Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HackTheSystem

Voorstel Het Voorstellen Af Te Stellen

Recommended Posts

Hoi ik ben Hack en ik kweek me gek,

prik mij maar lek met een joint in me bek.

 

Hele topics en subforums vol met dit slappe gezever wie is voor wie is tegen we gaan het zien!

 

Weg ermee dat domme voorstellen en die bobo's die voor agentje spelen tegenover nieuwe leden.

 

Weg met die onzin!

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaah Torvald is hier ook nog... Ben je nu al gestart met wat plantjes ?

 

Over dat voorstellen: Waarom zou je dat afschaffen. Lijkt me een eerlijke regel en kost geen drol moeite,

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb me nooit voorgesteld. beetje onzin ook, op nota bene een wietforum.. je gaat toch geen echte info over jezelf prijsgeven als je bezig bent met iets illegaals? leuker is elk lid verplicht minimaal 1 kweekverslag :P

want daar gaat het hier om: het kweken van wiet, niet om wie of wat je bent, waar je vandaan komt en wat je motieven zijn. als mensen die info zo nodig willen delen dan mag dat van mij, maar het verplicht stellen is idioot. en topics met alleen "hoi ik ben piet en ik ga binnenkort mijn eerste kweek beginnen met 4 autoflowers onder led" hebben nou ook niet echt toegevoegde waarde, toch?

 

als ze mij willen verbannen hierom, prima dan pak ik mn biezen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat je zei 'bezem'. Ach schatje, er zijn geen moderators meer hier dus verbannen word je niet zo snel. ;)

 

Niks mis met mensen die zo fatsoenlijk zijn zich even voor te stellen, al is dat niet meer als hoi ik ben Piet en ben dol op wiet.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweken en anarchisme gaan hand in hand :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me wel (redelijk uitgebreid) voorgesteld, lijkt me wel zo prettig voor de reeds aanwezigen hier, dan weten ze in elk geval een beetje wie zich opeens meebemoeit.

 

Aan de andere kant lees ik zelden voorstel-topics, maar af en toe kijk ik wel eens wat een bepaald iemand over zichzelf vertelde toen hij/zij hier begon. Vind het dan wel prettig als er iets meer staat behalve dan dat hij/zij wiet wil kweken. Maar zoniet dan maar niet, moet ook kunnen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja.. als ze het niet dan, gaan we dan boos kijken? moeten ze in de hoek? pek en veren? aivd bellen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een drama hier. :likken:

Ik snap niet dat jullie (en met name de TS) het jezelf zo moeilijk maken door jezelf zo te fixeren op dingen die je niet aanstaan.

Jezelf voorstellen is toch gewoon een algemene fatsoensnorm?

Er komt niks geen dwang of iets dergelijk bij kijken en hoe men hun 1e indruk op het forum achter wil laten mag iedereen zelf weten.

Daar is nog nooit moeilijk om gedaan.

 

Ik zie veel mensen klagen over het forum, voor wat betreft de gezelligheid. Vergeet niet dat jullie deze gezelligheid toch echt zelf moeten creëren. Dit heeft totaal niets met de forumregels te maken, want daar staat niks onredelijks tussen. :rtfm:

Door dit soort topics te openen met dit geklaag over een simpel voorsteltopic, waar de gezelligheid in feite van start zou moeten gaan, maken jullie dit forum zelf kapot en dat vind ik jammer. :thumbsdown:

 

Ik ben hier niet om de forumregels te gaan verantwoorden, want ik was er niet eens bij toen deze op werden gesteld en ik heb er ook geen invloed op. Dat ik moderator ben zegt helemaal niks. Ik ben gewoon een lid, net als ieder ander lid, aan wie gevraagd is om een oogje in het zeil te houden en in te grijpen als de regels worden geschonden. Dit probeer ik zo objectief mogelijk te doen, maar soms is iemand het niet eens met een beslissing. Dat kan. :spell: Maar soms kan het met een pm wel opgelost worden. :hug:

 

Dat brengt me op jouw brommerongeluk-topic HackTheSystem.

Als je me gewoon een pm had gestuurd, weet ik zeker dat we er wel uit waren gekomen.

Door dan meteen 2, nee 3 keer toe een hysterisch topic te openen, gaan we echt niet tot een oplossing komen.

Iedereen heeft zijn eigen taalgebruik en dat respecteer ik, maar je hoort je gewoon aan de forumregels te houden, waarin staat:

Het gebruik van discriminerende, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende of seksueel georiënteerde taal is niet toegestaan.
Respect en fatsoen onderling is erg belangrijk. Lijkt een open deur, maar realiseer je dat geschreven teksten soms harder aankomen en soms anders opgevat worden dan de bedoeling was!

Dit zijn met name 2 regels die er in dat topic geschonden worden en trouwens niet alleen in dat topic.

Let gewoon een beetje op je taalgebruik en als een topic of commentaar je niet aanstaat, lees het dan gewoon NIET. Dan heb je er ook geen last van.

 

Weltrusten.

 

Groeten Beaker

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind die kroegruzie's juist altijd wel gezellig :D

 

die klagers nemen alles veels te serieus.. soms irriteer ik me ook aan bepaalde leden, maar om nou emotioneel geraakt te worden door posts op een internetforum dat vind ik een beetje ver gaan. en misschien bedoelen ze het niet eens verkeerd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijvoorbeeld de recente rivaliteit tussen aptus voorstanders en aptus tegenstanders, dit is toch juist hilarisch? lijkt wel voetbalgeweld :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar om nou emotioneel geraakt te worden door posts op een internetforum dat vind ik een beetje ver gaan. en misschien bedoelen ze het niet eens verkeerd.

Vergaand of niet, het gebeurt op een internetforum evenals in het echte leven.

 

Misschien zijn sommigen gewoon te paranoia van de combinatie tabak en wiet om zich nog voor te kunnen stellen dat voorstellen een vriendelijk gebaar is naar je medemens. Als je daar al problemen mee hebt vind ik pek en veren zo'n gek idee nog niet. Het is niet dat je je naam en thuisadres moet geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

allwhoos

 

 

 

hallo mijn naam is jan van der oept en ik heb net een dampende warm riekende bolus in mn broek gepoept .

voorstellen moet blijven .

klinkt mischien ouderwets maar hoort er bij en moet nog strenger worden dan een asielprocedure voor een goudzoeker of bouvier .

dan moeten julie eens op de site van utopia kijken wat een commentaren de mensen daar hebben .

niet dat ik dat doe hoor maar kwam er per ongeluk op .

maar als je dat dan leest dan is het hier maar een ouwe love en peace hippie kliek dat kan ik je wel vertellen .

want daar hangen ze ook overal een waardeoordeel aan .

is wel een afspiegeling hoe ziek de gemiddelde sbs kijker is .

allemaal uberjohnies en unteranitas man man man .

net zo homofoob als topicstarter himself ( zal er wel 1 in de ontkenningsfase wezen ) .

ik heb em mischien wel es gedaan op de baan .

 

voor hack

 

http://www.youtube.com/watch?v=tLN9zbG80tc

 

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een drama hier. :likken:

Ik snap niet dat jullie (en met name de TS) het jezelf zo moeilijk maken door jezelf zo te fixeren op dingen die je niet aanstaan.

Jezelf voorstellen is toch gewoon een algemene fatsoensnorm?

Er komt niks geen dwang of iets dergelijk bij kijken en hoe men hun 1e indruk op het forum achter wil laten mag iedereen zelf weten.

Daar is nog nooit moeilijk om gedaan.

 

Ik heb er een probleem mee gekregen omdat ik hier graag als lid rondhang, ik ben al zowat een jaar of 7-8 lid en heb ook andere namen gehad op dit forum.

 

Het geen is dat het gebrabbel van hoj ik ben piet en ik kweek wel allemaal moet als verplichte kost bijna en dat normale topics met daadwerkelijke nuttige inhohd door bepaalde modjes hier gewoon worden gesloten. Dat staat me gewoon niet aan.

 

Het voorstellen op een forum als dit bewerkstelligd alleen een nutteloos topic en een verzamelplek van bobo's. Want zeg nou zelf.. Kunnen we omdat ze het zinnetje ik ben piet en kweek wiet niet hebben neergetypt als eerste post opeens niet normaal doen en erna wel tegen de nieuwe leden? Ik vind dat gewoon domme koeien gedrag.

 

En inderdaad, de topics van mijn scooterongeluk waren gewoon normaal, niks geen haatdragende onzin of weet ik veel, was gewoon informatie inwinnen, waarom word dat gesloten slaat nergens op.

 

haha mac je bent me dr een :P

homo's zijn inderdaad niet mijn volk. Heb er niks op tegen zolang ze mij maar niet lastig vallen met de zweverij. Vind ook wel dat er wat minder vouwelijke mannelijkheid op vertoon mag zijn met name op de buis en in kledingwinkels :D

 

Maar voor de rest kan je wel met ze lachen hoor ;)

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om er een schepje bovenop te doen....

Dat voorstel geneuzel zal allemaal wel, maar die forum ridders die direct beginnen te gillen, VOORSTEL TOPIC , EERST VOORSTELLEN AUB,enz.

en vervolgens geen antwoord geven op (meestal simpele 1000x gestelde vragen :rtfm:,maar goed. ) de 1e vraag van een newbie daar krijg ik wel zo de kots van hé..

Daar zijn de mods voor.

Mijn voorstel zou zijn om voortaan minimaal zoveel woorden in het voorstel topic te gebruiken in 1e post als macerror doet :icecream:

Bij geen tegenbericht neem ik trouwens aan dat het aangenomen is met 1 stem. :wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste grote namen op wf hebben zich nooit voorgesteld hier

 

zelfs fatsoensrakker dilago niet :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Het geen is dat het gebrabbel van hoj ik ben piet en ik kweek wel allemaal moet als verplichte kost bijna en dat normale topics met daadwerkelijke nuttige inhohd door bepaalde modjes hier gewoon worden gesloten. Dat staat me gewoon niet aan.

 

Dat het jou niet aanstaat, was al wel bekend ja.

Maar waarom blijf je je er zo druk om maken, terwijl je er toch niks aan kunt veranderen?

Kom gewoon niet in deze sectie, dan hoef je je er ook niet druk om te maken.

Je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken en niet iedereen kan het jou naar je zin maken. Zo gaat dat nu eenmaal in het leven.

Als je maar continu van iedereen loopt te eisen dat ze zich aan jou aan moeten passen, kan ik me voorstellen dat het behoorlijk druk in je hoofd moet zijn, maar realiseer je wel, dat je jezelf dat aandoet.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er met het verhaaltje ''ik ben piet en ik rook wiet'' klaar mee bent is het toch niet zo veel moeite?

 

er zijn ook mensen die zich voorstellen met een leuk verhaaltje dat oprecht is, en dat is ook leuk om te lezen

 

ps wil ook ff zeggen dat beaker hier netjes op reageert :tu

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@beaker,

 

het zal me een zorg zijn. Alleen zie ik t graag verdwijnen al die onzin.

 

Normale topics verdwijnen waar achterlijke blijven staan en floreren. Welkom op wietforum.

 

Maar je ziet het beaker, de meeste zijn t met me eens dus ik bedoel maar.

Ik snap dat jij als werkpaard van wietforum natuurlijk je professionaliteid als mod of hoe je t noemen wilt in acht moet nemen en het natuurlijk prachtig vind dat gevoorstel allemaal, maar laat dan ook de andere topics gewoon staan die wel zinvol zijn en inhoud dragen.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd om gewoon je mond te houden hack en in de hoek te gaan staan...

 

Er wordt hier een groot spectrum aan content aangeboden, waaronder voorstel topics... lees wat je wilt lezen en maak je in hemelsnaam niet zo druk om helemaal niks...

 

Beaker (en andere mods) houdt het hier enkel netjes, en ondanks dat ik soms vaag frons als ik een bericht van mij verwijderd of ge-edit zie, heb ik daar geen moeite mee, waardeer ik het zelfs.. (het netjes houden dan vooral...)

 

Ennuh... een voorstel topic van een nieuw lid van WF vindt ik nog altijd meer bijdragen aan WF als een handleiding hoe te handelen bij ongein met een junk d.m.v. een scooter ongeluk of zo iets...

 

Al kan ik het wil je je eerst even voorstellen voor we ingaan op je vraag gedrag ook niet helemaal waarderen, en vindt ik dat ook overdreven...

 

:hug:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...