Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HackTheSystem

Voorstel Het Voorstellen Af Te Stellen

Recommended Posts

Lijkt wel een bruin cafe hier..met een sappie teveel op doen ze allemaal zo ouwehoeren....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft t niet met me eens te zijn maar kijknen huiver hoe de likes groeien

Ik huiver me rot, al 9 likes voor je beginpost.

Ik krijg de indruk dat er een hoop oud zeer zit bij je, mocht je geen mod worden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het wel zo netjes eigenlijk, als ik van mensen advies (en dus tijd) vraag is het wel zo fatsoenlijk om je even voor te stellen.

 

Echte namen en adressen hoef je niet te geven natuurlijk maar het gaat om het idee, het geeft denk ik ook een beetje aan of het je intentie is om even "snel een vraag te stellen (geen zoekfunctie gebruiken :P ) en nooit meer terug te komen, of dat je van plan bent voor langere tijd een enigzins actieve bijdrage te leveren (in de vorm van advies, verslagen, e.d.).

 

Maar ieder z'n mening natuurlijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha leuk toch dit soort politieke kwesties :P

 

Dit is tevens het meest interessante topic gebleken in de wie is wie sectie, want het is de enigste die hot is :D

 

Dat wilt welnwat zeggen lijkt mij, niemand leest andere topics over voorstellen. En al dat gelul over fatsoen enzo us hier toch allemaal niet van toepassing je komt hier toch geen sollicitatie doen of wel dan, dat we met zn alle moeten weten wat viezerik we nu weer voor ons hebben.

 

zal ik eens een deftige poging wagen, let op!

 

Ik ben Hack en ik heb een grote bek

Het voorstellen vind ik een beetje gek

Het slaat kant noch wal

met een stoot en een val

kreeg het toch hier zijn eigen plek

 

Ik hou van het plantje

dus ze staan onder een lampje

eer is het klaar

knip zegt de schaar

en hoppa weer handje contantje

 

Ach man.. dit soort onzin wilt niemand lezen :P

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat was dat nou met die scooter?

 

Ongelukje en sindsdien heeft hij een hersenbeschadiging.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat was dat nou met die scooter?

 

Ongelukje en sindsdien heeft hij een hersenbeschadiging.

 

Mag ik nu wel bij de club "fool"? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft t niet met me eens te zijn maar kijknen huiver hoe de likes groeien :D

 

Je zet jezelf voor gek of heb je dat niet door.

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Medekwekers,

leuk! Eindelijk weer een topic waar meningen op elkaar botsen, zonder beledigingen en met fatsoen.

 

Mijn mening:

Ik ben voor het voorstellen. En waarom?

Effe meedelen, waarom ik op het forum zit, wat zijn de bedoelingen van mij op het forum, waar zijn mijn interesses en hoe kunnen jullie mij helpen.

Is dat zo moeilijk? Kost het zoveel kracht en energie?Geef ik zoveel van mij prijs?

Ik denk het niet!

Ga ik in een kroeg en bestel een biertje, dan kijk ik effe rond. Er is misschien een tafeltje waar het gesprek mij raakt en ik graag zou aan willen schuiven.

Pak ik dan een lege stoel, schuif gewoon aan en begin mee te praten of,

pak ik een lege stoel, stel me effe voor en vraag of ik an deze discussie deel mag nemen?

Ik stel me effe voor, want: het doet geen pijn, het kost geen moeite, ik geef niets prijs en iedereen weet met wie zij het te doen hebben.

 

Wij zijn een groep van mensen met een liefde voor een bijzondere plant, de ene helft geniet van deze plant recreatief en de andere groep heeft deze plant nodig als medicijn en er zijn ook nog andere fracties van liefhebbers.

Waarom is het zo moeilijk om mee te delen, waar mijn interesses liggen? Ik zou het niet weten.

 

Als ik topics lees, zoek ik vaak naar het voorsteltopic van de topicstarter. Waarom? Ik ben geïnteresseerd.

Lees ik dan een voorsteltopic zoals: Ik ben Piet en rook wiet, wat voor interesse zou ik dan nog hebben om op zijn vragen fatsoenlijk antwoord te geven, hij neemt niet eens de moeite om zich zelf fatsoenlijk in beeld te brengen.

 

Ik ben inmiddels tien jaar lid van het forum, de meeste van de ouwe rotsen ken ik ook persoonlijk.

In mijn ogen is het, het standaardprobleem van het internet: lullen zonder consequenties, beledigen en onfatsoenlijk gedrag omdat ik anoniem ben. Willen wij zoiets op het Wietforum?

Ik hoop van niet!

5 minuutjes moeite doen en iedereen weet wie ik ben.

En krijg ik geen reacties op mijn voorsteltopic, gelezen word het toch ( en is het maar door de admin)!

 

Groetels

Torsti

OK, duidelijk...

Dus alles zou opgelost kunnen zijn met een minimaal aantal woorden in het voorstel topic?

Zoals voorgesteld, en eerder aangenomen in dit topic met minimaal 1 stem

Iedereen blij :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nog iets wat in deze discussie onbelicht blijft:

 

241 users are online (in de laatste 25 minuten)

 

15 members, 225 guests, 1 anonymous users

 

Verplicht voorstellen zou logischer zijn als dit een gesloten community was. En dat is het absoluut niet. Wf is meer een soort soapserie waar een klein clubje van ongeveer 20 acteurs dagelijks bekeken wordt door een veel groter publiek. :D

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat voorstellen niet zo moeilijk is is nog geen logisch argument om het wel te doen. Reductio ad absurdum... Voorstellen op wf is nodig/nuttig omdat aan een tafel aanschuiven zonder voorstellen, of doen alsof voorstellen moeilijk is, absurd zou zijn.

 

Het is een overblijfsel uit het verleden, een achterhaalde verwarrimg tussen club huis en discussie forum, is meer voor van die auto club forums. Voor een goede discussie maakt het niet uit wie wie is maar wat haar of zijn argumenten zijn, en moet je juist de drogredenen buiten de deur houden.

 

Als het nooit gebruikelijk was geweest, en iemand nu de suggestie zou maken dat iedereen zich moet voorstellen, zou er waarschijnlijk weinig steun voor zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Rodja en wat een soap! Des te meer reden voorstellen verplicht te stellen want anders leren de kijkers de personages niet kennen. En ook willen ze weten van wie het enige mokkeltje hier wordt.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utopia deel 2. Mis de topics van Growing P enigszins. Daar heb ik nog wel een lach en een traantje aan overgehouden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha leuk toch dit soort politieke kwesties :P

 

Dit is tevens het meest interessante topic gebleken in de wie is wie sectie, want het is de enigste die hot is :D

 

Dat wilt welnwat zeggen lijkt mij, niemand leest andere topics over voorstellen. En al dat gelul over fatsoen enzo us hier toch allemaal niet van toepassing je komt hier toch geen sollicitatie doen of wel dan, dat we met zn alle moeten weten wat viezerik we nu weer voor ons hebben.

 

zal ik eens een deftige poging wagen, let op!

 

Ik ben Hack en ik heb een grote bek

Het voorstellen vind ik een beetje gek

Het slaat kant noch wal

met een stoot en een val

kreeg het toch hier zijn eigen plek

 

Ik hou van het plantje

dus ze staan onder een lampje

eer is het klaar

knip zegt de schaar

en hoppa weer handje contantje

 

Ach man.. dit soort onzin wilt niemand lezen :P

Dat is misschien wat voor 5 december maar niet meer dan dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaat helemaal de foute kant op....

en naar mijn mening heeft dit ook niets toevoegende waarde voor het forum.

 

dingen kunnen besproken worden, maar dan wel op een normale volwassen manier...

 

er zijn ondertussen wel genoeg argumenten gegeven waarom het voorstel-topic wel degelijk zin heeft en eigenlijk gewoon een beetje fatsoen is!

 

:closed:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...