als ie komt niet te lang gaat zijn

 

Over de rest ga ik me niet uitweiden er veranderd niets voor mij, blijf van elke update en wijsheid genieten die je post :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeijj Collie dat is naar ja!

 

Balen als het tot een nood gedwongen pauze komt, maar soms is het nou eenmaal niet anders!

 

En eventjes; Als mensen je ineens niet meer waarderen omdat er een handig labeltje is wat er op je geplakt kan worden, asperger in dit geval, dan zijn ze je tijd en aandacht nooit waard geweest, maar zo bekijk ik het.

 

Dat er nu net voor de verzameling rare en nare eigenschappen welke ik bezit geen labeltje bestaat (of er nog niemand met een label maker in de buurt van me is geweest), betekend niet dat ik niet net als alle normale mensen een beetje gek ben...

 

Wat ik persoonlijk hilarisch vindt is het volgende wat je schrijft;

Mensen haken na 3 of 5 zinnen al af omdat ik te ingewikkelde dingen vertel :whistling alsof het niets is.

 

Ik haak vaak voor de 3e zin al af bij mensen omdat het juist enkel onzin of zelf verheerlijking is wat er uit komt, en wie heeft daar nou tijd voor?

 

:execute I say, maar dan wordt het een eenzame plek hier op aarde :likken:

 

Maar kerel, sterkte, succes en hopelijk nog vele groene dagen voor je maar hoeft te denken over een pauze!

 

PS: Als je telkens tegen het probleem aan loopt dat je geen baan kan vasthouden, is het dan niet tijd om eens te gaan overwegen hoe je jouw specifieke kwaliteiten kan inzettent tot het floreren in een baan ipv moeite moeten doen om er 1 te behouden?

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Mr C!!!!!!

We nemen je gewoon zoals je bent maat, we mankeren allemaal wel iets!

Ik hoop dat we nog heeeeeeel lang van je prachtige kweekverslagen mogen genieten!

 

:hug:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat het prive goed komt voor jou collie .

en dat je niet hoeft te stoppen met je hobbie .

want een mens zonder hobbie is de rest zonder ernst en bobbie .

en toch is je verhaal heel herkenbaar .

gewoon je zelf blijven is waar ik me altijd aan vast houd .

is makkelijker gezegd dan gedaan .

http://www.youtube.com/watch?v=iBFfxkwRis4

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

T is hier wel heeeel stil, laten we daar eens wat aan doen!

 

Rook verslagje 1/3 Loki Wisper.

 

Green Rock Pheno.

 

Looks: Mooie groene compacte top, niks mis mee. Ziet er verder niet bijzonder of speciaal uit.

 

20170131_160000.jpg

 

20170131_160015.jpg

 

20170131_160027.jpg

 

20170131_160044.jpg

Geur: Een zoete tot bijna weeïge walm van bloemen met iets fruitigs, grapefruit? Behoorlijk veel geur in elk geval, dat beloof al veel goeds!

 

Smaak: Verrassend mild, een erg "schoon" smakende en zwoele rook. De smaak is het best te beschrijven als zoete sinaasappel-achtigheid met een tintje hasj in de smaak. Echt genieten! Bij het uitblazen ontstaat er een soort tinteling achterop mijn tong welke een zure sensatie teweeg brengt. Erg lekker!

 

Effect: Een erg lekkere high, een warm hoofd en gewoon lekker genieten. Niet bepaald sloom van karakter, een lekkere sociale high zou ik het willen noemen.

 

Andere verslaagjes hopelijk later vanavond, nu heb ik honger.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOG maar eventjes 1 of 2 droppen dan, begin ik met de minst favoriete loke van mij persoonlijk, de black n sour.

 

Sinds ik ooit van zure wiet hoorde, wou ik het roken. Tot nu voldeed de ervaring altijd matig aan de fantasie.

 

In elk geval, vorig jaar nog zelfs, schreef ik;

 

Looks: Diep donkere paarze wiet met bar weinig bruin in zicht qua haren. Erg mooi van structuur en een dichte laag thc vormt een mooi contrast tegen het donkere paarze.

 

20161209_231554.jpg

 

20161209_231620.jpg

 

20161209_231705.jpg

 

20161209_231709.jpg

 

20161209_231714.jpg

 

Ik kan me niet voorstellen dat ik toch zo stoned was dat ik nog wiet in de grinder had, maar is die wiet nu gewoon groen van binnen?

 

20161209_232159.jpg

 

20161209_232515.jpg

 

Geur: Minder sterk als ik verwachte a.d.h.v. je beschrijving, maar een zwoele zoetige citrus achtige geur. Dus zeker wel verleidelijk!

 

Smaak: Zoals ik verwachte, aan de hand van de geur, dik okey. Maar niet me favoriet.

 

Effect: Ik persoonlijk heb van de stick en bong hits weinig meer ervaren als een plezierige rook ervaring, met een zwoel nabriesje van een zeer milde high.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...